Ik dacht mijn droomauto te kopen maar…
Ik dacht mijn droomauto te kopen maar het bleek een nachtmerrie.
Deze garage negeert alle regels ivm garantie. Laat de klant betalen ivm reparaties die duidelijk onder garantie vallen.
Versnellingsbak
Benzine geur
Stuur dat afbreekt tijdens het rijden.
Cilinderkoppen volledig versleten ondanks zogezegd volledig gereviseerd.
Meer dan 10000 euro kosten op 2 jaar en 6000km....
Na een 2e opinie bleek de wagen ook nog eens meer kms te hebben dan op de teller.
Ik bleek nadien niet de enige te zijn met deze problemen. 2 andere klanten brachten zelfs hun voertuig terug en eisten terugbetaling. Wat ze ook kregen.
Tot een oplossing wou deze garage voor mij niet komen.
Wel na de verkoop mij bijna dwingen om toch maar een positieve revieuw op zijn site te plaatsen. Natuurlijk voor alle problemen kwamen.
We sell nightmares is de juiste leuze.






