10 maanden geleden een motor accu…
10 maanden geleden een motor accu gekocht. Deze was nu al defect. Accu heeft aan de druppellader gestaan gedurende de winterperiode.Teruggegaan met kassabon waarna werd aangegeven dat men de accu wilde testen. Accu bleek defect. Drie man hebben zich ermee bemoeid en telkens werd mij beloofd dat men mij zou berichten. Nu vier weken verder en nog steeds niets gehoord en men reageert niet op emails. Wat een waardeloze service.

