Meget sød og utrolig grumset
Har idag købt greens med raspberry og glæde mig til en anden smag end det mærke jeres ellers bruger.... Men puha en trals oplevelse den er sød sød at det er ulækkert og vi skal da slet ikke tale om hvor grumset og uopløsligt det er. Den fik skraldespanden.








