THEKULT.COM Avis 

372
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I did not receive the cosrx freebie that was included with my order. Worst experience with this app. I have placed orders before but there was no issue with the previous orders. But my last order has... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The website is user-friendly. I easily found what I've been looking for as they have categorized their items depending on your needs. Plus, I got the item on sale! Payment is also convenient as I had... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

Okei naman yung product,however mali yung payment dun sa courier hindi updated I reported it pero wala response..sana maaddress.Please check your email thanks

Noté 5 sur 5 étoiles

I trust the website but I'm just curious because my perfumes are not sealed individually, so I assume it's not brand new or it's not full when you pack it? Do you have to open the perfumes before plac... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de produits de beauté
  2. aussi dans
  3. Magasin de cosmétiques
  4. Parfumerie

Informations provenant de diverses sources externes

THEKULT.COM is the only online beauty platform, that offers 100% authentic products from well-known local and international brands, with the most affordable prices in the Philippines!


Coordonnées de contact

3,3

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

372 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,3

Tous les avis

(372)

0 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

authentic!!! legit

authentic!!!

11 mars 2020
Avis spontané
Logo de THEKULT.COM

Réponse de THEKULT.COM

Dear Valued Customer,

Thank you for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. Thank you again for your kind words and we look forward to your next purchase!

-THEKULT.COM Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Poor customer service

Poor customer service. They never replied to my email asking about legitimacy of products. I emailed 4 times - - no reply from them at all.

11 mars 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Thank you

Thank you. Same day delivery. Kaso lang di nagproceed sa mismong office.

11 mars 2020
Avis spontané
Logo de THEKULT.COM

Réponse de THEKULT.COM

Dear Shella,

Thanks for your review. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback to deliver an even better experience next time. Please reach out to cx@thekult.com or contact us via +63 917 650 6010 with any further comments or suggestions you wish to share. Again, thank you for taking the time to review our business!

-THEKULT.COM Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Love the products

Love the products! Secured packaging. Will buy more soon! ❤️

11 mars 2020
Avis spontané
Logo de THEKULT.COM

Réponse de THEKULT.COM

Dear Rikka,

Thank you for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. Thank you again for your kind words and we look forward to your next purchase!

-THEKULT.COM Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick and easy to ordee

11 mars 2020
Avis spontané
Logo de THEKULT.COM

Réponse de THEKULT.COM

Dear Raulyn,

Thank you for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. Thank you again for your kind words and we look forward to your next purchase!

-THEKULT.COM Team

Noté 5 sur 5 étoiles

took almost 3 weeks before i got it but…

took almost 3 weeks before i got it but i had free shipping and the product is amazing and authentic

11 mars 2020
Avis spontané
Logo de THEKULT.COM

Réponse de THEKULT.COM

Dear Sofia Grace,

Thanks for your review. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback to deliver an even better experience next time. Please reach out to cx@thekult.com or contact us via +63 917 650 6010 with any further comments or suggestions you wish to share. Again, thank you for taking the time to review our business!

-THEKULT.COM Team

Noté 1 sur 5 étoiles

was not able to replace my defective…

was not able to replace my defective product

11 mars 2020
Avis spontané
Logo de THEKULT.COM

Réponse de THEKULT.COM

Dear Rezelyn,

Thank you for providing us with your review. We’re sorry to hear you had a frustrating experience, but we really appreciate you bringing this issue to our attention. We have already forwarded your concerns to the appropriate department and we are further investigating the root cause. Kindly note that we are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

We would appreciate it if you can send us a photo of the item(s) you’ve received at cx@thekult.com to ease the investigation process. We’re hoping to solve this issue immediately, with your help.

-THEKULT.COM Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I am not satisfied eith the quality of…

I am not satisfied eith the quality of the products i purchased. It is not geniune which cause an embarassment to my client.

11 mars 2020
Avis spontané
Logo de THEKULT.COM

Réponse de THEKULT.COM

Dear Joy,

Please allow us to let you know that we only sell 100% authentic products, that are sourced either directly from the brands or from their authorized distributors in the Philippines. Kindly check the following article on our website, to get a precise understanding of the distinction between varieties of scents: https://www.thekult.com/pages/how-to-preserve-the-scent-of-your-perfume

Please don’t hesitate to reach out to cx@thekult.com or contact us via +63 917 650 6010 to provide us with details regarding your concern, so that we can help you out specifically. We would also appreciate it if you could send us photos of the item(s) you purchased for our information.

-THEKULT.COM Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I received a broken perfume

I received a broken perfume, as in literally broken..basag na basag.
means,it was not properly packed..
i'ved messaged you couple of times.regarding my concerns, w/ pictures and explaination..
sobrang tagal na nga bago dumating..tapos basag pa..may kasama kasing 2 nike deodorant, may dent yung isa..much better sana nakabubble wrap yung perfume ng bukod,well packed..para maiwasan mabasag..
no. reply..😒
yung customer service/ assistant ng ninja van nakailang reply na.kayo, wala..
now..survey lang lang..

11 mars 2020
Avis spontané
Logo de THEKULT.COM

Réponse de THEKULT.COM

Dear Shennybee,

Thank you for providing us with your review. We’re sorry to hear you had a frustrating experience, but we really appreciate you bringing this issue to our attention. We have already forwarded your concerns to our logistics partner and we are further investigating the root cause. Kindly note that we are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

We would appreciate it if you can send us a photo of the item(s) you’ve received at cx@thekult.com to ease the investigation process. We’re hoping to solve this issue immediately, with your help.

-THEKULT.COM Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Legit seller

11 mars 2020
Avis spontané
Logo de THEKULT.COM

Réponse de THEKULT.COM

Dear Vanessa Hope,

Thank you for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. Thank you again for your kind words and we look forward to your next purchase!

-THEKULT.COM Team

Noté 5 sur 5 étoiles

fast delivery!

11 mars 2020
Avis spontané
Logo de THEKULT.COM

Réponse de THEKULT.COM

Dear Dee,

Thank you for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. Thank you again for your kind words and we look forward to your next purchase!

-THEKULT.COM Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I got the wrong item

11 mars 2020
Avis spontané
Logo de THEKULT.COM

Réponse de THEKULT.COM

Dear Christine,

Thank you for providing us with your review. We’re sorry to hear you had a frustrating experience, but we really appreciate you bringing this issue to our attention. We have already forwarded your concerns to our logistics partner and we are further investigating the root cause. Kindly note that we are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.

We would appreciate it if you can send us a photo of the item(s) you’ve received at cx@thekult.com to ease the investigation process. We’re hoping to solve this issue immediately, with your help.

-THEKULT.COM Team

Noté 1 sur 5 étoiles

you sold me a fake elizabeth arden…

you sold me a fake elizabeth arden green tea perfume. beware of this online store

11 mars 2020
Avis spontané
Logo de THEKULT.COM

Réponse de THEKULT.COM

Dear Leah,

Please allow us to let you know that we only sell 100% authentic products, that are sourced either directly from the brands or from their authorized distributors in the Philippines. Kindly check the following article on our website, to get a precise understanding of the distinction between varieties of scents: https://www.thekult.com/pages/how-to-preserve-the-scent-of-your-perfume

Please don’t hesitate to reach out to cx@thekult.com or contact us via +63 917 650 6010 to provide us with details regarding your concern, so that we can help you out specifically. We would also appreciate it if you could send us photos of the item(s) you purchased for our information.

-THEKULT.COM Team

Noté 4 sur 5 étoiles

The first time I ordered the product

The first time I ordered the product, I was so pleased knowing the product I've got is authentic. So I ordered once more expecting to receive the same product quality, but to my dismay the perfume has this strong alcoholic scent. I still have the product though.

11 mars 2020
Avis spontané
Logo de THEKULT.COM

Réponse de THEKULT.COM

Dear Erica,

Thanks for your review. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback to deliver an even better experience next time. Please reach out to cx@thekult.com or contact us via +63 917 650 6010 with any further comments or suggestions you wish to share. Again, thank you for taking the time to review our business!

-THEKULT.COM Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Thank you 💕

Thanks for the hassle free transaction

11 mars 2020
Avis spontané
Logo de THEKULT.COM

Réponse de THEKULT.COM

Dear Pauleen,

Thank you for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. Thank you again for your kind words and we look forward to your next purchase!

-THEKULT.COM Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast delivery

Fast delivery
Products are affordable

11 mars 2020
Avis spontané
Logo de THEKULT.COM

Réponse de THEKULT.COM

Dear Shiela Mae,

Thank you for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. Thank you again for your kind words and we look forward to your next purchase!

-THEKULT.COM Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Its legit

Its legit. Even though the shipment got delayed but its worth the pay and wait. Thumbs up!

11 mars 2020
Avis spontané
Logo de THEKULT.COM

Réponse de THEKULT.COM

Dear Sam,

Thank you for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. Thank you again for your kind words and we look forward to your next purchase!

-THEKULT.COM Team

Noté 1 sur 5 étoiles

DON’T TRUST THE KULT

I received an old dried up mascara tube and contacted your support. No reply. Awful service, awful products. I will never fall for your trap ever again. Good riddance.

11 mars 2020
Avis spontané
Logo de THEKULT.COM

Réponse de THEKULT.COM

Dear Julienne,

Thank you for leaving us a review. We’re sorry to hear that your experience with our store has not been up to par with your expectations. Kindly note that your feedback is being considered thoroughly to ensure that this doesn’t happen to any other customers in the future. Rest assured, we would like to thank you for making it possible for us to improve on our probable weaknesses.

Please feel free to reach out to cx@thekult.com or contact us via +63 917 650 6010 with any further comments, concerns, or suggestions you wish to share. We would love to make things right this time if you give our store another chance.

-THEKULT.COM Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast delivery and cute packaging

11 mars 2020
Avis spontané
Logo de THEKULT.COM

Réponse de THEKULT.COM

Dear Soph,

Thank you for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. Thank you again for your kind words and we look forward to your next purchase!

-THEKULT.COM Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Had a transaction wherein i ordered a… Coach Perfume

Had a transaction wherein I ordered a perfume and when I checked the item, there are unknown infiltrates floating in the bottle. DISGUSTING. I contacted the team through FB, they actually responded but it was very toxic on my part since I had to FOLLOW UP a NUMBER of times before I get a RESPONSE or an UPDATE. Shipping back the item back to their office was already a hassle. They actually refunded the item in the end, BUT THEY DIDN’T consider REFUNDING THE SHIPPING FEE I spent on returning THE DEFECTIVE/ KNOCK OFF product they SENT ME. Very disappointing.
In short, I spent so much of my time/effort/money just to have it refunded and yet not even getting back the money I spent on returning the knock off item. CLEARLY, it was THEIR FAULT.

11 mars 2020
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus