My Babiie Avis 

5 326
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Loved the MB450 in Forest Green, especially as we can have our beloved granddaughter facing us as we push it along. Our granddaughter also approves, the ride is very comfortable, the harness a doddl... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered 2 baby car seats late Monday night for my twin grandchildren who are due beginning of December The seats arrived before 9 am today (Wednesday) Brilliant service The twins also arr... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

This is the second purchase I have made from My Babiie and I have been very impressed again. The car seat for my granddaughter is fantastic. Very well made, comfortable and good value for money. Quick... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I’m not happy about my order … I have placed an order on Wednesday and need the items asap delivery says next day delivery but it’s Saturday and still no parcel …. No email saying the postage is delay... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de puériculture

À propos de My Babiie

Écrit par l'entreprise



"For little people who dream big"

Safe and stylish baby gear

Amazing Strollers, Highchairs, Car Seats, Travel Systems, Nursery Essentials & more.

Lovingly crafted baby products that let you stand out from the crowd.

Stylish & Functional
My Babiie products are highly functional as well as looking great! Years of parenting allowed us to create products that work great for us parents. With our different models of strollers you will be able to find the one that is the perfect fit for you and your family.

Created by parents, for parents
We understand life with little ones and are here to make it that little bit easier, by creating products we know you'll love because we love them too! Years of parenting has allowed us to know what works, what doesn't, and what we wished was available. This combined with our passion to provide only the very best for you and your family mean that My Babiie gear is gear that your family can rely on, as it has not only been tested by parents, but it's been created by them as well - us!

Colourful & fun
We create products that we know you will love because we love them too! Colour and fun runs through all our products with fashion forward modern prints and patterns. Designed for the modern parent, My Babiie products are brilliantly unique with patterns for all styles and tastes.



www.mybabiie.com

Shop Strollers

Shop Travel Systems

Shop Highchairs

Shop Car Seats

Shop Nursery Essentials

Coordonnées de contact

4,3

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

5 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,3

Tous les avis

(5 326)

850 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy to order

Easy to order, very fast delivery, great car seat my granddaughter is going to love it!

8 août 2026
Avis spontané
Logo de My Babiie

Réponse de My Babiie

Hi Bev,

Thank you so much for your lovely review.

We're delighted to hear you found the ordering process easy and that your car seat arrived so quickly. We hope your granddaughter loves it and that it provides many happy and safe journeys.

Kind regards,
The My Babiie Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Shopping Experience

Easy to order, really fast delivery.
Set the stroller up easily with the instruction manual, very good quality
Thank you x

6 août 2026
Avis spontané
Logo de My Babiie

Réponse de My Babiie

Hi Jane,

Thank you for taking the time to leave us such a wonderful review.

We're so pleased to hear your stroller arrived quickly and that you found it easy to assemble using the instruction manual. It's fantastic to know you're happy with the quality too.

We hope you enjoy using your new stroller.

Kind regards,
The My Babiie Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service quick delivery

Great service quick delivery. Excellent Car Seat. Well worth the money

7 août 2026
Avis spontané
Logo de My Babiie

Réponse de My Babiie

Hi Claudia,

Thank you for your fantastic review.

We're delighted to hear you were happy with our quick delivery and that you're pleased with your new car seat. Your kind words mean a lot to us.

Kind regards,
The My Babiie Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent

Quick delivery had a issue with order but got sorted straight away very pleased with my travel pram set had loads of compliments its very sturdy looks amazing

6 août 2026
Avis spontané
Logo de My Babiie

Réponse de My Babiie

Hi Bev,

Thank you so much for your wonderful review.

We're really pleased we were able to resolve the issue quickly for you and that you're so happy with your travel system. It's lovely to hear you've already received so many compliments on it!

Thank you for choosing My Babiie.

Kind regards,
The My Babiie Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I still haven't received my order

8 août 2026
Avis spontané
Logo de My Babiie

Réponse de My Babiie

Hi Martin,

Thank you for your review.

We're sorry to hear your order hasn't arrived yet. This certainly isn't the experience we want our customers to have.

Please contact our Customer Service team at info@mybabiie.com with your order number, and we'll be happy to look into this for you and provide an update as quickly as possible.

Kind regards,
The My Babiie Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service ordered and received…

Excellent service ordered and received with in two days
Travel buggy absolutely amazing
Actually great hight as my niece is 6foot 2
Light and easy to fold up
Haven't pushed it yet as its a present just needed to unpack for height...thank you so much for your service it was brilliant

5 août 2026
Avis spontané
Logo de My Babiie

Réponse de My Babiie

Hi Claire,

Thank you for your lovely review.

We're delighted to hear your order arrived so quickly and that you're happy with the height, quality and ease of folding the stroller. We hope the recipient loves their gift.

Thank you for choosing My Babiie.

Kind regards,
The My Babiie Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Easy to order

Easy to order. Fast efficient delivery arrived sooner than expected.
Product appears well made. Easy to install good quality

22 juillet 2026
Avis spontané
Logo de My Babiie

Réponse de My Babiie

Hi Geegee,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're so pleased you found the ordering process straightforward, your delivery arrived sooner than expected, and that you're happy with the quality of your purchase.

We really appreciate your support.

Kind regards,
The My Babiie Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Very Happy Customer

Great prices, quick delivery and nice products. Had a slight problem with one item. Got in touch with Customer Services, sorted out very quickly and replacement sent, no questions asked. Couldn’t ask for anything better.

5 août 2026
Logo de My Babiie

Réponse de My Babiie

Hi Janet,

Thank you so much for your wonderful feedback.

We're delighted to hear you were happy with our prices, delivery and products, and that our Customer Service team was able to resolve the issue quickly for you. Providing great service is something we pride ourselves on, so your comments are greatly appreciated.

Kind regards,
The My Babiie Team

Noté 1 sur 5 étoiles

wrong size box delivered to what I…

wrong size box delivered to what I ordered. Now I have to get in touch with them the contact centre and wait for them to sort it out. Very frustrating indeed.

31 juillet 2026
Logo de My Babiie

Réponse de My Babiie

Hi Clare,

Thank you for taking the time to leave your review.

We're very sorry to hear you received the wrong size box. We completely understand how frustrating this must have been.

Please contact our Customer Service team at info@mybabiie.com with your order number, and we'll make sure this is resolved as quickly as possible.

We apologise again for the inconvenience caused and look forward to putting things right.

Kind regards,
The My Babiie Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Issue with my premium highchair…

Had an issue with my premium highchair I had order an one of the clups were missing. I email an Emily dealt with me an was amazing. She has sent a replacement clip an a video for me on how to fit it when it arrives. She was awesome, thank you!

5 août 2026
Avis spontané
Logo de My Babiie

Réponse de My Babiie

Hi Hannah,

Thank you so much for your lovely review.

We're delighted to hear your issue was resolved quickly and that Emily was able to assist you. We'll be sure to pass your kind comments on to her—they'll mean a great deal.

We hope your replacement clip arrives soon and that you continue to enjoy your highchair.

Kind regards,
The My Babiie Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Next day delivery was on time easy to…

Next day delivery was on time easy to order and love my buggy

23 juillet 2026
Avis spontané
Logo de My Babiie

Réponse de My Babiie

Hi Veronica,

Thank you for your lovely review.

We're delighted to hear your order arrived on time, that you found the ordering process easy, and most importantly that you love your buggy. We hope you enjoy using it!

Kind regards,
The My Babiie Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Brilliant fast delivery affordable will…

Brilliant fast delivery affordable will be back to buy more! Thanks

6 août 2026
Avis spontané
Logo de My Babiie

Réponse de My Babiie

Hi Tia,

Thank you for your fantastic review.

We're so pleased to hear you were happy with our fast delivery and affordable prices. We really appreciate your support and look forward to welcoming you back again soon.

Kind regards,
The My Babiie Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Bad quality

I was really disappointed with the quality of the pram we brought we returned it straight away and was made to pay a £20 delivery fee the entire pram was made out of cheap bendy plastic if I could give 0 starts I would truly disappointed.

5 août 2026
Avis spontané
Logo de My Babiie

Réponse de My Babiie

Hi,

Thank you for taking the time to leave your review. We're sorry to hear that you were disappointed with your purchase.

We offer a range of return options to suit our customers, including returns from £10, a £20 home collection service, or you're welcome to use your own courier if you prefer.

In relation to the frame, a degree of flexibility is intentional and forms part of the design. This allows the pushchair to absorb movement during everyday use. If the frame were completely rigid, it would be much more likely to crack or snap under normal stresses.

We're sorry the pushchair wasn't the right fit for you and appreciate your feedback.

Kind regards,
The My Babiie Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered and deluvered in 48hours as…

Ordered and deluvered in 48hours as described item is excellent.

2 août 2026
Logo de My Babiie

Réponse de My Babiie

Hi Donna,

Thank you for your wonderful review.

We're delighted to hear your order arrived quickly and that you're pleased with your purchase. We hope you continue to enjoy using it.

Kind regards,
The My Babiie Team

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered yesterday for my daughter…

I ordered yesterday for my daughter inlaw. It arrived today! Obviously I can't review item as I'm not going to open. But great quick service.

3 août 2026
Logo de My Babiie

Réponse de My Babiie

Hi Julie,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We're so pleased to hear your order arrived so quickly. We hope your daughter-in-law loves the gift when she opens it.

Kind regards,
The My Babiie Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Could no be happier with my purchase

I ordered a 3 all in one travel system Sunday afternoon ant it arrived Tuesday morning in original packaging. Now that’s what I call great service. I would highly recommend this company. Mary D.

2 août 2026
Logo de My Babiie

Réponse de My Babiie

Hi Mary,

Thank you for your wonderful review.

We're delighted to hear your 3-in-1 travel system arrived so quickly and that you were pleased with both the service and the packaging. Thank you so much for your recommendation - it really means a lot to us.

Kind regards,
The My Babiie Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely not worth it.

Absolutely not worth it.

We pre-ordered our pram on 21 May with an expected delivery date of 14 June. We are now at the beginning of August and still have no pram.

Throughout this process, we were repeatedly promised updates, but all we have received are generic emails stating that the delay is out of the company’s control. I understand that delays can happen, but a delay of almost two months is completely unacceptable, especially when our baby is due to arrive within the next few days.

Every time we contact customer service, the responsibility seems to be passed elsewhere. There is no phone number to speak to someone directly, and the responses via email and Facebook Messenger feel like standard template replies rather than genuine customer support.

The company did offer us a different pram, but that isn’t a fair solution. We ordered the specific pram we wanted and shouldn’t have to settle for an alternative because of their supply issues.

This experience has completely lost our trust. I won’t be ordering from this company again, and I would urge anyone considering buying from them to think carefully before placing an order

3 août 2026
Avis spontané
Logo de My Babiie

Réponse de My Babiie

Hi Harry,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're very sorry for the disappointment and frustration this delay has caused, especially with your baby's arrival being so close.

Unfortunately, the MB450 Luxe range experienced shipment delays that were outside of our control. We completely understand how frustrating this has been. The dispatch date provided at the time of ordering was always an estimated date based on the information available to us, but we appreciate that this doesn't make the extended delay any less disappointing.

We offered an alternative model as an option for customers who needed a pushchair sooner, but we completely understand that this wasn't the model you chose and why you preferred to wait for your original order.

We sincerely apologise for the inconvenience you've experienced and appreciate your patience throughout this period. Thank you for your feedback, which has been shared with the relevant teams.

Kind regards,

The My Babiie Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer service

Original order never arrived, however on contacting support a replacement order was sent out immediatly

6 juillet 2026
Avis spontané
Logo de My Babiie

Réponse de My Babiie

Hi Teresa,

Thank you for your lovely review. We're delighted to hear that our Customer Service team was able to resolve the issue quickly by arranging a replacement for you. We hope you're enjoying your My Babiie product.

Kind regards,
The My Babiie Team

Noté 5 sur 5 étoiles

I have bought a car seat and pushchair…

I have bought a car seat and pushchair and they are both amazing such amazing quality and colours my little boy hates car seats but as soon as he went into this one he fell straight to sleep ! A life saver

22 juillet 2026
Avis spontané
Logo de My Babiie

Réponse de My Babiie

Hi Yazmin,

Thank you for your wonderful review. We're so pleased to hear you're happy with both your pushchair and car seat. It's especially lovely to know your little boy settled so well in his new car seat. We hope you continue to enjoy using them.

Kind regards,
The My Babiie Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid at all costs

Avoid at all costs, the pram came broken! And now they are ghosting me after I’ve told them the one they had resent hasn’t been delivered even tho it was marked as delivered, I have sent multiple emails with a baby due this week and they still haven’t responded!!!

3 août 2026
Avis spontané
Logo de My Babiie

Réponse de My Babiie

Hi Rachel,

Thank you for taking the time to leave your review. We're very sorry to hear about your experience, and we completely understand how stressful this must have been, especially with your baby due so soon.

We're very sorry that you had to wait for a response. We always do our very best to get back to our customers as quickly as possible, and we apologise that this wasn't your experience on this occasion.

After reviewing your case, I can see that the replacement parcel was marked as delivered back to our warehouse, and a new replacement order has since been arranged for you.

We're truly sorry for the inconvenience and frustration this situation has caused and appreciate your patience while we worked to resolve it.

Kind regards,
The My Babiie Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus