BMS Salvage Avis 

5 761
•
TrustScore 5 sur 5

4,8

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I am elderly and didn't know how to dispose of an old car (17 years old) with a failed clutch. A neighbour put me in touch with BMS Salvage. Their team were very helpful and clear. They quickly prov... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic company to deal with from start to finish. Communication was clear and the process thoroughly explained, a good price for salvaging my car which was received less than an hour after my car w... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent from start to collection. Fully kept up to date plus driver message saying how long he was away and was very friendly and the cash was in my bank in couple hrs . Would definitely recommend t... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

No hassle, clear instructions regarding what would happen on the day and what was needed from me prior. Call received from driver and then confirmation once collected. Agreed price received when expec... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Casse automobile
  2. aussi dans
  3. Concessionnaire automobile

Informations provenant de diverses sources externes

We buy damaged, repairable and unwanted vehicles nationwide. We offer some of the highest prices in the country and your vehicle is usually collected within 2 working days! Call us now for a free quote on 02380 00 88 00 to find out how much we can offer your for your car.


Coordonnées de contact

4,8

Excellent

TrustScore 5 sur 5

6 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

Chez Trustpilot, nous privilégions le contenu écrit par des personnes réelles. Cependant, cette entreprise a accès notre outil de réponse assisté par l'IA pour l'aider à rédiger ses réponses.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,8

Tous les avis

(5 761)

2 361 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service

Good efficient collection and transaction very good communication and very friendly service
Andy was friendly and extremely helpful superb communication

30 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Very friendly and easy to deal with

Very friendly and easy to deal with. They did call a couple of times as i was undecided but i did not feel pressured or pestered.
Strightforward process and clear communications

28 septembre 2026
Noté 5 sur 5 étoiles

Perfect

Perfect, arrived on time I would recommend this company it was such an easy process

28 septembre 2026
Noté 5 sur 5 étoiles

Best Salvage Company ever

Using a salvage company in general has a downside, simply because your car is finished and you are now out money as and therefore feeling pretty low. My low mileage car unfortunately had head gasket issue and told i’d need to buy a new car. Most sites i used were giving me minimum so i decided to use Scrap Car Comparison. They made me aware that BMS Salvage would offer me the best amount in my circumstances. This was followed up with both a telephone call and email. I accepted the offer and a sale agreement and various emails flagged how it would all proceed as i had no clue how to complete the transaction from my end. BMS Salvage immediately sent a small deposit to my Bank Account. I then was sent an email to arrange a suitable day for the car to be picked up. The time window was 8am-5pm and so i took a day off work. I had to have the usual paperwork ready for collection. As i was retaining my personal number plate i had my retention done before the sale hoping my V5C would arrive before pick up. It didnt. The haulage company arrived and my car was inspected and photos taken and the guy that drove it up onto the lorry rang BMS Salvage for me and confirmed all was in order. I then spoke to BMS and was notified because V5C was missing they were entitled to retain £25 to have it issued to them. However when i showed my Retention receipt out of courtecy this firm waived the fee for me and updated me what i should do as V5C missing. It must be lost in post as i still havent recieved same but first class letter to DVLA should resolve this missing logbook. This firm helped me from start to finish to depose of my car and i cannot recommend them enough.

28 septembre 2026
Noté 1 sur 5 étoiles

I found the experience a dissapointment

I found the experience, less than it should have been, the company, went back on its word,I was selling a 2004 plate is 300 straight six with roughly 60000 miles on the clock, which is nothing, they said the bodywork wasn’t up to standard, Ermm! What did they expect from a 22 year old car?? The engine alone was a asset!
Altogether a dissapointment!
Won’t use again!!

25 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Selling an Aged Car (17 years) with Failed Clutch

I am elderly and didn't know how to dispose of an old car (17 years old) with a failed clutch. A neighbour put me in touch with BMS Salvage. Their team were very helpful and clear. They quickly provided a price and arranged for it to be collected from my home by Copart. I first spoke to BMS Salvage on Monday and car collection and payment was made on Wednesday. I was very grateful.

30 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid!

Avoid! Spoke to the BMS customer care department and I was asked if the car drives, I replied that the battery was flat but it was starting and driving previously. Their agent told me if the car wouldn’t start with the jump pack and be driven on to the collection vehicle I would be paid £250, however if the car started and drove on to the trailer I would receive £370. I was paid £25 deposit initially and 3 weeks after I received £225.
I called them up to ask why have they paid me the lower amount when the car drove on to the trailer. I was told because the car didnt start with its own battery, I would receive the lower amount, which was completely different to my initial conversation. I was then told to wait while he checked with someone, and subsequently I was cut off. I called back a further 3 times and they put the phone down on me! An absolute SCAM!

29 septembre 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent from start to collection

Excellent from start to collection. Fully kept up to date plus driver message saying how long he was away and was very friendly and the cash was in my bank in couple hrs . Would definitely recommend to anyone 😀

29 septembre 2026
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Car collected not easy job.

Car collected 2days after the arranged day, the Copart driver called me the night before and he managed to collect the car early morning after giving him a full description of the location, well done as not straightforward. The payment went through very quickly.

25 septembre 2026
Logo de BMS Salvage

Réponse de BMS Salvage

Good morning! Thank you for your review! We're glad to hear that our driver was able to successfully collect your car despite the challenging location and that the payment was processed quickly.

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy Peasy

All made very easy and the money was paid straight away. All good 😊

24 septembre 2026
Logo de BMS Salvage

Réponse de BMS Salvage

Good morning Paul! Thank you for your 5-star review! We are delighted to hear that the process was easy and that you received your payment promptly. Best wishes.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service thanks and prompt…

Excellent service thanks and prompt easy, hassle free process. Car collection from local garage.

28 septembre 2026
Avis spontané
Logo de BMS Salvage

Réponse de BMS Salvage

Good morning Karen! We're so glad to hear that you had an excellent experience with our service and that the process was prompt, easy, and hassle-free for you! Thank you for your kind words.

Noté 5 sur 5 étoiles

Very quick

Very quick. Did what they promised. Timeous in terms of both pickup and payment.

24 septembre 2026
Logo de BMS Salvage

Réponse de BMS Salvage

Good morning Antony! We're so glad we could deliver on our promises regarding quick service, pickup, and payment. Thank you for your kind words!

Noté 5 sur 5 étoiles

Brilliant service

Brilliant service, driver was really helpful and friendly. Highly recommend this Coparts!!

28 septembre 2026
Avis spontané
Logo de BMS Salvage

Réponse de BMS Salvage

Good morning Tom! Thank you for your wonderful 5-star review! We are so pleased to hear that you received brilliant service and that our driver was helpful and friendly.

Noté 5 sur 5 étoiles

Terms agreed and from there plain…

Terms agreed and from there plain sailing would use again

24 septembre 2026
Logo de BMS Salvage

Réponse de BMS Salvage

Good morning Daryl! We're so glad to hear that everything went smoothly for you! We truly appreciate your kind words and look forward to assisting you again.

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic company to deal with from start to finish

Fantastic company to deal with from start to finish. Communication was clear and the process thoroughly explained, a good price for salvaging my car which was received less than an hour after my car was collected by the driver. Easy stress free process.

28 septembre 2026
Avis spontané
Logo de BMS Salvage

Réponse de BMS Salvage

Good morning Siobhan! Thank you for your fantastic 5-star review! We're so pleased to hear that the process was clear and stress-free from start to finish.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus