Special Motorcykler ApS Avis 17

TrustScore 4.5 sur 5

4,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

À propos de l'entreprise

  1. Atelier de réparation pour motos
  2. Concessionnaire de motos
  3. Magasin d'équipement et d'accessoires pour motos
  4. Magasin de motos
  5. Concessionnaire de motos d'occasion

Écrit par l'entreprise

Salg af nye og brugte motorcykler. Alt i tøj, tilbehør og reservedele til dig og din motorcykel. Vort værksted servicerer de fleste japanske, tyske og italienske mc-mærker. Det er vores mål at have en forretning, hvor service og know-how er i højsædet med godt humør og en uformel tone. Et værksted hvor kvalitet og godt håndværk er en selvfølge. Vi vil være “something SPECIAL” for dig og din motorcykel.


Coordonnées de contact

4,5

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

17 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucune trace de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Jeg var der for at købe en Shoei…

Jeg var der for at købe en Shoei styrthjelm. Selv om der var åbent hus arrangement, kom der en lige med det samme og tilbød sin hjælp. Jeg har så meget respekt for den vejledning jeg fik, og købte lige den jeg ønskede mig. Fremragende betjening.

22 mars 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

5-stjernet service

Kan kun give de bedste anbefalinger til Marius og de ansatte. Har købt to motorcykler hos dem og kan ikke forestille mig at komme til at handle andre steder, hverken med service og reparation eller ny maskine.

14 février 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Marcus min søn købte en mt07 deroppe i…

Marcus min søn købte en mt07 deroppe ,brugt fra 2020 efter at have solgt min gsx s 1000 fra 21 privat,har jeg nu købt en mt07 også .
dog ikke ved special mc ....men har senere fundet ud af det var en rigtig god pris ved spc mc min søn fik så nu skal vi begge have service og andet hos dem og Marius er sku en virkelig sjov fyr .....et rigtigt godt sted og handle ....så tusind tak
DETTE ER ABSOLUT ET TRYGT STED OG HANDLE !

26 juillet 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Lumsk mc forretning

Kiggede på en Kawasaki ER6F hos special mc. Vi snakkede lidt frem og tilbage og han virkede faktisk troværdig, men det viste sig at være spil for galleriet, det ender med jeg bruger 4 timers kørsel og brændstof på at køre op og se en mc som har mange flere kosmetiske skader end oplyst på nettet hvor jeg fandt den, og oven i købet havde den været styrtet uden at det blev oplyst på forhånd, han pralede løs med at han havde ejet 150 motorcykler før han overtog forretningen, sjovt at han bare sagde "det ved jeg ikke noget om" da jeg konfronterede ham med at den havde været styrtet. Et åbenlyst forsøg på at undgå at fortælle sandheden, man kan i hvert fald ikke bilde mig ind at man ikke kan se om en mc har været styrtet når man har ejet 150?! Jeg har ejet 1 og jeg kunne se det efter 2 minutters inspektion. Mine hænder er skruet rigtigt på og jeg ville derfor se bort med de kosmetiske ting hvis han kompenserede mig for det, så jeg mener allerede der at jeg havde strukket mig for at en handel kunne lade sig gøre. Det virker til at den forretning venter på den uvidende begynder som de kan tørre deres smadrede motorcykler af på som er ved at rasle fra hinanden. Jeg kommer ikke til at handle her nogensinde og hvis du selv tager chancen men ikke ved meget om motorcykler, vil jeg anbefale på det kraftigste at have nogen med som gør. Jeg er så vred over at have spildt så meget af min tid.

Hej igen specialmc/Marius
Jeg skreg af grin da jeg læste jeres nye svar, i lever op til jeres navn, i er noget specielt uden tvivl, men jeg må afvise at have slettet mit tidligere indlæg bevidst, det må være sket ved et uheld da jeg sad og lavede nye og samtidig rettede på nogle gamle anmeldelser igår aftes lidt sent.
Man kan i øvrigt godt kan se på måden der bliver skrevet på at det er selv samme person der besvarer som sidst, nu under navnet direktionen dog.
Jeg er bange for at 4 liter benzin er langt fra tilstrækkeligt idet vi kørte derop i en bil med en 2.0 motor som kører højst 14km pr liter på motorvej og det svarer til ca 24 liter benz og dækker desuden en strækning på omkring 340 kilometer i alt. Men du ville selv have 3500kr for at levere og så mener du min tid og brændstof, for ikke at nævne naturen er 4 liter benzin værd? Og ville det ikke være rimelig dumt at køre til 340 kilometer igen for at hente 4 liter benzin?
I skal dog være velkomne til at kompensere mit benzin, skriv til mig på mail, så skal i få mit konto nr.
150 eller 149 motorcykler er vidst hip som hap eller hvad?
Hvis i har doneret den Kawasaki ER6F hvorfor kan jeg så stadig se den både på jeres hjemmeside og 123mc?
Jeg tror selv at læserne kan vurdere ud fra dette, at kunden ikke har ret eller bliver respekteret hos jer, men det er held i uheld for mig i det jeg kort tid efter fandt en mc som i mine øjne er langt bedre.
Også held og lykke til jer/dig Marius fremover.

3 mars 2022
Avis spontané
Logo de Special Motorcykler ApS

Réponse de Special Motorcykler ApS

Hej igen Chris
Du er åbenbart ikke tilfreds med det svar vi gav på dit sidste indlæg, siden du sletter dit indlæg og dermed også vores svar…. For så at skive det samme igen i en ny tråd. (Seriøst ??)
Svaret på vores 1. tråd var lidt mere udførligt end den du desværre må nøjes med i denne omgang.
Men som forhandler, har vi masser af tid og ønsker den gode service.
For at tage dig seriøst (igen), så har vi haft indkaldt til personale- og bestyrelsesmøde for at drøfte, hvordan vi kan gøre det bedre fremover, således vi ikke sårer og snyder folk unødigt.
Så følgende er implementeret i vort firma.
1)
Kig forbi næste gang du kommer til byen og få 4 liter benzin U/B.
2)
Efter gennemgang af tidligere registreringsattester, så har vi taget sælgeren i at lyve/prale. Det viste sig, at han kun havde haft 149 motorcykler.
Sælgeren har fået en skriftlig advarsel og han har lovet, at det aldrig skal ske igen.
Dernæst så har han fået en indkaldelse til Louis Nielsen til et synskontrol, så vi kan få rettet op på hans dårlige syn, således han kan se forskel på uskyldige ridser og havarier.
(Dokumentation findes på vort kontor.)
Hørelsen er der også taget hånd om. Der er bestilt tid til ørelæge i Thisted. (Ja, du hørte rigtig – i Thisted)
(Dokumentation findes på vort kontor.)
Dernæst har vi givet ham en bod på at skive ”undskyld” tre gange.
(Dokumentation: Undskyld – undskyld – undskyld.)
3)
For at der ikke skal ske udlevering af skadede og defekte motorcykler og dermed snyde evt. kunder, har vi slebet stelnummeret ned på omtalte maskine og doneret den til den lokale børnehave - til deres legeplads.

Vi beklager de gener og sure opstød det har givet dig og ønsker dig al muligt held og lykke på din videre færd som motorcyklist.
P.S.
Nu har du fået ret – får vi så ro ??

Mvh. Direktionen

Noté 1 sur 5 étoiles

Pas på den nye ejer overholder ikke aftaler selv ikke slutsedler

Havde købt ny mc hos dem i December til hjemkomst her i forår og min mc 2 år gammel mc var til vinter opbevaring hos dem.
Nu trækker leveringen ud fra Yamaha og jeg vil have min egen mc ud og køre indtil overdragelsen finder sted.
Nu er det så jeg finder ud af at min mc er der skruet udstyr på.
Solgt på en slutseddel til en anden kunde men heldigvis havde de ikke registreringsattesten for så havde jeg stået uden mc og ikke mindst mine værdi.
Alt dette skete uden jeg blev kontaktet og involveret
det overrasker mig en Yamaha forhandler kan optræde så uprofessionelt jeg blev også truet med advokat.
jeg er nu heldigvis ude af dette og kommer aldrig i denne butik igen.

3 mars 2021
Avis spontané
Logo de Special Motorcykler ApS

Réponse de Special Motorcykler ApS

Hvis der er nogen, der beklager dette forløb, så er det mig. Jeg brugte RIGTIG MEGET tid på denne sag/handel. Men leveringen fra Yamaha var ude af mine hænder, hvilket jeg fra første færd fortalte dig. Du bad selv om, at blive løst af aftalen, da din tålmodighed slap op, hvilket var noget før den aftalte tid/deadline, du selv havde accepteret fra starten af. Jeg kontaktede Motorcykel Forhandler Foreningens advokat, for at blive guidet om dine og mine rettigheder omkring annullering af kontrakt (vi havde ikke tidligere været i en lignende situation)..... og intet andet. Jeg annullerede handlen, uden at fordre den erstatning, jeg ellers kunne have søgt i forbindelse med annullering af handel og i alt i en ordentlig tone og samtaler med dig. Så ingen trusler herfra.
De andre ting du nævner omkring din egen motorcykel er en sandhed med modifikationer, som jeg ikke vil trætte læserne med. Du er bestemt ikke fair med din udlægning af historikken.
Alt i alt synes jeg, at denne sag fortæller mere om dig, end om mig, bare for at køre i samme personlige rille du lægger ud med. Du taler med to tunger, så længe det ikke går ud over din tegnebog. Det sidste du sagde, da jeg havde afleveret din egen maskine var, at du var glad for, at vi kunne finde en fælles løsning i fordragelighed - for så at kunne konstatere en time senere, at du nu havde en HELT anden holdning til situationen, ifølge ovenstående historie.


Noté 5 sur 5 étoiles

Super service

Har netop købt en brugt MC ved Special MC. Sikke en service!!!!! Der var kun én på arbejde men han gjorde alt hvad der var muligt for at alle kunder blev behandlet godt og ingen følte sig overset.
Jeg byttede en anden brugt MC ind i handlen blev behandlet rigtigt godt.
Jeg kan kun give mine bedste anbefalinger til Special MC Ålborg

17 août 2020
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Altid en god oplevelse

Altid en god oplevelse. 
Super flinkt personale der altid er klar på at hjælpe. Jeg har flere gange været på værksted her med mine motorcykler og det er altid en service der er i top. Som lav kvindelig blondine er det ikke altid man bliver taget seriøst i MC verdenen, men Special MC har aldrig været andet end søde og hjælpsomme.

12 juin 2020
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Hold nallerne væk

Hold nallerne væk. I vore klub i Gug var mange før tilfredste med special men med de nye ejere er alle enige om vi skal holde nallerne væk for mange er blevet snydt.
De snyder med service og skriver ting på faktura de ikke laver og de nye ejer forlanger priser der er meget dyre end ved ander butikker.

18 mars 2018
Avis spontané
Logo de Special Motorcykler ApS

Réponse de Special Motorcykler ApS

Gennem de sidste fire år, har vi forsøgt gennem medlemmer af Gug mc, at finde frem til Peter Thorsen uden held. Vi kan heller ikke finde personen i vor gamle servicekort/fakturaer. Så hvis vi har et mellemværende eller vi på anden måde kan få oplyst, hvad problemet består af, så kom ind forbi og forelæg sagen for os.

Noté 5 sur 5 étoiles

Har netop købt en Gsxr 750 igennem …

Har netop købt en Gsxr 750 igennem Marius, og han har hele vejen igennem været en super fin fyr, utrolig troværdig og meget pligtopfyldende.

efter kort tids snak frem og tilbage, passede det med han skulle fra Aalborg til København, hvor han da godt lige kunne presse cyklen med, og komme forbi med den, så jeg kunne se den, den står som ny som han havde forklaret pr telefon, ringer og tjekker op, hyggesnakker og får dig til at føle dig tryg i din handel. det er helt sikkert ikke sidste gang jeg benytter mig af Special Mc. Marius, tak for handelen, og fortsæt endelig den stil du kører i nu. så er jeg sikker på, der kommer flere og flere positive anmeldelser af dig, din service er perfekt!

17 janvier 2018
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Applaus for service

Jeg har benyttet mig af Special MC et par gange nu og vil kun sværge til dem fremover. Det er et hold flinke mennesker man bliver mødt af, og man føler sig altid velkommen og de tager sig tid til en.
Jeg er ingen kyndig motorcykelentusiast, men kan kende forskel på god og dårlig service, og der rammer de altså servicen lige i gluteus maximus.

29 juin 2017
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Troværdigt firma der vil holde på deres kunder ved GOD SERVICE. :-)

Jeg er som nybegynder på motorcykel afhængig af fagfolk. I forbindelse med køb af en R1200C har jeg fået den serviceret hos Special Mc, det var en rigtig god oplevelse. Marius ved Special Mc har været en fantastisk hjælp til at komme med råd og fif og jeg kan på det varmeste anbefale Special mc til alt vedr. MC.

Jeg møder mange sælger i løbet af en dag på mit job og jeg vant til at der er en bagtanke, når folk henvender sig eller kommer med råd. Derfor er det en befrielse at møde en arrangeret MCér som Marius der ønsker at hjælpe for min skyld uden at udnytte min manglende erfaring.

Jeg er sikker på at Special Mc bliver mit værksted fremover.

Tusind tak herfra!

13 juillet 2016
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Rep af MC

Har fået min MC ordnet hos Special MC i forbindelse med en skade. Ingen problemer overhovedet, og hver gang jeg har ringet til dem for at høre om status har jeg kun fået venlige og brugbare svar.. Under hele forløbet har de været særdeles imødekommende og sørget for at de rigtige dele kom hjem, og hvis der var dele de ikke kunne skaffe ringede de med det samme.. Da jeg fik cyklen tilbage var der intet at komme efter, og den kører som en drøm...

2 janvier 2015
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Pro service

Kan kun varmt anbefale Special Motorcykler.

Top kvalitet på det udførte arbejde, og kanon service i butikken.

Hvis ikke selveste mester i firmaet hjælper, står enten butiksansatte eller mekanikere på spring uanset om det er tekniske spørgsmål, en mislyd fra en motor eller blot en sprunget pære.

22 juillet 2014
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Vildt god service!

Skulle bruge nogen dele til en gammel Yamaha DT 175, de kunne give alle oplysninger og hvordan det skulle gøres. Den kunne ikke starte på daværende tidspunkt, men efter en god snak med dem så fik de forklaret hvad jeg kunne gøre, og den køre som en drøm i dag! Fantastik virksomhed. Når jeg opgradere til anden MC bliver det helt sikker ved dem!

29 mai 2014
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Perfekt!

Skulle bruge reservedele til en scooter som Thansen ikke solgte dele til. Havde læst et sted på nettet, at Special MC kunne skaffe dele til min scooter og kontaktede dem derfor på mail og hurtigt havde jeg et svar om, at det godt kunne lade sig gøre at skaffe delene indenfor et par dage mod forudbetaling - tilmed til en fornuftig pris. Desuden kunne de skaffe de originale dele.
Jeg forudbetalte delene om mandagen via bankoverførsel og allerede onsdag morgen, fik jeg besked om, at delene var klar til afhentning eller de kunne sendes til mig, mod betaling af fragtomkostninger. Mange mc-forhandlere sender ikke reservedele til kunderne, men man skal oftest selv møde op og hente dem. Men Special MC, kunne godt have sendt dem til mig.
De var hurtige til at svare på mine mailhenvendelser og som sagt lynhurtige til at skaffe de originale reservedele. Andre forhandlere jeg kontaktede, svarede ikke engang tilbage på mine henvendelser. Det var Special MC de eneste som kunne finde ud af - og så svarede de endda på en lørdag!

Nu har jeg i hvert fald fundet min fremtidige reservedelsforhandler.
Jeg giver hermed de varmeste anbefalinger til Special MC i Aalborg.

21 juillet 2011
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus