They had the best offer on a watch i…
They had the best offer on a watch i wanted. It was delivered in 4 days with DHL without any issues. I can recommend
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
They had the best offer on a watch i wanted. It was delivered in 4 days with DHL without any issues. I can recommend
Bestilte søndag aften og havde min pakke onsdag. Varen var billigere end på andre sider
Hej alle jeg har bestilt en ure fra valmano som jeg aldrig har modtaget. Får en mail på min pakke er leveret og modtaget, men ingen er dog hjemme til at modtage pakken. Jeg tjekker postkassen for evt postmanden havde lagt et styk papir eller lign. Nej selfølgelig intet.
Jeg skriver hermed til valmano:
efterfølgende om situationen de skriver “du har modtaget din pakke osv osv”
Skriver så hvem har taget imod min pakke, evt hvem der har underskevet under på modtagelsen for at finde frem til hvor pakken er leveret til????
De skriver så du den bedste kunde og tillykke med købet !!!!!!!! WHAT tillykke med købet ingen pakke ingen ure pengene er selvfølgelig trukket.
ADVARSEL:
I SKAL IKKE HANDLE HOS VALMANO DE HAR DIREKTE SNYDT MIG FULDSTÆNDIG TILGRIN.
Jeg købte et par creoler øreringe på udsalg. Modtog dem torsdag 10.00. Dagen efter fredag opdager jeg den ene ørering er i stykker og ikke kan lukke.
Jeg har skrevet mails til kundeservice både i fredags og to gange i dag. Jeg har intet svar fået fra dem. Nu vil jeg gerne returnere varen da jeg ikke ønsker at handle der igen, men jeg har heller intet svar på det spørgsmål.
Købte et ur på hjemmesiden. Efter få måneder, er læderremmen ved at revne og farven på remmen skaller af. Jeg skriver til Valmano, med vedhæftede billeder af skaderne. Jeg får besked om, at jeg kan sende uret ind til dem og jeg vil derefter blive informeret om eventuelle omkostninger. Det vil sige at garantien ikke med sikkerhed gælder. De vil ikke vurdere skaden ud fra billederne, men kun når de ser varen. Det vil sige at jeg ikke kan få at vide, hvad det cirka kan komme til at koste mig. De oplyser derudover at jeg skal undvære mit ur i 4-6 uger. Da jeg svarer deres mail og spørger til at få uddybet hvad det kan komme til at koste mig, får jeg stort set samme mail sendt, som jeg fik som svar på min første mail. Så jeg vil ikke anbefale køb på denne hjemmeside.
Stort og billigt udvalg. Lynhurtig levering (bestilte tirsdag - modtog torsdag) selvom der stod op til 8 dage på hjemmesiden. Jeg fik en mystisk mail fra PostNord om at jeg skule betale told for at få pakken udleveret (hvilket ikke gav mening for et ur til 250 kr. købt i en tysk netbutik), men pakken kom og der var ingen told.
Hurtig og tryg ekspedition!!!
Jeg læste lige som flere af jer andre også de tvivlsomme anmelderser, men efter at have læst en anden positiv anmeldelse gav jeg det en chance.
Købte et Festina ur til 600 kr, hvilket var billigste pris på markedet for dette ur - betalte via Paypal - uret blev sendt dagen efter, og jeg har modtaget uret 3 dage jeg bestilte, så det er i min verden godkendt.
Jeg har selvfølgelig ingen erfaringer med deres kundeservice, og det kan jo godt være, at den er mindre god, men til urets pris - ja, så går det nok.
Uret kommer i hvert fald frem, og det er vel det vigtigste i første omgang...:-)
Blev lidt skuffet da overhovedet ikke var i den tydelige guldbarre farve som er vist produktbillederne. Men trods det synes jeg nu uret er ganske lækkert og fedt til de penge det kostede. Dog ikke taget i brug endnu da urremmen skal tilpasses min arm. Men glæder mig! Alt i alt har det ellers fungeret fejlfrit og kan anbefale det til andre der vil have noget stilrent til gode priser og som ikke er kopivarer!
Intet svar fra kundeservice og ingen reklamationsmuligheder.
Kundeservice svarer ikke og det er umuligt at få kontakt med virksomheden. Efter mine oplevelser, anbefaler jeg ikke at købe fra denne hjemmeside.
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.