Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I've been using Lifecykel Reishi and a couple of other products for about 5 months now to help with my sleep as I have had very poor sleep for a long time and was getting desperate. I had starting... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Longtime fan, real results I have trusted Lifecykel for years and the quality shows. Lion’s Mane keeps my mind sharp and focused. The new liposomal NR+ is another game changer with steady, clean ener... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

They state in a discrete place on their site that they use an extract that is not the same extract as lions mane. So right there, ineffective and deceitful marketing. The checkout process automaticall... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I bought the “3 Pack Oyster Mushroom Grow Kit + Turkey Tail Extract 60ml”. Neither of the 3 mushroom kits grew anything at all. I followed all instructions, spraying water twice a day every day for... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vitamines et compléments alimentaires

Écrit par l'entreprise

Unlock the benefits of high-quality liquid mushroom extracts & supplements designed to support your daily wellness & biohacking journey with Lifecykel.


Coordonnées de contact

2,5

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

99 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,5

Tous les avis

(99)

27 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Lions mane UK I've seen a difference I…

Lions mane UK I've seen a difference I was more focused than usual specially at the gym.

I bought the 5 pack from Australia 120ml and it's totally different with the lions mane, I have had no affect at all on all 5 items, I'm still taking it but I'm not seeing even a slight change, no boost in energy, no focus, no dreams, nothing!!

20 mai 2024
Avis spontané
Logo de Lifecykel

Réponse de Lifecykel

Hi Solenya,

Thank you for taking the time to review our products. We strive to maintain consistent high-quality standards for our mushrooms across all our stores globally. We would love to get in contact with you; however, we were unable to locate your name in our records. Please reach out to us at info@lifecykel.com, and our team will be more than happy to provide you with further assistance.
Mush Love🙏🍄

Noté 1 sur 5 étoiles

Took money even after cancelling the subscription.

It seems I'm not the only one. I initially signed up for a subscription in early February 2024, and took advantage of the 20% discount being offered on Instagram. I received 6 tinctures and a free spray.

However, I have had an inflammatory response to the tinctures so had to stop using them. I informed Life Cykel of this, and asked for them to stop the subscription at the start of March 2024. It took many emails for my request to be acknowledged. I was advised that I would have to pay for the 20% that I was initially discounted, and I paid this straight away, using their payment link, and sent them proof of payment.

Again, I asked for confirmation that the subscription was cancelled. This was at the start of April 2024. I received no further correspondence from them since.

Today they tried charging me a further AED 708.20 ($192.84/290.55AUD). Thankfully there were insufficient funds as I'm due to pay off my credit card at the end of the week. To confirm, they have not sent me any further tinctures, so they are just charging me hoping to get away with it. This is either gross incompetence or theft!

Please think twice before entering in to a "subscription" with Life Cycle. Not a company to be trusted.

27 mai 2024
Avis spontané
Logo de Lifecykel

Réponse de Lifecykel

Hi Andrew,

We sincerely apologize for the inconvenience you've experienced. As we mentioned before, the confusion stemming from multiple accounts across our various sites, combined with a software glitch, resulted in your subscription charge being processed despite cancellation.
This is certainly not reflective of the usual experience we strive to provide. Your satisfaction is of the utmost importance to us.
Please feel free to reach out to us directly for any further assistance or clarification.

Noté 1 sur 5 étoiles

I was logged out my email and account…

I was logged out my email and account so couldn't go on and cancel my subscription. they took the money I emailed them instantly to cancel the order going out. They said they would 2 days later it's arrived with my return label and now they're ignoring me trying return absolute con artists!!! I just want to return it and get my money back!!!

30 avril 2024
Avis spontané
Logo de Lifecykel

Réponse de Lifecykel

Hi Robert,
We sincerely apologize for the negative experience you've encountered. Our team strives to process orders promptly, which unfortunately led to the inability to hold your order.
As per the communication from one of our customer service team members, your order was refunded on the 18th.
We understand the inconvenience this has caused and extend our sincerest apologies. Please feel free to reach out to us if you require any further assistance.

Noté 1 sur 5 étoiles

What has happened to Life Cykel?

What has happened to Life Cykel? Is this company 'under new management' or something?? I have been buying from them for years but recently had the worst experience.

They state that they use Aus Post for Australian orders (and they always have before) but for some unknown reason my latest order ended up with Couriers Please. I noticed that the courier didn't have the address correct on their shipping info (a parcel locker) so I contacted them (and life Cykel- which you are asked to do via email). CP told me they can't deliver to Parcel Lockers but they could redirect it to my address or a collection point. I found the nearest collection point, got the address and sent a follow up email to Life Cykel to tell them this and give them all the necessary info.

