Kreeg een mailtje dat de bezorger onderweg was. Ik was niet thuis dus kreeg ik een update dat de bezorgdienst op een ander moment zou terugkomen. Helaas geen mogelijkheid om de zending te laten bezorg... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
1★ klopt idd, maar lager kan niet !! Verwachtte vandaag n pakketje... Zag in app, dat het geleverd zou zijn.. Brievenbus checken... niets.. FF kijken in de papiercontainer.. niets Bleek t... Voir plus
Bezorging al 4 dagen op rij aan het einde van de dag verplaatst/geannuleerd. Mensen hebben meer te doen dan wachten in een tijdslot van 12 uren, super slecht bedrijf, ik ga mn bestelling annuleren en... Voir plus
De slechtste bezorgdienst, de pakketjes zetten ze zo maar ergens beneden en de mensen wachten boven hun pakketjes, en laatst ook nog kreeg ik bericht pakketje is bezorgd terwijl ik niks had gehad 3 d... Voir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Bezorging al 4 dagen op rij aan het…
Bezorging al 4 dagen op rij aan het einde van de dag verplaatst/geannuleerd. Mensen hebben meer te doen dan wachten in een tijdslot van 12 uren, super slecht bedrijf, ik ga mn bestelling annuleren en bestellen bij een aanbieder zonder peddler en zal ook nooit meer bestellen bij een aanbieder wie peddler gebruikt, pauperbende.
Bagger bezorgdienst!
Kreeg een mailtje dat de bezorger onderweg was. Ik was niet thuis dus kreeg ik een update dat de bezorgdienst op een ander moment zou terugkomen. Helaas geen mogelijkheid om de zending te laten bezorgen bij een afhaalpunt of buren. Gisteren zou de bezorging weer komen tussen 09:00 en 21:00. Heel de dag updates in de gaten gehouden en nu nog steeds geen update en bezorging gehad. Zouden ze mijn zending kwijt zijn? Ook de helpdesk (Engels) werkt slecht en reageren traag.
Zeer slecht
Zeer slecht. Leveren niet op tijd en gooien spullen gewoon in de tuin. Verder zeggen ze dat ze geleverd hebben bij buren die totaal niet bestaan . Blijven dit volhouden. Vreselijk slecht bedrijf.
De slechtste bezorgdienst
De slechtste bezorgdienst, de pakketjes zetten ze zo maar ergens beneden en de mensen wachten boven hun pakketjes, en laatst ook nog kreeg ik bericht pakketje is bezorgd terwijl ik niks had gehad 3 dagen later kwam de pakketje. Slecht slecht slecht service!!!!
Mijn pakketje ging voor de helft uit…
Mijn pakketje ging voor de helft uit brievenbus, dat kan je toch niet doen. Het kon zomaar iemand meenemen. Of als je niet naaar boven wil of kan komen, bel maar tenminste aan, dan kom ik zelf naar de brievenbus.
Nooit gehoord van Peddler maar mijn ervaring is heel slecht.
Doet niet wat ze beloven en laten pakketten onbeheerd achter.
Je krijgt een paar minuten van tevoren een bericht dat ze langskomen, soms is de mail nog niet binnen en staan ze al voor de deur.
Pakketten worden voor de deur of op je brievenbus gelegd als je niet thuis bent, want even naar de buren lopen is teveel moeite of zo, terwijl ze zelf aangeven als je niet thuis bent dat het bij de buren wordt afgeleverd!
Peddler is dus gewoon een PostNL op een bakfiets. Ik heb meerdere slechte ervaringen met Peddler, maar nu was het de druppel met een pakket tegen de deur vandaar een review.
1★ klopt idd niet, maar lager kan niet !!
1★ klopt idd, maar lager kan niet !!
Verwachtte vandaag n pakketje...
Zag in app, dat het geleverd zou zijn..
Brievenbus checken... niets..
FF kijken in de papiercontainer.. niets
Bleek t op de grond op platgetrapte kartonnen dozen te liggen, ècht bij TOEVAL opgevallen...
De betreffende "paardenorgaan" heeft NIET aangebeld!! Heb de héle dag in de woonkamer gezeten !!
Lekkere service........ NOT !!!
Zeer Slecht
Liefst geef helemaal geen ster zo slecht. Pakket in de centrale hal neer gegooid door de bezorger. Ongeïnteresseerd personeel om zo met andermans spullen om te gaan
Zeggen dat het brievenbus pakket niet…
Zeggen dat het brievenbus pakket niet geleverd kon worden.
Is een kaart??!!!!
Hoedan
Nog niet eens één ster waard.
Nog niet eens één ster waard.
Steeds deze week vanaf maandag zeggen . We komen vandaag tussen 9 en 21 uur.
Vervolgens twee keer dezelfde mail ontvangen we konden het niet afleveren.
Of konden het adres niet vinden.
Weer een mail we komen dat was inmiddels de 3e dag en inderdaad er kwam iemand. Ik zei was je 3 dagen de weg kwijt. Hij begreep het weer niet want sprak Engels.
Vervolgens daarna weer een mail dat er vandaag weer een pakketje afgeleverd wordt. En ja hoor daarna weer een mail niemand thuis en buren ook niet bereikbaar. Nou ik zal zeggen ik was thuis en mijn buren ook.
Wat een k.t bedrijf is dit.
Zal er maar eens wat aan gaan doen!!!!!!
Laksheid koerier
Geen idee hoe en waar de koeriers opgeleid worden, maar volgens de app was mijn pakketje achtergelaten in de brievenbus, in de centrale hal op een bank.
Het lag niet in de brievenbus, maar ook niet op de bank in de centrale hal. Wij waren niet thuis. Dus sowieso niet handig en slim het pakket in de centrale hal achter te laten.
Ik heb Eur 30,00 betaald voor mijn bestelling. Zeer benieuwd wie mijn geld terug gaat storten.
Voor de zoveelste keer een slechte…
Voor de zoveelste keer een slechte bezorging van Peddler pakje half in de brievenbus aanbellen en weer weg. Er wordt dus niet gekeken of er wel iemand thuis is. dit is de vierde keer dat dit mij overkomt . klanten service van Peddler zegt dat ze er wat aan doen echter ze doen alleen aan loze beloftes. Nog steeds geen verbetering na alle slechte recensies.
Koeriers laten pakketen verdwijnen
Pakket is "bezorgd" maar nooit ontvangen!
Ik verwachtte vandaag een pakket van Peddler Express. Tot mijn grote verbazing is dit pakket als "bezorgd" gemarkeerd terwijl ik vandaag de hele dag thuis was en er niemand heeft aangebeld. Het pakketje is nu nergens te bekennen, ook niet in mijn brievenbus, terwijl het daar waarschijnlijk in zou passen.
Het is ongelooflijk dat een pakket vanuit China zo'n lange reis doormaakt en dat vervolgens Peddler het laat "verdwijnen". Dit is echt de allerslechtste pakketdienst met de meest onbetrouwbare bezorgers.
Nederlands slechtste bezorgdienst
Ik neem nooit de moeite om een review achter te laten maar wat is deze dienst belachelijk slecht.
Zij hebben mijn pakket wekenlang in handen gehouden.
De eerste bezorgpoging was mijn adres invalide terwijl alle andere bezorgdiensten het wel kunnen vinden.
De tweede keer konden ze het wel vinden maar toen was ik niet thuis volgens hun terwijl ik de hele dag thuis was.
Toen heb ik contact opgenomen waarna peddler elke keer de schuld op mij af probeerde te schuiven. Ze gaven aan dat ik een alternatief adres zou kunnen invoeren, dit heb ik toen gedaan.
Toen was er een week lang stilte en daarna hadden ze besloten mijn pakket terug naar de verkoper in China te sturen.
Er is nooit een andere poging geweest terwijl zij ook nog in de mail hadden aangegeven dat er minimaal drie pogingen zouden zijn.
Maak hier geen gebruik van!
Ze zeggen dat mij pakket is bezorgd…
Ze zeggen dat mij pakket is bezorgd maar heb niks gekregen
Pakket nooit ontvangen!
Pakket nooit ontvangen!
Bezorgd op adres volgens hun!!
Communicatie ronduit slecht!, je vraagt hun om uit te zoeken waar het pakket is, krijgt nooit respons!
Peddler is the reason to stop buying…
Peddler is the reason to stop buying from AliExpress! They give all the reason you can imagine for not delivering…. Multiple lost packages in there warehouse. Or extra weeks waiting time. And the direct you to the seller which cant do anything about peddlers problems…
Een schande voor bezorgdiensten, dan maak je het wel heel bont
3 afleverpogingen pakketje retour afzender: niet komen op de dag die ze zeggen dat ze komen. Wordt bezorgd tussen 9:00 en 21:00 maar eigenlijk altijd onder werktijden. Geen poging bij de buren. Ze vullen simpel weg in niet beschikbaar. Terwijl op 5 minuten na post nl wel bij een van de buren kon bezorgen. Natuurlijk kan dat 1x voorkomen. Maar niet 3x. dat is bs. Geen pakket punt. geen depot waar je het kan ophalen. Geen ander moment of andere voorwaarde die je kan inplannen. Helemaal waardeloos. Klantenservice chris stuurt generieke mails. Over policy en dat het hem spijt. Ik wil geen spijt ik wil een oplossing. Ik hoop oprecht dat ze snel heel veel beter worden. En als dat niet lukt ze heel snel verdwijnen als bezorgservice.
Bezorger dumpt pakket tegen de voordeur en vertrekt
Bezorger belt aan, legt het pakket tegen mijn voordeur (ligt aan een stoep met veel langslopende mensen) en vertrekt. Ik was niet thuis. Beantwoordde nog de deurbel, niemand te zien. Bij thuiskomst: pakket weg!
Peddler geeft zelf aan: pakket is afgeleverd en er is voor getekend…
Nu afwachten of ze reageren op mijn e-mail.
Pakket niet geleverd
Tracking geeft aan dat het pakket bij de buren geleverd is, dit is echter niet waar. Geen van de buren heeft iets in ontvangst genomen. Mail gestuurd met trackingsnummer naar peddler express, tot dusver nog geen reactie ontvangen.
Graag contact
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








