This place scammed me out of 1k
This place scammed me out of 1k . Don't do it you have been warned

Réponse de TRN Trading
Hey Jason. We are very clear that we are not providing any refunds for our lifetime plans. This is not a secret. You purchased , and after just 1 or 2 days, you instantly requested a refund.
We are also very clear that it takes time to learn the system, apply it to your specific trading style, and achieve your trading goal. It doesn't take 2 days, and this is also not a secret. We never make any get-rich-quick promises.
You filed a chargeback against us. We provided your payment provider with all the information to show that our decision was in line with our terms and conditions. That's why we won the case in the end.
So even your bank decided that you didn't got scammed by us.
I can just recommend giving it a second try. Dive into the system at least for 3 to 4 weeks. Follow all the steps, and you can achieve the same results as many successful traders in our community.







