Var på weekophold fredag til søndag. Det var helt i top. Dejlige værelser, fantastisk mad, der blev lavet, god flaske Pinot noir, skøn morgenbuffet, en god service samt en veloplagt "krofatter".... Voir plus
L'entreprise a répondu
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Var på weekophold fredag til søndag. Det var helt i top. Dejlige værelser, fantastisk mad, der blev lavet, god flaske Pinot noir, skøn morgenbuffet, en god service samt en veloplagt "krofatter".... Voir plus
L'entreprise a répondu
Vi overnattede på Låsby Kro fra fredag d. 7. marts til lørdag d. 8. marts, og det var en virkelig god oplevelse. Vi blev modtaget af venligt personale, som viste os gennem de flotte krostuer... Voir plus
L'entreprise a répondu
Lige kommet hjem efter et dejligt søndag/mandags ophold på Låsby Kro. Allerede ved ankomsten blev vi mødt af en meget smilende og hjælpsom medarbejder. Kaffe med hjemmelavet kage👌 3 rette... Voir plus
L'entreprise a répondu
Lige hjemkommet efter 3 dage på Låsby Kro. Dejligt stort værelse, alt pænt og rent. Super god morgenmad og rigtig lækkert aftensmad, vi fik en schnitzel der fyldte hele tallerknen, og anden dagen s... Voir plus
L'entreprise a répondu
Låsby Kro og Hotel er beliggende i den smukke og bakkede natur mellem Silkeborg og Aarhus. Kroens skønne og "gamle" atmosfære kombineret med et imødekommende personale, er med til at gæsterne får et hyggeligt og rart ophold. Der er særlig fokus på traditionel dansk mad og kroen serverer gode kro-retter, - men kokken bevæger sig også rundt i "det andet køkken", som han kalder det. Kokken anvender kun de bedste råvarer og sætter en ære i selv at lave og tilberede maden fra bunden. Vore gæster kan hygge sig i de små lavloftede stuer der er fyldt med spændende antikviteter. Restauranten er åben hver dag fra kl. 12.00.
Hovedgaden 49, 8670, Låsby, Danemark
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Var på weekophold fredag til søndag.
Det var helt i top. Dejlige værelser, fantastisk mad, der blev lavet, god flaske Pinot noir, skøn morgenbuffet, en god service samt en veloplagt "krofatter".
Vil klart anbefale jer et weekendophold til Låsby Kro🙂.
Ina og Ole Tilsted

Réponse de Låsby Kro & Hotel
En kro er en kro, men personalet var helt fantastiske og kundevenlige. Altid på forkant med tingene. Var der, når vi havde brug for det og anbefalede os alle muligheder på kroen, som man ikke kunne læse sig til.

Réponse de Låsby Kro & Hotel
Fantastisk dejligt sted, gode og rene værelser. Virkelig lækker mad, og en morgen buffet hvor der IKKE manglede noget. Det søde og venlige personale 🤗 kan klart anbefales 🤗
Er lige kommet hjem fra overnatning hos jer og som sædvanlig, var de en dejlig oplevelse. Dejlig frokost, god betjening og dejligt værelse. Hvis man elsker stegt flæsk, så vil jeg lige fortælle, at her får man verdens bedste. Det lækreste morgenbord. Vi kommer igen.

Réponse de Låsby Kro & Hotel
Vi overnattede på Låsby Kro fra fredag d. 7. marts til lørdag d. 8. marts, og det var en virkelig god oplevelse.
Vi blev modtaget af venligt personale, som viste os gennem de flotte krostuer og hen til det værelse, hvor vi skulle overnatte. Allerede ved ankomsten kunne man mærke den hyggelige krostemning.
Maden blev serveret i en hyggelig atmosfære, og der blev taget rigtig godt hånd om os hele aftenen. Personalet var meget venlige og opmærksomme, og vi kunne bare læne os tilbage og nyde maden i ægte krostemning.
Næste morgen vågnede vi til solsortens sang lige uden for vinduet, inden vi gik ned til en lækker morgenmad, hvor der bestemt ikke manglede noget.
Tak for en rigtig god aften og en dejlig oplevelse – vi kommer gerne igen.

Réponse de Låsby Kro & Hotel
Torsdag/fredags ophold med kokkens overraskelse - super mad, indkvartering og betjening i en labyrint af rene, pæne og velholdte og museumsagtige historiske lokaler - endda til en overkommelig pris 😊

Réponse de Låsby Kro & Hotel
Fantastisk velkomst, utrolig lækker 3 retters menu, utroligt lækkert og rent værelse, samt mega flot morgenbuffet. Er absolut et gensyn værd.

Réponse de Låsby Kro & Hotel
Vi har lige haft en enkelt overnatning, med super god aftensmad og morgen buffet...der er bestemt ingen klager fra os. Fantastisk mad og nok af det😃 værelset var fint og rent. Så vi kommer gerne igen.

Réponse de Låsby Kro & Hotel
Virkelig hyggelig gammeldags kro med professionelt personale.
Kroen er opdelt i flere stuer med gammeldags stil, og det er virkelig gennemført. Blev nød til at gå rundt og se det hele. Var vildt imponeret.
Maden levede også op til forventningerne. God kvalitet og man gik ikke sulten derfra. Prisen er fair.
Skal helt sikkert komme igen.

Réponse de Låsby Kro & Hotel
I går, søndag d. 12. oktober, var vi så heldige at blive inviteret ud på Låsby Kro og Hotel til gammeldags oksesteg med alt det lækre tilbehør – og hjemmelavet is til dessert.
Hold nu op en oplevelse!
Stedet emmer af historie og charme, med små hyggelige stuer, hvor man kan sidde og nyde maden i ro og mag. Det føltes virkelig som at træde ind i en ægte gammel kro – hyggeligt, varmt og med masser af atmosfære.
Vi fik som sagt gammeldags oksesteg, og jeg må bare sige: jeg har aldrig smagt noget så mørt og velsmagende! Alt tilbehøret var perfekt afstemt, så man fik en fantastisk smagsoplevelse – en skøn balance mellem surt, sødt og bittert. Det smagte simpelthen himmelsk.
Servicen var også helt i top – de var søde, opmærksomme og havde fuldstændig styr på gæsterne.
Jeg kan kun sige: prøv lige denne kro en søndag og få denne menu – det er virkelig det hele værd!
Jeg giver Låsby Kro og Hotel 4 ud af 5 stjerner 🌟🌟🌟🌟☆
– og det bliver bestemt ikke sidste gang, jeg kommer der!

Réponse de Låsby Kro & Hotel
60 års fødselsdag på Låsby Kro.
Man kan ikke komme udenom at denne kro emmer af gamle historier og det smitter af på selve atmosfæren, det skaber denne hyggelige og rolige stemning.
Selve fødselsdagen gik som smurt, det sørgede personalet for , man bemærkede ikke personalet, man skulle nærmest tro de var en del af selskabet. Og så skal vi jo ikke glemme det vigtigste, selve maden, det kan kun siges med et ord ” FANTASTISK ”
Kommer gerne igen.
Kh.
Steen Lønsgaard

Réponse de Låsby Kro & Hotel
God og fin rustik kro, der er nænsomt restaureret men stadig bevarer krostilen. Venligt service minded personale. Fremragende aftensmad og en flot morgenbuffet. Sekstjernet oplevelse
Kan varmt anbefales.

Réponse de Låsby Kro & Hotel
I vores optik er dette hotel og deres service absolut til 5 stjerner da der ikke kan gives flere! Det er et ophold som vi snarest gentager!

Réponse de Låsby Kro & Hotel
Super mad
God betjening
Gode værelser og imponerende høj standard i rengøring ♥️

Réponse de Låsby Kro & Hotel
Konfirmation netop afholdt med dejlig mad og drikke samt top klasse betjening 👌

Réponse de Låsby Kro & Hotel
Klassisk dansk kromad. Vi fik rejecocktail, schnitzel og islagkage. Det hele var kongegodt - og service var megasympatisk:-)

Réponse de Låsby Kro & Hotel
Endnu et håndværker ophold på den lille kro.
Alt i den skønneste orden, service af høj kvalitet og venligt pasionale.
Helt igennem fantastisk mad samt madpakke.
Der er ikke en finger at sætte, ser frem til næste ophold.

Réponse de Låsby Kro & Hotel
Alt var bare skønt og i orden
Dejlige omgivelser og dejlig mad
Personalet meget venlige

Réponse de Låsby Kro & Hotel
Vi havde et fint ophold i perioden 11/4-13/4-2025 i forbindelse med familiebesøg. Det er anden gang vi besøger hotellet, som vi varmt kan anbefale.

Réponse de Låsby Kro & Hotel
En helt fantastisk weekend ophold.
Fra D 28/3- 30/3.
Alt var så gennemført, måde maden blev serveret på og selve omgivelserne, for hvert rum man var i, kunne man nærmest selv føle hvordan det var at leve i den " tid".
Utrolig serviceminded personale, som var meget smilende.
Jeg vil helt klart anbefale dette sted til andre og helt sikkert komme tilbage til et ophold igen

Réponse de Låsby Kro & Hotel
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.