Activewear Group Avis 

2 310
•
TrustScore 1.5 sur 5

1,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered in July. Nothing arrived and no one answered emails on any of their multiple addresses. They then said they were no longer operating but I am welcome to place a new order with their new tradi... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

They went into administration 8th July 2026 , and now all orders made by us customers have been lost. Its been moved into a new company who said you have to pay again to make a new order. Stay away... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

They take your money for products out of stock, make promises that they are being sent immediately or other false excuses, then stop answering your queries and complaints. Hopefully it's sheer incom... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Multiple broken promises (WHEN I could get responses to email) and impossible to contact by phone (not one voicemail was returned). Delivery dates came and went so eventually after several weeks and... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements de sport (activewear)

Écrit par l'entreprise

GHC (UK) Limited is an established UK business with over 13 years experience, specialising in workwear, uniforms, corporate clothing, sportswear and personalised garments. In 2026, GHC (UK) Limited acquired the Activewear Group brand, bringing it under completely new ownership and management. We are proud to be building on the Activewear name while introducing the service standards, reliability and customer care that GHC (UK) Limited prides itself on. From everyday workwear and PPE to fully customised uniforms, our team works with businesses, organisations, schools, clubs and individuals across the UK and beyond. We also provide in-house embroidery and printing, giving us greater control over quality, communication and turnaround times. Above all, we pride ourselves on friendly, responsive customer service, competitive pricing and making the ordering process as straightforward as possible.


Coordonnées de contact

1,3

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

2 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 28 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,3

Tous les avis

(2 310)

343 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Unfulfilled reply’s to reviews

So after my first review regarding an order that I’ve still not received back from March and still no refund which they say they have sent they then comment on the review to apologise and that they have sent an email to me to resolve the problem…. No email received.
I’m pretty sure all the comments that they reply to people’s reviews aren’t being fulfilled. Absolutely disgusting and still taking on orders!!!

26 mai 2026
Avis spontané
Logo de Activewear Group

Réponse de Activewear Group

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you remain unhappy with your experience.

We can confirm that the refund of £16.99 has been processed this morning. Please allow the usual banking timescales for the funds to appear back in your account, as this can vary depending on your payment provider.

We apologise if any previous communication was missed or not received, and we are sorry for the frustration this has caused. If you have any further concerns, please contact us directly with your order reference so our team can review this for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered couple of items three months…

Ordered couple of items three months ago and still nothing. Customer service is just deaf ears and empty space. Don't waste your time and money.

20 février 2026
Avis spontané
Logo de Activewear Group

Réponse de Activewear Group

We’re really sorry to hear this. Waiting three months for an order is absolutely not the experience we want anyone to have, and we understand how frustrating this must be.

Please send us your order number to orderprocessing@activeweargroup.com so that we can look into this urgently and get this resolved for you as quickly as possible.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologise again for the delay and lack of communication.

Noté 1 sur 5 étoiles

Exceptionally POOR service DONT BUY FROM Activewear group

Placed an order on 21/4 and still waiting for the delivery after a month! Sent 2 emails ask for refund and NO REPLY! The worst service even had!

21 mai 2026
Avis spontané
Logo de Activewear Group

Réponse de Activewear Group

We’re very sorry for the delay with your order and for the frustration caused by the lack of response.

We have located your order using the reference provided and can confirm it has been delayed. This is not the level of service we aim to provide, and we completely understand why you’re disappointed.

Our team is looking into this urgently and will contact you directly with an update and the next steps regarding your order/refund request.

Please accept our sincere apologies again for the inconvenience.

Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid at all costs

Avoid at all costs
Couldnt get the stock in time so agreed a refund now having to do charge back through bank then they dispatch the order 15 days after through EVRI even though they agreed a refund.
Avoid at all costs a absolute disgrace of a company with no help to resolve there own failings and still awaiting a refund

21 mai 2026
Avis spontané
Logo de Activewear Group

Réponse de Activewear Group

We’re sorry to see that you’ve left a negative review.

Please be advised that your refund has now been processed and the goods have been delivered. Our accounts team will be in touch with you shortly regarding this matter.

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not try to buy anything from them

Do not try to buy anything from them! I placed an order 2 monts ago and never receive it. After many atemps to contact them they said the product are out of stock, but they took my money!!!!! When I asked for a refund they want to give me a vouchers to use in their shop. They are a scamers.

17 mars 2026
Avis spontané
Logo de Activewear Group

Réponse de Activewear Group

We’d like to look into this and get it resolved for you, but we’re unable to identify your order from the details in the review. Please contact us at orderprocessing@activeweargroup.com so our team can locate the order and follow up with you.

Noté 1 sur 5 étoiles

I wish I had checked here before ordering........

I wish I had checked here before placing an order with this organisation.

Same problem as everyone else; delays, poor communications, same standard eMail from poor Emily-Jayne, the Customer Services Manager who must be inundated with eMails from frustrated customers.

I placed an order mid April, got the standard reply after chasing lack of delivery, and now radio-silence. Have started a chargeback with my Credit Card company.

20 mai 2026
Avis spontané
Logo de Activewear Group

Réponse de Activewear Group

Hello

Thank you for your refund request.
We confirm that this has now been successfully received.

Your refund will be processed within the next 3-5 working days.
Once completed, you may receive a separate confirmation depending on your payment provider.

If you do not receive any further communication after this period, please do not hesitate to contact us.
Our customer services team will be happy to assist you.

Kind regards,
Emily-Jayne
Customer Services Manager

Noté 1 sur 5 étoiles

Thieves

This company is scamming people out of thier hard earned money DO NOT BUY FROM THIS COMPANY IF YOU VALUE YOUR MONEY ,ordered in February 1 reply to email stating out of stock but they have it now and it will be with you shortly blah blah , same email they send to all customers it looks like, asked for a refund ......nothing suprise surprise , i do not even want the goods now and im pursuing avenues to rectify and compensate externally

19 mai 2026
Avis spontané
Logo de Activewear Group

Réponse de Activewear Group

We’d like to look into this and get it resolved for you, but we’re unable to identify your order from the details in the review. Please contact us at orderprocessing@activeweargroup.com so our team can locate the order and follow up with you.

Noté 1 sur 5 étoiles

The worst service I have ever experienced

If I could give them a lower score, I would. Appalling service from start to finish. Two orders still haven’t been fulfilled despite being placed over 3 months ago. All I’ve received are empty promises, constant excuses, and multiple ignored emails. Completely unacceptable experience and absolutely not a company I would recommend.

19 mai 2026
Avis spontané
Logo de Activewear Group

Réponse de Activewear Group

We’d like to look into this and get it resolved for you, but we’re unable to identify your order from the details in the review. Please contact us at orderprocessing@activeweargroup.com so our team can locate the order and follow up with you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor communication & shoddy service

Very bad communication and shoddy service. We placed an order on 20th February and didn’t receive it until nearly the end of March. We received no updates as to the delay until I chased the order, when I was told it was out of stock at the supplier, but now on its way!
I returned part of the order but am still waiting for a refund after 6 weeks, and having chased it and being told it would be processed in 3 - 5 days!
Very poorly run company. I will not be buying from them again!!!

19 mai 2026
Avis spontané
Logo de Activewear Group

Réponse de Activewear Group

We’re really sorry to read this and completely understand your frustration.

We’d like to look into this and get it resolved for you, but we’re unable to identify your order from the details in the review. Please send us an email at orderprocessing@activeweargroup.com so our team can locate the order and follow up regarding your refund.

We sincerely apologise for the inconvenience and for the poor experience you’ve had.

Noté 1 sur 5 étoiles

Placed an order at the beginning of…

Placed an order at the beginning of April (8th) and to date (19th May) still nothing has been received. Have emailed twice and been told on both occasions that it was a supplier issue that had been resolved and that my order would be dispatched - still nothing received. Last email sent on 5th May requesting the order be cancelled and a refund issued, but still no response and no refund received. This is an appalling way to treat customers. No way to be able to speak to an actual human via telephone contact as it just gives you a recorded message. Further email sent to them today to say if it is not sorted, then I will be contacting my bank to report funds taken fraudulently - we shall see what happens........

19 mai 2026
Avis spontané
Logo de Activewear Group

Réponse de Activewear Group

We’re very sorry for the delay with your order and for the frustration caused by the lack of updates. This is not the level of service we aim to provide.

We have located your order using the reference provided and can confirm it has been re-raised for shipment. We’ll ensure this is followed up with our dispatch team as a priority and will contact you directly with the latest update.

Please accept our sincere apologies again for the inconvenience and for the time this has taken to resolve.

Noté 1 sur 5 étoiles

Stay away from this company

Stay away from this company. I have read the reviews and everyone has had the same problem as me. Item not in stock, will give me a refund, and 10% off next order, absolute disgrace.
I’m owed £19 , obviously not a lot, I’m not holding my breath on getting it back.
How are companies like this still operating 🤬

14 avril 2026
Avis spontané
Logo de Activewear Group

Réponse de Activewear Group

We’re really sorry to read this and completely understand your frustration.

We’d like to look into this and get it resolved for you, but we’re unable to identify your order from the details in the review. Please contacts us at orderprocessing@activeweargroup.com so our team can locate the order and follow up regarding your refund.

We sincerely apologise for the inconvenience and for the poor experience you’ve had.

Noté 5 sur 5 étoiles

⭐⭐⭐⭐⭐

⭐⭐⭐⭐⭐

I honestly wasn't even thinking about my order anymore — and then out of nowhere, the boots arrived at my door! What a pleasant surprise. I had completely forgotten I'd ordered them, so receiving them felt like an unexpected gift to myself.

The boots are fantastic — well-made, stylish, and exactly what I needed for my active lifestyle. The quality speaks for itself. But what really stood out was that they still followed through and delivered, even when I had given up hope.

Highly recommend this brand. They don't forget about you, even when you forget about yourself! 😄 Will definitely be ordering again.

15 mai 2026
Avis spontané
Logo de Activewear Group

Réponse de Activewear Group

Thank you so much for this wonderful 5-star review! ⭐⭐⭐⭐⭐

We’re really happy to hear the boots arrived as a lovely surprise and that you’re pleased with the quality, style, and fit for your active lifestyle. Your kind words truly mean a lot to us.

We’re so glad we could deliver in the end, and we really appreciate your patience and support. We look forward to welcoming you back again soon! 😊

Noté 1 sur 5 étoiles

POOR COMPANY LACK OF CLARITY AND CUSTOMER SERVICE

Still waiting for my order from the 4th April, sent a total of 13 emails now for only 1 reply. Was told 5th may 2026

Hello
Thank you for getting in touch, and please accept my sincere apologies for the delay and frustration this has caused.
When we initially attempted to place your order with our supplier, we were advised that the products had gone out of stock. You should have received an email notifying you of this; however, it appears our system did not send this as expected, and I apologise for that. I will be investigating this internally.
The good news is that the item has now become available again and your order is already on its way to us. We process supplier deliveries on the same day they arrive, so tracking details will be sent to you as soon as your order is dispatched.
Once again, I’m very sorry for the inconvenience and genuinely appreciate your patience.
Kind regards,
Emily-Jayne.

We are now on the 14th... no replies to further emails, no order has arrived absolutely disgusting customer service... I will be making a charge back claim with my bank.

AVOID THIS COMPANY

5 avril 2026
Avis spontané
Logo de Activewear Group

Réponse de Activewear Group

Hello,

Thank you for your review. I’m very sorry for the delay with your order and for the lack of communication you’ve experienced. This is not the level of service we aim to provide, and I completely understand your frustration.

I can see from your order reference that we have been looking into this for you. Unfortunately, the original delay was caused by a supplier stock issue, and we also identified that an automated stock-update email did not reach you as it should have. I appreciate that this does not excuse the lack of follow-up, and I sincerely apologise.

We are checking the latest status of your order now and will contact you directly with an update and the available options, including cancellation/refund if you no longer wish to wait.

Again, I’m very sorry for the inconvenience caused.

Kind regards,
Emily-Jayne
Activeweargroup

Noté 1 sur 5 étoiles

Order not received

Placed an order at the beginning of March, I chased this after a few weeks and was told “sorry for the delay, it’s now back in stock” I still haven’t received the order and no contact back whatsoever. I have emailed but it keeps bouncing back despite it being the email address I used last time. After waiting so long all I want is a refund. Can anyone provide a phone number for me to speak to someone directly ?

3 mars 2026
Avis spontané
Logo de Activewear Group

Réponse de Activewear Group

W’re really sorry to hear this and completely understand your frustration.

We have your order reference and will look into this urgently for you. As you’ve now requested a refund, we’ll review the order details and arrange this as quickly as possible.

We’re also sorry to hear your emails have been bouncing back. We’ll check this on our side, as customers should always be able to contact us without difficulty.

Apologies again for the delay and for the inconvenience caused.

Noté 1 sur 5 étoiles

This company is awful

This company is awful. They have never sent my t shirts. They have took my money .they never answer your emails. There just scamming people left right and center. Im 😡😡😡 mad as he'll. Il never get my money back. Avoid this company at all cost.

12 mai 2026
Avis spontané
Logo de Activewear Group

Réponse de Activewear Group

We’re really sorry to read your review and completely understand your frustration. This is not the experience we want any customer to have.

We’d like to look into your order urgently and resolve this for you, whether that means confirming the delivery status, arranging a replacement, or issuing a refund where appropriate. Please contact us at orderprocessing@activeweargroup.com with your order number and the name/email used at checkout so we can investigate straight away.

We do respond to customer enquiries, so we’re sorry if your emails have not reached the right place or if there has been a delay. We take comments like this seriously and want the chance to put things right.

Noté 1 sur 5 étoiles

Good company gone bad.

Good company gone bad.
Waiting for months for my order.
No phone number to call.
Emails aren't answered.

*Update*
My order was finally received. Nearly 3 months late.

23 février 2026
Avis spontané
Logo de Activewear Group

Réponse de Activewear Group

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must be, especially after waiting so long for your order and feeling unable to get the support you needed.

This is certainly not the standard of service we aim to provide, and we sincerely apologise for the lack of communication and delays you’ve experienced. We appreciate your feedback, as it highlights areas where we clearly need to improve.

We would still welcome the opportunity to look into this properly and see what happened with your order. Please contact us directly with your order details at enquiries@activeweargroup.com so we can investigate this further for you as quickly as possible.

Again, we’re sorry for the disappointment caused and appreciate you bringing this to our attention.

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely terrible from beginning to…

Absolutely terrible from beginning to end. They took my money, didn’t deliver the item I'd paid for, agreed to a refund but then haven’t delivered that either. Still waiting for my money back nearly a month after my original order. Communication is appalling. Won’t ever shop with them again.

*Update* You will see from their answer that they are claiming to have processed my refund on the 8th May. Today is the 20th of May and I STILL HAVEN’T RECEIVED MY MONEY BACK.
THESE PEOPLE ARE SCAMMERS. DON’T GO NEAR THEM

8 mai 2026
Avis spontané
Logo de Activewear Group

Réponse de Activewear Group

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. This is not the level of service we aim to provide.

Your refund was processed manually on 08/05/2026, and we appreciate your patience while this was resolved. We sincerely apologise for the delays in both delivery and communication throughout this process.

Thank you for your feedback — we take comments like this seriously and will use them to improve our service moving forward.

Noté 1 sur 5 étoiles

Absolutely shocking company

Absolutely shocking company! 2 months after ordering I’m still waiting for my order or a refund. Contacted multiple times, very slow response times, if they even respond at all. Keep getting fobbed off that my order will be sent out. Lied to that the person dealing with my order had left the company, only for them to be the next person to respond to yet another request for update/refund. Looks like I may have to do a chargeback and contact Trading Standards. Avoid this company like the plague!!

7 mai 2026
Avis spontané
Logo de Activewear Group

Réponse de Activewear Group

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the delays and communication issues you encountered.

Your refund was processed on 11/05/2026, and we sincerely apologise for the time it took to resolve this matter. We recognise that the level of service you received fell below expectations, particularly in relation to updates and response times.

We appreciate your feedback and are actively reviewing our processes to ensure situations like this are handled more efficiently in future.

Noté 1 sur 5 étoiles

I placed an order two months ago …

I placed an order two months ago and was informed it had been received at the warehouse on Friday 13th March (unlucky for some!). Just one pair of safety shoes, not a difficult order to fulfil. I have since tried numerous times to contact the company, firstly asking for information on the delivery and more recently asking for a refund. The latest response from them, over a week ago, was that the order was on its way. It's not! I have again asked for an immediate refund and still no response. Activewear - you have replied to other reviewers recently. Can you tell me if I will be getting a refund???

13 mars 2026
Avis spontané
Logo de Activewear Group

Réponse de Activewear Group

We’re very sorry for the delays and frustration caused with your order and communication experience.

Your refund request has now been sent to our accounts department and the funds should be returned to your original payment method within 3–5 business days. We appreciate your patience while this is processed.

Please accept our apologies again for the inconvenience caused.

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not use

Took alot of effort to give 1 star terrible do not buy

6 mai 2026
Avis spontané
Logo de Activewear Group

Réponse de Activewear Group

We’re sorry to hear you were disappointed with your experience. We appreciate all feedback and take customer concerns seriously. If there was a specific issue with the product, please contact us directly so we can help resolve it.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus