Perfect Corset NY Clothing Avis 

169
•
TrustScore 1.5 sur 5

1,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

This company seems like a scam. I ordered my item which was $104 on August 20. Today is September 26. ZERO response from the company. I am unable to cancel or get a refund. I have not yet received my... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Got scammed the same as everyone else on the reviews. I read them and still thought there wouldn’t be any reason to have difficulty with my sizing and ofcourse despite measuring the dress still came i... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

My dress NEVER arrived & it was reported Arrived & I have a Ring camera & live in gated community w security. NEVER arrived!!!! What do I do w this?? dress looks gorgeous online!

Noté 4 sur 5 étoiles

When I made the order I had no idea on the terrible reviews. So when it didn't arrive after like a month I thought.. oh no I've been scammed. I messaged them on Insta and got a message back straight... Voir plus


Coordonnées de contact

1,5

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

169 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,5

Tous les avis

(169)

57 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Impossible to return

Items did not fit, I reached out to them the same day I received the order and they declined my return without any explanation.
Horrible company

14 septembre 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

PERFECT CORSET IS A SCAM ORGANIZATION

They sent me an extremely poor quality top passing as a corset. There is no boning in this item made of low quality material. It wasn’t worth the $77 I paid. I didn’t even try it on, and immediately on delivery, I requested a return address as per their 14 day policy. When I didn’t get a response, I filed a case with PayPal to enable me return the item on item. Sure enough, that got them to send me an email; see below verbatim:

“Thank you for reaching out to us regarding your recent return and refund request. After reviewing your case and considering the condition of the product you want to return, we have decided to process your refund.

Due to the relocation of our U.S. warehouse, we are unable to handle returns this month. As a result, we would like to request that you return the items to our factory in China at your own expense.

Before returning the product, please consider the following options:

You can return the items by yourself. Please return the package as a gift or declare a value not exceeding $5 , please be aware that you will be responsible for any taxes and shipping fee incurred during transit. Perfect Corset will not cover these expenses.
If you love our corsets and want to avoid return shipping charges, you can choose to keep the corset and we will refund 30% of your payment.

The return address is as follows:

Qituo Business A105, Intersection of Baoyuan Road and Gushu 2nd Road, Baoan District,Shenzhen,Guangdong ,China, 518101, contact: chen ,+8613691626971 (Note: The recipient's phone number needs to be written on the returned package)

Please note that the item(s) must be returned in their original condition, unused, unwashed, and with all the items included in the original shipment. We kindly request that you provide the return tracking number within 1-4 days of receiving the return address. Unfortunately, we are not responsible for any delayed returns.

Once we receive your returned item, we will process your refund, which will include deducting the shipping fee. The refund process typically takes 3-6 business days from the time we receive the returned package.

The time required for payment channel refunds is as follows:

PayPal checkout: up to 48 hours business day
Credit card account: 7-14 business days (actual time may vary based on each card issuing bank.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Jane from Perfect Corset”

PayPal closed my case in their favor, enabling these scammers to continue their scams. They are not US based. They advertise heavily on social media and give the illusion that they are, and that they’re reputable. The truth is that they are a scam organization in China defrauding people with their cheap products. DO NOT BUY FROM THEM UNDER ANY CIRCUMSTANCE.

Read all the low rated reviews on here and see the pattern of their scam.

31 juillet 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM - not able to return, dont buy!

The item was OK, but I tried to return for another size and they said it would have to be shipped to china at my own expense or I can keep it and receive a 20% refund.
Seems like a total scam to me and I wish I had checked the trustpilot reviews before purchasing.

19 août 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Poor fabric TEARS immediately

Poor quality, the fabric ripped o eve as soon as I laced it and split open when I sat down. I reached out to the company they offered to "send a replacement" and never followed through. I have pictures of the ripped item. DO NOT BUY from here.

20 juin 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I wish I looked at the reviews before…

I wish I looked at the reviews before purchasing. When I looked afterward, I attempted to cancel my order. However, the representative informed me it couldn't be canceled because my order had already been shipped (although I didn't get the shipping notification until days later). Further, when the corset arrived, it was too small and the dress was low-quality. I attempted to return it but was advised that I couldn't return it due to their return policy. This has been the worst experience dealing with this company, and I would encourage everyone not to buy from here.

1 juillet 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Shady Practices Corset

AVOID Perfect Corset NY! They are not a trust worthy business. They have no qualms about lying, stalling, and making up excuses to avoid any customer service or returns. They lied about the returns package being "lost and returned to sender" when it was forwarded to a 3rd party agent that delivered it. Zero honesty and will attempt to mislead you any chance they get.

They also make you ship returns to other buyers. This is why they do not have an automated return process. and make you wait days for getting a return. Read the other comments online and do your own due diligence.

27 juin 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Corset Didn't fit.

Corset Didn't fit.
With an item that requires fairly precise measurements you would think the company would make the returns process easy right? So you can get the right product for you.
Nope.

"Our customers' satisfaction is our number one priority. (hahaha)
We offer a refund when the product has not been opened and is unused and a partial refund when the packaging can not be accounted for.
Please note that customers will be responsible for shipping costs.
Any returns must be in the original packaging with proof of purchase."

So because I have opened the package and tried the item on I now must pay to return the item only to get a partial refund which could be as low as 10% as they don't state otherwise.

Absolute waste of time and money

Although I shouldn't be surprised as it item was shipped from China.

19 juin 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Don't buy from this place!

The return policy is appalling and the customer service replies to you once per day even though you reply immediately they wait to the next day to answer. They are polite but they don't help you with your issue if you want to make a return. I contacted them that I would like to make a return because it doesn't fit. They have now been stalling the return by sending me their appalling return policies and try to change my mind to make an exchange instead. Have been like that back and forth... I need their return address and they are not giving it to me.
Don't buy from this place! Return is impossible! They wear you out til you give up and keep their ill fitting corset.

18 juin 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Betrügerische Firma - stay away

Lieferzeit 6-8 Wochen. Nichts. Erst auf meine Anfrage hin, wurde mir erklärt, die Artikel seien ausverkauft, aber Ende Monat wieder verfügbar. Eins von drei Stück wurde dann geliefert. Erneute Nachfrage, Antwort: sei verschickt. War nicht so. Erst nach dem ich bei Paypal einen Fall eröffnet hatte, wurden die anderen 2 Stück verschickt.
Sendung 1 kam in grauer Wish-Verpackung aus Singapur, Sendung 2 in selbiger Verpackung aus HongKong.
Habe dasselbe Modell bei Temu bestellt (für einen Bruchteil des Kaufpreises von perfectcorsetny) und siehe da: Die Modelle sind identisch.

14 juin 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

LOVE PERFECT CORSET

I have ordered from Perfect Coset SEVERAL TIMES and it never disappoints. The corsets are perfect, excellent condition and the quality is AMAZING.

Great customer service too. I love my corsets and feel beautiful everytime I wear them!

18 janvier 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Я в восторге от корсета!

Я в восторге от корсета!! Очень изящный, элегантный и женственный. Я получила очень много комплиментов! Доставка в Италию пришла быстро. Я очень довольна! Спасибо!

14 juin 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

BEST CORSETS ONLINE!

Beautifully made corsets that are easy to put on.
Love the fit, the fabrics and the selection!
I’ve purchased 3 and have not been disappointed. THE BEST PLACE FOR CORSETS ON THE INTERNET!

14 juin 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Good quality and smooth process

I am so glad I ordered from them, I got two coresets and I was actually shocked of how good the quality is and how well they fit. I saw there are some bad reviews and others had bad experiences, but for me it went super smooth and I'm very happy with their products.

13 juin 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Perfect

Delivery to France really fast.
The 2 products I bought are fitting well, good quality and look amazing!
My wife is extremely happy with these presents!
Perfect

7 juin 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

So happy with my corset

Really fast delivery. The fabric is great, so strong and very soft. Never had such a tiny waist. Very happy with my corset.

11 juin 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I am so impressed

I am actually shocked by the many negative reviews.

My experience with them has been absolutely fantastic. I have ordered a secret form bra corset and a matching flower necklace. The shipping time was absolutely acceptable for overseas shipping (I think it was around two weeks, but don't quote me on that 😉)

The quality however was what really surprised me! The corset was very well made, the materials used feel high quality and after several times wearing it it still looks brand new. The necklace was also very cute and looked literally like on the photos.

My sister ordered a lingerie set and that was well made as well.

So please do not fall for all the one star reviews, to me they look like part of the economic war that Temu and Co. are fighting....

14 juin 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely stunning

Absolutely stunning! I have always struggled with cup size however you can choose your cup and body size which is what made me purchase in the first place. The quality is impressive and it fits beautifully. I will definitely purchase more
Ordered 4th June, Shipped 6th of June and received on the 13th of June.

14 juin 2024
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus