Systweak Software Avis 

279
•
TrustScore 4 sur 5

3,9

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

After formatting my PC, I was having trouble finding the driver for my HP printer. I searched on google and found Systweak Advanced Driver Updater, so I decided to try it. It found the missing drive... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Very disappointing experience — be careful before buying I paid $40 for their product, but they keep switching my account back to the free plan about once a week. This has happened repeatedly... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic software, great software and some really helpful features. For first time users its a little struggle however after a few uses the UI becomes more easy to understand. We installed this acr... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I have been using the Advanced Driver updater and my experience with systweak has been good so far. The software was easy to set up and I was able to start using it without any hurdels. I like the int... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Entreprise de logiciels
  2. aussi dans
  3. Magasin d'accessoires informatiques

Écrit par l'entreprise

Software downloads from Systweak website that keep your PC smooth, clean and error free. Utilities for Windows Include the award-winning Advanced System Optimizer, Advanced System protector, Advanced Vista Optimizer and CacehBoost. Download Free AntiSpyware.


Coordonnées de contact

3,9

Bien

TrustScore 4 sur 5

279 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,9

Tous les avis

(279)

26 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Systweak Advanced System Optimizer

Systweak Advanced System Optimizer is a comprehensive utility software that helps users optimize and improve the performance of their Windows PCs. It offers a wide range of features at an affordable price. However, some of the more advanced features require a paid subscription, and the software can cause problems if used incorrectly.

25 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Systweak Software

Réponse de Systweak Software

Dear Jessica

Glad to know that you are satisfied with our app.

Your positive feedback is much appreciated.

Regards

Systweak Software

Noté 1 sur 5 étoiles

NOT FREE EVEN THOUGH ADVERTISING SAYS SO

advertised as free. complete lie.

20 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Systweak Software

Réponse de Systweak Software

Dear Danny
Our sincere apologies for the inconvenience you have experienced.
Please note that we do not make false promises to promote our products.
If you saw our product being promoted as free, we request that you please share with us the screenshot of it and its URL and its full name..
We request you to contact us at support@systweak.com with details of the product with which you have faced the problem.
Once I have this information I will be in a better position to provide you the resolution.
Looking forward to hearing from you soon.
Regards
Systweak Software

Noté 5 sur 5 étoiles

A Reliable Provider of PC Optimization Tools

I have been using Systweak Software products for several times now, and I have always been impressed with their quality and performance. I have used their Advanced System Optimizer, and Duplicate File Finder, and all of them have been very effective in helping me to optimize my computer and free up space.

I also appreciate the fact that Systweak Software offers a free trial of all of their products. This allows me to try them out before I commit to buying them. I also like that Systweak Software offers a money-back guarantee on all of their products. This gives me peace of mind knowing that I can get my money back if I am not satisfied with the product.

Overall, I am very happy with Systweak Software and I would highly recommend them to anyone who is looking for a reliable provider of PC optimization tools.

14 juin 2023
Avis spontané
Logo de Systweak Software

Réponse de Systweak Software

Dear Krishan

Glad to know that you are satisfied with our app.

Your positive feedback is much appreciated.

Regards

Systweak Software

Noté 5 sur 5 étoiles

The company is exceptional and so are…

The company is exceptional and so are its products.
The products are top-notch, and the customer service is outstanding. After using the system optimization program to enhance my system, my computer is now operating seamlessly.

10 juin 2022
Avis spontané
Logo de Systweak Software

Réponse de Systweak Software

Dear Arina

Glad to know that you love using our app.

Your positive feedback is much appreciated.

Regards

Systweak Software

Noté 1 sur 5 étoiles

just be free like pitatebay

2 mai 2023
Avis spontané
Logo de Systweak Software

Réponse de Systweak Software

Dear Sunil

Please accept my apologies for any inconvenience caused.

Please note we are unable to make out your exact concern.

Please send us your exact query in detail at support@systweak.com so we can assist you.

Regards

Systweak Software

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent Product

The advanced system optimizer booting process is tremendously faster and the overall performance of my computer has been speeded up and improved. This is a great product that I highly recommend.

25 novembre 2022
Avis spontané
Logo de Systweak Software

Réponse de Systweak Software

Dear Arina

Glad to know that you love using our app.

Your positive feedback is much appreciated.

Regards

Systweak Software

Noté 5 sur 5 étoiles

I've been using Systweak software…

I've been using Systweak software products for a few months now, and I must say that I am extremely impressed with their products. Their software is reliable, user-friendly, and effective. I particularly like their advanced system optimizer, which has significantly improved the performance of my computer. The customer support team is also fantastic, responding promptly to any queries I have had. I highly recommend Systweak software to anyone looking for top-notch computer optimization tools.

1 mai 2023
Avis spontané
Logo de Systweak Software

Réponse de Systweak Software

Dear Aditya

Glad to know that you love using our app.

Your positive feedback is much appreciated.

Regards

Systweak Software

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Program for Windows

This program finds and fixes it all.

9 avril 2023
Avis spontané
Logo de Systweak Software

Réponse de Systweak Software

Dear Pamela

Glad to know that you love using our app.

Your positive feedback is much appreciated.

Regards

Systweak Software

Noté 1 sur 5 étoiles

Users Beware!

I was attempting to download and install Advanced Driver Updater from the systweak website and as soon as I started installing the software my Bitdefender Total Security came up with the following message:

"Bitdefender detected potentially malicious behavior and blocked all applications involved.
Detection ID: suspiciousBehavior.B604E3AB4798EF6A"

26 applications were blocked, including 2 pieces of malware with systweak's name on them!

Draw your own conclusions - caveat emptor.

24 mars 2023
Avis spontané
Logo de Systweak Software

Réponse de Systweak Software

Dear Sir/Mam

Please accept my apologies for the inconvenience caused to you.

Please note all of our products are thoroughly tested and are free form any kind of infections.

I understand your concerns that as a user of our product this may create a doubt in your mind.

However, I would like to assure you that this is a false positive. I suggest you disable Bitdefender on a temporary basis and then download Advanced Driver Updater from the official website.

Once the product is downloaded and installed, add the .exe file of our program to the Ignore list of Bitdefender.

If you need any help with that, please do let me know, I will be happy to provide you with the steps to do so.

Hope this helps.

Please do not hesitate to contact us, should you have further queries.

Regards

Systweak Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

This software obviously is a scam

This software obviously is a scam. The developers have web subdomains configured so that searches for other de-duplication software, such as dupeGuru, go to the Duplicate Files Fixer site. They're the first search result returned, and the headline calls the application Dupe Guru (not dupeGuru). If Systweak is that unethical about marketing their software, I don't want to think about what might happen if you install it on your system. I wouldn't count on their "money back guarantee," either. I downloaded the app, which also is in the MS Store, but I realized the con before I installed it.

11 mars 2023
Avis spontané
Logo de Systweak Software

Réponse de Systweak Software

Dear Daryl
My apologies for any inconvenience you may have experienced.
Firstly, we would like to bring to your notice that Systweak is a legitimate Software development and distribution company that do not follow any unethical practices to scam their customers.
Please note we are not related to DupeGuru and we totally abide by our money-back policy.
Hope this clarifies.
Best Regards
Systweak Software

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Softwares

Well I am using there multiple software in my system like Advanced System optimizer and photos recovery software are very helpful for me. Special the photos recovery it help me in recovery my deleted images.

3 février 2023
Avis spontané
Logo de Systweak Software

Réponse de Systweak Software

Dear Gaurav

Glad to know that you love using our app.

Your positive feedback is much appreciated.

Regards

Systweak Software

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Company

Great Company. Great Products, I Used Systweak
Duplicate Photos Fixer App for deleting my laptop's duplicate photos. It works great. satisfied!

7 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Systweak Software

Réponse de Systweak Software

Dear John

Glad to know that you love using our app.

Your positive feedback is much appreciated.

Regards

Systweak Software

Noté 1 sur 5 étoiles

After paid I don't get the serial code…

After paid I don't get the serial code yet also contacted support but don't get a response yet. is it a scam I am really confused

18 janvier 2023
Avis spontané
Logo de Systweak Software

Réponse de Systweak Software

Dear Faisal

Please accept my apologies for the inconvenince caused.

Regarding your query, please note that when you make the purchase, we send confirmation mail with the product URL to download the product. I suggest you to please check the Spam/Junk folders for the same.

Also, I'm afraid I'm unable to locate your record(s) as well as any email that must have sent to us. Please send us the following information to verify your account:

1. Name and Order number of the product.

2. Name of the website or exact URL of the website from where you purchased this product.

3. Name of the seller/merchant on your credit card statement.

4. Email address you used at the time of purchase.

Please share the requested information at support@systweak.com.

Once I have this information I will be in a better position to provide you the resolution.

Looking forward to hearing from you soon.

Systweak Software

Noté 1 sur 5 étoiles

scam!!!!

scam!!!!! once you pay this and run the scan to retrieve your lost files, it shows your files but after you try to hit the active button to get the files back a popup comes up and states you now need to pay another 70.00 bucks, what a scam, contacted my bank immediately and they are disputing and holding the charge. DO NOT USE THIS COMPANY!!!!! will also report to the BBB

Update they did give me a refund promptly. They need to be more clear on directions and extra charges.

24 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Systweak Software

Réponse de Systweak Software

Dear Tracy

My apologies for any inconvenience you may have experienced.

We have received your refund request. However, customer satisfaction is valuable to us. I would like to take this opportunity to understand the reason for dissatisfaction and seek a refund.

Please note we have worked really hard on this product and I would really appreciate it very much if you can let me know the reason for the refund and why you are unsatisfied with the product.
Please note pnce the product is purchased, it needs to be registered, failing which it will remain in the trial version and will prompt you to purchase again. Once registered, you will not be asked to purchase it.

However, as you wish to be refunded, we have processed the refund, you will be receiving it soon.

Regards

Tweaking Technologies.

Noté 1 sur 5 étoiles

Einfache Belastung meiner Kreditkarte

Einfache Belastung meiner Kreditkarte. Eigentlich sollte das gar nicht möglich sein, ohne das ich eine Abbuchung mittels Sicherheitscode und Tan bestätige.
Ich habe die Software von einem Jahr gekauft und von einem Abo war keine Rede, bzw. vieleicht auch übersehen. Jedenfalls macht ihr es einem nicht leicht das zu kündigen.

9 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Systweak Software

Réponse de Systweak Software

Lieber Mike

Bitte akzeptieren Sie meine Entschuldigung für die entstandenen Unannehmlichkeiten.

Zunächst möchten wir Sie darauf aufmerksam machen, dass Systweak ein legitimes Softwareentwicklungs- und -vertriebsunternehmen ist, das keine unethischen Praktiken anwendet, um seine Kunden zu betrügen.

Alle unsere Produkte sind abonnementbasiert und werden auf der Checkout-Seite deutlich erwähnt.

Das Produkt ist 1 Jahr lang gültig und verlängert sich automatisch gemäß dem Abonnement.

Sie können es so lange behalten, wie Sie möchten, und wenn Sie die automatische Verlängerung in Zukunft kündigen möchten, können Sie uns kontaktieren, und wir werden es für Sie stornieren.

Wir bitten Sie, uns unter support@systweak.com mit den Kaufdetails zu schreiben, und wir werden das automatische Abonnement vorrangig kündigen.

Grüße

Systemschwache Software

Dear Mike

Please accept my apologies for the inconvenience caused.

Firstly, we would like to bring to your notice that Systweak is a legitimate Software development and distribution company that does not follow any unethical practices to scam its customers.

All of our products are subscription-based and it is clearly mentioned on the checkout page.

The product will be valid for 1 year and is auto-renewed as per the subscription.

You can keep it for as long as you want and in the future if you wish to cancel the auto-renewal, you can contact us, and we will cancel it for you.

We request that you please write to us at support@systweak.com with the purchase details and we will cancel the auto-subscription on priority.

Regards

Systweak Software

Noté 1 sur 5 étoiles

Crippled

As I discovered, reading other TrustPilot reviews, the practice of selling you a substandard, crippled product at a reduced price without warning you, then requiring you to upgrade to the full product before you can make effective use of the version you have already paid for, seems to be Systweaks' disreputable way of doing business, IMHO. Others have called it a SCAM. I agree.
Checking further I discover that instead of the 50% "come on" discount originally offered, you are actually paying a 56% premium, once the premium demanded for the "upgrade" of £23.96, has been paid.

I also discovered in very small print that a not previously mentioned "auto-repeat" annotation has been added, indicating that your seeming one-time payment has been converted into a non-consensual annual subscription. Houdini would have been proud of such sleight of hand.

IMHO, that makes Systweak the most disreputable company it has ever been my misfortune to encounter. Avoid like the plague.

Re the Systweak response
The usual, bland reassurances and half truths. As to "without the consent of the customer and without his true knowledge" you only have to read the reviews to see how many customers have been misled. As to "Also, all of our products are subscription-based and it is clearly mentioned on the checkout page", not so much a half truth, but a deliberate misrepresentation IMHO. As already explained a "very small print, not previously mentioned, "auto-repeat" annotation is the only indication thereof. A million miles away from full disclosure.
And to formally state the obvious: YES I do wish to CANCEL the subscription and would like a REFUND of 317.96 paid to date.

Re Second response
Sorry about the typo - I am using an unfamiliar keyboard. For 317.96 read £17.96, but I expect you guessed that, but couldn't resist the opportunity to once again plug Systweak rather solve the customer raised issue

UPDATE 8/4/24
In private emails I have been promised a full refund. Has it come ? Are you surprised when is say NO ?
The only reason I am back on this site is that I was checking out their PDF editor promotion, which sounds good. But as we already know Systweak are good a promoting their products, but their admin and follow up is TERRIBLE.

9 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Systweak Software

Réponse de Systweak Software

Dear Mike

Please accept my apologies for the inconvenience caused.

We value our customers and since you do not wish to keep the purchased product we will be happy to process the refund as soon as you provide us with the order details.

Please write to us at support@systweak.com with the order details like the order number, full product name, copy of the invoice, and email id from which the products were purchased.

Once we have this information, we will be able to assist you more promptly.

Best Regards
Systweak Software

Noté 5 sur 5 étoiles

I posted earlier about my experience

I posted earlier about my experience. I was very pleased with the quick response I received back about the problem I was having and it is now corrected. The program works great at recovering lost photos and even recovers them in a large size and retains the original file #. The only complaint I have is the inability to be able to put in a date range for the files you wish to recover instead of recovering everything that was on the SD card. Because of the screen that came up after showing the files that had been discovered (which included # and date), I was able to determine about how much recovery I needed to do then just stop it. Luckily I had just taken the photos a couple weeks back so I only had to recover about 150 files before stopping knowing my files would be there. I had gone to Help and it had indicated that I only needed to click on the file I wanted and it would be recovered. I did click on the first file I wanted and that's where it started recovering all of them to my external storage folder.

4 octobre 2022
Avis spontané
Logo de Systweak Software

Réponse de Systweak Software

Dear Charlene

Glad to know that you love using our program.

Your positive feedback is much appreciated.

Also, we have forwarded your suggestion to the development team, they will definitely look into it.

Regards

Systweak Software

Noté 5 sur 5 étoiles

Love Smartphone Android Cleaner!

I've been using Systweak's smartphone cleaner and I have to say that it fulfills all its claims to speed up performance and extend battery life. I also loves it game booster feature, as it helps me to enjoy high-end games without any lags. So, kudos to the team!

4 octobre 2022
Avis spontané
Logo de Systweak Software

Réponse de Systweak Software

Dear Cathie

Glad to know that you love using our app.

Your positive feedback is much appreciated.

Regards

Systweak Software

Noté 1 sur 5 étoiles

Won't activate

After reviewing different products, I decided to purchase Advanced System Optimizer, after installing the product I tried to activate and nothing happens. After a long wait a message pops up on the screen saying it can't connect. I have tried to contact support with no help. Also after uninstalling the product I am taken to a page where I can get 50% off the product I have already paid full price for!

30 septembre 2022
Avis spontané
Logo de Systweak Software

Réponse de Systweak Software

Dear Patrick
Please accept my apologies for the inconvenience caused.
Please note we value our customers and want them to avail the benefits of our products, hence we provide a discount at uninstallation.
However, as per your request we have already provided you with a full refund of the product.
Also, we have a TAT of 24 hours and we reply to the customer within the time frame.
Our support team has already connected you from the registered email address.
Hope this helps.
Regards
Systweak Software

Noté 1 sur 5 étoiles
Logo de Systweak Software

Réponse de Systweak Software

Dear Wayne

Please accept my apologies for the inconvenience caused.

Firstly, please note our support team is already in touch with you regarding the issue and we have already informed you the Quick Photo Finder is not our product and belongs to a third-party company named Digital Protection Services S.R.L.

Also, we would like to bring to your notice that Systweak is a legitimate Software development and distribution company that does not follow any unethical practices to scam its customers.

We have checked our database and were unable to locate any records with the details provided by you.

Also when an order is placed the charge is shown as FS*Systweak.

In case you have purchased any product from us, please provide us with the order details of it including the invoice, a screenshot of the charge on your credit card, order number, the full name of the product, a screenshot of the product window, etc. at support@systweak.com.

Hope this clarifies.

Regards

Systweak Software

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus