Oplichting!!
Oplichting!!! Geen levering en geld kwijt...antwoorden na enkele mails niet meer...
Merci de votre visite sur Trustpilot. Malheureusement, il n'est plus possible de laisser un avis sur cette page parce que le site web de l'entreprise n'existe plus. N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des questions.
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Oplichting!!! Geen levering en geld kwijt...antwoorden na enkele mails niet meer...
Liegers en bedriegers
Leveren niet betalen niks terug
maar wel geld vangen
als je een mail stuurd moet 3 keer je bestelnummer door geven
Die mevr carcia beloofd te communiceren een onderzoek in te stellen maar ze doet niks geld kwijt
ben ondertussen 3 maanden verder na vele beloftes
nog niks
en nu laten ze helemaal niks van zich horen
van mij mogen ze er een bom opgooien
waardeloos bedrijf
ik kan hun bloed wel drinken
Grote bedriegers dan ook nog extra betaald voor verzekerd verzending , in begin antwoorden ze nog op mijn mail met zo gezegde excuse 4 maanden geleden nu dood stil zijn op vacantie met gestolen geld
Dit zijn boeven, simpele domme oplichters.
Hier niets bestellen !!!!!!!!!
Ben al 3 maanden bezig om eerst mijn bestelling geleverd te krijgen en, toen dit niet lukte, om mijn geld terug te krijgen. Elke keer een waslijst van spijtbetuigingen en mooie beloftes, maar het uiteindelijke resultaat is 0.0
Vitalyno of Anivora Vitalyno verkoop zgn. via Instagram en diverse andere socials allerlei artikelen vooral pilletjes, tabletten, dummies e.d. Ziet er allemaal redelijk goed en betaalbaar uit… echter je krijgt niets geleverd. Gemeld bij fraudehelpdesk.nl maar kunnen er weinig mee omdat ze in het buitenland zitten. Advies is dan ook als je deze “bedrijfsnaam” tegenkomt om hier niets te bestellen en melding van te maken bij voorgaande organisaties en/of aangifte te doen van oplichting bij Politie. Ook inschakelen van Bureau Economische Handhaving van de Belastingdienst kan overwogen worden.
Ik heb besteld krijg ik helemaal niks. Ik stuur elke keer i mail onderzoeken onderzoeken. 35 dagen geleden nog steeds stuur ze niks elke i mail hun antwoord geven maar allemaal zelfde. Wij zijn bezig onderzoeken.
Niet bestellen
Vieze oplichters
Vieze oplichters
Vieze oplichters
Slechte ervaring , laten je de bestelling betalen en doen vervolgens niets meer voor je ,de bestelling wordt nooit verzonden en dus ontvang je ook niks .
Als je ze daar over aanschrijft krijg je iedere x het zelfde antwoord terug
Nl geduld hebben , nou dat hem ik niet meer na 4 maanden wachten en heen en weer mailen , want ze hebben begrip voor je situatie en onderzoeken waar het pakje is ,dat nooit verzonden is .
HIER DUS NIKS BESTELLEN !!!!
Want je ben je geld kwijt .
Je plaatst een bestelling je betaald en dan niks na weken nog steeds niks mauike krijg je antwoord we zorgen voor een oplossing.
Geen idee wie de oplossing.iet bedenken maar ik heb aangifte gedaan bij de politie van oplichting
28 mei besteld en betaald maar nog steeds niets ontvangen. Diverse mails gestuurd en werd er beloofd dat het afgestuurd werd. Komt gewoon niets.
Hier nooit iets bestellen
besteld ,betaald maar nooit ontvangen bende oplichters. nooit bestellen
Na maanden nog steeds mijn bestelling niet ontvangen van Vitalyno.
Telkens weer een slap mailtje met nep excuses maar leveren ho maar!
Koop niks bij Vitalyno, je bent gewoon je geld kwijt.
OPLICHTERS zijn het, ik zal er nooooit meer iets kopen!!
Oplichters.
Beste mensen bestel hier aub niets !!!
Ik heb het geprobeerd besteld en betaald NOOIT iets ontvangen.
Trap er niet in !!!
Zie andere reviews
Begin juni besteld en betaald, maar niks ontvangen. Ook na diverse mailtjes geen levering.
Ik ben opgelicht en wil iedereen waarschuwen hier niets te bestellen.
Zeer slecht.reeds meerdere mails gestuurd .wel telkens antwoord gekregen maar geen oplossing .ze gaan het bekyken .5juni,6 juli en nu weer .
Besteld en betaald.
Ben al bijna 3 maanden aan het mailen met deze oplichters.
Vieze oplichters zijn het.
Grt Gijs
Dit bedrijf licht mensen op , boeven zijn ze, ik heb de pillen besteld betaald en tot de dag van heden heb ik nog pillen nog geld terug betaald.
Mijn zuur verdiende geld ligt nou bij hun.
Hoe lang zullen jullie zo door kunnen gaan , varkens en boeven en oplichters zijn jullie. Ik laat jullie over aan de natuur, de natuur zal afrekenen met jullie BOEVEN OPLICHTERS
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.