Sur ekspedient ved returnering af nøgle, der ikke passede
Jeg havde fået lavet en kopi af en nøgle, men den passede ikke. Da jeg henvender mig hos Hardi V, er ekspedienten virkelig sur. Hun giver den oprindelige nøgles kvalitet skylden og siger, at så er det ikke muligt at lave en nøgle, der passer. Hun er tydeligt irriteret, og hun ønsker ikke at tilbyde at forsøge igen.
Vi henvender os hos en konkurrent, der også laver nøgler, for at få lavet en kopi, idet udskiftning af en lås er en relativ stor postering. Han laver en nøgle og siger med et smil, at hvis den ikke passer, skal vi henvende os igen, og vi har ikke fortalt om oplevelsen hos Hardi V. Nøglen virkede! Så VAR det jo muligt at lave en kopi af nøglen, der virker, og altså også i første forsøg...
Jeg ønsker ikke at lægge mine penge hos Hardi V længere. Dårlig service og sure ekspedienter er ikke vejen frem!
12 avril 2016
Avis spontané