Cloggs.co.uk Avis 

460
•
TrustScore 1 sur 5

1,0

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible customer service. Like other reviews on here, they wouldn't give me a refund or accept a return of the clogs after they came in way too small. My credit cards also got compromised. Emailing t... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not buy from Clog Studios! I purchased a pair of shoes from them and then they wouldn't let me return them when I ordered the wrong size, only if they (not the customer) made a mistake in sending... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Honestly, this was such a bad experience. These shoes are absolute rubbish. They look cheap, feel cheap, and don’t even hold up after a short time. They’re nothing like what was shown online, and... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible service, placed order on Saturday and paid for next day delivery. Did not receive delivery till Friday! Customer service terrible too, sent email asking what was going on and no reply. Tracki... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de chaussures

Informations provenant de diverses sources externes

Cloggs.co.uk - Home of Footwear. Cloggs have 1000's of styles across 100's of brands including FitFlop, Dr Martens, Converse and Ugg Australia. New Season style or everyday wear, Shoes, Boots or Trainers at Great Online Prices. Order up to 7pm for Next Day UK Delivery.


Coordonnées de contact

1,0

Mauvais

TrustScore 1 sur 5

460 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,0

Tous les avis

(460)

13 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Cloggs cancelled my order

I ordered a pair of boots and I received a confirmation email on the day of ordering. However, the next day I received an email saying cloggs had cancelled my order. They gave no reason for the cancellation so I emailed asking why this had occurred but no one at cloggs has got back to me. I am yet to see if I will get my money back. Disappointing and not worth the hassle.

28 avril 2016
Noté 2 sur 5 étoiles

Cloggs sent cheaper item and then refuse to reimburse VAT!!

Cloggs delivered a cheaper pair of shoes (£60) when I ordered and paid for another more expensive pair (£69.95). When contacted I was told that they ran out of my size. When I returned the shoes back to them, they told me they cannot reimburse the VAT amount paid for the shoe!!! After reading their sale terms and conditions and making more calls to Cloggs, I was finally told that the full amount including VAT will be, and was subsequently reimbursed. Took me hours to sort this out; unnecessary and a real hassle. Worst of all, I did not get the shoe that I was really looking forward to own.

21 avril 2016
Avis spontané
Logo de Cloggs.co.uk

Réponse de Cloggs.co.uk

Good Afternoon

Thank you for your feedback.

Firstly please accept our sincere apologies for this oversight. We do our utmost to ensure that errors do not occur however on odd occasions mistakes can happen - we will address this matter with our fulfilment team. Usually in this situation we would immediately resend your order, but unfortunately, we no longer have this item in stock.

We also apologise for any confusion caused regarding your VAT on this order. This was a failure of communication on our part and we do apologise for any stress or confusion this caused. We understand you have since been advised that VAT will be included in the refund for this order.

We apologie once more for any disappointment or inconvenience this experience has caused.

Kind Regards

Michael

Cloggs Customer Services

Noté 5 sur 5 étoiles

Love Cloggs

User friendly website, Fast delivery, excellent customer service.
I had a pair of boots that developed a fault. They never turned up at their factory when I posted them back for repair. They refunded me in full without a quibble.

20 avril 2016
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Very fast delivery

I was going on holiday and I ordered some shoes to take with me. They arrived the very next day as promised. I will definitely be using your website again.

20 avril 2016
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Fast delivery, unbeatable prices

Very pleased with my new shoes. Excellent customer service. Fast delivery even though I selected standard delivery at checkout. Highly recommended retailer!

4 avril 2016
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Returns process ridiculous

I bought some uggs which I received in late November. The material has started coming away from the heel on one side of the boot. I was to to return them for inspection and replacement, which I did. Almost 2 weeks later they say they haven't received them. So I sent the parcel details. So now they say they have them back but inspection can take up to 28 days! So basically by the time I receive my replacement ones back it could be 2 months I've been without them, and by that time I won't be needing fur lined boots to wear when it's almost summer! These were not cheap, it's definitely put me off using again. If I purchased through a shop it would be sorted within 1 day!

1 avril 2016
Noté 5 sur 5 étoiles

Had a very positive experience

Ordered moccasins after much research. Took a guess on the size (everyone said they ran large so I went a size up). They arrived quickly but were too big. I immediately sent them back via drop off point which was very close to my house. The new ones came very quickly, fit perfectly and I wear them ALL THE TIME.

20 mars 2016
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Easy to use Pleasant Transaction. Quality Goods Delivered quickly and safely

Initially I was very reluctant to risk creating an account and making the on-line purchase, but with such competitive prices combined with Google certified on-line shop & Trustpilot reviews I took the chance and was both surprised and delighted by the ease of using the Cloggs website, the great value, the fast delivery and quality product. In Summary, Delighted.

23 février 2016
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Surprisingly quick delivery

Ordered on a Monday afternoon and received my order the next day, without having selected Next-Day delivery. No clear damage on my product. Overall very impressed.

23 février 2016
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service

York store, Shannon and the team were extremely helpful regarding my shoe order. Prompt and efficient customer service thank you so much would not hesitate to recommend your store.

20 février 2016
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent shop

I am very satisfied with my order. It arrived less than 24 hours to Greece and the boots were excellent.

11 février 2016
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Worst Online Shopping Experience in Years

Add me to the growing list of dissatisfied Cloggs customers forced to post here in order to draw attention to poor customer service and painful experience obtaining a refund.

Having ordered boots on 31-Dec-2015, and receiving a despatch notification soon after I’m still waiting a month later.

Cloggs don’t respond to email and after half an hour trying to get through on their phone line I’ve had to initiate a charge-back with my credit card company in order to get my £140 back.

Their website promises ‘Hassle-Free Shopping’ The reality is far from it. Do yourself a favour, steer clear from Cloggs and buy from an honest retailer.

29 janvier 2016
Noté 5 sur 5 étoiles

Good price/quickly delivered.

I'm very pleased with my recent purchase from Cloggs not only did I buy my boots at a cheaper price but they were also delivered promptly. I cannot fault their service in any way.

26 janvier 2016
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

No refund after 2 months of the return

I am really shocked...i have sent it for you on 23.12.2015 and still waiting your answer.You have already asked me for my customer parcel receipt and i have attached it to you.
tracking YYYB8YE
parcel:8YWP00367309A064
from 29.11.2015
Really dont understand what the problem is !
Thank you

11 janvier 2016
Avis spontané
Logo de Cloggs.co.uk

Réponse de Cloggs.co.uk

Dear Desislava

Thanks for your feedback.

We are very sorry that you have had to chase this matter. This is not the level of service we strive to provide our customers. Your refund has now been logged and you will receive separate email confirmation of this shortly today. We do apologise again for any frustration or inconveniance this situation has caused.

Kind Regards

Cloggs Customer Services

Noté 1 sur 5 étoiles

No refund yet, no answer to emails!

Ordered some boots which came within a couple of days.. Great, however had to return as they where not suitable for my partner. I returned them via collect plus on the 15th, I had confirmation on the 17th saying it would be processed within 48 hours. STILL NOTHING! I emailed them on the 28th and have had no reply! It is now the 1st of January, over two weeks they have had the item back and are holding my money??! This is not acceptable.

1 janvier 2016
Avis spontané
Logo de Cloggs.co.uk

Réponse de Cloggs.co.uk

Dear Erin

Thank you for your feedback.

Please accept our sincere apologies that you have not received and have had to chase your refund. This is not the level of service that we strive to deliver to our customers. I can see that a colleague has spoken to you and now processed your refund.

We are very sorry for the delay you experienced receiving your refund on this occasion.

Kind Regards

Cloggs Customer Services

Noté 1 sur 5 étoiles

Don't hope for a quick refund!

Order number:1132498

Ordered my DM boots for work on the 11/12/2015 via next day delivery -unfortunately missed out putting a promo code in at the checkout so ended up having to buy two pairs (I remembered the promo code for the second order!) as you can't cancel an order online. I did actually try ringing customer services to do so but the phone just rang and rang!!! It was quite late although within your working hours but I let it go that time. Anyway, the boots are perfect and they arrived next day! (Fab!)

I returned the first pair of boots via collect+ on the 12/12/2015 (literally the day I received them) but it was unfortunately a Saturday so I expected a little wait for my refund. On the 16/12/2015, I received an email from Cloggs to say that my boots had been received and to wait 48 hours for my return to be processed... Ok fine!

It is now the 27/12/2015 and still no refund to date. I appreciate we have had Christmas in between but after an email to yourselves and several phone calls where nobody answers, this company have really let themselves down. Not to mention me missing nearly £90 before Christmas!!! Not acceptable.

You have my phone number, my email address, my card details and an unanswered email to respond to, how hard can it be! Please resolve this asap.

27 décembre 2015
Avis spontané
Logo de Cloggs.co.uk

Réponse de Cloggs.co.uk

Dear Gemma

Thank you for your feedback.

Please accept our sincere apologies that you have not received and have had to chase your refund. We can confirm that has now been processed and you will receive separate email confirmation of this shortly today.

We are very sorry that you have had to chase a response regarding this matter.

Kind Regards

Cloggs Customer Services

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible service

I ordered a week and a half before Christmas to make sure the shoes I ordered as a gift would arrive in time but five days after I get an email saying they are cancelling my order! No effort to inform me of this in good time so that I could order from somewhere else in time for Christmas so now left high and dry! Tried to call customer service but was simply put on hold constantly until I had to give up. Overall a very disappointing experience. I will certainly not be using them again. Wish I had checked out the reviews first!

22 décembre 2015
Avis spontané
Logo de Cloggs.co.uk

Réponse de Cloggs.co.uk

Dear John

Thank you for your feedback.

Firstly please accept our sincere apologies that we had to cancel your order. The item was showing as in stock at the point of ordering but was found to be missing at the point of picking and packaging. We had to get new stock in from the supplier before Christmas but unfortunately we were unable to do so, so your order was cancelled.

We do apologise that you we were not able to fufill your order and that you were unable to contact us during this period. We are sorry for any disappointment or inconveniance this situation has caused.

Kind Regards

Cloggs Customer Services

Noté 2 sur 5 étoiles

Tracking impossible

I thought I would place an order with cloggs and having received a confirmation e.mail of my order, they also gave me a tracking number, but the tracking number is not recognized tried contacting customer service and of course no reply. I have sent another e.mail to customer service asking that they confirm the tracking number is correct, still waiting for a reply. I will give them a further 24hrs to reply, so far I am not impressed with the service and will think twice before placing any further orders.

15 décembre 2015
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

NO CUSTOMER SERVICE

I ordered some shoes for next day delivery. They did not arrive but have been recorded as delivered. When I tried to contact Cloggs they did not reply to my email, on-line chat was unavailable, and when I phoned I was simply told they could not take my call. After continually trying on the phone I got through 2 days later. All I was told is that they would raise an inquiry and get back to me in several days. So that's £80 lost and no Christmas present!

14 décembre 2015
Avis spontané
Logo de Cloggs.co.uk

Réponse de Cloggs.co.uk

Dear Keith

Thank you for your feedback.

We are concerned to hear that you have not received your parcel and that you have had difficulty contacting us.

Looking at your order I can see my colleague has raised a driver investigation to find out where your parcel has been delivered to. We apologise but we do need to allow the courier service time in order for them to carry out an interview with the driver. As soon as we have heard back from them we will be back in touch with you.

We would like to reassure you that as delivery is insured your money is not lost and we will endeavour to fufil your original order as requested.

We will be back in touch with you shortly.

Kind Regards

Cloggs Customer Services

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus