Een zaak tegen deze makelaar loopt nog
Een zaak tegen deze makelaar loopt nog.
In eerste instantie hadden we een heel goed gevoel bij haar. We hebben daar teveel op vertrouwd helaas omdat we binnen no time moesten verhuizen.
Mw Koekoek:
- sloeg tot schrik van de notaris hun adviezen in de wind om met ons te schakelen
- liet zich volledig inpakken door de ‘kopers’ (oplichters) waardoor ons bezit ernstig in gevaar kwam
- bracht ons in verwarring over de abnormale gang van het verkoopproces en de 10% aanbetaling die bij ons niet van toepassing was (?)
- stuurde bij ons op vertrouwen
- Hield cruciale informatie achter
- Gaf nooit de optie van in gebreke stelling waardoor wij dit op advies van onze advocaat pas 5 weken na dato konden
- mist vakkennis, voldoet niet aan zorgplicht, rekenplicht, informatieplicht als makelaar.
Onze kerstboodschap was dat we voor niets waren verhuisd, binnen 3 weken terug mochten verhuizen, geen 10% zouden krijgen, een juridisch belastende procedure in gang moesten zetten en tegen de €15.000 aan kosten voor niets hebben gemaakt. We staan mentaal, fysiek en als gezin nog altijd onder grote druk hierdoor.
Totale ongeloof bij de notaris en andere makelaars die wij spreken. Iedereen zegt dat ze hier niet mee weg mag komen. “Ze zou geen praktijk mogen voeren”. Sommigen vragen zich af of ze onder 1 hoedje met de kopers speelde.
Neemt ze haar verantwoordelijkheid en komt er schadevergoeding dan stel ik de review bij.








