Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 4 sur 5 étoiles

Initial communication with the company wasn’t easy and tried the below . Tel: 01214547589 is a recorded announcement. Email: Info at zimx.uk or info at ukbigbuy.com no responses coming b... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

The Smart Segboard is very well made and delivered quickly as hoped. However, the Hoverkart HK5 had various minor defects that made me suspect it could be a faulty one returned. The quality assurance... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Live chat was very helpful and answered my questions very quickly. The product also arrived in a prompt Manner, well packaged and is of great quality. First time that I have used the company however... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast delivery. communication is difficult if any issues. Good products good prices very happy 😊

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'électronique
  2. Fabricant de jouets

Écrit par l'entreprise

UK's best place to buy the latest Hoverboards/Swegways and Hoverkarts/HoverBike


Coordonnées de contact

3,9

Bien

TrustScore 4 sur 5

20 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

AVOID THESE AT ALL COSTS

AVOID THESE AT ALL COSTS! I bought a new hoverboard go kart for my little boy for Christmas. They sent a broken return to me instead. Battery lasted 10 mins tops and my boy is in tears. Absolutely heartbreaking and the customer service is non existent. Absolutely no compassion at all.
I hope this company gets shut down for the fraudsters they are. AVOID AT ALL COST !

25 décembre 2024
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

The Smart Segboard QA

The Smart Segboard is very well made and delivered quickly as hoped. However, the Hoverkart HK5 had various minor defects that made me suspect it could be a faulty one returned. The quality assurance on the kart was not good, yet I await engagement with the Coy to see how expediently they make good on the issues highlighted (bracket welding incorrectly aligned, no washers for the seat bolts, no pads to connect to board to the cart, front wheel doesnt spin freely etc).
On a positive note, the paint work is good and it looks fab and is priced well.

16 décembre 2024
Noté 1 sur 5 étoiles

Never buy zimx again

Never buy zimx again, we bought an electric scooter for my son and we had an issue with the charging got a replacement off currys which was nice and easy. Now the new scooter has broke and trying to get in contact with zimx about warrenty issues is a joke, it would be easier getting blood out of a stone. The products are cheap and nasty and the company is an embarrassment. NEVER buying there products ever again.

9 août 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Never buy zimx again as I bought it…

Never buy zimx again as I bought it less than a year and it is coming up E2 error, contacted customer service and they want purchase receipt which I lost so I am stuck

31 mai 2024
Logo de ZIMX.UK

Réponse de ZIMX.UK

We are sorry to hear about the trouble you're experiencing with your product purchase. It's really frustrating to face an issue like an E2 error. Even without a receipt, sometimes our customer service can verify your purchase through other methods like a retailer store / website purchase email confirmation from where you purchased it from. Please note also if you bought this item through Currys, then they will be a able to give you a copy of there internal sales file called a MCSD report. You can then email this to us as proof of purchase. Hope this is helpful for you, as we are always here to resolve any product issue you may have for any of our products.

Noté 1 sur 5 étoiles

Scooters received are way below…

Scooters received are way below standard and unsafe

3 juin 2024
Logo de ZIMX.UK

Réponse de ZIMX.UK

We are very sorry to hear that the scooters you received are below standard. Some of the issues are due to shipping handling of the parcels. Your safety and satisfaction are important, and it's concerning to hear about such issues and our customer service team are always here to to resolve your order issue.

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast delivery service product works well

Fast delivery service product works well

15 avril 2024
Logo de ZIMX.UK

Réponse de ZIMX.UK

Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that you had a fast delivery and that the product is working well for you. If you need any further assistance, please don't hesitate to reach out. Enjoy!

Noté 5 sur 5 étoiles

Helpful advice and diagnosis prior to…

Helpful advice and diagnosis prior to me sending in the hoverboard for repair and returned on a next day service. Would not hesitate to recommend this company

19 avril 2024
Logo de ZIMX.UK

Réponse de ZIMX.UK

Thank you for your kind words! We're delighted to hear that our advice and diagnosis were helpful and that you received your repaired hoverboard quickly. We appreciate your recommendation and are always here if you need further assistance.

Noté 5 sur 5 étoiles

Quick customer service and kept…

Quick customer service and kept informed throughout

21 juin 2023
Logo de ZIMX.UK

Réponse de ZIMX.UK

Thank you for your feedback! We're glad to hear that you experienced quick customer service and were kept informed throughout the process. If you have any other questions or need further assistance, please feel free to reach out.

Noté 4 sur 5 étoiles

No Support/ No communication ability.

Initial communication with the company wasn’t easy and tried the below .
Tel: 01214547589 is a recorded announcement.
Email: Info at zimx.uk or info at ukbigbuy.com no responses coming back.

But once I filled in there returns forms things became more automated and dialogue was established.

Courier labels were generated for return and the repair center has confirmed the issues/ and dispatched for return to me - all in all a business week turn around from complaint to repair to return. Hoping to receive these boards back tomorrow based on DPD shipping notification just received.

Therefore in light I am editing my review from 1* and increasing to 4* on the assumption the boards arrive and work.

Thanks

Aaron

17 avril 2023
Avis spontané
Logo de ZIMX.UK

Réponse de ZIMX.UK

We have replied to your weekend email this morning at 17/04/2023 11:07 AM in order to assist with your issues via our tech / repair team.

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast delivery.

Fast delivery.
communication is difficult if any issues.
Good products good prices
very happy 😊

21 décembre 2022
Logo de ZIMX.UK

Réponse de ZIMX.UK

Thank you for your feedback! We're glad to hear you enjoyed our fast delivery, good products, and prices. We apologize for any communication difficulties you experienced and appreciate your patience. Your satisfaction is important to us, and we're happy to see you're very happy overall 😊. If you need further assistance, please let us know!

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent customer service quick…

Excellent customer service quick delivery..haven't used items as of yet Christmas purchase

1 novembre 2021
Logo de ZIMX.UK

Réponse de ZIMX.UK

Many thanks for your review. We are always available should you have any issues with your order.

Noté 5 sur 5 étoiles

Live chat was very helpful and answered…

Live chat was very helpful and answered my questions very quickly.
The product also arrived in a prompt Manner, well packaged and is of great quality.
First time that I have used the company however will definitely use them again if required.

29 octobre 2021
Logo de ZIMX.UK

Réponse de ZIMX.UK

A big thanks for your great review.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus