Loadedwaters Avis 

21
•
TrustScore 2 sur 5

2,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered 2 packs, and received two entirely different flavors that what I ordered. Their website says 100% guaranteed, so I emailed the company for a refund or replacement of product and they offered... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

This company sucks in shipping, customer service and taste. DO NOT BUY!!! You also have to fight them to cancel the subscription you didn’t know you automatically got signed up for. I told them that I... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Would give a -10 They only sent partial orders - TWICE I emailed for refund because of the partial orders, and because they said it was made in the us. Both packages came from China. It was alm... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I Have a string of e-mails requesting to Cancel my subscription. First it was can we pause it , then I said just cancel it, Ok we will request the cancellation , they just Refuse basically, so now... Voir plus

L'entreprise a répondu


Coordonnées de contact

2,1

Bas

TrustScore 2 sur 5

21 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 83 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,1

Tous les avis

(21)

21 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

Be careful

I ordered 1 of each flavor. I ended up with only 2 different flavors. Very disappointed. I wanted to like it!

26 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Loadedwaters

Réponse de Loadedwaters

Hello Lynn,

We’re sorry to hear that you received only two different flavors when you ordered one of each.

We understand how disappointing that must have been, especially when you were looking forward to trying the full variety. We’d appreciate the chance to make this right. Please reach out to our support team with your order details so we can look into what happened and assist you.

Best,
LoadedRush Team

Noté 1 sur 5 étoiles

NOT 100% guaranteed

I ordered 2 packs, and received two entirely different flavors that what I ordered. Their website says 100% guaranteed, so I emailed the company for a refund or replacement of product and they offered 5% refund. I emailed them back and they offered 10%, I emailed them back and forth and they got up to 90% refund then quit responding. I believe I was emailing a bot because none of my questions were ever answered and all responses were the same every time. I never did receive a refund or replacement.

16 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

SCAMMY

CAN'T CONTACT OR CANCEL ANY SHIPMENTS. 2 ORDERS PLACED WITHOUT CONSENT. Order #4610.

21 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Loadedwaters

Réponse de Loadedwaters

Hi David,

We’re truly sorry for the frustration and concern this experience caused. We understand how upsetting it is to see unexpected orders and feel unable to reach us. We apologize for the delayed response due to our high email volume. We’d like to review your account, confirm the orders, and cancel any subscription so you don't receive further charges or shipments. Please reply with your order number or account email so we can assist you directly.

Best,
LoadedRush Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Tast great

Tast great, I orderd back in Aug and it worth every single penny.

25 août 2026
Avis spontané
Logo de Loadedwaters

Réponse de Loadedwaters

Hi Nate,

Thank you so much for the wonderful feedback! We’re thrilled to hear you’re enjoying the taste and feel, and that your order was worth every penny. We truly appreciate your support and are so glad to have you as part of the LoadedRush family!

Best,
LoadedRush Team

Noté 1 sur 5 étoiles

This company sucks

This company sucks in shipping, customer service and taste. DO NOT BUY!!! You also have to fight them to cancel the subscription you didn’t know you automatically got signed up for. I told them that I didn’t want to get any other shipments from them and within 2 days I had another charge on my bank account and now they will not refund my money. Run from this shady company!

8 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Loadedwaters

Réponse de Loadedwaters

Hi Kim,

We’re truly sorry for the frustration and disappointment this experience caused, especially after you had already reached out to stop further shipments. We understand how upsetting an unexpected charge can be, and we sincerely apologize for the delayed response due to our high email volume. We’ve already refunded the charge and canceled your subscription, so you won't receive any further subscription charges or shipments. We’re sorry we didn’t make this process easier, and we appreciate you bringing your concerns to our attention.

Best,
LoadedRush Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not buy!

I bought 3 flavors, when they arrived, 2 of those 3 were incorrect with one of the incorrect ones being one I’m allergic to(backyard creek) I contacted them, after 2 weeks they had gone back and forth with me multiple times, but did nothing to fix the issue. I even sent them their own 90 day guarantee screen shot from multiple places in their website, they refused to refund. I was going to have my bank reverse the charge but then I got a notice that something had shipped again. Upon arrival, they had resent the same wrong flavors, with the one I was allergic to again. Upon looking at my bank account I realized that they had charged me for a subscription without my knowledge. I contacted them again. They offered a 10% refund for orders that were 66% wrong. I said no, they offered a 30% refund, I said no. They said “final offer 50% refund” I sent back a screenshot of their guarantee and explained I’d need to contact ftc and bbb they said they’d refund it. I got back one of the 2 charges. This is literally after 45 days and 20-ish emails. Horrible customer service. Do NOT buy.

27 juillet 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t do it

I placed an order on May 2, 2026 and STILL have not received it… I have sent NUMEROUS emails to a “Jassica”who responds the same way every time apologizing and and saying the “revenant” team is looking into it but can’t refund my money because the order is stuck in limbo (which is bullcrap) It is now September 13 2026 and nothing has been resolved… Obviously something is wrong if you don’t get your order in over 4 months and this is no way to take care of customers especially if you want returning ones….this company gladly takes your money but doesn’t fulfill your order or take care of its customers..

2 mai 2026
Avis spontané
Logo de Loadedwaters

Réponse de Loadedwaters

Hi Marnie,

We’re truly sorry for the long delay and frustration this has caused.

We'd love the opportunity to make this right, but we haven't been able to locate your order using your current details. Please email us at jassica@loadedwaters.co, and we will personally review your case and help resolve it as quickly as possible.

We look forward to hearing from you and resolving this.

Warm regards,
-LoadedWaters Team

Noté 1 sur 5 étoiles

No customer service for their Error

My order 2369 was the wrong flavors. I contacted them when I opened it. I sent pictures of my product and the package it shipped in. I was told they would review my issue and get back with me within 2 days. I have followed up with them repeatedly and no resolution was offered. They just say the proper department will get back with me. It's been a month, considerably longer than 2 days. Stick with loaded teas. This place has awful customer service!

Update! I forgot to cancel the subscription in time and this order 3485 is wrong too!! Are you Freaking kidding me? Apparently wrong is how they do things!!

6 août 2026
Avis spontané
Logo de Loadedwaters

Réponse de Loadedwaters

Hi Angie, we sincerely apologize for the delay and frustration you experienced. This is not the level of customer service we aim to provide. We’re reviewing your case and would like the opportunity to make this right. Please reach out to us with your order details so we can personally assist you.

Noté 1 sur 5 étoiles

I would give it less than one star if I…

I would give it less than one star if I could. Advertising made in America but it ships from China. When I finally received my order more than half was missing. I contacted them saying to cancel any subscription. The next month they charged me again and sent the product. At this point my first order was not fixed. I’ve emailed back and forth and they give me the run around. Now I just got charged a third time and no response from them. Basically I’m out $179.85. They are scamming people and I think the product is subpar.

2 septembre 2026
Avis spontané
Logo de Loadedwaters

Réponse de Loadedwaters

Hi Susan, we’re truly sorry to hear about your experience. We’ve received your concerns and will look into your order and charges personally. We’ll be reaching out to you shortly to get this resolved. Thank you for bringing this to our attention.

Noté 5 sur 5 étoiles

Impossible To Cancel

I Have a string of e-mails requesting to Cancel my subscription. First it was can we pause it , then I said just cancel it, Ok we will request the cancellation , they just Refuse basically, so now I will have to go to the bank show the long stream of e-mails,and ask them what to do usually cancelling subscriptions is a fairly quick process RIDICULOUS
Since I posted this Review I was personally taken care of , and my subscription WAS cancelled, so I am adding this to my review to be fair
I spoke to the company through an email exchange and my problem was solved for my satisfaction.
I feel confident that whomever has this problem in the future it will be resolved quickly as they are aware of the problem and corrected it in a personal manner

29 août 2026
Avis spontané
Logo de Loadedwaters

Réponse de Loadedwaters

Hi Catherine, we sincerely apologize for the trouble you’ve experienced with your cancellation request. We’re reviewing your case and will personally follow up with you soon to get this sorted out. Thank you for your patience.

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could leave a review with no…

If I could leave a review with no stars, that is the score I would award.
Each inquiry want to know where my order was was met with the general, sorry for the delay, your order is on the way to yiu, we appreiciate your patience. I ordered beginning of May 2026, it is now end of August beginning of September 2026. Still they are sorry about the delay and assure me it is on it's way. I do not believe them.
Save your money, save your frustration, save your time and order from LOADED TEA instead. Each order from the Loaded Tea has arrived in a timely manner, has all items ordered are in the package and is neatly packaged.
EDIT: September 4, 2026
I copied and pasted the address in the company reply. The email bounced, no deliverable address. Am I surprised? Not any more. So I stand on my initial review. Save your frustration on all points, and order from LOADED TEAS. The product delivers on time, the product works, the flavors are great and are new flavor drops, coupon codes and great sales!

30 août 2026
Avis spontané
Logo de Loadedwaters

Réponse de Loadedwaters

Hi Kimberly, we’re really sorry you’ve had to wait this long and understand your frustration. Please reach out to us at jassica@loadedwaters.co or send us your order number here, and I’ll personally look into the status of your order and get back to you with an update.

Noté 1 sur 5 étoiles

Would give a -10

Would give a -10
They only sent partial orders - TWICE
I emailed for refund because of the partial orders, and because they said it was made in the us. Both packages came from China.
It was almost impossible to figure out how to delete the subscription
I have spent over a month reaching out to ‘jassica’ their supposed customer service department. Her continued response is ‘sorry, someone from
Another department will help you’ they never contact you. They refuse to honor their refund policy
Oh and their product is vile - tastes simply awful.
So do yourself a favor and don’t bother

31 août 2026
Avis spontané
Logo de Loadedwaters

Réponse de Loadedwaters

Hi Rebecca, we’re truly sorry for the experience you’ve had, especially with the missing items and difficulty getting support. We’d like the opportunity to look into this properly and make things right. Please email us at jassica@loadedwaters.co with your order number, and we’ll personally review your case and follow up with you.

Noté 1 sur 5 étoiles

I would give 0 stars if I could

I would give 0 stars if I could. This is a subscription service first off. They have that hidden real nice and tight so you don’t realize it until they start taking your money. They are not in the USA like their website says. It ships from china. It doesn’t make 32oz per packet. I had to us four packets for my 32 oz tumbler. The cherry flavor is horrible. Taste like cherry cough syrup. They never sent my first order at all never responded to my email. When I got the second order I thought I was finally after two months getting the first order until I realized they had charged me again. Customer service wouldn’t help and no refund for what I never got. Scammers

31 août 2026
Avis spontané
Logo de Loadedwaters

Réponse de Loadedwaters

Hi Crystal, we’re sorry to hear about your experience and would really like the opportunity to make this right. Please send us your email address or message us directly with your order details, and we’ll personally look into your case.

Noté 1 sur 5 étoiles

Didn’t get what I ordered and fighting for weeks on end for a refund

I ordered three different flavors. I’m kind of picky with my water flavors and the other two that they sent that I didn’t order are not flavors that I would’ve ever ordered. They sent me three packages, but only one of the flavors that I ordered. I emailed them and told them to send me a label to send the two back that I didn’t order and ask them to send the other 2 that I did order. They responded and apologized and said they were gonna forward that to the appropriate team. I emailed them three times in three weeks and they still didn’t have an update, and just kept apologizing. So I told them to cancel the subscription which they said they would and did not and charged me again and I asked for a refund which they forwarded to the appropriate party supposedly. They’re now coming back and offering a 10% refund which I told them is not acceptable. They keep bumping it up in small increments. The acceptable solution is to send me a mailing label for me to send back the unopened packages that I didn’t order and for them to refund my $26.66 from my original order since they’re not sending me the product that I did order and the $39.99 that they charged me again way after I canceled. This company is a joke. This has been going on since the end of June. This is a total scam and at this point I’m not even convinced based on their customer service that was on the packet as ingredients is real.

28 août 2026
Avis spontané
Logo de Loadedwaters

Réponse de Loadedwaters

Hi Katherine, we’re sorry for the frustration you’ve experienced. We’re reviewing your case and all the details you’ve mentioned, and our team will reach out to you soon to address your concerns and work toward a resolution.

Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t do it

Don’t do it. They will try to convince you that they are a US based company, shipping from the US. They are not, and do not. It is all coming from China, very slow to arrive, and deceptive responses to all email.

21 août 2026
Avis spontané
Logo de Loadedwaters

Réponse de Loadedwaters

Hi Andrea,
We're sorry to hear about your experience. We'd really like the opportunity to look into this and make things right. Unfortunately, we're unable to identify your order from the information provided in the review.

Could you please contact our support team at jassica@loadedwaters.co with your order number? We'll be happy to investigate this for you.

Noté 3 sur 5 étoiles

It took nearly a month to arrive

It took nearly a month to arrive, from CHINA. UGH! I ordered more to get the cups, silly I know. I also ordered more to participate in buy 3 get 2. I ordered 5 different flavors. When it arrived, no cups, and only 3 flavors only 1 of them was a requested flavor. I wrote Customer Service, supposedly in the States, but they answered more on China time. ( I recognize the time difference as I've lived in the far east).
Curious to see how this will be resolved.
*9/5- I have been offered a refund for my two orders as I did not like it.
9/9- finally received a refund for the 2 orders sent. I will give another star as they did eventually refund me and canceled my subscription. I still have drinks that I will have to be pretty desperate to drink though. I will stick to my usual go-tos for Loaded Tea.

22 juillet 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

If I could leave ZERO stars I would

If I could leave ZERO stars I would! Their whole storefront is a scam! They ship from China because they are “overwhelmed with orders”!?! I placed an order on June 18 and still have yet to receive it. Immediately after getting an international tracking number, I reached out to customer service and asked for a refund because their website is a sham. No where does it disclose orders will be shipped from CHINA!! I was told I couldn’t get a refund because the order had already shipped. I request they be transparent on their website. You can’t even leave a review on their site because they are so poorly viewed. Never will I order again nor will I recommend.

18 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered back in April

Update!! --- I emailed like they asked waiting for a reply. But I've emailed that exact address previously 3 times and all three times I was assured that my order was on the way. Well it is now August 29th. I ordered back in April, still no product. No tracking number, and the communication I received was vague. Over 2 and a half months and nothing. SCAM

7 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Loadedwaters

Réponse de Loadedwaters

Hi Anna,
We're sorry to hear about your experience. We'd really like the opportunity to look into this and make things right. Unfortunately, we're unable to identify your order from the information provided in the review.

Could you please contact our support team at jassica@loadedwaters.co with your order number? We'll be happy to investigate this for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

5 plus weeks and no product

Now at 4 months they respond to bad reviews but not direct emails. STILL NO PRODUCTS NO REFUND THIS IS THE FIRST RESPONSE BUT ITS THE SAME BOT SCRIPT

Original review. 5 plus weeks and no product, no cust service, just an auto email reply. No help no tracking nothing but....Thank you for reaching out, and we sincerely apologize for the delay and the frustration this situation has caused. We understand how disappointing it is to have waited this long without receiving your order.

Please rest assured that your order is active and currently on its way to you. Due to the order already being processed through our fulfillment system, we are unfortunately unable to cancel the order or issue a refund at this stage.

We understand that this is not the resolution you were hoping for, and we sincerely regret the inconvenience. Your patience and understanding are greatly appreciated, and we apologize again for the delay.

8 juin 2026
Avis spontané
Logo de Loadedwaters

Réponse de Loadedwaters

Hi Vicki,
We're sorry to hear about your experience. We'd really like the opportunity to look into this and make things right. Unfortunately, we're unable to identify your order from the information provided in the review.

Could you please contact our support team at jassica@loadedwaters.co with your order number? We'll be happy to investigate this for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam!!!

Ordered almost 2 weeks ago. The items never got sent and I contacted them 3 times and received no response. Update: four months later they asked for more information and said they did not know about my order. Until I sent them all three of the emails that I sent before and I still have had no response. Do not trust this company!

2 mai 2026
Avis spontané
Logo de Loadedwaters

Réponse de Loadedwaters

Hi Amy,
We're sorry to hear about your experience. We'd really like the opportunity to look into this and make things right. Unfortunately, we're unable to identify your order from the information provided in the review.

Could you please contact our support team at jassica@loadedwaters.co with your order number? We'll be happy to investigate this for you.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus