SDRstore Avis 

68
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t ignore the bad reviews. I ordered 3 days ago, got a pop up that one item was out of stock. I was told it was actually in stock. Tickets and emails go unanswered, nothing has shipped. I... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I wanted to buy a hackrf at first but before ordering I contacted the customer service via live chat and asked them that if they can reccomend me a device for my intended case (adsb) and they told me... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Before placing the order, we checked whether the item was in stock, and we were confirmed that it was. We placed the order on 18.08.2026, and then they fell silent — they didn’t respond to any emails.... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I just bought the HackRF one Portapack H4M Bundle 4. As a newbie I found this gadget an interesting and useful introduction into the world of RF comms. It's packed with features and apps so you can ge... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'électronique

Écrit par l'entreprise

At SDRStore, we are more than just a technology store - we are enthusiasts, innovators, and your fellow technology lovers. As a new player in the market, our mission is clear: to bring you the latest and greatest tech products, carefully selected and offered at prices that won't break the bank.


Coordonnées de contact

3,4

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

68 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,4

Tous les avis

(68)

28 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t ignore the bad reviews

Don’t ignore the bad reviews. I ordered 3 days ago, got a pop up that one item was out of stock. I was told it was actually in stock.

Tickets and emails go unanswered, nothing has shipped. I keep calling the phone number listed and it just rings for a bit and then disconnects. I guess I’ll contact my bank and do a chargeback.

Edit: what they leave out in their reply - when I ordered, a pop up appeared to say that one of my items was out of stock. Yet, I was charged for it. So that’s why I asked. The site also immediately went down after that.

Everything since then has been ignored. Tickets, emails, they don’t answer their phone. Reading online it appears this is either a scam or a drop shipper pretending to be in the eu, as people receive orders weeks later from china.

Amazing that it took a review to make them answer me. Buyer beware - go read reviews here or on Reddit.

2 octobre 2026
Avis spontané
Logo de SDRstore

Réponse de SDRstore

Hello Cathleen,
We would like to clarify several points in your updated review because some of the statements do not reflect the communication history of your order.
You placed Order #4857 on September 29 at 12:38. At 12:51, you contacted us regarding the stock notification you had seen for the antenna. We replied at 12:56 — approximately five minutes later — explaining that one unit was still available and had been reserved by your order. We also offered to remove the antenna and refund it if you did not want it. At 13:04, you replied confirming that you did want the antenna.
Therefore, your initial message was not ignored, and we did not only respond after this Trustpilot review.
We fully understand that the stock notification was confusing, and we are sorry for that. The notification and the actual stock reservation did not display consistently, which is why you saw an out-of-stock message even though the final unit was successfully allocated to your order.
You contacted us again on September 30 asking whether the order had shipped. At the time this review was posted, the order was still being processed and had not yet been dispatched.
Regarding the comments suggesting that SDRstore is a scam or is pretending to operate from the EU: SDRstore is a legitimate retailer. We fulfil orders through both European warehouse stock and trusted international suppliers depending on the product and availability. This allows us to carry a much wider range of specialised SDR equipment. We do not claim that every individual product is physically stocked in the EU.
After seeing your statement that you intended to initiate a chargeback, and because the order had not yet been shipped, we decided that the most appropriate course of action was to cancel the order rather than send merchandise while a payment dispute was being threatened.
Order #4857 has therefore been cancelled and the full €458.76 is being refunded to the original payment method.
We also acknowledge your comments regarding the telephone line and website availability and will review these separately.
We are sorry that this transaction resulted in a negative experience, but we wanted to provide the complete timeline so that readers can make their own assessment based on the facts.

Noté 1 sur 5 étoiles

After the order was placed

Before placing the order, we checked whether the item was in stock, and we were confirmed that it was. We placed the order on 18.08.2026, and then they fell silent — they didn’t respond to any emails. The order is in the “Placed” status. A week ago, they replied in the live chat that there was a technical issue, and now the order will be handed over to the courier, who will then head to you. The status changed to “In packaging,” and then they fell silent again. Nothing is changing; exactly one month has already passed. The status is “packaging,” and there’s no response — neither in the chat nor via email.

18 août 2026
Avis spontané
Logo de SDRstore

Réponse de SDRstore

We sincerely apologize for the delay and the lack of communication regarding your order.

Unfortunately, due to an unexpected staff shortage, your order was not processed and dispatched within the expected timeframe. We understand how frustrating this was, especially after you had already contacted us several times for an update.

As we were ultimately unable to process the order in a reasonable timeframe, the order has now been fully refunded.

We are very sorry for the inconvenience and for the poor communication during this period. This is not the level of service we aim to provide, and we are taking steps to prevent similar situations in the future.

Best regards.

Noté 5 sur 5 étoiles

Bought a nanoVNA for my husband who is…

Bought a nanoVNA for my husband who is into ham radio. I know nothing about this stuff so I asked the team which one to get, They helped me choose and he loved it. Thank you!

17 août 2026
Avis spontané
Logo de SDRstore

Réponse de SDRstore

Thank you so much for your kind review! We’re really glad we could help you choose the right NanoVNA, especially when you weren’t familiar with the equipment yourself.

It’s great to hear that your husband loved it. We really appreciate you choosing SDRstore, and we’ll be happy to help again anytime you need advice in the future!

Noté 5 sur 5 étoiles

I wanted to buy a hackrf at first but…

I wanted to buy a hackrf at first but before ordering I contacted the customer service via live chat and asked them that if they can reccomend me a device for my intended case (adsb) and they told me the rtl sdr v3 kit would be more than enough and it was much cheaper. I bought the v3 kit and it does what I need. I am happy with the advice as they could have just sold me the more expensive hackrf and I wouldn't have known better :)

15 août 2026
Avis spontané
Logo de SDRstore

Réponse de SDRstore

Thank you very much for sharing your experience!

We’re really glad our team could help you choose the right device for ADS-B instead of simply recommending the more expensive option. Our goal is always to understand what the customer actually needs and suggest the most suitable equipment for the job.

It’s great to hear that the RTL-SDR V3 kit is doing exactly what you needed. Thank you for choosing SDRstore, and we’ll be happy to help again with any future SDR or radio projects!

Noté 3 sur 5 étoiles

Product is just as explained

Product is just as explained, however the shipping process could be improved. It took 6 working days to arrive and i didn't get any shipping notification email.

24 juin 2026
Avis spontané
Logo de SDRstore

Réponse de SDRstore

Thank you for your feedback! We’re glad to hear that the product arrived as described and met your expectations.

We also appreciate you pointing out the issue with the shipping notification. Six working days is within our typical delivery timeframe for many destinations, but you should still have received a shipping update once your order was dispatched. We’ll review this to make sure our notification process works more consistently.

Thank you for choosing SDRstore!

Noté 1 sur 5 étoiles

Partial delivery no customer service

I only got part of my order and after few months it says that the product and main part of the order is discontinued.

Full amount was charged on the creditcard.

5 juillet 2026
Avis spontané
Logo de SDRstore

Réponse de SDRstore

Hello,

We are very sorry for the inconvenience caused.

At the time your order was placed, the item was still available to order and the manufacturer had informed us that production would continue. Unfortunately, they later confirmed that they had production issues and decided to discontinue the product.

Regarding customer service, we could not find any email from you about this issue. We also apologize that we did not contact you sooner. Since your order contained multiple items, we were not able to easily identify that this discontinued item was still pending in your order.

Please contact us by email with your order number so we can check this immediately and arrange the best solution for you.

Best regards,
The SDRstore Team

Noté 2 sur 5 étoiles

So far my experience has been terrible…

So far my experience has been terrible to say the least. I ordered the H4M on the 4th of April and it's now the 13th. The only information I've been able to get out of anyone was from a robot customer service agent from the shipment tracking company which was last updated on the 7th of April and the robot telling me "I have no further information about your shipment at this time." Where is my very expensive order from nine days ago surpassing your eight day delivery?????

13 avril 2026
Avis spontané
Logo de SDRstore

Réponse de SDRstore

Hello Cam,
We would like to add an update for clarity.
Your order was placed on April 4, 2026 and shipped on April 7, 2026. On April 13, 2026 at 19:13, you contacted us outside working hours regarding the tracking, and we still responded by email at 19:20, just 7 minutes later.
In our reply, we explained that UniUni is only the last-mile carrier in Canada and does not handle the full international journey. At that stage, the parcel had already arrived in the destination country and was proceeding through the normal process of customs clearance and handover for final delivery. We also explained that there was nothing you needed to do while customs was being cleared.
We would also like to note that the parcel has since been delivered successfully.
We understand that limited tracking updates can be frustrating, especially for an expensive order, but the shipment was moving normally and we responded promptly with the available information.
Best regards,
The SDRstore Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Stay clear

Ordered 03/19/2026 - still nothing. Website wont let me cancel the order, even though it has the option to do so. Fishy i will ask the bank for a refund if the store does not reply to my email. Service seem to be not existing here and doubt the store is even shipping from Europe.

19 mars 2026
Avis spontané
Logo de SDRstore

Réponse de SDRstore

Hello,

We’re sorry for the frustration, but this order was placed for a backordered item, specifically the RTL-SDR V4 Kit. The product page clearly showed that the item was on backorder at the time the order was placed and did not display as in stock.

Because of that, the delay is related to stock availability, not a lack of service. We also understand your concern regarding the cancellation option, and we apologize if that did not work correctly on the website.

Please contact us again with your order details and we will assist you directly regarding the cancellation or refund request if needed.

Best regards.

Noté 1 sur 5 étoiles

Order delivered 70 days after placing it, for a product in stock, with a quoted delivery time of 10 - 15 days.

My order arrived. Some 30 days after it was supposed to. SDR store was better reached trough this public feedback channel than email, they claim to be under a spam attack but I suspect it's just bullshit. Because they didn't reply to the chat on their site and... I mean how does a spam attack cause you not to be able top see replies to email chains you initiated?

..oh and the package was delivered by a different company than they claim to of have used and it had an entireley different tracking code than they gave me..

I won't do business with them again, I suspect I only got my package because I was vocal here and threatened to do a chargeback.

5 mars 2026
Avis spontané
Logo de SDRstore

Réponse de SDRstore

We’re sorry for the frustration this situation has caused.

To clarify a few important points in your review:

We did respond once we located your earlier messages. Unfortunately, we have recently been targeted by a large volume of spam emails, and we must manually review messages to avoid missing real customer requests. This caused a delay, but we did not ignore you.

The shipping/hand-over date is shown in your order details page, and your parcel was shipped on 24 February. We also had a visible website notice that, due to a warehouse migration, orders placed from 13 February onward would start shipping from 25 February (this dispatch window is the reason for the delay).

The tracking number may not appear in Finnish Post immediately because Finnish Post is not the carrier for the full route. The parcel is transported internationally first, and tracking in the Finnish Post system typically starts once the shipment arrives in Finland and is scanned by the last-mile carrier.

This is not dropshipping and you will not be asked to pay VAT on delivery — taxes are prepaid by us where applicable.

Because the shipment has taken longer than expected, our system automatically triggered an investigation with the carrier, and we are currently awaiting their official response. You also mentioned that you opened a chargeback with your card provider, so we will cooperate fully and provide any requested shipment and tracking documentation to them.

Your order remains fully protected: if the parcel is confirmed lost, we will offer a replacement or a full refund. If the parcel arrives while the case is ongoing, we will assist you immediately with the return process, as you requested.

Noté 5 sur 5 étoiles

Boo DHL, YAY SDRstore

While DHL failed in almost all aspects of the delivery process, the experience with the SDRstore support has been extremely helpful and informative.

Supposedly DHL never had my real address (although definitely being provided with it) and the shipment is "still in transit to DHL" all while sitting on my table already while writing this review.

The team at SDRstore had incredible reaction time to my support requests and gave me a lot of information regarding the whereabouts of my shipment.

All while DHL had faulty communication, infuriating chatbots and false information from human support members in contrast.

The people of the support team need a raise.

7 mars 2026
Avis spontané
Logo de SDRstore

Réponse de SDRstore

Thank you very much for your kind words and for taking the time to share your experience.

We are very sorry that the delivery process with DHL was so frustrating and confusing, especially with the incorrect tracking information and poor communication on their side. We understand how stressful that can be.

At the same time, we are very happy to hear that your parcel arrived safely and that our support team was able to help keep you informed throughout the process. Your feedback means a lot to us, and we truly appreciate your recognition of our team’s effort.

Thank you again for your support and for choosing SDRstore.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Services

4 mars 2026
Avis spontané
Logo de SDRstore

Réponse de SDRstore

Thank you for your feedback. We truly appreciate your support and are glad to hear you had a positive experience with our service. If you ever need any assistance in the future, our team will be happy to help.

Noté 4 sur 5 étoiles

I am based in Vienna and was looking…

I am based in Vienna and was looking for a specific device that I haven't managed to find it anywhere else inside eu without paying massive imports. This was my first time buying from this website and I contacted them before purchasing and they let me know that they are migrating their warehouse and that until the 25th orders will not ship and they let me know that they can use their supplier network so I can receive the package faster, I was a bit worried since I thought I needed to pay taxes or something. The parcel was shipped with DPD, however no updates were showing. So I contacted them and asked what was happening and if it was shipped or not. And they told me that its normal because the parcel hadn’t arrived in the destination country yet as they said DPD is the last mile carrier, and told me to wait a couple of days. Fast forward 6 days and I have indeed started seeing updates, after that I got my package after 2 days and didn't have to pay any taxes. I am overall pretty happy but was a bit worried because there were no updates for 6 days. At least now I know I wasn't scammed :)

20 février 2026
Avis spontané
Logo de SDRstore

Réponse de SDRstore

Thank you for taking the time to share your experience.

We appreciate you reaching out to us before placing your order and for your patience during our warehouse migration period. As mentioned at the time, orders placed during that window were scheduled to ship after the 25th, with the option to use our supplier network to reduce overall delivery time.

Regarding tracking, you’re absolutely right — DPD operates as the last-mile carrier, so tracking updates usually appear only once the parcel reaches the destination country. A short period without updates can be normal in this case, and we understand how that can feel concerning if you’re not used to it.

We’re glad everything arrived safely, without additional taxes, and that the delivery progressed smoothly once updates became visible. Your feedback is valuable and helps set clearer expectations for future customers.

Thank you again for your trust and for choosing our store.

Noté 5 sur 5 étoiles

Unser Unternehmen hat kürzlich eine…

Unser Unternehmen hat kürzlich eine umfangreiche Beschaffungsphase über SDRstore.eu für ein spezialisiertes Hardware-Rollout abgeschlossen. Auch wenn wir aus internen Datenschutzgründen keine Details zu den technischen Spezifikationen unseres Inventars veröffentlichen, verdient der professionelle Service eine ausdrückliche Erwähnung. Während des gesamten Akquisitionsprozesses agierte das Team von SDRstore äußerst proaktiv. Jede technische Rückfrage und jedes Anliegen bezüglich der Compliance wurde zeitnah und kompetent beantwortet – was für unseren straffen Projektzeitplan entscheidend war. Aufgrund des Volumens unserer Bestellung wurden wir frühzeitig darüber informiert, dass der Versand in mehreren Teillieferungen erfolgen würde, um eine reibungslose Logistik zu gewährleisten. Die letzte Charge wurde heute zugestellt, und ich kann bestätigen, dass der gesamte Prozess exakt nach dem ursprünglichen Plan verlaufen ist. Jede Einheit kam sicher verpackt und vollständig bei uns an. Es ist erfrischend, mit einem Anbieter zusammenzuarbeiten, der die Komplexität von Großaufträgen versteht und eine so transparente Kommunikation pflegt. Wir sind mit dieser Partnerschaft sehr zufrieden und freuen uns auf die weitere Zusammenarbeit.

21 février 2026
Avis spontané
Logo de SDRstore

Réponse de SDRstore

Vielen Dank für Ihr ausführliches und positives Feedback.
Es freut uns sehr zu hören, dass wir Sie während der gesamten Beschaffungs- und Rollout-Phase zuverlässig unterstützen konnten und dass sowohl die Kommunikation als auch die logistische Abwicklung Ihren Erwartungen entsprochen haben. Gerade bei größeren und zeitkritischen Projekten legen wir großen Wert auf Transparenz, proaktive Abstimmung und eine saubere Aufteilung in Teillieferungen, wenn dies zur Planungssicherheit beiträgt.
Vielen Dank für Ihr Vertrauen in SDRstore.eu. Wir schätzen die Zusammenarbeit mit Ihnen sehr und freuen uns auf weitere gemeinsame Projekte in der Zukunft.

Noté 5 sur 5 étoiles

I was hesitant at first but everything was ok

I'll be honest, I was a little bit hesitant to buy from here as I seen a few sketchy reviews online and a reddit thread where the op had some issues. However they had exactly what I needed in stock so I just went with it and I am glad. I got a tracking number the day after I placed the order and I received the package within the estimated time I saw before purchasing. The box was a bit dinged in a corner but thats most probably because of the shipping company. I also contacted them when it was still in transit to ask for updates and they replied within a couple of hours. I wasn't ghosted as some other reviews state they do. Based on my experience I will most likely buy from here again

27 janvier 2026
Avis spontané
Logo de SDRstore

Réponse de SDRstore

Thank you for your honest and detailed feedback.

We really appreciate you sharing your experience, especially given your initial hesitation. We’re glad we could earn your trust by delivering on stock availability, clear tracking, accurate delivery estimates, and responsive communication while your order was in transit.

We also appreciate your understanding regarding the slightly damaged box — unfortunately, that can happen during shipping, but we’re happy the product itself arrived safely. Your note about not being “ghosted” means a lot to us, as timely and transparent communication is something we take seriously.

Thank you for giving us a chance, and we’re glad to hear you’d consider buying from us again.

Noté 5 sur 5 étoiles

I am happy I didn't have to pay extra taxes

since the UK left the EU I am very careful from whom I order to not have to pay taxes when the packages arrive here. I have ordered the new portarf and I am thankful that I did not have to pay any extra vat at the door which was a nice relief. Delivery also didn't take very long and arrived within the estimated time I saw at checkout. I am happy.

28 janvier 2026
Avis spontané
Logo de SDRstore

Réponse de SDRstore

Thank you for taking the time to share your experience.

We’re really glad to hear that everything went smoothly, especially regarding VAT and import charges after the UK left the EU. We know how important this is for UK customers, so it’s great to hear that your order arrived without any unexpected costs.

We’re also happy that the delivery time matched what you saw at checkout and that your new PortaRF arrived as expected. Thanks again for your trust and your kind feedback — it truly means a lot to us.

Noté 1 sur 5 étoiles

Warning

Warning - Do NOT use this store I ordered a Christmas present for my son - they send me an empty package - and claim something was in it - my son opened an empty package on Christmas witnessed by grandparents and other guests - no refund no nothing

It is easy to claim the package weight at me receaving it - it did not Weigh close to 1 kg - it was empty - the delivery guy does as far as I know not weigh the package - I hope he does because then it would be easy to prove who took the supposed content! I feel provoked by the Company insinuating that I somehow is trying to cheat - the package was opened in the pressens of others - there was nothing in it - I allready at that time suspected that my son unfortunately chose a foreign Company that was fake, I contacted the Company and explained that a Got an empty package - they apologised an Said that problems could happen during busy Christmas operations and that they would figure out what happened - I waited more than a month - no contact - and when I write Them to follow up - rhey eroter that the shipping Company Stated a certain weight - wich is impossible - and then stated that I would recieve no compensation and no product.

So this whole ordeal leases my with two possibilities - the Company is scamming its costumers - or they have no control with the shipping and when problems occur they blame the costumers!

This case Will now go to the police

But I recommend that if you dare using this Company - check the package before signing - because when there is a problem or no product - the Company Will blame you!

Watch you money

23 décembre 2025
Avis spontané
Logo de SDRstore

Réponse de SDRstore

Hello Jakob, thank you for your updated feedback. We would like to address your points directly to provide clarity on this investigation:

1. The 950g Weight: Logistics weights are not determined by the delivery driver, but by automated, calibrated scales used by the carrier at multiple checkpoints during transit. These logs verified a weight of 950g. A standard empty cardboard box weighs approximately 60g.

2. The December Correspondence: To clarify, our apology on Dec 31st was for the delay in our response due to the high volume of holiday messages while we were beginning the formal investigation. It was not an admission of a missing product, as we were still awaiting the official carrier data at that time.

3. The Photos and Documentation: We reviewed the photos you sent on Dec 22nd and the ones provided recently. Because you confirmed the package arrived 'in hand' and 'unopened,' our investigation prioritized the physical weight logs. If a box is untampered and registers 950g on a scale, the contents are documented as present.

4. Resolution Process: We fully agree that involving the authorities is the best way to resolve the discrepancy between the carrier's verified data and your experience. We have requested the Police Report and Case Number so we can formally provide our weight certificates and timestamps to the investigating officer. This is our standard protocol for reconciling verified deliveries with reports of missing items.

Kind regards,

The SDRstore Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Misleading delivery practices

Bought an expensive item from this store to be delivered to the UK. Despite claiming to be ‘completely transparent’ in their delivery policies, at no point during the shopping process did they state that they would be using Evri as the courier. When enquiring about UK deliveries, they ambiguously state that they would use either DPD, Royal Mail, DHL or FedEx, without giving any option to choose which, but certainly at no point did the order state that Evri would be engaged with the delivery. I deliberately avoid the use of both Evri and Yodel as delivery options when shopping as they have a disgraceful track record in my area. I would not have shopped here if I had known they would be used. They surreptitiously used Evri as the courier, and lo and behold, Evri have dropped the ball as expected. Neither Evri nor SDR Store know the true status of the package, and despite providing evidence as such to the store, they have gone radio silent on communications with me. I am furious as this was a near-£300 item. SDR Store are claiming that the item hasn’t even left the continent, whereas Evri are claiming that the package is of unknown whereabouts in the UK. Utterly disgraceful. Will not be shopping here again, and would recommend that anyone who values their time, money and patience do not shop here either.

4 février 2026
Avis spontané
Logo de SDRstore

Réponse de SDRstore

We appreciate the feedback, Raymond, but we must provide the factual context for other customers, as several claims here are misleading.
​1. The Timeline: At the time of this review, your international order has been in transit for only 2 business days. It is well within the 5–7 business day window provided at checkout. Labeling a shipment a "failure" before the delivery window has even reached the halfway point is premature.
​2. Communication: We have not been "radio silent." Our team responded to you 5 times today alone, often within minutes of your emails. Claiming a lack of communication when we were engaged in an active, real-time dialogue is factually incorrect.
​3. Tracking Logistics: As we explained, the "unknown" status on Evri’s domestic site is because the parcel is currently in international transit and has not yet reached the UK network for its first local scan. This is standard for international shipping and does not indicate a lost parcel.
​4. Transparency & Carriers: "Standard Shipping" is a consolidated service designed to keep costs low. While we updated our delivery page to be even more granular regarding local UK partners based on your feedback, the service level and delivery timeframe remain exactly as promised at checkout.
​5. Security: Your £300 order is fully insured. You face zero financial risk. We have tracked thousands of these shipments, and they arrive as expected once they clear the UK border.
​We are committed to seeing your delivery through. We ask for your patience as the parcel completes its international transit within the timeframe you agreed to at purchase.

Noté 2 sur 5 étoiles

Ordered an Item and after 3 weeks it…

Ordered an Item and after 3 weeks it did not arrive. Tracking number via DHL revealed it was dropshipped from alibaba. Support was helpful and refunded me though.

1 septembre 2025
Avis spontané
Logo de SDRstore

Réponse de SDRstore

Thank you for your feedback.
After carefully checking our records, we can confirm that we do not have any order associated with the name Peter Mayer. Additionally, the statements made in this review do not reflect our actual fulfillment or logistics processes.
Unfortunately, in recent times we have been receiving a number of fake or misleading reviews clearly intended to damage our company’s reputation. We take this matter seriously and are documenting all such cases. Appropriate action will be taken to the fullest extent available to us.
We remain fully transparent in our operations and encourage anyone with a genuine order or concern to contact our support team directly, where we are always happy to help.

Noté 1 sur 5 étoiles

Just another dropshipping store

Order did arrive after 4 weeks, from China, and I have to pay duty costs.

Just another dropshipping store. Nothing more, they do not have their products in own stock.

12 décembre 2025
Avis spontané
Logo de SDRstore

Réponse de SDRstore

We have no record of any completed order under the reviewer’s name, and we have not shipped any order to this person that could have “arrived after 4 weeks from China” or resulted in duty charges.

Based on the timing and repeated pattern, we believe this is the same individual who has already posted multiple 1-star reviews under different names with inconsistent claims, apparently to damage our reputation.

If you are a real customer, please email us at support@sdrstore.eu
with your order number and the email address used for the purchase (or a screenshot of your order confirmation). We will verify the order immediately and help resolve any genuine issue.

We have already reported the repeated reviews to Trustpilot and will take further action with the platform if this behavior continues.

Noté 5 sur 5 étoiles

I received the ordered goods on time

I received the ordered goods on time, nicely packaged and without any problems. I want to praise the willingness and communication of the store. I will definitely buy again. Marian

12 décembre 2025
Avis spontané
Logo de SDRstore

Réponse de SDRstore

Hi Marian,

Thank you for your review and for choosing SDRstore.eu. We’re really happy to hear your order arrived on time, well packaged, and without any issues. We also appreciate your kind words about our communication and support.

We’ll be glad to help again anytime you need something, and we look forward to your next order.
Best regards,
The SDRstore Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus