Staycotswold Avis 

70
•
TrustScore 3 sur 5

3,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

Terrible experience, staying in a very expensive cottage rented through StayCotswold which promised very fast wifi and in fact not only was there no wifi, due to the thickness of the stone cotta... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

Small details can make or break a holiday. Inca’s cottage is pretty and well decorated, but on the maintenance front, it doesn’t score highly. The shower toilet seat is broken. The bedroom doors are d... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

Really lovely cottage, it had everything we needed and was very clean. However, I must say I think a 5pm check-in is far too late. I understand 3pm, but 5pm takes up a full day, and we had to cha... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 4 sur 5 étoiles

Good communication from Stay Cotswolds Beautiful Greenview Cottage in Little Barrington, Problem with oven door not closing properly, had to prop chair against it. Power cut for whole day, no note... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Maison de vacances

Écrit par l'entreprise

StayCotswold specialises in luxury holiday cottages in the Cotswolds. As an independent local company, we know the Cotswolds inside out, so you can be confident that our cottages, barns, lodges and shepherd’s huts are carefully hand-picked and regularly inspected to ensure the highest standards and the most authentic Cotswold experience. Whether you’re searching for a dog friendly cottage, a large home for a celebration, or a cosy countryside retreat, our team is here to help you find the perfect stay. Please note that Trustpilot is not StayCotswold’s primary review platform and therefore does not reflect the majority of our guest feedback. A large collection of verified guest reviews from customers who have booked and stayed at properties within our portfolio can be found on our StayCotswold website.


Coordonnées de contact

3,2

Moyen

TrustScore 3 sur 5

70 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 48 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,2

Tous les avis

(70)

42 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

StayStaycotswold are the worst company I have ever booked through

We stayed at The Cotswold Guy Apartment on the 17th April for 2 nights, booked via Staycotswold (first time booking with them), we are away on a long weekends most months with our dog. The communication was great until we arrived, we received a message with contact details whilst we stayed and key code. Apartment was as described, however there was no Wi-Fi meaning no TV. I understand some people go away not wanting these features, we are not those people and would not book somewhere without them, I am business owner and need to be contactable -phone reception was not great, so we spend 2 nights with no internet or TV (which is also important to us). We called the contact number to be informed he was on holiday and could not help, but would get someone to contact me in the morning which did not happen. We contacted Staycotswold who were not interested at all. I did get a call once we were home from the owners who said they would come back to me, they never did, but did confirm no one told them about the issues when we were there, then I received a really unpleasant e-mail from Staycotswold advising Wi-Fi is provided as a complimentary service - so please don't go to one of their properties thinking you are going to get what you paid for, plus they advised the owners tried to contact us when we were there and we were unavailable - a complete lie. We were advised there was an issue with the Wi-Fi in the village, however we went to both pubs over the weekend and spoke to quite a few locals in there and in the village and no-one knew about this issue. All the wires behind the TV & Sky box were pulled out and left hanging down, I can only assume this has been an on going issue which previous occupants encountered - Bad company, Bad service - would never use again

17 avril 2026
Avis spontané
Logo de Staycotswold

Réponse de Staycotswold

Thank you Paula for taking the time to share your feedback. We’re sorry that your stay at The Cotswold Guy Apartment did not meet your expectations, particularly regarding the Wi-Fi. We fully appreciate how important connectivity can be for some guests, especially when travelling for both leisure and business.
In this instance, the owner has confirmed that the issue was caused by the external internet service provider. As there are several providers covering that area, it is unfortunately possible for one service to experience a fault while others remain unaffected, meaning neighbouring properties or businesses may not notice any disruption. We understand how frustrating that must have been, and we are sorry it impacted your stay.
We have also looked into the communications that took place during your visit. We apologise that you felt that you did not receive the support you were hoping for at the time by the owner’s appointed property manager. Regarding expectations around Wi-Fi, our booking terms do explain that:
“Most properties have free wireless internet access, the availability of which is dependent on the supplier and cannot be guaranteed. This is a complimentary service and therefore, in the event of failure, owners will not be liable to make compensation payments.”
We understand that terms and conditions are not always the most exciting part of planning a trip, but they are in place to ensure that guests have clear information about what can, and cannot, be guaranteed during a stay.
Similarly, our terms clarify that: “Unless specifically stated otherwise, we do not have the authorisation to appoint tradesmen, purchase supplies, or approve any expenditure on behalf of an owner. Owners must be contacted to authorise any remedial work.”
This is because each property is individually owned, and we must operate within the boundaries of what owners permit us to do. In this instance, the property owner chose to follow the booking terms as stated, which meant that no compensation was offered.
We are sorry that your experience left you disappointed and that we were unable to deliver the outcome you were hoping for. Thank you again for your comments, and we wish you all the best in your future travels.

Noté 5 sur 5 étoiles

Stay Cotswold a local company

Stay Cotswold are a local company with a High Street presence which gives them a face. In the three years I have worked with them I have found them to be successful, achieving high booking rates, efficient, making prompt payments, and informative, sharing all booking details.

They communicate well, both making and listening to suggestions of property owners; and though being protective of their brand name and customer base they do not forget the property owner in the event of disputes which may happen from time to time. They can call upon their experience to arbitrate impartially and reach a solution acceptable to both parties.

They are a caring company with a professional team who keep me informed, advised, supported and listened to. I have no regrets having chosen Stay Cotswold.

14 mai 2026
Avis spontané
Logo de Staycotswold

Réponse de Staycotswold

Thank you Robert for taking the time to share such a thoughtful and detailed review. We truly appreciate your kind words and are delighted to hear how positive your experience has been over the past three years with StayCotswold.

Our local office is something we value, as it allows us to remain accessible and connected within the local community, so it’s wonderful to know this reassurance has been meaningful to you. We’re also pleased that our focus on strong booking performance, efficient operations, and clear communication has supported your experience as a property owner.

Your comments about our willingness to listen, collaborate, and handle disputes impartially mean a great deal to us. Striking the right balance between supporting our property owners, ensuring guests have an excellent experience and protecting our brand, is incredibly important to us, and we’re glad this has resonated with you.

We’re delighted that you have no regrets in choosing StayCotswold and look forward to continuing to work closely with you in the years ahead.

Noté 5 sur 5 étoiles

Professional, trustworthy and ace to work with

We are very happy working with StayCotswold as the management company for our holiday cottage, The Smithy in Chipping Norton.

From the start, the team (Cassie, Tom, Lilly, Leona, Ellie and team) have been professional, super responsive and genuinely invested in the guest experience and the success of the property itself.

Their marketing and presentation of the cottage has been excellent and they’ve helped position the property strongly within a competitive Cotswolds market.

Communication has been clear throughout, and they’ve done exactly what they said at the start of the relationship.

The coordination behind the scenes is substantial, and it’s reassuring to have an experienced team handling it professionally. We ask for trends and profiling information and that is readily supplied.

Overall, we’ve found StayCotswold to be a trustworthy partner and would happily recommend them.

14 mai 2026
Avis spontané
Logo de Staycotswold

Réponse de Staycotswold

Thank you Michael for sharing such a thoughtful and detailed review. We’re delighted to hear how happy you are working with StayCotswold as the management company for your cottage in Chipping Norton.

It’s wonderful to know that from the very beginning you’ve found the team professional, responsive, and genuinely dedicated to both the guest experience and the long-term success of The Smithy. Your recognition of the work that goes into the marketing, presentation, and behind-the-scenes coordination truly means a lot to everyone involved.

We’re especially pleased that the clear communication, strategic positioning of the property, and the insights we provide have all supported your goals in a competitive Cotswolds market.

Thank you for trusting us as a partner and for your generous recommendation. We look forward to continuing to support you and The Smithy for many years to come.

Noté 5 sur 5 étoiles

Wonderful Cotswold business!

Really helpful establishment, absolutely love working with Stay Cotswold - reliable, organised and dedicated to providing wonderful service to guests throughout the Cotswolds. Would recommend.

7 mai 2026
Avis spontané
Logo de Staycotswold

Réponse de Staycotswold

Thank you Maddie for your kind words and recommendation. We really appreciate your feedback and are delighted to hear that you enjoy working with StayCotswolds.

We very much enjoy working with you too and look forward to continuing our partnership across the Cotswolds!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service

Great service, booking was easy, they followed up promptly on a couple of questions we had about pets and travel cots. Beautiful property that exceeded our expectations and was the perfect base for our stay in the Cotswolds. With kids and dogs to cater for we appreciate the choice available and the transparency over what we are booking. I would absolutely use again and recommend to anyone who likes a company who does what they say they are going to do (and some).

11 mai 2026
Avis spontané
Logo de Staycotswold

Réponse de Staycotswold

Thank you Will for your kind feedback. We’re delighted to hear that you found the booking process easy and that our team could promptly help with your questions regarding pets and travel cots.

It’s wonderful to know the property exceeded your expectations and provided a great base for your time in the Cotswolds, especially with children and dogs to cater for. We really appreciate your comments about the transparency of our listings and the service we provide.

Thank you for your recommendation, we look forward to welcoming you back again in the future!

Noté 5 sur 5 étoiles

Staycotswold are always super helpful

Staycotswold are always super helpful, friendly and responsive, a pleasure to deal with and they make everything so easy.

4 mai 2026
Avis spontané
Logo de Staycotswold

Réponse de Staycotswold

Thank you John for your review. We are delighted to hear that you find the team to be helpful, friendly and responsive. We look forward to working with you for many years to come!

Noté 5 sur 5 étoiles

Holiday letting with StayCotswolds

I have been holiday letting my cottage with StayCotswolds for one year now and they have always been highly responsive, service driven, and professional.
Whenever things didn't go to plan for the property or a guest, they have been very supportive and handled these issues impartially and promptly ensuring the best possible outcome for everyone. I would highly recommend them to anyone who wants to holiday let in the Cotswolds.

14 mai 2026
Avis spontané
Logo de Staycotswold

Réponse de Staycotswold

Thank you Thushari for taking the time to share your experience! We’re delighted to hear that your first year holiday-letting with StayCotswolds has been a positive one.

It means a great deal to us that you’ve found our team responsive, service-driven and professional. We always strive to support our hosts promptly and fairly, especially when unexpected issues arise, so we’re really pleased to know this has made a difference for you.

Thank you for recommending us, we truly appreciate your trust and kind words. We look forward to continuing to support you and your cottage in the years ahead!

Noté 5 sur 5 étoiles

I stayed in a beautiful cottage in the…

I stayed in a beautiful cottage in the Cotswolds and I found Staycotswold to be very helpful when I needed them. They supplied me with lots of local information which was very useful during our stay. Would highly recommend 👍

27 avril 2026
Avis spontané
Logo de Staycotswold

Réponse de Staycotswold

Thank you Paul for your review. We are delighted to hear that you found the property to be beautiful and the team to be helpful. We hope you will be back to stay with us again soon!

Noté 5 sur 5 étoiles

Our stay at this charming cottage was…

Our stay at this charming cottage was absolutely delightful. The property was immaculately maintained, cosy, and ideally situated to explore the surrounding area. From start to finish, the team at StayCotswold provided exceptional support, always approachable, professional, and happy to help with any questions we had. Their attention to detail and warm hospitality really stood out and added so much to our trip. We wouldn’t hesitate to return and would gladly recommend both the accommodation and StayCotswold to others seeking a peaceful countryside escape.

1 mai 2026
Avis spontané
Logo de Staycotswold

Réponse de Staycotswold

Thank you Jade G for your review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and found the team to be helpful. We too hope you will be back to stay again soon!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service

We have recently stayed at a property booked through Stay Cotswold. The property was exactly as described and the booking process with Stay Cotswold was seamless. It was a pleasure to deal with them

7 mai 2026
Avis spontané
Logo de Staycotswold

Réponse de Staycotswold

Thank you Suzy for your review. We are delighted that found the property to be as described and the booking process to be seamless. We hope you will be back to stay again soon!

Noté 5 sur 5 étoiles

I have been developing Manor House over…

I have been developing Manor House over the last 3-4 years. StayCotswold has been an exceptional organisation to partner with and at all times during the challenges that arise with meeting the exceptionally high standards we aspire to provide guests with, has been a supportive, responsive and understanding process.

A special recommendation sits with the leadership and resolutions team who have all contributed to ensuring fairness, customer satisfaction and high booking rates, during exceptionally challenging periods.

I, as an owner, am proud of the strong relationships built and commitment achieved so far which consistently ensure our guests, who book through StayCotswold experience a wonderful staycation, whilst making memories of a lifetime in the beautiful Cotswold area.

12 mai 2026
Avis spontané
Logo de Staycotswold

Réponse de Staycotswold

Thank you so much for sharing your thoughtful feedback. It has been a pleasure to partner with you throughout the development of Manor House over these past few years. We truly appreciate the dedication and pride you bring to creating such an exceptional guest experience.

Your recognition of our leadership and resolutions team means a great deal. They are committed to ensuring fairness, responsiveness and consistently high booking performance, even during challenging periods, and your acknowledgment of their work is deeply valued.

We are incredibly proud of the strong, collaborative relationship we’ve built together. Your commitment to excellence plays a vital role in ensuring that guests who book Manor House through StayCotswold enjoy memorable, high-quality stays in the beautiful Cotswolds.

Thank you again for your partnership and trust. We look forward to continuing this successful journey with you.

Noté 5 sur 5 étoiles

We had a wonderful stay in this lovely…

We had a wonderful stay in this lovely cottage, beautifully presented, comfortable, and in a great location. The StayCotswold staff were incredibly helpful, knowledgeable, and friendly throughout the booking process and during our stay. Nothing was too much trouble, and their excellent customer service really made the experience even better. We would highly recommend both the cottage and StayCotswold to anyone looking for a relaxing getaway!!

12 mai 2026
Avis spontané
Logo de Staycotswold

Réponse de Staycotswold

Thank you Olivia for your review. We are delighted to hear that you had a wonderful stay and found the property to be beautifully presented, comfortable and in a great location. We hope you will be back to stay again soon!

Noté 5 sur 5 étoiles

StayCotswold have got to be the most…

StayCotswold have got to be the most knowledgeable company I know of in the industry. All of the staff are extremely helpful and always reply in a timely manner. I would highly recommend StayCotswold to anyone looking to let their property as a holiday let.

11 mai 2026
Avis spontané
Logo de Staycotswold

Réponse de Staycotswold

Thank you Carlie for your feedback. We’re delighted to hear that you’ve found our team knowledgeable, helpful, and responsive. Providing a high standard of service is something we take great pride in, so it truly means a lot to know that your experience reflects this.

We really appreciate your recommendation and look forward to continuing to support you. If there’s ever anything more we can do, please don’t hesitate to get in touch.

Noté 1 sur 5 étoiles

Honeymoon trip ruined

Honeymoon trip. Qatar Airways cancelled our flights and forcibly refunded us; replacement fares ran to thousands more. We asked StayCotswold for any goodwill refund. What we got was a textbook performance: "we're so sorry," "we completely understand your frustration," "that's incredibly disappointing" — every soft phrase deployed before the polite refusal. The stated reason — "Airbnb have a strict cancellation policy that must be upheld" — is false in substance. Hosts pick the policy from Airbnb's menu; Airbnb's own guidance is explicit that refunds outside it are at the host's discretion. StayCotswold could have helped. They chose not to, then dressed the choice in sympathy so the no would slide down easier. That's greed wearing the mask of empathy — the worst kind of refusal, because it pretends to be something else. A small owner might warrant benefit of the doubt. A professional manager of ~200 properties does not.

12 mai 2026
Avis spontané
Logo de Staycotswold

Réponse de Staycotswold

Thank you for taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry to hear that your honeymoon travel plans were disrupted and that your flights were cancelled, we fully appreciate how disappointing and stressful that situation must have been.

However, we do need to clarify that your agreement with us relates solely to the accommodation booking. Travel arrangements to and from the property fall outside the scope of our contract, and unfortunately we are not able to take responsibility for external transport issues.

At the time of your enquiry, we would have advised that if we were able to resell your dates, we would, of course, look to reimburse you accordingly. This is always our approach when guests face unforeseen circumstances, even when the cancellation policy itself is fixed.

We understand this was not the outcome you were hoping for, and we are sorry that the situation with your flights placed you in such a difficult position. If there is anything further we can assist with regarding your booking history, please let us know.

Noté 1 sur 5 étoiles

Complaint ignored and no accountability

Very disappointing experience with StayCotswolds, particularly their customer service.

The property we booked was advertised as the “perfect place for a romantic getaway,” but in reality there was an occupied annex directly beneath the accommodation causing noise disturbance, and it was positioned right beside the main driveway and gate, so it did not feel private as implied.

When I raised this as a formal complaint, StayCotswolds refused to offer any compensation and hid behind their terms and conditions. Communication was slow, dismissive, and ultimately unhelpful.

Based on my experience, once they have your money, do not expect them to take responsibility or resolve issues fairly.

30 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Staycotswold

Réponse de Staycotswold

Alex, we’re disappointed that no issues were reported during your stay. As stated in our booking terms, any problems should be raised with the Owner or property manager immediately so they can be addressed. Complaints submitted after departure, unfortunately, cannot result in compensation. We’re sorry that it seems you missed this information and chose to only raise your concerns after your departure.

Noté 1 sur 5 étoiles

Rude and arrogant

I had the misfortune to book a property with this appalling and rude company. I was asked to pay for the property in cash at their Stowe office. I do not live in the UK or have a bank account. The owner Fergus Mitchell questioned my honesty and motive for renting the property. In 40 years of travelling and renting properties I have never been treated in such a disrespectful manner. I would strongly advise anyone thinking of staying in the Cotswold to avoid this company.

7 février 2025
Avis spontané
Logo de Staycotswold

Réponse de Staycotswold

Thank you, Charles, for taking the time to share your review. We are genuinely sorry to hear that you were disappointed with your experience. However, we do need to clarify that some elements of your comment appear to be inaccurate. According to our records, the situation you are referring to relates to a booking from March 2020 for a property in Burford. At that time, we did not have an office in Stow; our only office was located just outside Burford. Additionally, we do not accept cash payments, for the security of both guests and property owners, our payment methods are limited to card or bank transfer. Upon review, we can also find no record of a complaint raised by you at the time. This is disappointing, as we would have welcomed the opportunity to address and resolve any concerns during your booking process. We remain committed to providing a respectful and professional service to all guests, and we take all feedback seriously. If you would like to discuss this further or clarify any details of your booking experience, please feel free to contact us directly.

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid booking through this company

Avoid booking through this company. They use the ‘non refundable’ element of the booking to extort further fees from you. I was left with the choice of either not attending a £566 two night stay in the accommodation or to pay £80 fee for my dogs. They hid pet terms in the fine print and doubled the cost from £40 to £80 claiming it would be “double the cleaning” for two dogs. I wonder what they charge for big dogs?
They also attempted to take the funds from my card without authorisation which I found rather unusual.

Really soured my surprise for my pregnant wife’s birthday which they seemed completely immune to.

Their reply implies they encourage you to read the terms, but they use misleading terms like “pets” plural and they hide the fees in the legal terms section rather than displaying it in the many areas of the landing page where they could advertise the cost for bringing dogs.
They also say fees “may be applicable” to add ambiguity, I can now see this is deliberate.
I asked them politely to let me out of the reservation so I could go elsewhere, but they chose instead to extort £80 for the dogs in a venue advertised as pet friendly. I have even offered to pay £40 for both dogs and this too has been declined so far.

2 février 2026
Avis spontané
Logo de Staycotswold

Réponse de Staycotswold

Sam, thank you for your review about your upcoming booking. For clarity, you booked via Booking.com, and the listing clearly notes that additional charges may apply for pets. In the finer details, it also states: “Please note that the property can only accommodate 1 dog. Please note that 1 dog will incur an additional charge of GBP 40 per stay.” The property owner has luckily approved a second dog, which is why a second pet fee of £40 was applied, bringing the total to £80. All charges were in line with the booking terms, and we’re sorry if you did not fully read the listing before placing your booking. We always encourage guests to review property details carefully to avoid misunderstandings and regret that this affected your experience.

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid StayCotswold

Avoid StayCotswold – Worst Experience Ever
I booked The Roost through StayCotswold for a peaceful countryside break, but what I got was the complete opposite. From the moment I arrived, the property was surrounded by active roadworks, heavy machinery, barriers, and constant drilling noise. It was unsafe to walk my dogs, impossible to park as advertised, and I was effectively trapped indoors. None of this was disclosed before booking, despite their pre-arrival email promising free on-street parking and easy access.
To make matters worse, the local pub and café – key reasons I chose this property – were closed for refurbishment, again without any prior notice. The property itself had issues, including a leaking toilet, adding to the stress.
When I raised these concerns, the company’s response was dismissive and completely lacking in empathy. They refused a refund, hiding behind terms and conditions, despite clear breaches of consumer protection obligations. Their communication was rude and unhelpful, and they showed zero accountability for the misleading information provided.
This stay left me more stressed than before I arrived. StayCotswold is the most unpleasant, unprofessional company I have ever dealt with. They do not care about their guests, and the owner was equally indifferent. If you value honesty, safety, and basic customer service, avoid StayCotswold at all costs.

I’d give zero stars if I could

Reply

Thank you for your response. However, I must clarify that at no point was any care shown during this situation.

The property manager arrived abruptly and before your email was even received, interrupting an important work call and giving me no time whatsoever to secure my dogs, who naturally began barking due to the unannounced visit. This was entirely avoidable and showed a complete lack of consideration.

Regarding the roadworks, your cleaner would have clearly seen them, and I have since confirmed that official notice was issued to residents back in November, which is also publicly available online. To suggest that no one was aware shows a lack of accountability.

The interactions throughout this process have been unpleasant and unnecessarily rude, resulting in a significant waste of my time and money. Your response does not reflect the reality of how the situation was handled

8 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Staycotswold

Réponse de Staycotswold

Janine, thank you for taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry to hear that your stay did not meet your expectations.

As explained to you on several occasions throughout your stay, external factors such as the local roadworks, the operating hours of nearby businesses, and general activity in the surrounding area are not within our control. We always endeavour to provide accurate information about the property itself, but we are not responsible for third-party works or closures, and we were not notified of these by the relevant authorities or businesses.

We appreciate that the situation was disappointing; however, our team and the property manager did their best to assist you promptly and professionally. Throughout your multiple calls to the office, we consistently attempted to help and clarify the situation, even when our staff were spoken to in a manner they found challenging.

Regarding the issue with the toilet, maintenance was offered, and we addressed this as quickly as possible however you would not allow the property manager to gain access to investigate this issue.

We take all feedback seriously and will continue to review how we communicate external disruptions when we are made aware of them. However, we must reiterate that we cannot take responsibility for circumstances outside the property boundary or for the decisions of independent businesses nearby.

We are sorry that your stay did not meet your expectations and wish you the best for your future travels.

Noté 1 sur 5 étoiles

I would not recommend this company at…

I would not recommend this company at all, stayed for a 3 week break with friends in December, when we arrived at the property it was filthy, there were dead wood lice in all the bedrooms, the main shower upstairs was disgustingly full of mould, and couldn’t be used, the whole house needed a good clean, the downstairs toilet wasn’t working, there was big stains all over the carpets, all the surfaces in the kitchen where disgusting, the table in the lounge was covered in sticky stuff,and the fireplace hadn’t even been cleaned, there was nothing for us to burn on the fire, we had to go out and get our own firelighters as there was nothing to light the fire with.

I have been going to the Cotswolds for many years and have never experienced anything like it, I have put a complaint forward but they only seem to pass it on and say it’s down to the owners, and they only advertise the property, I sent photos over not heard anything back, but I paid them and booked it with stay Cotswold, the cottage wasn’t fit for living in.

My friends and I will never book with this company again, it ruined our Christmas break. Your reply is also not accurate because everything was reported to the manager, company is a disgrace please do not book either these people, they also tell lies

15 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Staycotswold

Réponse de Staycotswold

Thank you Amanda for taking the time to leave your feedback. We are very sorry to hear that you feel disappointed with your stay; however, we would like to clarify a number of important points, as there are some significant inaccuracies in your review. Firstly, the booking was for 3 nights, not a 3-week stay as stated. Secondly, during your stay you were in contact with the property manager regarding locating the key box, even though this is clearly noted in the arrival instructions. The housekeepers did unfortunately forget to leave firewood on this occasion, for which they sincerely apologise. However, once you contacted the property manager to advise that firewood was required, this was personally delivered to you on the Saturday, ensuring the matter was resolved promptly during your stay. At that point, and throughout your stay, no concerns were raised about cleanliness or the condition of the property. If the property had been in the condition described on arrival, we would have expected this to be reported immediately so that the housekeeping team could attend and resolve any issues straight away. Unfortunately, no such opportunity was given. We take all complaints seriously and investigate them thoroughly, including reviewing communication records and timelines. While we fully appreciate how important a Christmas break is, it is disappointing that the issues outlined were not reported at the time, as this prevented us from taking immediate action to rectify them. We are always happy to work with guests and owners to resolve any genuine concerns, but it is important that feedback accurately reflects the booking details and communication that took place.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service and communication from StayCotswold

We stayed at The Old Stables at Broadwell Manor. The transaction was seamless from booking the stay till checking out of the property. The property was in a perfect location for everything we had planned. The Fox Inn, was a couple of minutes walk away, and a perfect cozy pub. Top service and communication from StayCotswold - would highly recommend using their service over other platforms. 5 stars 🌟

21 novembre 2025
Avis spontané
Logo de Staycotswold

Réponse de Staycotswold

Thank you Jess for your wonderful review! We’re delighted to hear that you enjoyed your stay at The Old Stables and that the location worked perfectly for your plans. It’s great to hear you had a cosy visit to The Fox Inn and that our team at StayCotswold provided seamless service and communication. Your recommendation means a lot to us, and we hope to welcome you back again soon!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus