Vi var til Middelhavs brunch - & jo hvis man kalder tomatsalat, sigara borek & humus oliven middelhavs brunch så.... Zehros brunch er meget sparsom ikke særlig lækker & dyr... Kaffe 60,-kr. Aldrig... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Hyggelig mors dag brunch. Tak for at servere dejlig brunch, med det lækreste rugbrød vi til dato har smagt 👍 Men bedst af alt var dog at opleve den stemning der var blandt personalet, der var tota... Voir plus
Tusind tak for en helt igennem fantastisk modtagelse, hjælpsomhed og venlighed ved min søns 30 års Surprice fødselsdag hos jer. Vi fik en virkelig lækker brunch, og i gav os plads og mulighed for... Voir plus
Fantastisk oplevelse med sublim service, hygge samt mad og vin oplevelser på højt niveau. Hvis du også er til livemusic så kan dette opleves hver fredag og lørdag, hvilket giver en ekstra opl... Voir plus
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Vi var til Middelhavs brunch
Vi var til Middelhavs brunch - & jo hvis man kalder tomatsalat, sigara borek & humus oliven middelhavs brunch så....
Zehros brunch er meget sparsom ikke særlig lækker & dyr... Kaffe 60,-kr.
Aldrig mere Zehros.
Hyggelig mors dag brunch.
Hyggelig mors dag brunch.
Tak for at servere dejlig brunch, med det lækreste rugbrød vi til dato har smagt 👍
Men bedst af alt var dog at opleve den stemning der var blandt personalet, der var total travlt og de håndterede det med overblik, ro og god humor. Vores første forsøg med betaling via dankort blev afvist, den søde tjener sagde raskt "så kan du da få lov at tage opvasken" 😁 simpelthen så dejlig, når der er plads til lidt humor og man kan mærke personalet 👍
Ikke sidste gang vi besøger jer, selvom vi bor langt væk.
Er flyttet til Ejby i Holbæk
Er flyttet til Ejby i Holbæk.
Har fundet den bedste Resturang
Super god betjening
Og dejligste stjerneskud
Med verdens bedste Rugbrød.
Vi kommer snart.igen.
🤗🤩
Skilt stjerneskud
Besøgte stedet i aftes hvor jeg valgte et stjerneskud.
Aldrig har jeg tidligere fået den ret på denne måde før.
Hver slags fisk lå for sig. Så man selv skulle samle det på de to små stykker brød der var med.
Den pandestegte fisk kunne godt have brugt lidt mere tid på panden.
Det smagte ok det til trods.
5 stjernet oplevelse
Vi ringede kl 17.30 lørdag aften, for at høre om der var et bord til to kl 18. Efter lidt vurderingstid over bordplanen, fik vi et ja. Da vi ankom var Zehroz stuvende fuldt. Alligevel fik vi hurtigt vores bord. Vi snakkede om, at der garanteret gik en krig, før vi fik lov at bestille og endnu længere tid, før vi ville få vores mad. Den snak blev gjort til skamme. Vi fik meget hurtigt en kurv med brød, oliven og olie og fik bestilt vores mad og drikke. Der gik knap 10 minutter, så fik vi maden, som i øvrigt var meget lækker. Efter hovedretten bestilte vi dessert. Denne kom efter 5 minutter. Og var lige så lækker og velsmagende som hovedretten.
Det hele blev toppet af super venligt og meget serviceminded personale.
Det er bestemt ikke sidste gang vi spiser på Cafe Zehroz.
Ikke friske kager
Hyggeligt sted. Maden er ikke i top men ok. Det jeg meget gerne vil opfordre caféen til, er kagerne i montren. De skal meget gerne være fra samme dag man køber den! De sidste 2 gange har jeg købt kager, der smager hengemt, altså ikke friske kager. Det er så ærgerligt da de ser så lækre ud.
Super hyggelig cafe med god service og dejlig mad
Super hyggelig cafe med god service og sødt personale. Maden var meget lækkert anrettet - smagen var helt perfekt. Inden vi fik vores mad blev der serveret lidt lækkert brød samt oliven. Det var en fornøjelse at besøge jer og vi kommer helt sikkert igen en anden gang.
En skuffet kunde
Jeg bestilte et stjerneskud og det var en skuffende oplevelse. På tallerknen lå to stykker lyse små fisk, et lille stykke laks og en lille håndfuld rejer samt lidt mørkt brød. I min optik kan man ikke kalde det for et stjerneskud. Jeg gik sulten hjem og det varer lidt inden vi måske kommer igen.
Dygtig og venlige tjerner
Dygtig og venlige tjerner, maden er virkelig lækkert og rigtig pænt anretning
Ikke som i gamle dage mere..
Vi havde set frem til en hyggelig brunch, men måtte vente næsten 50 minutter på kaffe og juice – selv efter tre påmindelser. Andre gæster fik serveret langt hurtigere. Da drikkevarerne endelig kom, var juicen glemt, men stadig på regningen. En meget skuffende oplevelse.
Grotesk oplevelse
Grotesk oplevelse
Vi var 5 personer til frokost, men fordi vi var 5 ved samme bord kunne vi ikke få den reklamerede rabat som medlemmer af ældresagen. Vi måtte ikke være mere end 3. Vi er alle medlem af ældresagen. Efter lidt snak frem og tilbage med betjeninger med forslag om at afgive 2 bestillinger i stedet for 1, som heller ikke kunne lade sig gøre, opgav vi og fandt en anden café som ikke anvender falsk reklame med rabatter.
Maden nåede vi således ikke at opleve
Virkelig dårlig oplevelse
Virkelig dårlig oplevelse! Godt nok skuffende, som det er blevet 😱
De reklamerer med, de giver rabat via Ældre Sagen på hverdage, men fordi vi var 6 personer, kunne vi ikke få rabat. Havde vi kun været 4 personer, kunne vi godt have fået rabatten. Vi “tilbød” at betale opdelt, sådan at det kun var 4 af os, der gik med i rabatten, men det kunne ikke lade sig gøre, når vores selskab var på 6 personer. Ud af os 6 er 3 af os medlem af Ældre Sagen, så potentielt kunne vi alle have opnået rabat, men uanset hvilken betalingsmåde vi tilbød, ville de ikke yde rabatten. Vi startede allerede ved bestilling med at sige, vi var medlem, og der var det intet problem! Men da bestillingen var lagt, og vi havde fået drikkevarer, fik vi besked om, vi alligevel ikke kunne få rabatten 🤦♀️
Godt nok ekstrem dårlig og utilfredsstillende service!
Næste gang går vi til nabo caféen, hvor man kan gøre brug af den rabat, de praler med at give.
Derudover var maden godt nok skrumpet - men det var priserne ikke!
Absolut ikke anbefalelsesværdigt!
Café Zehros Holbæk
Vi er kommet der meget til brunch - det har altid været fantastisk - men nu er brunchen efterhånden skrumpet ind til ingenting (brie er papirtynd osv) og nu tager de ikke mod ældresagen mere til brunch 🤬
Så vi finder klart et andet sted - hvor er det bare ØV at noget godt skal ødelægges med alle deres besparelser 🤔
God mad og betjening men da vi skulle…
God mad og betjening men da vi skulle betale med gavekort fra holbæk byforum ville de ikke tage imod dette. De gjorde det normalt sagde de men havde lige fået nyt betalingssystem. Og ingen bemærkning om bare lidt kompensation i den forbindelse.
Dårlig oplevelse
Ikke et sted vi kommer mere da vi gik ind af døren stod der en pris på brunch og da vi betalte var den steget 10kr og da vi viste ældresagens kort fik vi at vide at det kan man ikke bruge til brunch så tak for
Personalet er virkelig service minded…
Personalet er virkelig service minded og i mødekommende
Var på café zehros idag for første gang…
Var på café zehros idag for første gang da jeg havde nogen julekalender låger til brunch der skulle bruges.
Hold da op et skønt sted! Service minded personale og virkelig lækker mad, samt stort udvalg i buffeten.
Jeg kommer klart igen en anden gang :)
Perfekt familie aften
Perfekt Onsdag aften med hele familien 9 personer. Flere forskellige retter mad, lige fra fisk,burger,pasta,bøffer, alt var bare perfekt tilberedt 👏og betjening var bare super. Så i alt en fantastisk oplevelse👍
Mvh Carina og Henrik
Vi har spist her 6 gange indenfor det…
Vi har spist her 6 gange indenfor det sidste år. OK ventetider. Gode råvarer, god smag, supersøde unge mennesker, hver gang!
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.








