Super tevreden! Origineel ging ik naar de Zowizoo om wisselstukken te bestellen voor mijn hondenfietskar. Deze waren niet meer verkrijgbaar bij de leverancier maar Zowizoo heeft mij toen wel een he... Voir plus
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Lisez les avis des autres
Vandaag hebben we voor de eerste keer onze hond gewassen in de doggywash. Het was een zeer aangename ervaring. Zowel onze hond (die altijd bang is van het onbekende) als baasjes voelden zich heel c... Voir plus
Was bij bezoek ,uit pure interesse , naar de vogels gaan kijken. In wat voor ontzettend kleine kooitjes leven deze vogeltjes seg ! Super klein, niets van speelgoed, een valkparkiet helemaal allee... Voir plus
Een dierenwinkel pur sang, met veel keuze, en ook met medewerkers die duidelijk goed opgeleid zijn, want kunnen vlot en duidelijk antwoorden als je als klant vragen hebt over de producten. Ook niet on... Voir plus
À propos de l'entreprise
Coordonnées de contact
Mechelsesteenweg 272, 2550, Kontich, Belgique
- 034519595
- info@zowizoo.be
- zowizoo.be
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
A répondu à 66 % de ses avis négatifs
Répond généralement dans un délai de 48 heures
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
Les gens ont aussi consulté
Topteam
Topteam, juist naar ovendeur geweest, wat een goede organisatie, alles in goede banen geleid desondanks de overweldigende drukte.
Super tevreden
Super tevreden! Origineel ging ik naar de Zowizoo om wisselstukken te bestellen voor mijn hondenfietskar. Deze waren niet meer verkrijgbaar bij de leverancier maar Zowizoo heeft mij toen wel een hele mooie deal aangeboden in samenspraak met de leverancier om dit jammere nieuws te recupereren. Super vriendelijk personeel en heel klantgericht.
De doggywash hebben we ook al meermaals gebruikt en ook super tevreden van! Mijn honden hebben hier minder stress dan thuis in de douche.
We kochten dan ook nog eens 2 super lieve gerbils aan waar ook weer de nodige informatie en hulp bij kwam kijken van het zowizoo team!
Qua voeding hond en kat ben ik mindere fan omdat ik voorstander ben van natuurvoeding… maar voor accessoires en al de rest is zowizoo een top winkel! Onervaren mensen dat opzoek zijn naar knaagdieren, vissen of vogels stuur ik sowieso altijd naar daar! 😊
Zeer ontevreden over de visafdeling
Zeer ontevreden over de visafdeling. Komen helemaal van Heist-op-den-Berg omdat we onze kinderen een kikker hadden beloofd, krijgen we ze niet mee omdat we geen potje water bij hebben om ons water te testen!!
Worden we nog aangekeken en beschuldigd dat we dierenmishandelaars zijn( of daar kwam het toch op neer) !! Heel onbeleefde mensen ook

Réponse de Zowizoo
Zeer ontevreden over de…
Zeer ontevreden over de aquariumafdeling.
Prijzen voor vissen zijn dubbel zo duur tov andere winkels en de kwaliteit ondermaats, bij bezoek winkel zie je gegarandeerd een paar dode vissen.

Réponse de Zowizoo
Geweldige service
Geweldige service, mochten ook filmen en vanalles doen. Dankuwel voor deze geweldige ervaring.
Zowizoo is een zalige winkel.
Zowizoo is een dierenspeciaalzaak waar je de betrokkenheid van de familiale eigenaars voelt van het moment dat je de parking oprijdt. Het is een ware beleving om er rond te lopen en je tevens naast de klassiekers de nieuwste trends kan ontdekken. Medewerkers hebben écht kennis van zaken, nemen de tijd voor mijn dier en mij en geven graag een vrijblijvend advies, zalige winkelervaring , proficiat aan Audrey & Kristof & Team
Gaf mijn spaarkaart af met 9 stickers…
Gaf mijn spaarkaart af met 9 stickers en 1 bon uit het magazine voor 1 gratis sticker. De heeeel zure dame aan de kassa wou de bon uit het magazine niet aannemen.
Bye bye zowizoo
Hallo Tom en Jerry
Laenen Willy
Supervriendelijke en behulpzame dames…
Supervriendelijke en behulpzame dames en heer. Wij en onze pup komen zeker terug.
Super service en mooie winkel
Super service ontvangen. Er was een foutje gebeurt in mijn bestelling, wat kan gebeuren, en ze hebben dit super vriendelijk en correct opgelost.
Ook contact opnemen met hun via email loopt zeer vlot.
De pakketbus voor je pakjes buiten de winkeluren te kunnen ophalen is super praktisch!
Als je vragen hebt voor hun, stel ze zeker ze doen echt hun best om je op de beste manier verder te helpen!
Kan Zowizoo zeker aanbevelen!
Prachtige winkel
Een prachtige winkel waar we alles kunnen vinden om onze kat te verwennen. Het personeel staat altijd klaar om te helpen met advies. Voor een tevreden poes moet je bij zowizoo zijn!
Kennis van zaken, en ruime parking!
Een dierenwinkel pur sang, met veel keuze, en ook met medewerkers die duidelijk goed opgeleid zijn, want kunnen vlot en duidelijk antwoorden als je als klant vragen hebt over de producten. Ook niet onbelangrijk: vlot bereikbaar met een ruime parking voor de deur. Is altijd handig als ik weer eens heel mijn koffer moet volladen met spullen voor onze hondjes!
Aanrader!!
Ben nu al een aantal jaren klant van Zowizoo en wandel er nog steeds met een glimlach buiten. Telkens geweldig advies voor mijn beestjes, gegeven door het vriendelijke personeel.
Kan een bezoekje alleen maar aanraden!

Réponse de Zowizoo
Heel vriendelijk personeel dat op al…
Heel vriendelijk personeel dat op al mijn gedetailleerde vragen kon antwoorden, en dit altijd met een glimlach. Leuke kerstsfeer aanwezig ook! Ik ga zeker nog eens terug.

Réponse de Zowizoo

Réponse de Zowizoo
de perfecte plek voor al je huisdierbenodigdheden
Ik ben al een tijdje vaste klant bij Zowizoo en keer steeds weer terug met veel plezier. De medewerkers zijn ontzettend behulpzaam en nemen echt de tijd om mee te denken. Of het nu gaat om advies voor het juiste voer of het kiezen van de beste spullen voor onze golden retriever Salva, ik voel me altijd goed geholpen.
De kwaliteit van hun producten is top, en de uitgebreide keuze maakt het gemakkelijk om precies te vinden wat je zoekt. Salva geniet altijd van de aanbevolen snacks en speeltjes, en het geeft mij een gerust gevoel dat ik de juiste keuzes maak dankzij hun expertise.
Kortom, als je op zoek bent naar een dierenwinkel met een persoonlijke aanpak en deskundig advies, dan is Zowizoo absoluut een aanrader!

Réponse de Zowizoo
Prachtige zaak met groot aanbod
Prachtige zaak met een heel groot aanbod. We worden steeds goed en vriendelijk verder geholpen bij onze vragen. Dikke pluim voor het team !!

Réponse de Zowizoo
Geweldig mooie winkel!
Geweldig mooie winkel met een zeer uitgebreid assortiment. Super vriendelijk verder geholpen met al onze vragen. Hier komen we zeker met veel plezier terug!

Réponse de Zowizoo
Onvriendelijk behandeld
Ik ging gisteren een hondenmand kopen van toch 120 eur en was mijn kaart vergeten. Het meisje aan de kassa was zeer vriendelijk en ging de 5% korting wel regelen maar de verantwoordelijke reageerde ongelooflijk bitsig, dat ze regeltjes moesten volgen en dat ik een nieuwe kaart moest en wat weet ik. Afijn het kwam in orde maar ik heb haar er achteraf op aangesproken. Dit is absoluut niet klantvriendelijk aangepakt. Nochtans, zeker die dierenwinkels met zoveel online concurrentie kunnen het verschil maken door vriendelijk te zijn. Afijn, ik kom er nooit meer binnen en koop vooraan mijn dierenspullen wel goedkoper online zonder afgesnauwd te worden.
Voor alles een eerste keer…
Vandaag hebben we voor de eerste keer onze hond gewassen in de doggywash. Het was een zeer aangename ervaring.
Zowel onze hond (die altijd bang is van het onbekende) als baasjes voelden zich heel comfortabel in deze privé ruimte. Alles netjes en voorradig. Absoluut voor herhaling vatbaar. Al eerder hadden we in deze mooie zaak onze spulletjes gekocht voor de hond waar we door bijzonder behulpzaam en vriendelijk personeel geholpen werden. Met plezier gaan we, samen met de hond, bij Zowizoo shoppen 🐶🐾
L’expérience Trustpilot
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.