A week later I had still heard nothing, so tried getting in touch via the chat. That was also a fail as they told me that someone was going to come back to me via email that day - 3 days later still nothing. Got in touch AGAIN and was told, the delay was with the courier (not true according to them) and they would give me an update asap. An entire WEEK later, still absolutely no news from LC, and no sign of my order.

Just the worst possible customer service for a problem they caused, and which I had done all the work to resolve for them anyway..... such a shame as this used to be a great company.

I had recommended them to various friends and colleagues, but will issue warnings now instead.

17 avril 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Completely ineffective

Completely ineffective. I ordered the whole set and the extracts were no help at all.

26 février 2024
Logo de Lifecykel

Réponse de Lifecykel

Hi Tassaduq,

Thanks for sharing your experience and sorry to hear that it wasn't the best one. Everyone's biochemistry is different and because of this, everyone responds differently to supplementation. Apologies that our products weren't better suited for you.
Please don't hesitate to contact us directly for further assistance.

Noté 3 sur 5 étoiles

Delivery time was reasonable

Delivery time was reasonable, the bottles look great and they’ve clearly invested in the marketing. I’d read the reviews on Reddit prior to purchasing.
I’ve got Lion’s mane, Reishi and Cordyceps. Have been using daily for a few weeks but can't say I've noticed a difference. Will finish the bottles but I won't be purchasing anymore. I know that "everyone's biochemistry is different" but I'd have expected a noticeable difference....

8 janvier 2024
Avis spontané
Logo de Lifecykel

Réponse de Lifecykel

Thank you for sharing your experience with us. We're sorry to hear that it hasn't met your expectations. We mention that "everyone's biochemistry is different" because the level of noticeable difference when taking mushroom extracts can vary widely among individuals and may depend on several factors, including the type of mushrooms, the dosage, and individual health conditions, leading to varied responses to supplementation.

Although we're unable to view your profile or order details from this platform, you may be still eligible for a refund under our 30-day money-back guarantee. Please don't hesitate to reach out to us at info@lifecykel.com, and we'll be more than happy to assist you further :)

Noté 1 sur 5 étoiles

I have bad side effects from taking…

I have bad side effects from taking there Lions Mane product. Do your research before taking Lions Mane. Check reddit for side effects experienced by users of Lions Mane. Not blaming the company but Lions Mane is not for me. Be careful with anything you take and do your research before taking.

15 janvier 2024
Avis spontané
Logo de Lifecykel

Réponse de Lifecykel

Hi Sean,
Thanks for sharing your experience. Everyone's biochemistry is different and because of this, everyone responds differently to supplementation. Apologies that Lions Mane wasn't better suited for you.
Please let us know if we can answer any questions or assist you further.

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could select a 0 I would

If I could select a 0 I would.
5 emails and 3 weeks to receive. Fake courier orders x2 and contacted the company and never was booked for collection.
Then they blocked me and can not log in etc.
Great business you can not contact apart from email.
Reading now many reviews explaining the quality only to now get ill each time I take them. Never did anything for me apart from make me sick. So not much else I can do.

23 janvier 2024
Avis spontané
Logo de Lifecykel

Réponse de Lifecykel

Hello Mark,
We sincerely apologize for the delay in your order, and we deeply regret any inconvenience caused. While we strive to deliver exceptional service, certain aspects such as shipping and handling are beyond our direct control, contributing to occasional challenges.

Regarding your account status, it appears it went inactive due to a lack of logins; please be assured that there was no intentional blocking.

We recognize that individual biochemistries vary, and responses to supplementation can differ. We apologize if our products did not align with your specific needs.

Should you require any further assistance, please feel free to reach out to us directly.

Noté 1 sur 5 étoiles

Fake lions mane

I ordered the product from the lifecykel store online in India. The label packaging on the product looks cheaply done almost like it's done your garage. The product itself is useless I upped the dosage but still no result, I have tried lions mane before and swear by it, however lifecykel is a fake product they are selling crap in the name of lions mane, a complete waste of time and money.

10 janvier 2024
Avis spontané
Logo de Lifecykel

Réponse de Lifecykel

Hi Elton,
You've reached the Trust Pilot account for Life Cykel in Australia. We have forwarded your review to our team at Life Cykel India. We thank you for your feedback and while we regret that your experience fell short of expectations, we are committed to making it right. A member of our customer service team at Life Cykel India will be in contact with you to address your concerns and work towards a satisfactory resolution for your order.

Noté 1 sur 5 étoiles

One of the worst delivery experiences ever

I have been waiting for my order to be delivered for more than a month now and it’s still not here. The company would not contact the carrier which first resulted in the product being returned back to them. After this mistake, they shipped in 5 more days. The new shipment is sitting in Dubai for a week now and the company still refuses to contact the carrier to arrange a delivery. The bottom line is - if you want to get mushroom products, try to purchase them locally, there are many better products out there. Lifecykel provided the worst delivery experience so far

27 décembre 2023
Avis spontané
Logo de Lifecykel

Réponse de Lifecykel

Hi Mikhail,

We apologize for any inconvenience you experienced during your recent order. International shipping can indeed be a bit tricky at times. We made every effort within our means to resolve the issue, and we're pleased to confirm that your order has now been successfully delivered.

Should you require any further assistance or have additional concerns, please feel free to reach out. We're here to help.

Thank you for your understanding.

Noté 1 sur 5 étoiles

Total scam

Total scam. Ordered a big pack to Israel, and due to war they asked to send additional 117$ or full refund, so I asked for refund and didn't get any refund. Money for nothing

22 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Lifecykel

Réponse de Lifecykel

Hi Maique,
As mentioned earlier, we regret to inform you that, given the ongoing situation in Israel, Australian Post is temporarily unavailable for shipping. Currently, DHL stands as the only available option, with an associated additional fee due to the High-risk country status.

We completely understand your hesitation in choosing this option. As per our email conversation from two weeks ago, we have confirmed your refund was processed on Nov 15, 2023, and a notification email of the refund was also sent on this day.
Please contact your bank with your ARN number to track this refund. If you do not know your ARN (Acquirer Reference Number) please contact us at info@lifecykel.com and we will be happy to provide this to you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered it not realising most the…

Ordered it not realising most the content in it is alcohol- asked straight away for a refund and for it to not be delivered for them to force the delivery even when I’m not home ; got it and now have to pay to give it back also not covering both shipping there and back; very poor communication and lack of kindness in the emails is bizarre for such a “5” star product ; absolutely disappointing and haven’t even got the package yet 😂 save yourself and go for 10 formula it’s great has all the mushrooms and no alchol and the staff are very polite

1 décembre 2023
Avis spontané
Logo de Lifecykel

Réponse de Lifecykel

Hi Skylar,

We sincerely apologize for any inconvenience with your order. Our standard delivery timeframe is typically quite short, and unfortunately, we couldn't hold or cancel your order in time. As previously mentioned, we'd be more than happy to process a refund for you.
Alcohol is used to extract the alcohol soluble compounds (mainly antioxidants such as triterpenoids) to make them bioavailable for the consumer. Without using alcohol in our extracts, you would only have the water-soluble compounds. The alcohol also acts as preservative. As one serve is 2ml, there is 0.6ml of alcohol in one serve. This is a very small quantity of alcohol with no intoxicating effects.
For swift assistance, please reach out to us directly at info@lifecykel.com
Thank you for your understanding.

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam

They state in a discrete place on their site that they use an extract that is not the same extract as lions mane. So right there, ineffective and deceitful marketing. The checkout process automatically adds on a HEFTY charge for “shipping insurance” stating they don’t cover damage or lost packages - well there’s a reason for that. They shipped me 8 glass liquid bottles in a padded envelope, that hilariously says on the FedEx envelop “don’t ship glass or liquids in this package” but lifecycle bottles are both. Everything about this business is an overpriced scam. Run as fast as you can away from it.

26 novembre 2023
Avis spontané
Logo de Lifecykel

Réponse de Lifecykel

Hi Dani109,

Thanks for your review.

Our Lion's Mane extract contains both Lion's Mane mycelia extract and Lion's Mane fruiting body extract. The ingredients of our Lion's Mane double liquid extract is listed on the ingredients tab of our product page: Distilled Water, Alcohol (>24%), Lion’s Mane (Hericium erinaceus) (mycelia) Extract, Lion’s Mane (Hericium erinaceus) (fruit body) Extract, Kakadu Plum Natural Flavor and our third party lab reports can be found here: https://us.lifecykel.com/pages/lab-reports

The cost of our Shipping Protection option varies and is calculated based upon weight and location. Shipping protection covers packages in the event your delivery is damaged, stole or lost during transit.

Please contact us at info@lifecykel.com if we can be of further assistance with your order.

Noté 1 sur 5 étoiles

Haven’t received my order after waiting…

Haven’t received my order after waiting 4 weeks

22 novembre 2023
Avis spontané
Logo de Lifecykel

Réponse de Lifecykel

Very sorry to hear about your delayed order Jake, we couldn't find any order under your name in our system, please contact us directly at info@lifecykel.com and we will assist you 🙂
Mush Love🙏🍄💚

Noté 2 sur 5 étoiles

Disappointed by Poor Packaging and Lackluster Customer Service at LifeCyke

I've been a loyal customer of LifeCykel, consistently impressed by their mushroom extract products, which I've been ordering monthly for international delivery. Unfortunately, my latest experience has drastically changed my view.

Upon receiving my latest order, I was dismayed to find subpar packaging. Unlike previous orders where each bottle was securely bubble-wrapped, this time they were accompanied by a scant amount of what seemed like dissolvable foam chips. This inadequate protection resulted in a broken 120ml bottle of Chaga Extract. The poor packaging was so evident that even customs officials were surprised when I had to open the package at their office.

Adding to my disappointment was the response from LifeCykel's customer service team when I reported this issue. The response felt insincere, akin to a generic copy-paste reply, showing a lack of genuine concern for a customer's experience.

It's clear that LifeCykel invests heavily in marketing, as seen in the numerous emails and online videos. However, it's disheartening to see that this investment doesn't extend to ensuring the quality and safety of their product packaging. As a result of this negligence and the lack of a satisfactory response from their team, I am reconsidering my loyalty to the brand.

I have documented this experience through photos and a video showcasing the inadequate packaging and its consequences. This is a plea to LifeCykel: redirect some of your marketing budgets towards improving your packaging. Quality products deserve quality care, and your loyal customers deserve nothing less.

In light of my recent experience, it's important to note that LifeCykel manages its customer reviews through a third-party service, Yotpo. However, I've observed a concerning pattern: it appears that only positive reviews are prominently featured on LifeCykel's website, while negative feedback is conspicuously absent. This selective showcasing of reviews raises questions about the transparency and authenticity of customer experiences shared on their platform.

For those interested in getting a more balanced and unfiltered perspective of LifeCykel’s products and services, I recommend visiting their Trustpilot page at LifeCykel on Trustpilot. Here, you can find a broader range of reviews, including those that might not align with the company's preferred narrative. This could provide a more accurate understanding of the company's customer satisfaction and product quality.

3 novembre 2023
Avis spontané
Logo de Lifecykel

Réponse de Lifecykel

We sincerely apologize for the inconvenience you've experienced with your parcel. We want to assure you that we are committed to providing exceptional service. We have heard your concerns and have taken your feedback around packaging and shipping on board and are doing our utmost to address any issues that may arise.

We understand your frustration regarding your broken bottle, we appreciate your feedback and we regret that it has led to an unfavorable review. We have extended a refund to you and offered to reship the product to you at no additional cost. We hope we have solved the issue to your satisfaction, and we hope to keep you as a loyal customer.

We believe in transparency, be assured your review on Yotpo will be published on our site within two weeks, as per our configuration with the platform.

For any further assistance, please don't hesitate to reach out to us at info@lifecykel.com.

Noté 2 sur 5 étoiles

Disappointed by Poor Packaging and Lackluster Customer Service at LifeCyke

I've been a loyal customer of LifeCykel, consistently impressed by their mushroom extract products, which I've been ordering monthly for international delivery. Unfortunately, my latest experience has drastically changed my view.

Upon receiving my latest order, I was dismayed to find subpar packaging. Unlike previous orders where each bottle was securely bubble-wrapped, this time they were accompanied by a scant amount of what seemed like dissolvable foam chips. This inadequate protection resulted in a broken 120ml bottle of Chaga Extract. The poor packaging was so evident that even customs officials were surprised when I had to open the package at their office.

Adding to my disappointment was the response from LifeCykel's customer service team when I reported this issue. The response felt insincere, akin to a generic copy-paste reply, showing a lack of genuine concern for a customer's experience.

It's clear that LifeCykel invests heavily in marketing, as seen in the numerous emails and online videos. However, it's disheartening to see that this investment doesn't extend to ensuring the quality and safety of their product packaging. As a result of this negligence and the lack of a satisfactory response from their team, I am reconsidering my loyalty to the brand.

I have documented this experience through photos and a video showcasing the inadequate packaging and its consequences. This is a plea to LifeCykel: redirect some of your marketing budgets towards improving your packaging. Quality products deserve quality care, and your loyal customers deserve nothing less.

In light of my recent experience, it's important to note that LifeCykel manages its customer reviews through a third-party service, Yotpo. However, I've observed a concerning pattern: it appears that only positive reviews are prominently featured on LifeCykel's website, while negative feedback is conspicuously absent. This selective showcasing of reviews raises questions about the transparency and authenticity of customer experiences shared on their platform.

For those interested in getting a more balanced and unfiltered perspective of LifeCykel’s products and services, I recommend visiting their Trustpilot page at LifeCykel on Trustpilot . Here, you can find a broader range of reviews, including those that might not align with the company's preferred narrative. This could provide a more accurate understanding of the company's customer satisfaction and product quality.

3 novembre 2023
Avis spontané
Logo de Lifecykel

Réponse de Lifecykel

We sincerely apologize for the inconvenience you've experienced with your parcel. We want to assure you that we are committed to providing exceptional service. We have heard your concerns and have taken your feedback around packaging and shipping on board and are doing our utmost to address any issues that may arise.

We understand your frustration regarding your broken bottle, we appreciate your feedback and we regret that it has led to an unfavorable review. We have extended a refund to you and offered to reship the product to you at no additional cost. We hope we have solved the issue to your satisfaction, and we hope to keep you as a loyal customer.

We believe in transparency, be assured your review on Yotpo will be published on our site within two weeks, as per our configuration with the platform.

For any further assistance, please don't hesitate to reach out to us at info@lifecykel.com.

Noté 5 sur 5 étoiles

Love the stuff it works

Okay if you have used other quality cordaceps products like erbology powder you will know how cordaceps affects you . Lyfecykel cordaceps just edges it for me and that is only because you get more bang for you're buck.

11 novembre 2023
Avis spontané
Logo de Lifecykel

Réponse de Lifecykel

Thanks for your 5 stars review Math 😊 Glad to hear that you are enjoying your Cordyceps🙏
Mush Love🙏🍄💚

Noté 1 sur 5 étoiles

Misleading marketing and reviews

Misleading marketing and reviews, the product is snake oil, you get more of an effect from the alcohol than the other contents with is so contradictory, to make matters worse, they wouldn't cancel my subscription when i asked. They said I had to pay an invoice to refund them a discount they issued and never sent me the invoice. predatory, terrible business to deal with. nearly $400 down the drain for 95% water and alcohol.

9 novembre 2023
Avis spontané
Logo de Lifecykel

Réponse de Lifecykel

Hi Dylan, We're sorry to hear your experience did not meet your expectations. Each individual's biochemistry varies, leading to diverse responses to supplementation. We apologize that our products didn't align well with your needs.

We require a minimum of two subscription orders before cancellation can be processed. If an early cancellation is requested, this incurs a 20% fee. Although we sent you the invoice, the payment was not received. Nevertheless, as previously mentioned in our communication with you, we are happy to facilitate the return of your products and issue a refund.

For further assistance, please feel free to reach out to us again.

Noté 1 sur 5 étoiles

Total scam

Total scam. No way to leave a google review. Won't cancel my subsciption so Ill have to block the transaction through the bank. Even though this is within 30 days of purchase. So much for the money back guarantee.

Product DOES. NOT. WORK.

21 octobre 2023
Avis spontané
Logo de Lifecykel

Réponse de Lifecykel

Hi Mark,

Thanks for sharing your experience. Everyone's biochemistry is different and because of this, everyone responds differently to supplementation. Apologies that our products] wasn't better suited for you.

Please understand that in Australia our subscription cancellation policy states that at the time of purchase that a minimum of 2 subscription orders is required before you can cancel. Early cancellation can be requested, however please note this incurs a 20% fee.

Please contact us at info@lifecykel.com if you need further assistance.

Noté 1 sur 5 étoiles

I haven't received any further assistance

I placed an order for $200, and despite being at home when they claimed to have delivered it to a "safe place," I never received the product. I've been trying to contact Life Cykel support, but I've only received one email suggesting I check with the post office (which I did, and it's not there). It's been 5 days, and I haven't received any further assistance or my paid-for product. As a consumer, I have the right to receive the product I ordered or a suitable resolution when it's not delivered, and I expect a prompt solution to this issue.

20 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Lifecykel

Réponse de Lifecykel

Hi Steven,
We apologize for the inconvenience. We try our best to provide exceptional service, although some factors like shipping and handling are outside of our control, and issues like this can arise. Please do not worry our team is working on your case and we will solve this for you ASAP.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus