Et bøvlet system hvis man vil have ændret noget, MEN der sidder meget søde og dygtige medarbejdere i kundeservice. Mikael får 5/5 for god support, hurtige svar, meget hjælp og stor tålmodighed :-)
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Efter at have fået en brochure af løbsarrangører i Kongensgade d. 31/3-26, besluttede jeg dags dato, at tilmelde mig Eventyrløbet på 10 km. distancen. Spændende ny løberute i Tusindårsskoven... Voir plus
Jeg brugte sidst Sportstimings service da jeg skulle cykle Mols Bjerge Løbet. Jeg oplevede igennem hele processen kun succes. Lige fra hvor nem tilmelding var til hvor flinke tidtagerne var ude på s... Voir plus
L'entreprise a répondu
Jeg blev solgt et startnummer til et løb der allerede var afholdt på daværende tidspunkt. Da jeg kontakter dem med henblik på en refundering nægter de. Ekstremt dårligt system og kundeservice
À propos de l'entreprise
Écrit par l'entreprise
Vi leverer professionelle løsninger inden for tidtagning, resultatformidling, tilmelding og alt derimellem til events af enhver størrelse.
Coordonnées de contact
Danemark
- www.sportstiming.dk
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Total overlegen oplevelse og service
Total overlegen oplevelse og service. Tak Mikael, helt igennem suverænt.
God kundeservice
Havde et problem med et resultat, der blev rettet på få timer efter jeg skrev til dem.
Super service.
Et bøvlet system, men med meget dygtige medarbejdere
Et bøvlet system hvis man vil have ændret noget, MEN der sidder meget søde og dygtige medarbejdere i kundeservice. Mikael får 5/5 for god support, hurtige svar, meget hjælp og stor tålmodighed :-)
Stor ros til Mikael
Stor ros til Mikael, for at håndtere en kompliceret sag over mail. Svarer hurtigt, og har gjort en indsats for at det hele skulle spille.
Super god og kompetent hjælp
Fik super god og kompetent hjælp af kundeservicemedarbejderen Mikael.
Havde tilkøbt fotopakke fra BACH, men kunne ikke tilgå billederne.
Det fik jeg heldigvis hjælp til af Mikael og nu kan jeg nyde en god håndfuld billeder fra mit løb 👍
Meget behjælpeligt og hurtigt til at…
Meget behjælpeligt og hurtigt til at svare. Meget glad for deres service.
Elendigt!
Elendigt!
Vi har løbet halv marathon
Men kan ikke se vores løbe tider
Fordi de ikke har registreret det
Hvor er det ærgerligt
Forfærdeligt system!
Jeg blev solgt et startnummer til et løb der allerede var afholdt på daværende tidspunkt. Da jeg kontakter dem med henblik på en refundering nægter de. Ekstremt dårligt system og kundeservice
Har bestilt et løbenummer gennem deres…
Har bestilt et løbenummer gennem deres resale. Jeg får vedkommendes mail som jeg skal kontakte for at få løbenummeret fysisk. Personen svarer ikke, men I har trukket pengene. Hvad er det for en måde I driver forretning?
Udover det kan man ikke komme i kontakt med dem telefonisk.
Har skrevet mail til deres info-mail…uden held.
0 stjerner havde været på sin plads.
Nem tilmelding til Eventyrløbet i Odense.
Efter at have fået en brochure af løbsarrangører i Kongensgade d. 31/3-26, besluttede jeg dags dato, at
tilmelde mig Eventyrløbet på 10 km. distancen.
Spændende ny løberute i Tusindårsskoven (Bolbro), som blev anlagt i 1988, da Odense by havde 1.000 års Jubilæum. Det tog kun 10 min på Eventyrløbet.dk at udfylde oplysninger om navn, adresse, tlf. nr. m.m. Kan
se, at deltagerbeløbet på kr. 303,25 bliver trukket mandag d. 4. maj i min bank, hvor der står Sportstiming. Ifølge 14 dages vejr-prognosen skulle der blive 12 graders varme, og 2 mm regn, og lidt sol.
Tusindårsskoven kan rumme 45.000 mennesker til koncerter.
Kan nå at løbe hjem og se Pokalfinalen i Parken kl. 17.30, mellem FC. København og Midtjylland.
ØV-Øv-ØV - jeg har spildt 2timer til ingen nytte ØV - ØV - ØV
Jeg har siddet ved computeren siden kl. 9.30 i morges for at tilmelde mig og min familie til Royal Run i Middelfart den 25.5.26. Og endelig kl. 11.38 kom jeg igennem. Dvs. det gjorde jeg så ikke alligevel, idet jeg måtte omskrive alle 8 deltagere igen, fordi man åbenbart syntes det var nødvendigt. Det gjorde jeg så, og får så at vide, at alt er udsolgt. Føler jeg mig snydt? Ja, i den grad!!! Det er for dårligt, at der ikke er mere kapacitet - både på tilmeldingen og ved selve løbet. ØV - ØV - ØV
Løsningen fungere ikke
Først virker hjemmesiden ikke. Da den så endelig virker kommer man i kø som nr. 40.000. Herefter venter man i ikke mindre end 6 timer på at komme igennem. Så udfylder man sine oplysninger i en ikke brugervenlig løsning. Så afslutter man dagens øvelse med at få besked om alt er udsolgt.
Inkompetence i høj stil
Jeres system til royal run er under al kritik. Jeg har siddet i kø over 5 timer for at blive smidt af og miste min plads i køen.
Det er sket 3 gange i træk nu.
Forfærdelige hjemmeside
Forfærdelige hjemmeside. Dårligt overblik, langsom server. Mobilepay virkede ikke, creditkort time out.
Måtte til sidste vælge manuel overførsel for at kunne gennemfører tilmeldingen.
Utroligt dårligt setup når man lever af at sælge billetter, til mange mennesker ad gangen.

Réponse de Sportstiming
Ingen forståelse ved løbsafbud
Jeg hjalp en sårbar veninde melde sig til Esrum Sø løbet. Indenfor 24 timer meldte hun ud, at hun var blevet overfaldet og kunne alligevel ikke deltage i løbet. Straks skrev jeg til Esrum Sø løbets emailadresse og forklarede situationen. De skrev at desværre bar der ikke noget de kunne gøre. Det synes jeg er for dårligt. Der røg 400kr af mine penge for ingenting. Og fra hvad jeg læste, kan hver løbs organisatore selv bestemme, om de kan returnere penge, hvad en afmeldelse.
Jeg vil gerne se, at reglerne tillader afmeldinger op til X antal dagen før løbet, eller X antal timer efter tilmeldingen.
Jeg har givet 2 stjerner fordi der er sikkert noget de gøre rigtigt, men min personlig oplevelse er kun negativ.

Réponse de Sportstiming
Jeg melder mig i koret af andre stærkt…
Jeg melder mig i koret af andre stærkt utilfredse brugere af Sportstiming. Blev smidt af under registreringen og måtte igennem tilmeldingsproceduren en gang til med det resultat, at der var udsolgt, inden jeg kom igennem ventekøen.
Kom tidsnok i kø til en sikker billet, men brugte 2½ time uden at få en grundet katastrofalt dårligt registreringssystem, og åbenbart komplet mangel på erfaring i at arrangere store løb af Sportstiming og Sparta. Aldrig oplevet noget lignende trods ca. 200 officielle løb i adskillige lande.
Når man (Sportstiming og Sparta) nu på forhånd ved, at der vil blive hurtigt udsolgt, hvorfor så bruge tusindvis af folks tid på at sidde i kø, og for manges vedkommende uretmæssigt blive smidt af! Lær dog af de professionelle løbsarrangører (f.eks. Berlin Marathon), hvor deltagelse sker ved lodtrækning. Man har minimum et par uger til at tilmelde sig, hvilket derfor sker uden nævneværdig kø. Alle har samme chance og ingen misser et løb pga. dårligt registreringssystem.
Ringede efterfølgende et par gange til Sparta, men telefonen blev – sjovt nok – ikke taget!
Forløb:
• Kl. 12:00: Trykkede på tilmeldingsknappen og kom i kø som ca. nr. 33.300.
• Kl. 12:44: Kom igennem til Sportstiming registrering, hvor jeg loggede på. Kom aldrig igennem til at indtaste mine data
• Kl. 12:49: Fik fejlbeskeden ’504 Gateway Time-out’. Lukkede beskeden og kom tilbage til registrering, hvor jeg nu indtastede mine data uden log-in.
• Kl. 12:54: Igen fejlbeskeden ’504 Gateway Time-out’. Lukkede beskeden og kom igen tilbage til registrering, men nu kunne jeg hverken bruge log-in eller indtaste mine data manuelt. Grået ud!
• Kl. 12:59: Blev smidt ud af systemet.
• Kl. 13:00: Tilmeldte mig igen.
• Kl. 13:09: Nu i kø som nr. 15.037 !!!
• Kl. 14:25: Sidder nu i kø som nr. 3.674 og får beskeden ’Sold out’
Fejlagtige / misvisende oplysninger på…
Fejlagtige / misvisende oplysninger på hjemmeside i forhold til at kunne udskyde/om registrere. Vil efterfølgende ikke leve op til dette. Pas på med at stole på de i bliver oplyst inden bestilling, for det andet de forholder sig til efterfølgende

Réponse de Sportstiming
Misvisende afbestillingsforsikring
Tilkøbte afbestillingsforsikringen i den tro, at man kunne afbestille i nødstilfælde. Det viste sig, at den kun gælder i ganske få og urealistiske tilfælde som f.eks. hvis mit hus er brændt ned.
Tryg-samarbejdet burde genovervejes eller om ikke andet burde det fremhæves, at afbestillingen faktisk kun er mulig i ydertilfælde - hvis X, Y og Z er hændt. Min egen situation var reel nok - men den var bare ikke på listen af de ca. 10 urealistiske gyldige afbestillingsårsager, som forsikringen dækker. Jeg havde ikke tilkøbt forsikringen, hvis jeg vidste, at den stort set var ubrugelig i praksis. Så endte egentlig bare med at føle mig lidt snydt. Er ellers glad for selve løbet og afviklingen osv. Bare ikke lige købs- og kunde-oplevelsen.

Réponse de Sportstiming

Réponse de Sportstiming
God og hurtig service.
God og hurtig service.
Det nye tiltag med at kunne sælge sin billet gennem sportstiming er super.
Da jeg skulle have support skete det hurtigt og nemt.

Réponse de Sportstiming
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.







