METALSTORE Avis 

191
•
TrustScore 5 sur 5

4,8

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Εκτίμησα ιδιαίτερα την παρακολούθηση του πακέτου μου, την γρήγορη άφιξη του και φυσικά την ποιότητα του ρούχου καθώς ξεπέρασε κατά πολύ και την εικόνα και την περιγραφή του και αυτό που περίμενα να δω... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

The product was exactly the same as in picture.There are many frauds out there.Also the delivery time was very good.Keep up the good job.Also I'm intested for leather jackets.

Noté 5 sur 5 étoiles

fast shipping, i put my order to be delivered to a local box instead of delivering it to an adress and it took around 8-9 days for the whole process. Just a heads up, i ordered size large shirts and w... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick delivery and provides quality. The most important for me, is quality products first and after to be quick to delivery. Thank you, great experience shoping on line from Metalstore.

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de musique
  2. aussi dans
  3. Boutique d'accessoires de mode
  4. Magasin de vêtements
  5. Magasin de vêtements pour femmes
  6. Magasin de vêtements pour hommes

Écrit par l'entreprise

Από τη μέρα που μάθαμε να περπατάμε, επισκεπτόμαστε metal συναυλίες, συναυλίες και φεστιβάλ. Για περισσότερα από 15 χρόνια πουλάμε επίσημα εμπορεύματα μπάντας και από τότε έχουμε ευχαριστήσει χιλιάδες και χιλιάδες πελάτες μας. Επιλέγουμε καθημερινά τα καλύτερα κομμάτια όχι μόνο για τα ράφια μας αλλά κυρίως για τις ντουλάπες σας. Καλωσορίσατε στο METALSTORE.


Coordonnées de contact

4,8

Excellent

TrustScore 5 sur 5

191 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,8

Tous les avis

(191)

64 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Major issue about shipment and overall customer experience

"Terrible service and a major issue with order delivery. Despite following the correct procedure as a customer, my order was delayed by a full 12 business days before being shipped. Even though I repeatedly contacted the company to find a solution regarding the delivery, their response was simply, 'We are sorry for your disappointment; we hope to serve you better next time.'"

10 février 2025
Logo de METALSTORE

Réponse de METALSTORE

We’re truly sorry for the delay with your order, Georgianna.😔 Unfortunately, the pickup point you selected was unavailable, and we had to find an alternative solution. We sincerely apologize for how long this took – this is not the standard we strive for. We’ve since improved our processes to ensure we can respond more quickly in the future. Thank you for your feedback – it helps us get better.

Team Metalshop 🤘

Noté 5 sur 5 étoiles

As advertised!

We bought two t-shirts for our kids, and they came as advertised, without any delays.

The kids are thrilled with their AC/DC and Smashing Pumpkins t-shirts.

1 février 2025
Logo de METALSTORE

Réponse de METALSTORE

Thank you so much! 😊 We're happy to hear your kids love their new t-shirts. They have a great taste! Enjoy, and we hope to see you again soon!

Team Metalshop 🤘

Noté 5 sur 5 étoiles

Quality's proffesionals are these people!

Genuine quality making products looking even better when you have them in your hands, rather than in distant sight on the computer

23 janvier 2025
Logo de METALSTORE

Réponse de METALSTORE

Wow, thank you! 🤘 We're so happy that everything was great and that you had such a fantastic experience. Hope to see you again soon!

Team Metalshop

Noté 5 sur 5 étoiles

Great clothes

Great clothes

16 janvier 2025
Logo de METALSTORE

Réponse de METALSTORE

Glad to hear that! 🤘 Enjoy your new clothes and rock on!

Team Metalshop

Noté 5 sur 5 étoiles

Φοβερά μπλουζάκια καλής ποιότητας…

Φοβερά μπλουζάκια καλής ποιότητας εξυπηρέτηση τέλεια

20 janvier 2025
Logo de METALSTORE

Réponse de METALSTORE

Ευχαριστούμε πολύ! 🤘 Χαιρόμαστε που είστε ικανοποιημένος/η με την ποιότητα και την εξυπηρέτησή μας. Ελπίζουμε να σας ξαναδούμε σύντομα!

Ομάδα Metalshop

Noté 1 sur 5 étoiles

Never ordering again.

They send my order to a wrong place (instead of Greece to Zagreb) no one collected it (obviously), so they cancelled it and now for 2 months I am emailing and calling back and forth for the return of my money with no help. In the email they said that the return has been made but when I contacted their site they said that they are still processing it??? I think this is confusing and I’m thinking of the site being a complete scam. Poor management, contact and communication. Really disappointed but not surprised..
Update: 24/1/2025 they saw my review here and the instantly send the money but their store is so unorganised that they send 10,50€ instead of the 15,70€ that i had paid in my order. I guess they wanted a little treat for themselves… never again this mistake of a store

26 novembre 2024
Avis spontané
Logo de METALSTORE

Réponse de METALSTORE

Dear Marina,

Thank you for your review. We fully understand your indignation about this situation. 😔

We admit that the situation was really chaotic and we're not proud of it at all.

We have already made corrections to our procedures to avoid similar situations in the future. We would be happy if you'd you give us the opportunity to improve your experience. Please check your email, we have already sent you a message.

We greatly appreciate your honesty and would like to do what we can to remedy the situation. 🤘

Sincerely,

Team Metalshop

Noté 1 sur 5 étoiles

Bad service and deceptiveness of terms of return

We have returned the item following their instructions and using their shipping company. After almost 2 months: They claim that item was never returned to them and I should wait for them to get paid from shipping company and after that they would return the money to me. Then they changed their policy, claiming that unfortunately their shipping company refuses to compensate them and I should contact the shipping company myself. Pretty sure they have no idea about shipping companies or internet sales and customer service. Nothing of all these is written on their website under the section returns - which I always read before buying something on line. I have never experienced such ignorant and unprofessional behaviour by internet sales company unless it was a scam company. I guess they don't care about their customers and they don't have a decent customer service. I will never buy from them again and please beware if you buy and you want to return any goods. You will probably loose your money and really lots of time trying to find a solution without finding one.

18 décembre 2024
Logo de METALSTORE

Réponse de METALSTORE

Dear Liza,

Thank you for sharing your feedback. We deeply regret the inconvenience you experienced and would like to clarify the situation.

We followed the standard procedure and communicated with the shipping company regarding your returned item. Unfortunately, the shipping company informed us that only the sender of the package – in this case, you – is entitled to initiate and claim compensation for a lost package. Despite this limitation, we tried to assist as much as possible, but the shipping company’s policies prevent us from acting on your behalf.

We understand your frustration, and we are truly sorry for the time and effort this situation has cost you. Your feedback regarding our returns section is valuable, and we are taking it into consideration to improve the clarity of our policies and processes.

We genuinely care about our customers, and it is never our intention to cause any dissatisfaction. If you need any further support or documentation to assist you in resolving this matter with the shipping company, please let us know.

We appreciate your understanding and hope we can rebuild your trust in the future.

Kind regards,

Team Metalshop

Noté 5 sur 5 étoiles

A nice company overall and very good…

A nice company overall and very good t-shirts. Quality and trustful

4 novembre 2024
Logo de METALSTORE

Réponse de METALSTORE

Thank you for your fantastic review! 🤘 We're thrilled to hear you're enjoying our products and appreciate our commitment to quality. Your trust means the world to us. Keep rocking with Metalshop!

Team Metalshop

Noté 1 sur 5 étoiles

I haven't received yet the item I…

I haven't received yet the item I bought and I don't have any kind of the info about it.

23 octobre 2024
Logo de METALSTORE

Réponse de METALSTORE

Hello Nasos,

We're sorry to hear you haven't received your item yet and haven't been updated about its status. We apologize for this inconvenience. We wish you had contacted us earlier about this issue so we could have resolved it sooner. But I can see your order was already delivered to you on 4.11.

We'll be reaching out to you via email shortly to address this situation and provide you with the necessary information. Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,
The Metalshop team

Noté 5 sur 5 étoiles

T shirts

The quality of the products.

1 octobre 2024
Logo de METALSTORE

Réponse de METALSTORE

Αγαπητέ πελάτη! Σας ευχαριστούμε για την αγορά σας! Με εκτίμηση, η ομάδα του Metalshop.

Noté 5 sur 5 étoiles
Logo de METALSTORE

Réponse de METALSTORE

Αγαπητέ πελάτη! Σας ευχαριστούμε για την προτίμησή σας! Με τις καλύτερες ευχές, η ομάδα του Metalshop.

Noté 5 sur 5 étoiles

Books

Good handling, fast shipment

11 octobre 2024
Logo de METALSTORE

Réponse de METALSTORE

Ευχαριστούμε πολύ για την παραγγελία σας!
Με τις καλύτερες ευχές, η ομάδα του Metalshop.

Noté 5 sur 5 étoiles

Ram stainless steel ring

It looks so good !!!
Thank you so much!

23 septembre 2024
Logo de METALSTORE

Réponse de METALSTORE

Wow, thank you! We're so glad to hear that you love your new ring. It means the world to us! 🤘 Enjoy and rock on!
Cheers, your Metalshop team

Noté 5 sur 5 étoiles
Logo de METALSTORE

Réponse de METALSTORE

Thank you so much for your kind words! 😊 We're thrilled to hear that the delivery was quick and that you're happy with our service. Looking forward to your next order!
Best regards, your Metalshop team

Noté 5 sur 5 étoiles

Trustworthy brand!!!

Excellent customer service, great quality of product, very quick delivery

11 septembre 2024
Logo de METALSTORE

Réponse de METALSTORE

Αγαπητέ πελάτη! Σας ευχαριστούμε που υποστηρίξατε την επιχείρηση μας και τα θερμά σας σχόλια! Με τις καλύτερες ευχές, η ομάδα του Metalshop.

Noté 5 sur 5 étoiles

perfect quality 💚

perfect quality 💚
very quick shipping in Greece 😍
love the styles!

2 septembre 2024
Logo de METALSTORE

Réponse de METALSTORE

Thank you so much for your kind words! 😊 We're thrilled to hear you're happy with the quality and fast shipping. We can't wait to see you shopping with us again!

Team Metalshop

Noté 1 sur 5 étoiles

Η παραγγελία δεν ήρθε ποτέ

Η παραγγελία δεν ήρθε ποτέ

5 septembre 2024
Logo de METALSTORE

Réponse de METALSTORE

Λυπούμαστε πραγματικά για την ταλαιπωρία και καταλαβαίνουμε πόσο ανυπομονούσατε για το δέμα σας. 😔 Δυστυχώς, υπήρξε πρόβλημα με την παράδοση, αλλά τα χρήματα για το δέμα που δεν παραδόθηκε επιστράφηκαν ήδη στις 13 Σεπτεμβρίου. Ευχαριστούμε πολύ για την κατανόηση και τη συνεργασία σας.

Με εκτίμηση,
Ομάδα Metalshop

Noté 5 sur 5 étoiles

Good service

28 août 2024
Logo de METALSTORE

Réponse de METALSTORE

Αγαπητέ πελάτη! Σας ευχαριστούμε για την αγορά σας! Με εκτίμηση, η ομάδα του Metalshop.

Noté 5 sur 5 étoiles

Very good quality !

31 août 2024
Logo de METALSTORE

Réponse de METALSTORE

Thank you so much for your kind words! 😊 We're thrilled to hear you're happy with the quality of our products.

The Metalshop Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Tshirt

On time delivery and variety of products

22 août 2024
Logo de METALSTORE

Réponse de METALSTORE

Thank you for your feedback! 😊 We're glad to hear you’re happy with the on-time delivery and the variety of products we offer.

The Metalshop Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus