Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

3,1

Moyen

TrustScore 3 sur 5

16 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Eten rauw! En ziek geworden.

Eten besteld burger kwam heel rauw aan en na het gegeten te hebben kregen we buikpijn. Vervolgens hadden we de eigenaar gebeld en die zei dat we pech hebben en dat de burger zo hoort. De bezorger gaf zelf ook toe erna toen we hem tegenkwamen dat die burger niet goed was. Dus hadden we weer de eigenaar gebeld en die bleef zeggen dat we pech hebben. En daarna had die de politie omdat we hem belde hele tijd en zei dat we de bezorger hebben bedreigd terwijl dat totaal niet zo was en die bezorger heel vriendelijk met ons was en wij met hem. HELE SLECHTE ZAAK, SLECHT ETEN, SLECHTE EIGENAAR,

Enige positieve is de vriendelijke bezorger!

21 juin 2026
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Aan te raden voor bezorging, betreft Aalsmeer

Betreft Meat This in Aalsmeer. Bestelling dag vooruit gemaakt. Waarschijnlijk door grote drukte wat later bezorgd dan afgesproken. Maar alles wel goed warm en gaar. Helaas zat bij de haassaté niet de beloofde kroepoek en de atjer. Het zal druk geweest zijn op 1.1.2026, maar dat mag geen excuus zijn. Eten was verder smakelijk.

1 janvier 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Heerlijk eten

Heerlijk eten, prijs goed gericht naar hoeveel heid die je krijgt en snelle service, zeker een aanrader om hier te gaan eten

19 juin 2025
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

In aalsmeer 2 cheeseburger menu's…

In aalsmeer 2 cheeseburger menu's besteld.
Burgers waren hartstikke rauw van binnen en het vet liep langs je handen.
Ook zat er een haar tussen 1 van de burgers. Dat is al de 2e keer bij dit bedrijf.
Niet heel hygiënisch dus en niet goed bereid.

20 décembre 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Compliments

I ordered spareribs yesterday. I did not expect what I have ! The spareribs came so hot, and so tasty ! They didn't forget anything for me to put.. but before that ,when I ordered it ,always they forget to put butter with seasonings ,even if I pay ,and it's expensive! So I was very happy what I get so much ..thank you so much! And please continue to do so good job,because people pay expensive price for this tasty meat.

25 juillet 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Meat This in Haarlem, van top naar bodem

De 1e jaren was Meat This in Haarlem prima, maar sinds de afgelopen 2 á 3 jaar is het huilen met de pet op en na vele malen klagen, excuses met korting krijgen maar geen verbetering, is het nu écht klaar! Eten is koud, niet vers, dingen worden vergeten en een 'graag zonder tomaat/olijf/anders' schijnt moeilijk te zijn, je zult maar een allergie hebben... De mayonaise is geen mayonaise meer, maar 'saus' (bewerkte troep dus). Maar nu hebben ze ook nog eens het toppunt van krimpflatie bereikt; een menu is duurder geworden en je krijgt niet 2 maar slechts 1 bijgerecht tegenwoordig. Ik ga na jarenlang klant te zijn geweest, voortaan mijn geld elders uitgeven.

16 mars 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Echt slechte kwaliteit ribs

Ribs waren deels, hard, droog verbrand zwart en met te veel saus erover gegoten. Dat noemen ze dan gelakt. Erg doorgekookt en de knoflooksaus is niet geleverd. Al met al smakeloos en veel geld voor bijzonder slecht eten. De ene ster is voor de krulfriet. Die was warm en lekker. Mayonaise is trouwens mayosaus met een bijzondere ingredientenlijst en heb ik weggemikt.

29 mars 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Beste piloten van Meat This in de…


HAARLEM

Beste piloten van Meat This in de bezorging, houdt u aan de verkeersregels. Schandalig hoe u met hoge snelheid en met lak aan alle regels werkt. Gestoord gewoon over de stoep dubbel geparkeerd door rood noem maar op...het is onnodig en gevaarlijk nu kunt u 2 dingen doen..ons advies opvolgen of met schijt doorgaan. In het laatste geval zullen wij actie ondernemen en u in het mediazonnetje zetten. Zo doe je geen zaken . Okay groet Cor

27 mars 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Slechte kwaliteit Meatthis.nl te Haarlem

Gisteren besteld bij Meatthis.nl te Haarlem.
Spareribs, saté, hamburger, kipburger met friet.

Laat ik maar direct helder zijn. Dit is varkensvoer.

Saté met mini stukjes vlees. Satesaus die niet vers is. Spareribs die zo lang voorgekookt zijn dat er geen smaak meer aan zit (behalve grote hoeveelheid marinade). Hamburgers met minimale hamburgers. Friet die serieus koud is, teveel zout en te weinig mayo.

We hebben 85% weggegooid.
De kwaliteit is van een bijzonder laag niveau.
Ongezond voedsel, veel suiker, veel zout en ongezonde vetten. Prijs / kwaliteit is belabberd laag.

3 maanden geleden hier ook besteld. Dacht toen dat het een momentopname was….helaas. Een vriend woont in Aalsmeer, hij heeft dezelfde ervaring met Meatthis Aalsmeer.

30 avril 2022
Avis spontané

Cette entreprise vous appartient ?

Revendiquez votre profil pour accéder aux outils gratuits de Trustpilot et renforcer vos relations clients.

Créez un compte gratuit

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus