TruHeight Avis 

139
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 4 sur 5 étoiles

Good customer support. I used truheight growth gummies for a year or 2 for my son. Few mistakes made by Truheight, but at least customer service was very helpful , with answering quickly and also re... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I was pleasantly surprised by these gummies. They’re easy to take, taste good, and make it simple to stay consistent with a daily routine. I like that they include calcium, vitamin D, and other ingred... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

My poor first son got my height genes instead of his father’s, and unfortunately he notices it particularly during hockey despite all of the body-positive talk we try to surround him with. After many... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

I ordered these vitamins. We tried the bone growth, multivitamin, and omega 3 as well as the chocolate protein shake. Getting my kids to take them has been difficult. They would not even try the omeg... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

Écrit par l'entreprise

TruHeight is a health and wellness brand dedicated to supporting growth and development in children and teens. Our mission is to provide high-quality, science-backed supplements made from natural ingredients to help young individuals reach their full height potential and maintain overall bone health. We focus on safety, efficacy, and transparency, ensuring our products are both effective and trusted by families worldwide. At TruHeight, we are committed to empowering parents and kids with the best possible nutritional solutions for healthy growth.


Coordonnées de contact

Information importante

3,7

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

139 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'une semaine

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,7

Tous les avis

(139)

98 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I needed to switch my subscription from…

I needed to switch my subscription from gummies to capsules and it was done in no time. I appreciate the quick service.

29 septembre 2026
Avis spontané
Logo de TruHeight

Réponse de TruHeight

We appreciate this feedback, Amber! Glad you had a great experience with our team!

Noté 2 sur 5 étoiles

Your response was a LIE

Your response was a LIE! We ordered the same products each time. And your powder product doesn’t taste good nor does it dissolve well. We tried it several ways, but was still clumpy and the taste is horrible. My son couldn’t drink it! Refund customers their money! Don’t making it difficult for customers to get their money back!

6 juillet 2026
Avis spontané
Logo de TruHeight

Réponse de TruHeight

Hi there, we're so sorry your son couldn't enjoy the powder, and we understand how frustrating it is when a product doesn't work out after trying it several ways. We never want getting help to feel difficult.

We've reached out to you directly by email to make this right. Depending on what works best for you, we can help.

Noté 1 sur 5 étoiles

Customer service is just AI

Customer service is just AI. They make it very difficult to cancel subscriptions. You have to click cancel and read through 6 different stages to actually cancel. I’ve already to had to call them in the past because the website/coupons/points are not easy to use. So frustrated.

24 septembre 2026
Avis spontané
Logo de TruHeight

Réponse de TruHeight

Hi there, we're really sorry for the frustration. You deserve a smooth experience, and it's clear we fell short here.

We want you to know there's a real team behind TruHeight. While we use some automated tools to respond faster, our customer care team is here to help personally whenever you need us. If you'd still like to cancel, we're happy to take care of it for you right away so you don't have to go through the steps yourself.

We also hear you on the website, coupons, and points being confusing. One member of our team will reach out to ensure this is taken care of.

Thank you for taking the time to share this with us. We'd love the chance to make things right.

Noté 4 sur 5 étoiles

Good customer support

Good customer support.
I used truheight growth gummies for a year or 2 for my son. Few mistakes made by Truheight, but at least customer service was very helpful , with answering quickly and also refunding.

1 septembre 2026
Avis spontané
Logo de TruHeight

Réponse de TruHeight

Hi Serveh!

Thanks for the feedback! We're glad we were able to address your issues promptly.

Noté 1 sur 5 étoiles

DANGER WILL ROBINSON

DANGER WILL ROBINSON, DANGER. I am a subscriber to this company's product. They are sloooow to refill orders (but fast with excuses), have POOR CUSTOMER service (hard to locate and talk to a person), and those are their good points. The simple fact that the FDC has taken legal action against them for FALSE/FRAUDULENT claims is enough to convince me now to not buy this product. A MEGA MARKETING machine but not much substance to this company. Caveat Emptor!

17 septembre 2026
Avis spontané
Logo de TruHeight

Réponse de TruHeight

Hi there, thank you for sharing your concerns. We take all feedback seriously, so we looked into this right away. Unfortunately, we weren't able to find any recent communication from you.

If you're a current subscriber, we'd really like to help and look into any delays you've experienced. Please reach out to our customer care team with your order number or the email linked to your account so we can review everything with you directly. There's a real team here ready to assist.

We hope to hear from you soon.

Noté 1 sur 5 étoiles

This company's return policy and…

This company's return policy and website is ridiculous. My son was charged almost 1 year after receiving his last order. I tried to reach out and cancel the order to try to avoid them being shipped once I realized he was charged. I understand the 24 hour notice, but it was almost a year since he last received something. He was under the impression he canceled his subscription. I cant return the items for a return considering the company hasn't shipped them yet.

27 août 2026
Avis spontané
Logo de TruHeight

Réponse de TruHeight

Hi Tiffany!

Thank you for taking the time to share this, and I'm really sorry to hear about the frustration this has caused, especially with your son believing his subscription had been cancelled.

We'd like to look into this and make it right, but we're unable to locate an order number from the details in your review. Could you reach out to us directly with the order number or the email/phone number associated with the account? Once we have that, we'll dig into what happened with the subscription and cancellation, and work with you on a resolution.

We appreciate your patience, and we look forward to hearing from you soon.

Noté 3 sur 5 étoiles

My kids didn’t like taste and I didn’t notice growth

I ordered these vitamins. We tried the bone growth, multivitamin, and omega 3 as well as the chocolate protein shake. Getting my kids to take them has been difficult. They would not even try the omega 3’s because they had a heavy fishy smell even though they claim it’s from a marine algae. I had ordered 3 bottles and only opened 1, but they make returns so inconvenient that I just threw the other 2 unopened bottles. The other vitamins and shake they would take but with some negotiation. We are now using New Day vitaminsand no one is complaining. I’m also not sure if the vitamins/shake helped with grow as I didn’t notice anything and kids remained the same percentile on the growth chart.

25 août 2026
Avis spontané
Logo de TruHeight

Réponse de TruHeight

Hi Ashley,

Thank you for giving Bone Growth, our Multivitamin, Omega-3, and the Chocolate Protein Shake all a try, and for the honest feedback.
We're sorry to hear the Omega-3 was a tough sell for your kids. We know that can be discouraging, especially when you're trying several products at once. We hear you on the smell, and taste and scent preferences really do vary a lot from kid to kid.

We're also sorry the return process left you stuck with two unopened bottles. That's not the experience we want anyone to have, and we don't want a confusing process to be the reason you're out a product you paid for. Please reach out to our support team directly (support@truheightvitamins.com) since we can't see your order number, and we'll take care of this for you, whether that's a refund, an exchange for a different flavor, or whatever makes the most sense for your family.
Thanks again for trying us out, and we hope we get the chance to make this right.

Noté 5 sur 5 étoiles

My kids look forward to these every…

My kids look forward to these every day! They love the flavor and how they gummy bears and I love how it supports their growth and nutrition!

Product, complementary and this is unbiased feedback

2 juillet 2026
Avis spontané
Logo de TruHeight

Réponse de TruHeight

Thank you so much for this wonderful review! It means a lot to hear that your kids look forward to their gummies every day, that's exactly the experience we hope for. We know getting kids excited about something that's actually good for them can be a challenge, so hearing that the flavor is a hit is great news.

Thank you for supporting TruHeight and for taking the time to share your experience!

Noté 5 sur 5 étoiles

Good quality vitamins

Good quality vitamins. Kids don’t mind to take. Great flavor. Fast shipping and not full of junk. Bottle provided complimentary and this is my unbiased feedback.

22 juillet 2026
Avis spontané
Logo de TruHeight

Réponse de TruHeight

Thank you so much for the kind words! We're so glad the flavor is a hit and that shipping got to you quickly. We're also glad to hear you appreciate the clean ingredients; that's something we put a lot of care into.

Thanks again for taking the time to share your experience with us!

Noté 1 sur 5 étoiles

I can assure you these gummies do not…

I can assure you these gummies do not work. My 9 yr old took them for over a year, and in that year he didn't only not grow more, but he rather grew only an inch. 1 inch! When the typical 9 yr old grows about 2.5 inches. Save your money and try to increase the caloric intake for your kid instead. These will not help.

1 mai 2026
Avis spontané
Logo de TruHeight

Réponse de TruHeight

Hi Andrea,

Thank you for taking the time to share this feedback, and we're sorry to hear the results didn't meet your expectations. Every child's growth is influenced by many factors, including genetics, nutrition, sleep, and overall health, so results can vary quite a bit from child to child. We always recommend pairing any nutritional support with a well-rounded diet, which sounds like something you're already looking into.

We'd really like to look into your son's specific case and see if there's anything we can do to help, whether that's reviewing his usage or discussing options with our team. We'll reach out to you so we can follow up directly.

Thank you again for the honest feedback. We're always working to improve, and input like this helps us do that.

Noté 5 sur 5 étoiles

Kids want more than one!

Love these gummies for my kids. Great ingredients that adults love. The kids love the flavor. Quality product with all the right ingredients for kids to grow healthy and strong. Product provided at no cost.

14 juillet 2026
Avis spontané
Logo de TruHeight

Réponse de TruHeight

Thank you so much for the kind words! We're so glad the flavor is a hit. We're also glad to hear you appreciate the clean ingredients; that's something we put a lot of care into.

Thanks again for taking the time to share your experience with us!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great tasting

These are easy to take and digest. It helps that they don’t have a bad aftertaste. The gummies contain everything you need for good bone health. Provided complimentary and this is unbiased feedback.

2 juillet 2026
Avis spontané
Logo de TruHeight

Réponse de TruHeight

Thanks, Britiney. Appreciate this feedback on the taste of our gummies.

Noté 5 sur 5 étoiles

My teen son really enjoys these…

My teen son really enjoys these gummies. The watermelon flavor is great! He’s been using the protein powder in smoothies, so I can’t speak to weather it dissolves well in liquids. We’ve also tried using it in our ninja creami for extra protein! Product provided at no cost.

15 juillet 2026
Avis spontané
Logo de TruHeight

Réponse de TruHeight

Thank you so much for sharing this! We're so glad your son is enjoying the Watermelon Gummies, and we love hearing that you've gotten creative with the protein powder, especially using it in the Ninja Creami. That's such a fun way to sneak in extra protein.

Thanks again for taking the time to share your experience with us!

Noté 1 sur 5 étoiles

Bad product, Bad Customer Service, Fake Reviews

I purchased three bottles from Target for $35. One bottle was opened and used for a single scoop before I discovered that the product does not dissolve properly. My toddler puked and did not eat for the remainder of the evening. Despite that, Target & TruHeights refuse to allow a return.
Meanwhile I also ready "The Federal Trade Commission finalized an enforcement order against TruHeight (Vanilla Chip LLC) and its co-founders, Eden Stelmach and Justin Rapoport, requiring a $750000 payment to settle charges of deceptive advertising and fake."
Will never try their product again.

This is a follow up to your response: Yes you did agree to a return. After I made several complaints and reviews of your bad customer service. I appreciate it though, but it could have been done right from the beginning.
Shipping is going to cost me around $20, give or take. Since you are only refunding me for 2 out of the 3 bottles, I will receive approximately $23 in refund, minus the $20 shipping cost. That means I am essentially getting $3 back.
Since you do not allow me to return the product to Target, I will just toss the remaining bottle in the garbage.
I’ve noted the loss and will definitely not be trying another product from you again.
Thank you for following up anyway.

3 août 2026
Avis spontané
Logo de TruHeight

Réponse de TruHeight

Hi Joanne,

Thank you so much for following up, and for your patience through everything leading up to this. We're sorry it took several complaints and reviews before you got the outcome we should have offered from the start. That's on us, and I appreciate you giving us the chance to make it right even after a rough experience.

We also want to acknowledge the shipping cost concern. Since this order was placed through Target, Target's return policy applies for that purchase. That's why we offered to accept the return with us directly instead, so you weren't left without any path to a refund.

We completely understand why the return shipping cost makes this feel like a small win rather than a real resolution, and why you've decided to dispose of the remaining bottle rather than pay to ship it back.

We've noted your experience, and I wish you and your family all the best.

Noté 5 sur 5 étoiles

My ordered got delivered at 730pm with…

My ordered got delivered at 730pm with 2 bottles not 2 four packs i emailed at 735pm and they had fixed the issue by 840pm..excellent timely customer service very pleased to be a customer l.

31 juillet 2026
Avis spontané
Logo de TruHeight

Réponse de TruHeight

Thanks for the great feedback, Archie! We aim to ensure that any concern is addressed ASAP.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great addition

I was pleasantly surprised by these gummies. They’re easy to take, taste good, and make it simple to stay consistent with a daily routine. I like that they include calcium, vitamin D, and other ingredients that support bone health and overall growth and development. While I know supplements aren’t a substitute for a balanced diet or guaranteed to increase height, they seem like a good addition to a healthy lifestyle. Product provided at no cost.

8 juillet 2026
Avis spontané
Logo de TruHeight

Réponse de TruHeight

Thanks so much for the honest and detailed review! Glad the taste and ease of taking them made it simple to stick with daily, and we agree, they're meant to support a healthy routine, not replace one. Appreciate you trying them out!

Noté 5 sur 5 étoiles

So this is a great little vitamin for…

So this is a great little vitamin for anyone , good ingredients and really well made ..
I recommend
I got this product for free

1 juillet 2026
Avis spontané
Logo de TruHeight

Réponse de TruHeight

Really glad it's been a great fit for you, and thanks for calling out the ingredients too, that means a lot! Appreciate you giving it a try and sharing your recommendation.

Noté 1 sur 5 étoiles

Never received the product the company…

Never received the product the company claims I did not pay for insurance. However it was shipped by USPS and they're always insured up to a dollar amount more than the amount I paid. They refused to help get my money and as I looked deeper into them their deception is on par with who they are read the report from FTC.

29 juillet 2026
Avis spontané
Logo de TruHeight

Réponse de TruHeight

We're sorry to hear this, and we understand how frustrating a missing package is. We can see this order was marked as delivered by the courier, and we'd like to help look into this further with you directly. Please reach out to us at info@truheightvitamins.com so we can review the tracking details and shipping coverage on our end.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great company

Great company, fast shipping. Love the products and have positive results. Product provided at no cost.

29 juillet 2026
Avis spontané
Logo de TruHeight

Réponse de TruHeight

Thanks for sharing your experience! Fast shipping and positive results are exactly what we love to hear. Really appreciate the support!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus