Starmark Vacation Homes Avis 

169
•
TrustScore 4 sur 5

3,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Love everything house is the same as in picture or even better if have everything you need big rooms a lot of room for a big crowd is close to everything you will never regret I suggest you to go an s... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

First off, Starmark helped us out when our VRBO home was taken off the rental program 4 weeks before our trip. They found us a house comparable to the size we oringinally rented and worked out an ext... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Este lugar es muy amplio, tiene 4 habitaciones, muy buena conexión a wifi. Regal Palm Resort tiene un costo de 14 USD adicionales por día, tiene gym, excelentes piscinas entre otras cosas bien interes... Voir plus

Noté 3 sur 5 étoiles

House- good location, relatively clean; Pool- liner/interior dirty, charges for heating pool; On the cheap policy-- extremely limited supplies i.e. toilet paper, paper towels, garbage bags, hand... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Location de vacances
  2. aussi dans
  3. Agence de voyages

Informations provenant de diverses sources externes

Starmark Vacation Homes offers the largest selection of quality vacation rentals, condos and resort properties located just minutes from the Walt Disney World Resort, Universal Studios Orlando, SeaWorld Orlando, and Florida's Famous attractions and Beaches. Orlando vacation rentals are perfect for all types of families, multigenerational families, large groups and reunions providing space, privacy and value for everyone.


Coordonnées de contact

3,9

Bien

TrustScore 4 sur 5

169 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,9

Tous les avis

(169)

0 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

We loved the house

We loved the house, now, the heat wasn’t working for me, I dont know if it was me that didn’t know how to turn it on or if it just didn’t feel in the entire house. Everything was very clean, you’ll have a lot of stuff in the kitchen if you wanna cook, the resort is very nice, the pool and everything. I would definitely stay at regal palms again

13 février 2018
Avis spontané
Noté 2 sur 5 étoiles

Vacation home in need of cleaning and repair!

The home we stayed at Westside at Windsor was extremely dirty. The floors were filthy, the carpets were disgusting, the furniture was stained and dirty, and there was garbage left on the ground outside by the garbage. The home needs a deep cleaning and some new furniture. The smoke detectors went off continuously throughout our stay. We contacted the management company, however after one attempt to fix, they never returned when we were woke up in the middle of the night again. We ended up taking the smoke detectors down which is a extreme safety hazard and quite scary. We would never stay in a home provided by Starmark Vacation Homes again.

11 février 2018
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

We arrived and was very pleased

We arrived and was very pleased. We had no trouble checking in. I would suggest that the furniture in some of the rooms be updated. We would definitely stay again!!

10 février 2018
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

During Hurricane Irma,Starmark rentals …

During Hurricane Irma,Starmark rentals gave us shelter. Seniors like us are not always treated with such care and kindness. Thank you dear Stephanie. You are the greatest. Everything was super from check-in to out. Thanx also to Dion. Starmark is my "forever" vacation destination. Good prices, nice properties and excellent locations. Alfred & Elizaberh

29 novembre 2017
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

The house is located at a great spot

The house is located at a great spot. Grocceries and rest are closeby.
Swimming pool was good and the kitchen decent.
The host from Stakrmark was extremely helpful too in answering all our questions

27 novembre 2017
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

STARMARK --Davenport, FL

House- good location, relatively clean;
Pool- liner/interior dirty, charges for heating pool;
On the cheap policy-- extremely limited supplies i.e. toilet paper, paper towels, garbage bags, hand soap, only two washcloths provided all inadequate for house that sleeps six people;
Four twin mattresses- flipped off the box springs--after calling to complain, the mattresses were changed;
Instructions to put out garbage-- garbage was put out to curb but NOT picked up, cans moved back from end of driveway by unknown person???
Instructions re: thermostat to be kept no lower than 72 degrees, two separate days returned to house after being away all day and found thermostat at 69 and 70 degrees???
Overall, we would NOT rent with Starmark again! Deference and response to clients far better at hotel/motel.

26 novembre 2017
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Place was great

Place was great. Would stay there again. Clean, spacious, and comfortable. Only drawback was it wasn't 1 mile from Disney as advertised. Would recommend to a friend.

25 novembre 2017
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Disappointed

Roaches , questionable neighborhood, full time neighbors had old ripped up tarps up to separate the areas, trash all over side of house, the added fees list was outrageous and the grill was disgusting, 5 bedroom house and didn’t have enough towels, I have used this company before and was shocked to have this property in this condition compared to the rest. Also not knowing until 48 hours before you show up is redicullus especially when people are coming in from all over . Wasn’t happy

24 novembre 2017
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Nice apartment in a villa.

Nice apartment in a villa with free parking. Full kitchen, two full baths, and working wireless internet. Quiet and safe neighborhood, close to shops and parks, not too far away from highways. Gated, resort like community, with two pools (with chairs and umbrellas). Just minutes away from Disney parks.

21 août 2017
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

This is my Family's 2nd rental with …

This is my Family's 2nd rental with Starmark Vacation Homes. We stayed at one of the locations close to Kissimmee, FL. Our 4 bedroom home was clean, had enough space to sleep 7 of us. Master bathroom had stand up shower no tub or Jacuzzi. The second master also had a master bath with a tub/shower combo. The last 2 bedrooms shared a bathroom. There was a small breakfast area that seated 4 and a small dining area that seated 6. The kitchen was small but has almost everything we needed. (No liquid dish soap or dishwashed pods). The livingroom had a 2 seat sofa and a 3 seat couch. The t.v was old & not clear so we barely used it. The pool was small but great for The kids. The garage was a laundry room also doubled as the game room. We had wifi but it was very slow and cut off several times during our stay which required us to manually reset the modem. We were close enough to Publix supermarket & Walmart so we were able to get our groceries for the week. The clubhouse was o.k for the kids not much for adults. There was a bigger pool, mini golf,
(You have to $ rent the golf club and balls) there was a playground with 1 regular swing and 1 baby swing a climbing gym and a slide. There was also ping pong table outside and a pool table inside. There was a clubhouse daily activity Calender. Overall the rental was great for our stay because we were comfortable. Great rental for small family. I would definitely rent again.

16 août 2017
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I have a very bad experience with …

I have a very bad experience with people who send to check the property that we rent they enter by the pool side and charge us for a hole in the side of the pool, that was there. And said to me that we have to check the property and said to them about the hole. It was hilarius we rent the property As-Is. And charge us $350 dollars for that thing. I'm so angry! The lady at phone laugh a lot when we try to explain her. That was so irrespectful!

3 août 2017
Avis spontané
Logo de Starmark Vacation Homes

Réponse de Starmark Vacation Homes

We were notified that a pet (dog) was at the property which is prohibited and stated in the terms and conditions provided to you and was accepted by you. The charge is to remediate the interior of the property along with the pool and pool deck due to dog feces being found outside. The property was inspected prior to your arrival and did not have nay issues with the pool screen at that time but the dog push the screen out in an effort to get out of the pool area. The property was provided as requested and we tried several times with in the last two days to reach you so you would be aware of the violation.

Noté 5 sur 5 étoiles

just like home

Clean, comfortable, just like home, close to Walmart, Disney, everything needed was provided. Towels, cooking utensils., pool perfect for my family of 8..will definitely book with them next time I am in Orlando.

31 juillet 2017
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Awful

Rented a 4 bedroom in the Davenport area that was unacceptable! The walls in the home were dirty and needed painting, the sofa and love seat were worn and peeling, bed linen was stained with a dried liquid and the home across the street was an eye sore. I had no clue what I was purchasing until the property manager informed me of what and where I was staying. I will never use this property management again!

Forgot to mention I was offered a bigger home and that home was unacceptable as well. It was infested with flies due to the rotten/spoiled food that was left in garbage can. The master bedroom bed had a huge dip which made it nearly impossible to sleep. I must admit the home was nice but it filled with dated and water damaged furniture.

27 juillet 2017
Avis spontané
Logo de Starmark Vacation Homes

Réponse de Starmark Vacation Homes

Leroy we are sorry you had this experience. We do apologize that you encountered issues with the home and we did try to move you to another property. The location, size, age and category of the homes vary and due to usage will have wear and tear. Since you booked through a 3rd party source and not directly you didn't get a specific home of your choice but instead you are place in the first available for your requested category. We would really like for you to book directly and experience Starmark the way many of our happy and repeat guest do. If you can contact our reservations department we will can work to make our next stay extra special.

Please note that these two properties have been blocked by the property manager to be inspected and evaluated before being put back for rental. Your feedback will make it better for our future guest.
Starmark Vacation Homes

Noté 5 sur 5 étoiles

Just want to go back!

Everything was perfect and the process before the holiday started couldn't have been easier! We would definitely use Starmark Homes for our next trip.

27 juillet 2017
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Very beautiful

Very beautiful, close to all of our destinations. Friendly team. Thank you for the experience.

26 juillet 2017
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

We loved the house it was clean

We loved the house it was clean, very comfortable we had a party of 8 and 6 of those lil ones which was still plenty of room for everyone. Great job Starmark!!

21 juillet 2017
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus