Onbetrouwbare firma en geen service
Onbetrouwbare technieker. Heeft me al meermaals in de kou laten staan. Beantwoordt geen telefoons, geen Whatsapps. In het verleden meermaals afspraken vergeten, dan weer materiaal vergeten. Meer dan 6 maand wachten op een onderdeel waardoor afzuiging niet meer functioneerde. Helaas is deze firma aangesteld voor het onderhoud van de ventilatie in een gebouw met 60 appartementen in Blankenberge.
