Heb net een order proberen te annuleren. Op het opgegeven emailadres komt 'onbezorgbaar' terug, het zou een spamadres zijn. Het is het adres waarmee bestelling bevestigd is door Stynor. Op mijn bankre... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Bedrijf wat chinese rommel van zeer slechte kwaliteit verkoopt tegen veel te hoge prijzen met lange levertijden. Het lijkt allemaal goed voor elkaar met veel goede advertenties en een klantenservice... Voir plus
NIET kopen bij dit bedrijf! Op de foto's ziet het er allemaal stijlvol uit maar in werkelijkheid krijg je een futloze hobbezak toegestuurd waar elke pasvorm ontbreekt. En de klantenservice houdt je... Voir plus
Shirt besteld met pailletten. Blijkt een print van pailletten. Echt belachelijk. Hele lange levertijd. Verschrikkelijk vormloos. Totale misleiding. Ik heb uiteindelijk wel mijn geld terug gehad maar d... Voir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
N'a pas répondu aux avis négatifs
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Les gens ont aussi consulté
Bedrijf is spam
Heb net een order proberen te annuleren. Op het opgegeven emailadres komt 'onbezorgbaar' terug, het zou een spamadres zijn. Het is het adres waarmee bestelling bevestigd is door Stynor. Op mijn bankrekening is afgeboekt naar een bedrijf dat 'Salmon Technology Inc. heet dat in Amerika gevestigd is, met een Duits bankrekening nr. Kortom: noch telefonisch, noch via mail te bereiken. Weg geld. Product kan ik waarschijnlijk ook naar fluiten.
Een webshop,mooie verhalen, puur oplichterij
Ik heb een WK Poloshirt besteld. Eindelijk na 3 weken ontvangen. Krijg de verkeerde maat L terwijl ik XXL had besteld. Tevens foto’s gestuurd en informatie, maar ze lossen niets op. Na herhaaldelijke berichten te hebben gestuurd zouden ze het geld terugstorten. MAAR!!! Ik ben al 3 weken aan het wachten op mijn geld. MENSEN NIET KOPEN BIJ DIT BEDRIJF !!! Dit is oplichterij. 😡😡😡
Shirt besteld met pailletten
Shirt besteld met pailletten. Blijkt een print van pailletten. Echt belachelijk. Hele lange levertijd. Verschrikkelijk vormloos. Totale misleiding. Ik heb uiteindelijk wel mijn geld terug gehad maar dan nog, slecht bedrijf!
Waardeloze website met belachelijke…
Waardeloze website met belachelijke kleding. Niets is wat het lijkt. Echt nep lijkt gemaakt door een kind van 5 jaar! Alles is synthetisch. En met retourneren krijg je nooit reactie. Heb een geschil geopend via PayPal om mijn geld terug te krijgen. Oplichters zijn het. Bestel er NOOOIT!
wat ging er mis word er gevraagd nou je…
wat ging er mis word er gevraagd nou je kunt beter vragen wat ging er goed, oke ik heb de bestelling ontvangen maar jeetje 36 euro betaald voor een broek die ik niet eens durf te dragen, op de foto gave spijker broek met rozen en strass steentjes nou de broek die ik kreeg lijkt in de verste verte niet is geen spijkerbroek en gewoon een print en dan ga je retour aanvragen, laat maar, geven ze niet thuis dus zit nu met een broek die ik misschien in huis zou aan doen maar hij is gewoon foeilelijk
NIET kopen bij dit bedrijf
NIET kopen bij dit bedrijf! Op de foto's ziet het er allemaal stijlvol uit maar in werkelijkheid krijg je een futloze hobbezak toegestuurd waar elke pasvorm ontbreekt.
En de klantenservice houdt je ook aan het lijntje zonder dat ze het geld terugstorten.
Wat mij betreft een regelrechte schande dat dit soort bedrijven in Nederland handel mogen drijven.
1 ster is nog te veel
1 ster is nog te veel. Ik had 3 shirts besteld. Staat er dat ze geleverd zijn om 22:35 ‘s avonds ?! Dus niet! En of ik ff bij de buren of postkantoren wil checken of ie daar ligt. En anders contact en hulp zoeken bij het lokale postkantoor. Ik weet niet eens door welke postbedrijf dit bezorgd zou zijn.
Geautomatiseerde mails krijgen en niet verder geholpen worden. K*tbedrijf. Bedrijf is nog een groot woord. NIETS BESTELLEN!
NOOIT bestellen bij Stynor!!!
NOOIT bestellen bij Stynor!!!! Ik dacht een leuke blouse te bestellen, is gewoon een chinees vod wat totaal niet op de blouse lijkt in de website. Slechte kwaliteit en lelijk synthetisch materiaal. Klantenservice reageert nergens op, je kunt mailen wat je wilt. Via de Klarna app wordt eea ineens geind als "Save Big Wear". DUS NOOIT bestellen, je wordt hartstikke opgelicht. Helaas ben ik er ingetuind. Nooit meer!
Goede service
De bestelling was niet helemaal wat ik ervan verwachtte, maar het is netjes opgelost. Goede service.
Zeer slechte shirt kwam 3 weken later…
Zeer slechte shirt kwam 3 weken later en geen glitters erop zeer slechte stof zonde van me geld
Ik dacht een heel leuk wk shirt te…
Ik dacht een heel leuk wk shirt te hebben besteld, met pailetten, lekker bling bling. Helaas is het een goedkoop votje, geen pailetten, schandalig. Bestel hier nooit wat beste mensen, je word opgelicht!!!!
Super slecht .
Super slecht .
Hier echt niet bestellen!
Is echt zonde van je centen
Het is eigenlijk al zonde om überhaupt één ster te geven.
Wat een drama!
Ik bestelde een shirt waarvan ik dacht dat het leuk zou zijn voor het WK. Op de foto zie je een V-hals met lovertjes, dus dan verwacht je ook echte lovertjes die erop genaaid zijn, of in elk geval iets van structuur. Maar wat ik kreeg was echt een slap aftreksel.
Het shirt is puur polyester, dun, doorschijnend en er zitten helemaal geen lovertjes op. Geen structuur, geen mooie opdruk, niets. Gewoon een slecht geprint plaatje op een goedkoop shirt. Wij hebben in het verleden zelf T-shirts bedrukt en die waren echt stukken beter dan dit.
Daar komt nog bij dat ik ruim vijf weken op het pakketje heb moeten wachten. Erg jammer, want nu heb ik alsnog niets bruikbaars. En dat voor ruim €35 — zeker niet goedkoop voor zo’n teleurstellend product.
Ik raad iedereen af om hier te bestellen. In feite is het gewoon 1 grote scam!
Wat een troep
Wat een troep, lijkt niet eens op het plaatje wat ze laten zien. Oplichters! Gewoon chineese rotzooi!
al gedragen naar koningsdag
lag al klaar op de stoel en ik heb hem gewoon aangetrokken. waar ik op bleef letten was hoe de halsrand plat blijft en niet omkrult, dat zie je vaak anders wel. de glans is feller dan ik dacht en de print oogt groter, maar de stof valt los en soepel genoeg.
Bestelling gedaan krijg geen overzicht…
Bestelling gedaan krijg geen overzicht waar mijn bestelling blijft,geen reactie!!
ZEER OBETROUWBARE PARTIJ!!!
Oplichters
Wilde wat kleding hebben voor koningsdag, zij adverteerden ermee. Had een week ervoor besteld maar kreeg de kleding niet op tijd (troep komt uit Azie) en hoorde 5 mei pas dat het op een afhaalpunt ligt. Contact met hun gehad via email dat ik de zending kon weigeren en mijn geld terug kon krijgen. Het is nu een maand geleden en nog steeds geen geld terug. En zij reageren niet meer op email.
Misleiding
Misleiding, kleding ruim op tijd besteld voor Koningsdag. Kleding na Koningsdag geleverd. Refund beloofd, niet gekregen
Niets kopen hier.
Bedankt voor de waarschuwing
Bedankt voor de waarschuwing. Ik bestel dus niet 💃🏻💃🏻. Jullie moesten je schamen om mensen zo te behandelen. Ik hoop dat meer mensen voordat ze willen bestellen de waarschuwingen lezen. Dat scheelt
Zeer slecht. Stynor adverteert dat het winkels heeft…
Stynor adverteert dat het winkels heeft in diverse plaatsen in Nederland wat niet zo is. Het is een Chinese webshop. De producten die worden aangeboden door Stynor zijn verre van wat in de advertenties getoond wordt. Zo heb ik 2 linnen blouses met "opgelegd" bloemmotief gekocht bij Stynor. Ik plaats daarvan ontving ik 2 armzalige shirts van synthetische stof met een printje in plaats van opgelegd motiefje. Pure misleiding. Ook met de klantenservice is het bedroevend gesteld. Na mijn bestelling kreeg ik geen leverdatum. Door de klantenservice wordt een automatisch genereerd bericht gestuurd dat de bestelling in behandeling is. Koop hier dus niets!
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








