Ditch or Date Avis 

157
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Really well organised, great communication with Helen the organiser, and Megan the host was fabulous; very friendly and welcoming. It was a lovely bunch of people; my friend and I also made friends wi... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

The host was very supportive, reassuring, encouraging and instructive which helped me lose my nerves and anxiety. Even though I haven’t had luck, I will be keeping an eye out for opportunities... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I've been to a few events always exceptionally well organized from start to finish. The venues are comfortable with reasonable noise levels, and both hosts Megan and Helen kept everything friendly, na... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Ditch or Date is a fun, welcoming alternative to dating apps. I’ve attended several events over the years, both solo and with friends, and met some great people along the way. More recently, I’ve had... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Service de rencontres

Informations provenant de diverses sources externes

Our Speed Dating events offer a fun and relaxed night of dating in our stylish venues, meet and flirt with up to 20 professional singles in one night.


Coordonnées de contact

4,3

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

157 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,3

Tous les avis

(157)

29 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Phenomenal

Had a phenomenal experience when I went to Ditch or Date in Newcastle.
I have been single for a few years now and I thought I would give this a try.
I ended up being matched with some really profoundly great men.
Only problem I have now is to choose Which one I need to ditch or date.
Highly recommend this great company for helping me.

22 février 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible experience

Terrible experience. Lack of organisation on the night as others below such as Laura and Mark have refered to.

It got much worse after the event though as I had 'matched' with six people even though I only wanted four follow up dates. This presented me with a situation of being sent six email addresses of people I did not match with and presumably my email was shared with those six without my consent. I even recieved email addresses of people I hadn't even spoken to as the event was cut short due to people leaving throughout - presumably due to the lack of organistion.

I've been speaking with Helen, the owner, and she has been very reluctant to accept responsibility or offer any form of redress.

There are much better run speed dating events in Belfast.

No doubt this will get flagged by Helen, I'm happy to provide any information I can to Trust Pilot to verify what I've said.

Edit and reply: Hi Helen, Thanks for confirming there was two guys with the same name at the event which lead to this mistake. Did it occur to you to reach out to us to clarify the situation? No. You decided to send out incorrect matches. This is obviously a data handling/privacy issue. So you either don't know how to handle your customers data with care or you don't care. Which is it?

19 février 2022
Avis spontané
Logo de Ditch or Date

Réponse de Ditch or Date

I have had numerous email communication with this gentleman- he didn’t put his full name on his sheet and also didn’t not enter his own choices onto our website which we do advise attendees to do so it gives them full control. There were two guys at the event with the same name.
Because I also accidentally misspelt ‘ entering’ I then receive this reply. I have tried to explain numerous times but the emails keep coming.

Part of his email yesterday:
To quote your last email to me 'That is why we advise you everting you’re own choices.'

I'm not exactly sure what this means so I looked up the definition of evert in the merriam-webster dictionary (https://www.merriam-webster.com/dictionary/evert)

The first definition provided is 'overthrow, upset' - I think you'll agree this would not be a polite way of conducting oneself on a date.

The second definition is 'subject to eversion', I wasn't sure what eversion means but the people at Merriam webster really know how to run a business and they kindly provided a link to its definition. Eversion 'the act of turning inside out: the state of being turned inside out'. Are you encouraging people to turn others inside out on your dating events? Again I'm sure you'll agree this not how one should conduct themselves in polite society, especially in the pursuit of romance.

Could you please clarify what you mean when you say 'That is why we advise you everting you’re own choice'

I have tried many times to explain to him but he still is determined to continue to send relentless emails.
Our host’s father had a heart attack a few hours before the event which meant that we had two events run by one host which made it very busy but we tried our very best. We had some lovely messages from people praising our host but also showing us understanding of how stressful our situation was.
Your comments don’t make sense so please stop editing your review with facts that don’t add up or dictionary research - I’ve tried politely on numerous occasions to explain to you that you should have logged into our website and entered your own choices.
Endless emails from you and edited reviews on here just don’t make any sense.
You received matches so focusing your time on arranging dates would be a much better use of time.
I won’t be replying any more to this.

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely brilliant service from start…

Absolutely brilliant service from start to finish. I highly recommend Ditch or Date. I have finally met my soul mate and I couldn’t be happier
Give it a go you won’t be disappointed

17 février 2022
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Had a fabulous evening

Had a fabulous evening. Lots of fun characters all up for a giggle and would definitely do it again.

16 février 2022
Avis spontané
Logo de Ditch or Date

Réponse de Ditch or Date

Pleased you had a good night Xavier. Our host said you received lots of matches so happy dating !

Noté 1 sur 5 étoiles

Zero organisation

Zero organisation, after waiting an hour we were told to sit wherever we want and move about how we see fit. No numbers/name badges were provided and wth several instances of the same name, not a lot of clarity provided. I understand there were extenuating circumstances that caused the groups to be mixed, but the younger group definitely had a low headcount. About half way through the dvent, the organiser cancelled the event as "too many people had left" - can hardly blame them tbh. No apology from the company for what was an unsatisfactory experience. I've even had friend's being told they've matched with people they hadn't even spoken to, so data protection issues there as contact information has been given out without clear consent. Can't recommend at all.

14 février 2022
Avis spontané
Logo de Ditch or Date

Réponse de Ditch or Date

Thank you for your review.
We received upsetting news one hour prior to the event that our host who was meant to be running the younger event – her father had been rushed into hospital due to a heart attack.

Understandably there was no way she could run the event.

Due to the very short notice our other two hosts we are unable to arrange childcare. We did not want to cancel the event at such short notice for the younger age group as this would be very unfair on people who had started to get ready for this event and also who were already travelling to it. We contacted the bar who were very helpful and then rearranged tables to ensure that if both events we are running side-by-side it could be the best solution.

Our host put 100% effort into trying to ensure that everyone was okay and then everyone had a great time despite a couple of men making unkind comments then leaving.

We have received many emails from people who were very understanding and said they had a great night nearly almost everyone who was there received at least four matches – I’m sorry if this wasn’t the case for you.
We have not given out any personal information without people’s consent therefore I have reported this review to as this is certainly not the case. We were put in a very very difficult position due to no one’s fault and our priority was trying to make sure that everyone was accommodated and happy. I am so sorry that you did not feel this way but i we tried our best under the circumstances.

Noté 5 sur 5 étoiles

A great night

Overall an eventful night. Definitely something everyone needs to try at least once! I was matched with who I liked so can say it was a successful night. Everyone was friendly and it was a great atmosphere - would go again :) Only wish I could see if anyone opted to be my friend even if I didn’t.

14 février 2022
Avis spontané
Logo de Ditch or Date

Réponse de Ditch or Date

Thank you so much and so pleased you had a great night.

Noté 2 sur 5 étoiles

Ditch or Date, Belfast

I attended the speed dating event in Belfast on Sunday 13th February. It was a good event and all the other women were lovely but it was rather unorganised. It ended up where two age groups were mixed together (22-32 and 28-42). The men were lovely but it was very awkward when a 40+ year old man ended up on a speed date with a 25 year old or indeed younger. Out of my actual age category, I only got the opportunity to meet 3 men and the rest were from the other age category. This made it very difficult to potentially meet someone I would like to date.

The host did a fantastic job despite the challenges she faced and she apologised profusely for the chaos.

I would like to do this again as I believe in normal circumstances it would be better organised.

14 février 2022
Avis spontané
Logo de Ditch or Date

Réponse de Ditch or Date

Hi Laura
We are so sorry about this. We had two events planned last night.
One ages 28-42
One ages 22-32
Unfortunately the host who was running our 22-32 event - he father had a heart attack yesterday afternoon and was rushed into hospital. As she was understandably so distraught she was only able to inform us at 6.00 pm that she couldn’t host. We did try to get another host to run the second event but she was unable to get childcare at such short notice. We couldn’t cancel the younger event as this would be very unfair on everyone who had made plans for it. So we just had to try our best to run both together. The bar said they would try to help but they became short staffed too. We tried everything to get additional help.
I fully understand your disappointment but this never normally happens it was just a very tragic situation for our host and our host there last night tried her hardest. So sorry you felt you had to leave us a negative review but we did try to make the best of the situation.
If you would like to attend another event please let us know and we’ll add you at no charge.
Sorry.

Noté 5 sur 5 étoiles

I had a brilliant night

I had a brilliant night, very well organised and I loved every minute.

25 novembre 2021
Avis spontané
Logo de Ditch or Date

Réponse de Ditch or Date

So pleased you had a great night - thanks for you review :)

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic night

Fantastic night, relaxed and enjoyable.

25 novembre 2021
Avis spontané
Logo de Ditch or Date

Réponse de Ditch or Date

Thank you for your lovely review. Pleased you had fun!

Noté 5 sur 5 étoiles

I had an amazing night last night

I had an amazing night last night! I met some great people and I can’t wait for my matches. Would definitely recommend! Couldn’t ask for a better host, Helen looked after me all night and made me feel so comfortable. If you haven’t already, get yourself there!

25 novembre 2021
Avis spontané
Logo de Ditch or Date

Réponse de Ditch or Date

Was so lovely to meet you. So pleased you had a great time and I see you had quite a few matches too which is exciting - keep us posted!

Noté 1 sur 5 étoiles

Organised by one incompetent woman

Trust Pilot are defending bad businesses and wont allow free speech. They have forced me to edit, so I'll stick to the facts.

I booked a month in advance, revolution de cuba, 8pm. I arrived there and the event was not present, security and bar staff informed me it was the following day.

It turns out Helen who is very bad at her job and has a disgusting attitude towards customers had changed the venue.

She sent a reminder text less than four hours before the event that did not communicate a change of venue. Just see you at "down stairs castros hood st".

Which as far as i know is that same cuban themed restaurant. No postcode specified I had no reason to believe this was a different location.

Basically Helen randomly changed venue, with no consent or information. Breaking Ditch or Dates policy of at least a days notice.

To further this appalling service she posted personal information online. I have complained to the GDPR and this shows just how bad the attitude Helen W has.

Don't waste your time going to this Joke of a company. Its just one woman who doesn't even follow her own policies and randomly changes venues.

Incredibly she expects you to be nice despite treating her customers poorly and breaking her own policies and also the law.

24 novembre 2021
Avis spontané
Logo de Ditch or Date

Réponse de Ditch or Date

It is a shame you issed the event but this was not our fault which I did try to explain to you but your emails were not only extremely abusive but very aggressive too.
The new venue for the event was changed on our website a month ago and the people who had booked had all been informed of this change including you which you confirmed receiving.
You were sent a reminder today for tonight’s event. You acknowledged the reminder but failed to read the address properly which is not our fault. The language you used in emails to me was appalling and aggressive which has been reported - our event ran as planned tonight with 17 couples. We didn’t randomly change venues or breach contract.

I have chosen to show an example of the email I received from this gentleman who initially accused me of informing him of the wrong night - then when realises hed made an error accuses me of sending him to the wrong venue.
Not nice at all.


---- On Wed, 24 Nov 2021 20:51:49 +0000
kyle wrote ----

I just returned from a very disappointing evening.

So I booked speed dating, ordered a top steph from work picked out off asos, new jeans and even a bottle for smell from boots. I've never done something like speed dating.

I spend 30 mins driving around the shit tip that is newcastle with its infinite unsigned bus lanes and random road closures and park a ten minute walk away. I finally get to some crappy club in the bigg market, apparently cubas commuistic hatred of the west is now a theme for a bar.

Kyle HarrisWED NOV 24 9:04 PM

As you can clearly see you sent a reminder for the event TODAY.

Read it, it clearly says TONIGHT. Tonight's speed dating event.

Your choice is to issue a refund for fucking me around or I will be leaving negative reviews feedback and complaints showing the shite service to everyone I can find.

Noté 5 sur 5 étoiles

Ditch or date

Such a fantastic night at Revolucion de Cuba with Ditch or Date! Fantastic atmosphere and brilliant hosts. Will definitely be attending again if I don't match!

29 septembre 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

This women is a con

This women is a con, still waiting to get refund and when chase she becomes defensive. Do not book any events on this site, Helen only wants your money as per comments below. Frauding people!

28 septembre 2021
Avis spontané
Logo de Ditch or Date

Réponse de Ditch or Date

Hi Steph
Your full refund was made from Barclaycard 3 days ago as we received notification of this. As I had explained to you in previous emails we do not process bookings or refunds it is all done through the secured payment gateway of Barclaycard so we had to request it through them which they have since done. I notice you have attended an event with us before so you must have been happy to then return and book another. As I explained we have to move our event to the 6th as our host's father died very suddenly so she was unable to host. This was a big shock to us all and hence the postponed date. I did become a little defensive as your emails included inappropriate language which as I did appreciate your disappointment at the date being moved - however the langauge and tone used was unfortunately uncalled for.
I have emailed proof of your refund to you and have also reported this review to Trustpilot as it is inaccurate.

Noté 1 sur 5 étoiles

Registered for Newcastle's July event…

Registered for Newcastle's July event with two friends. One friend got a cancellation text the night before. Myself and other friend, didn't get anything. I emailed Helen to discuss, sent LinkedIn message, left voicemails and tried landline number... no answer or response. No apology, no message, no refund. Not recommended.

30 juillet 2020
Avis spontané
Logo de Ditch or Date

Réponse de Ditch or Date

Hi Stacey
Thank you for your review. We had to postpone the event as we were still unsure about how we would run safely regarding Covid so moved the event to next month to give us time to then see how then venue is operating regarding spacing etc.
We were not able to text you as when you booked you only booked with your email address, you left the phone number field empty. Your friend entered her mobile number.
We don't have a landline or a LinkedIn account so wouldn't be able to respond via this.
We did send an email to you , I have checked our emails too and there had been none from your email address that you booked with?
When you booked you booked via the Barclaycard gateway not our direct website. They handle all refunds - not us.
They have been contacted re your refund. It may be taking longer due to the current situation but they are very good at processing payments and refunds.
We did move everyone onto next month's event at no charge as stated in our message.
Can you confirm if you'd like to attend or would you like to be removed as we didn't hear back from you either way.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great night

Great night, so nice to actually meet people and speak in person. I would highly recommend, much better than the apps!

27 mars 2020
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid at all costs

Avoid at all costs, Cancelled event with less notice than there T&C's state, refused a refund. They also faked results from the event i was meant to attend. I got 3 matches from an event that didn't happen!
There now claim that the lockdown was in place, it wasn't all bars where still open at the time of the event. Don't trust these thieves or lier's! They will steal your money! They claim the government told them to cancel which is not the case as the venue was still in full operation on the date off the event

25 mars 2020
Avis spontané
Logo de Ditch or Date

Réponse de Ditch or Date

Thank you for your email John but as previously explained in many email correspondances with you we couldn't run the event that you wanted to attend due to the Corona virus pandemic, all of our events have been temporarily cancelled and no bars / restaurants are open in Belfast - it isn't safe to go outdoors let alone mix face to face. We have offered you another place and have followed our terms and conditions which you ticked to agreeing to prior to booking. I did email you a copy of these to show you that we were following company policy. I also asked you to email me a copy of your 'match report' that you claimed you had but you then said it had deleted?

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus