Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Beware of this company. I had to get Afterpay to refund my order as Tanstella did not fulfill my order and they don't reply to emails and escalations. Save yourself from headaches and avoid.

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy to assemble - amazingly the predrilled holes always aligned 97.5% of the time. The instructions were useful though not always thorough as some (minor) steps were missing so be aware. Assembled by... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

On Tuesday 5th November 2024 I purchased an Electric Treadmill 400mm Incline, LCD Display, 12 Programs - Everfit for $457.42 so I could keep fit and lose weight in the comfort of my own home. On Frida... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

Delivery was too late than what was declared at the time of purchase. Product is excellent but more pricey than other companies offering the same product. I still opted to get fr Tanstella due to pr... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de meubles de chambre à coucher

À propos de Tanstella

Écrit par l'entreprise

Tanstella is a Melbourne-based online department stores with various products from Home Furniture, Toys, Kids, Gardens, Appliances and Commercial Tools.

We offer free-delivery to Melbourne, Sydney, Perth, Adelaide, Canberra, and most Australian metropolitan areas.

Afterpay, Laybuy, Humm, Paypal and other major credit cards are accepted.


Coordonnées de contact

3,1

Moyen

TrustScore 3 sur 5

1 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 36 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,1

Tous les avis

(1 407)

12 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Beware of this company

Beware of this company. I had to get Afterpay to refund my order as Tanstella did not fulfill my order and they don't reply to emails and escalations. Save yourself from headaches and avoid.

10 août 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT,do any business with these…

DO NOT,do any business with these clowns, you will regret it.they advertised a pool they didn't have,never contacted me ever, finally got email back ,stock due end of August,, requested a refund,,,over a week ago,,,liars,thieves,for you others like me,,0405133493,,manager,,,,he will answer 1st 2nd time,,,but it's b.s out of his mouth anyway,,,Thankyou ACCC,,,doing a really crap job

7 août 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

lovely price although...

I bought this beautiful looking bed frame on the 25th of June 2026. "Will be there in 5-7 business days". It was not there. 3 weeks and a few days, after 10 days I had contacted them asking where my bed frame was. I had received a passive aggressive email back, saying I had bought the bed when it was out of stock... hmm okay. So then why did it say 8 in stock in big red writing and also add "5-7 business days". It didn't show up on my shipping tracker after the 3rd week. Oh well.. these things happen, until, I recieved my bed frame. I start setting it up. THE SCREWS DONT FIT! WE TRIED THEM ALL! NONE! AND THERE WASNT EVEN ENOUGHT FOR THE WHOLE BED. So... we go to the store to buy screws, aha, perfect fit. Although, ive realised the metal bar is too long to even fit in the middle of my bed at all. The bed pieces don't even fit together? So we hire a man to help us and he says "Nope it's bugged, maybe refund it." WHAT?! I begged him to try again. He quite literally had to force the metal bar in. He even had a look at the screws to see if I was wrong, I WASNT. WRONGS SCREWS! He was very shocked with how crazy the service was. The bed has been made, very squeaky, shaky and loud. Beautiful but disappointed...

25 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Disappointing customer service

I purchased the Phoenix Stainless Steel 6L with Fluoride & Smart Carbon Filter, and while the product itself is great, my experience with Tanstella’s customer service has been extremely frustrating and disappointing.
After receiving my order, I discovered two faulty items and immediately contacted Tanstella via email with clear evidence attached. It has now been over a week, and I still have not received any response.
I also tried calling the phone number provided on their website, but the call automatically disconnects, stating that there are no agents available in the queue. At this point, I genuinely do not know how else to contact them.
The lack of communication and support is unacceptable. I would not recommend purchasing from this company based on my customer service experience alone. I sincerely hope they respond soon and resolve this issue, as I am still waiting for assistance.

28 mai 2026
Avis spontané
Logo de Tanstella

Réponse de Tanstella

Hi Ann, please be advised that we have just received your email yesterday about the issue, and your case has been processed by our team with the solution. So please just allow us some more time to rectify the issue for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Worst delivery experience I’ve had

Worst delivery experience I’ve had. The dispatch process was extremely slow, the order arrived after more than two weeks, and even then it was only a partial delivery. Very unprofessional service and disappointing customer support.

12 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

1 Star — Order Paid, Not Dispatched, No Communication

I placed and paid for an order (A$309 for a greenhouse) with Tanstella last Friday, and unfortunately my experience so far has been very disappointing.
According to their own shipping policy, orders are supposed to be dispatched the next working day after payment. However, nearly a week later, the tracking (via the Shop app) still shows “waiting for details”, which indicates the item has not even been handed over to a courier.
I have attempted to contact Tanstella multiple times through their available channels and have received no response whatsoever.
At this point:

The item has not been dispatched
Tracking has not updated
Customer service has been completely unresponsive

This raises serious concerns about their reliability and whether orders are actually being fulfilled.
I would advise potential buyers to proceed with caution until the company improves its communication and fulfilment processes.

1 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I was going to wait until I heard a…

I was going to wait until I heard a response to my 5 emails but I may be waiting in vain, judging from previous reviews. I bought a large single basin sink that on the sales blurb showed it had a sliding inset to make the basin smaller. It arrived 10 days ago and I only opened it yesterday to show our kitchen planner. No sink insert! Just a thing big enough to wash a huge dog. I immediately wrote to them with my order and phone number to alert them about the missing part and 48 hrs later I’ve written 6 times through all their channels and no reply. Until I get a reply this is a no star review.

20 avril 2026
Avis spontané
Logo de Tanstella

Réponse de Tanstella

Hi Susan,

We’re really sorry for the frustration you experienced — that’s definitely not the experience we want for our customers.

We’re glad to let you know that this issue has now been fully sorted, and the missing sink insert has been arranged and resolved for you.

We also apologise for the delay in communication earlier — we understand how important it is to get a timely response, especially when something isn’t right.

If you’re happy with how this has been resolved, we’d really appreciate it if you could update your review to reflect the outcome. It would mean a lot to our team 🙏

Thanks again for your patience and for bringing this to our attention.

Noté 3 sur 5 étoiles

Disappointed in the quality

When the bedside tables arrived, they seemed quite tacky and they are very lightweight. They were smaller than I had envisioned for the space so I contacted them to return. Their returns policy is a reduction of 20% of what you paid plus postage. I would’ve lost about $90 but ended up selling them on marketplace for less than I had purchased them for.

23 janvier 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered an few outdoor dining sets

Ordered an few outdoor dining sets. Arrived well after (weeks) the advertised delivery date. As I needed it by a certain date, I had to purchase another set from somewhere else. I’ve asked to return one of the sets and have been ignored. I’m also missing a box from the other sets and can’t put the set together - and also being ignored regarding that.

23 décembre 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

If I could give them 0 stars I would

If I could give them 0 stars I would. I ordered a Christmas tree and realised a few minutes later it’s not going to fit. I wrote them email. Because of course I couldn’t see a phone number to contact them on their website. So I emailed them asking them to cancel my order. They never responded and still sent it. I wouldn’t trust to buy from them ever again. It’s ridiculous that they don’t have a phone number to contact them on. It works in well for them.

25 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Tanstella

Réponse de Tanstella

Hi Tanya,
Our orders are processed and dispatched automatically once confirmed — that’s how we keep things efficient and quick for everyone 🚚✨. We always recommend double-checking product dimensions before ordering.
You’re welcome to return under our 14-day Change of Mind policy (fee applies). Please contact us and we’ll be happy to help.

Noté 2 sur 5 étoiles

Didnt send products, no communication

Took my money for two bedside cabinets and I never heard from them. It had been several weeks and nothing. I’ve emailed and contacted their social media and no reply. While they’ve since claimed they were on back order, this was not clearly stated or obvious when I purchased. It also irritates me when companies publicly ask me to email them and they will sort asap, when they’ve had several emails already that they ignored. I should not have to leave public reviews to get resolution, nor do I want to take it down post refund as it’s not fair to others.

Update: only after leaving these reviews did I receive a reply and a refund offered. Handled quickly once a reply was received, but I wouldn’t order again. They were not clearly marked pre sale when I purchased, nor was I provided updates about when they were expected in stock if that was the case.

27 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Tanstella

Réponse de Tanstella

Hi Ashley, your order might be a pre-order, and the estimated arrival date should be clearly shown on the product page. Stock is still on the way and will be shipped from our Melbourne warehouse once it arrives. Please email info@tanstella.com.au with your order number so we can assist right away.

Noté 1 sur 5 étoiles

Borderline scammers

Borderline scammers. First off don't buy from them every item is way cheaper elsewhere. I bought two of the same items from here (listed as two in stock) the regular price from other sellers is about $300 but tanstella price is $900 but they had clearance price $150 so I pay for both. You get these pathetic thankyou messages and that shipping tracking will be updated. About 10 days past and no tracking info let alone no parcels. Both their supplied phone numbers don't even have a dial tone let alone answer. On steet view their 'warehouse' is a small empty for lease street front office. I sent an email congratulating them on their fake reviews and acknowledging that they scammed me proper. To my surprise the email actually replied and said the order is cancelled because of no stock and refund forthcoming one to three days. Five days later I get the refund. The website now shows one of the items in stock at clearance price $388 which is of course more than eBay or anywhere else. Too daft to review their own prices and honour the sale. I felt sick the whole time.
I add edit here upon seeing the reply to this review. Total liars as I've described, they didn't offer restocking wait at all. I can't add a picture of the email but this is the cut paste,...
"Thank you for contacting us.

Unfortunately, we have only 1 unit for this model at the moment.

So in this case, we decided to cancel your order and arrange a full refund for you"

20 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Tanstella

Réponse de Tanstella

Hi there, we understand this experience has been frustrating. You contacted us about your order, and after we explained the short delay in restocking, you chose to cancel instead of waiting. We processed your refund in full within a few business days as promised.

We do our best to keep prices competitive and stock levels updated, though they can change quickly during clearance sales. We’re sorry things didn’t go as smoothly as expected, but your order was handled transparently and promptly.

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a heater I got a cheap one…

I ordered a heater I got a cheap one sent to me , I sent a photo and said it would be here today Monday , never come , I think you are scammers I will have a refund please

21 juin 2025
Avis spontané
Logo de Tanstella

Réponse de Tanstella

Hi Jenny, thank you for your review. We are working on your request about the wrong item delivered. We understand the inconvenience, but your accusion is inappropriate.

There seems to be a misunderstanding on your end. We did confirmed the replacement will be "dispatched" on Monday when you said you want a replacement.

We never said it will "arrived" on Monday, as our couriers don't operate on the weekend and it would take 2 business days to be delivered to your location.

You later send us an email saying "a refund is preferred", so we postponed the dispatch.

We will send you a return instruction shortly. And after the wrong item is picked up, we will process a full refund for you.

Noté 5 sur 5 étoiles

Happy camper

I found an item that I’d been looking for and had doubts because I hadn’t know of this company before. I finally decided to trust your advertising and ordered my tent and received it sooner than expected.

18 février 2025
Noté 5 sur 5 étoiles

This is my second bag i bought

This is my second bag i bought. Received this time in record time quick. I like my bag in good condition. I have suggestion , would be good to add some info how to look after the leather and what product to use. There is no information what type of leather is.
Thank you

18 février 2025

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus