The Electronics Warehouse Ltd Avis 

288
•
TrustScore 4 sur 5

4,2

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

No waiting around for my Electronics Warehouse order. They had exactly the model of television I'd been searching for, competitively priced and, as it turned out, accurately advertised as 'In Stock'.... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered a television for my new home 10 days ago . Initially the dispatch looked good but the electronic warehouse choice of delivery drivers somehow delivered the wrong tv then 2 days later collected... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered 2 large Samsung TVs which were delivered well within the estimated time. Order tracking was very good and driver called when 30 mins away. Would definitely use again as these TVs were the lowe... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The Electronics Warehouse are a great company to deal with. I was hesitant at first to order from them but I am glad I did. A great television at a great price. A seamless experience from ordering to... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de télévisions
  2. Magasin d'électronique

Informations provenant de diverses sources externes

The Electronics Warehouse has 12 years’ experience in the Electronics industry, buying large quantities of consumer Electronics from the manufacturer. Our power to buy this stock in bulk means we are able to pass on great savings to you. We also a special place in the TV market because we buy televisions that can no longer be sold by the High Street retailers we buy them from. These TVs are classed as ‘Graded Products’ and include end of line/discontinued TVs, TVs with damaged packaging, surplus stock and 14 day customer returns.


Coordonnées de contact

4,2

Bien

TrustScore 4 sur 5

288 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 30 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,2

Tous les avis

(288)

69 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great value and great service

Got my Samsung frame tv almost £100 cheaper than elsewhere.. good communication and excellent delivery drivers who waited fo me to sign for it.
Everything as it should be in the box
Highly recommended.

29 septembre 2021
Avis spontané
Logo de The Electronics Warehouse Ltd

Réponse de The Electronics Warehouse Ltd

Thanks for the 5* review Jessamy, we really appreciate the feedback and we're happy to hear of your good experience :)

Noté 4 sur 5 étoiles

Competitive prices and pleasant…

Competitive prices and pleasant customer service. But not providing the extended insurance provided by the manufacturer.

29 septembre 2021
Avis spontané
Logo de The Electronics Warehouse Ltd

Réponse de The Electronics Warehouse Ltd

Thanks for your positive review! We provide a 1 year warranty with TEW to give you peace of mind. Please let us know if you need any information regarding your guarantee.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer service.

I ordered a 75" TV and a soundbar from TEW knowing nothing about them as a company. So, when the TV arrived bent I was very apprehensive about what would happen next. I needn't have worried. The customer service that I received from Sophie was second to none. I was immediately reassured. Sophie arranged prompt pick up of both items and I received my refund shortly afterwards, with timely communication throughout. I can therefore recommend TEW as an honest company with excellent customer service.

21 septembre 2021
Avis spontané
Logo de The Electronics Warehouse Ltd

Réponse de The Electronics Warehouse Ltd

Hi Michael, Thank you so much for your feedback and 5* review. We're so sorry again that your TV was damaged in transit, but happy we could quickly resolve the issue for you. Best wishes, TEW

Noté 5 sur 5 étoiles

Hesitant when buying but VERY GOOD so…

Hesitant when buying but VERY GOOD so far

Ordered a new Samsung TV, Sophie was very helpful in answering all my questions and ensuring I got the TV promptly.

TV was in original box and basically brand new.

So far, so good

15 septembre 2021
Avis spontané
Logo de The Electronics Warehouse Ltd

Réponse de The Electronics Warehouse Ltd

Hello Daniel, Thanks for taking the the time to leave your feedback and for your 5* review, we're so glad to hear you're happy with your purchase. TEW

Noté 5 sur 5 étoiles

Product was as described (TV)

Product was as described (TV), Delivery team were great. No issues at all

9 septembre 2021
Avis spontané
Logo de The Electronics Warehouse Ltd

Réponse de The Electronics Warehouse Ltd

We're very happy to hear of your positive experience, thanks for your feedback and 5* review Harry. Best, TEW

Noté 5 sur 5 étoiles

Took a bit of a risk on ordering a new…

Took a bit of a risk on ordering a new Samsung Soundbar from TEW (2021 model), received it promptly and through a well tracked delivery service. Soundbar was new although missing a mounting bracket which they sent me very promptly. Have to say my expectations were not very high, but TEW delivered and I will buy again and can highly recommend.

15 août 2021
Avis spontané
Logo de The Electronics Warehouse Ltd

Réponse de The Electronics Warehouse Ltd

Many thanks for your 5* review and great feedback, I'm happy we could help assist with the wall bracket and glad to hear you'd recommend TEW.

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered from electronics warehouse

I ordered from electronics warehouse.
I thought i was buying a brand new product.
When i released i wasn't and these products was graded and asked for a refund,
thank you so much to Sophie.

your made it seamless for me and i got a refund no problem.

once again thank you Sophie.
if I ever buy from you in the future will do knowing you guys are very professional and understanding.

I recommend the electronics warehouse.

31 juillet 2021
Avis spontané
Logo de The Electronics Warehouse Ltd

Réponse de The Electronics Warehouse Ltd

Thank you so much for your wonderful feedback, we will be sure to pass it on. If we can be of any assistance in the future with your TV/ Electronics needs please don't hesitate to contact us. Best wishes, TEW

Noté 5 sur 5 étoiles

10/10

10/10

Great customer service. Great company, will use again for sure.

29 juillet 2021
Avis spontané
Logo de The Electronics Warehouse Ltd

Réponse de The Electronics Warehouse Ltd

Thank you for your 5 star review and sharing your positive feedback with us.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ignored when it came to refund

Ordered a projector but when it took over a week for delivery I asked them to return and refund which they agreed. However, no refund came through and they ignored all communications. Joke is on them though as I just put a chargeback through my bank which they have to pay a fee for. Moral of the story, don't ignore customers.

20 juillet 2021
Avis spontané
Logo de The Electronics Warehouse Ltd

Réponse de The Electronics Warehouse Ltd

Hi Sam, Your order was placed on the 16th. You got in touch with us on the 21st regarding delivery and we managed to get the couriers to put you on the next days delivery slot- 4 working days after ordering. Delivery usually takes 3-5 working days so this was on schedule for our proposed times. We then cancelled the delivery when you asked for it to be returned and sent your refund request to accounts on the 23rd. I'm sorry that it took a little longer for them to process the refund, however we did get the money refunded back to you before the chargeback. Kind regards, TEW

Noté 5 sur 5 étoiles

100% recomended

100% recomended, Item came quick, match description, fully working. Thanks a lot

16 juillet 2021
Avis spontané
Logo de The Electronics Warehouse Ltd

Réponse de The Electronics Warehouse Ltd

Hello Michal, great to hear that you're happy with your TV, thank you so much for your review. Best Wishes, TEW

Noté 5 sur 5 étoiles

Great price

Great price. Delivered on time. We’ll package and the TV works perfectly. Thanks

29 juin 2021
Avis spontané
Logo de The Electronics Warehouse Ltd

Réponse de The Electronics Warehouse Ltd

Hi Carl, thank you for your 5 star review, we are happy to hear of your positive experience, Kind regards, TEW.

Noté 1 sur 5 étoiles

Is my Samsung Soundbar second hand?

I ordered a Samsung Soundbar which they sold to me at £75 instead of list £99 and it arrived promptly but the package had clearly been opened and poorly resealed and the product had several Manufacturers Guarantee Void labels on it. Is it second hand? However the product is good and appears undamaged so I am taking the easy way out and keeping it but this my first order with them and I would never use them again

22 juin 2021
Avis spontané
Logo de The Electronics Warehouse Ltd

Réponse de The Electronics Warehouse Ltd

Hi Joe, as advertised on the website, we specialise in graded products- which include end of line/ discounted items, items with damaged packaging (Item may come in a Brown non Samsung box), surplus stock and 14 day customer returns. Every one of our products carry a 12 month warranty, giving you peace of mind in your purchases. Any issues, or questions regarding your order, please don't hesitate to contact us at admin@theelectronicswarehouse.co.uk.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer service

Great service - gave a delivery time slot was only a 3-4 hours one (not the whole day like some companies!) this was then updated on the day to a 1 hour slot, and the delivery was on time. TV was packed in original packaging and looked brand new from what I could tell, even though I paid £100 less than elsewhere. There was an issue with the remote - I sent an email and got a reply quickly, they resolved the issue extremely fast by sending out a replacement which I got within 2 days. Overall excellent customer service and would recommend this company if you’re looking to save some £ on electronic stuff.

20 juin 2021
Avis spontané
Logo de The Electronics Warehouse Ltd

Réponse de The Electronics Warehouse Ltd

Hi Lex, Thank you for you 5 star review and feedback. I'm very pleased to hear you're happy with your purchase. Best wishes, TEW

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast delivery

17 juin 2021
Avis spontané
Logo de The Electronics Warehouse Ltd

Réponse de The Electronics Warehouse Ltd

Thank you for your 5 star review Sam

Noté 1 sur 5 étoiles

Worst nightmare

I will advise anyone thinking of ordering from this company to look elsewhere as they are not to be trusted. I ordered 2 65" TV's from this company and one of them was received faulty which i complained about within 30 days of receiving. I requested for a return and a refund of my money but they blatantly refused saying that all they can offer is a repair and not a refund even though they accept that i informed them within 30days of purchase that it's faulty. I reminded them of their policy as stated on their website that i have a choice of either choosing a repair or a refund but they refuse. I regret ever ordering from them as i am now left with a huge loss.

13 juin 2021
Avis spontané
Logo de The Electronics Warehouse Ltd

Réponse de The Electronics Warehouse Ltd

Hi Tunde,
Your refund request was made after the 1 month window for a refund. We said that as per our returns policy we could arrange (and cover the cost) to bring the TV back to repair/replace but because the request was made after a month we cannot issue you a refund as per our returns policy.
You had also disposed of all original packaging so we couldn't have easily brought the TV back but we offered to send you a spare box again which we would arrange and cover the cost of. As your TV is under warranty, we are still able to repair/replace your TV.
Regards, TEW

Noté 5 sur 5 étoiles

I needed a tv very quickly ....

I needed a tv very quickly I was after a specific model they were so helpful and made the whole process so easy it was a pleasure doing business with them amazing saving amazing customer service highly recommend.

11 mai 2021
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus