Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor Customer Support. I ordered 5 Cartridges for my HP Office Pro 8620, even though I needed only one(the magenta color) However, my printer doesn't recognize the other cartridge from 1Ink. I tried r... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Exceptional and above and beyond fantastic Customer Service! I orderd ink for 2 separate Epson printers I have. 1ink called me simply to confirm there wasn't an error in the order. I really apprecia... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Purchased a full set of ink cartridges for HP printer. which did not work. Technical support could not resolve the issue. Was required to return defective cartridges with shipping costs at my expens... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Brand new black ink cartridge, only prints partial lines. Tried to contact customer service. Recording says to contact by email, with complaints. Email does not send. Very expensive HP cartridge & gar... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Services aux entreprises

Informations provenant de diverses sources externes

Established in 2000, 1ink.com has been offering the lowest prices and highest quality printer ink and toner cartridges to millions of customers across the United States. We carry a full line of discount ink cartridges and toner cartridges for all major brands as well as specialty printer supplies such as ribbon refill rolls, thermal fax ribbons, and wide format printers.


Coordonnées de contact

1,6

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

30 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 25 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,6

Tous les avis

(30)

4 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Brand new black ink cartridge

Brand new black ink cartridge, only prints partial lines. Tried to contact customer service. Recording says to contact by email, with complaints. Email does not send. Very expensive HP cartridge & garbage. Will not order from this website, again.

1 mai 2023
Avis spontané
Logo de 1ink.com

Réponse de 1ink.com

Dear Claudia Galvez,

We would like to address your recent claim regarding the issue you have been experiencing with your cartridges. We appreciate your feedback and are ready to assist you in resolving the matter at hand.

Our team can provide you with troubleshooting tips or offer a replacement or refund, depending on your preference.

We must correct your assertion that our email does not work. Our support email is fully functional, and we have not received any reports of technical difficulties.

It is important to note that the required fields on our contact form, including your first and last name and order number, are necessary to efficiently and accurately address your concerns.

Your decision to leave a 1-star negative review solely because of your reluctance to provide the required information is unacceptable.

Such behavior is unethical and unhelpful to other shoppers who may rely on honest feedback. We urge you to reconsider your approach and work with us to resolve this issue in a productive manner.

Thank you for your understanding.

Sincerely,
Roland Davoudikia

Noté 1 sur 5 étoiles

I bought a drum and cartridge for my…

I bought a drum and cartridge for my Brothers printer. Sprayed ink and left marks on the paper. They were willing to refund my money but it would cost $25 to return the items. That’s not worth it- just a rip-off and very misleading because they claim it’s 100% guaranteed. Not when they don’t pay return shipping

6 mars 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

They are cheats

They are cheats. Hide all the restocking fees shipping fees info in layers or return policy. The customer representatives don’t mention anything about all this. They ate 120 bucks off my order. Never ever buy anything from them.

22 février 2023
Avis spontané
Logo de 1ink.com

Réponse de 1ink.com

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate all reviews, both positive and negative, as they help us improve our products and services.

However, we would like to clarify a few points regarding your negative review. Firstly, we understand that you returned the cartridges because you had changed your mind. While our return and exchange policy clearly states that you have up to 30 days to return the products if you change your mind, we still refunded you after three months as a gesture of good faith.

Secondly, we would like to remind you that we specifically state on our website that we do not sell OEM products. We only sell compatible and remanufactured ink cartridges. The title and the product description clearly state that they are compatible cartridges, which means that you knew what you ordered. Furthermore, the cost is 50% off the OEM price, which clearly indicates that these are not OEM cartridges.

We take pride in being transparent and upfront with our customers, and we do not cheat or hide any information from them. This is evident by tens of thousands of 5-star reviews by verified buyers and the fact that we have been in business for over two decades.

We understand that you may be disappointed with your purchase, but spreading misinformation on review sites is unethical and does not help the community. We hope that you will reconsider your review and help us continue to provide high-quality products and services to our valued customers.

Thank you for your understanding and continued support.

Sincerely,
Roland D.

Noté 1 sur 5 étoiles

If they don’t work ..you lose $$$

ordered ink for my printer and defective cartridges (kept popping out of place jamming carriage) I Paid $61.84.. 1ink refunded only $44.30 ..(my expense $16 shipping to return them, 1ink deducted $5.95 s/h and $11.49 restocking fee. Read the terms because they don’t tell you. I paid total $33.44 to return defective cartridges. Would not recommend buying their REMANUFACTURED cartridges.Reference:#
Order #7004475

14 janvier 2023
Avis spontané
Logo de 1ink.com

Réponse de 1ink.com

Our database does not show a "Vee Eppie" as a customer. This is likely a fake review, or the customer meant to review a different company. If this is not the case, please provide accurate information (real first & last name or an order number), so we can address the issue.

Noté 2 sur 5 étoiles

I ordered 3 63XL ink cartridges & they…

I ordered 3 63XL ink cartridges & they only printed about 6 sheets of a letter before they dried up & had to be replaced. I then bought the right HP cartridges & it has worked very good. Probably won't be buying anymore from you. If you would like the cartridges back.send me a return material from & you will get them back to sale them to someone else.
Terry G Thompson

3 janvier 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Purchased a full set of ink cartridges…

Purchased a full set of ink cartridges for HP printer. which did not work. Technical support could not resolve the issue. Was required to return defective cartridges with shipping costs at my expense. Waiting for a refund. Not worth the 10% savings versus buying HP original products online.

8 décembre 2022
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Problems with delivery update

EDIT: I received my cartridge today. Thank you 1ink for helping to resolve this problem.

I ordered a toner cartridge on June 3 with a deliver date of June 11. On June 11 I received a tracking email showing my package was delivered by UPS to the Minneapolis post office. As of today, June 17, it’s still at the post office. I called customer service and the response was the post office is busy. No offer of any type of support to get my toner delivered. Customer service rep sounded rude that I would even ask for help getting it delivered. This is the first time I have preferred from them and it will be the last. I don’t even want to think about what will happen if the cartridge is bad or doesn’t work.

18 juin 2020
Avis spontané
Logo de 1ink.com

Réponse de 1ink.com

Hi Carol,

Thank you for taking the time to speak with me today. I'm sorry you have to deal with this, and I understand your frustration. As shown in your tracking information, your package was shipped on the same day you placed your order, so there were no delays on our part. You can also see in your tracking that your package was delivered to your post office a few days later, meaning you should have received your package days ago. Instead, your post office has been holding your package for the past seven days, and they have not delivered it to you.

Unfortunately, the post office is delaying many packages due to COVID-19 and the protests, especially in your state of Minnesota. The other contributor to the delivery delays is the significant increase in online shopping in the past two months, which has overwhelmed the post office.

Millions of online retailers and consumers across the U.S. have been affected by these unprecedented events.

I instructed our shipping department to ship you a new package with UPS, so hopefully, you will receive it very soon. You may keep the second package that's delayed as well – free of charge. This is just a small gesture on our part to compensate you for the inconvenience and show you we care about our customers.

I will personally monitor your order to make sure it's delivered. I thank you for your patience, and if there is anything else that I can assist you with, please do not hesitate to contact me directly.

Sincerely,
Roland D.

Noté 2 sur 5 étoiles

Faulty Ink for Printer (magenta)

Faulty Ink for Printer (magenta) - I contacted company to ask for refund or replacement ink ASAP - due to magenta cartridge is apparently damaged, leaked on and around my printer; the other 3 ink cartridges work fine, but my work is on hold because printer will not print without all 4 cartridges - and the magenta cartridge is faulty. Please advise ASAP.

20 avril 2020
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus