De reis was heel goed geregeld en we…
De reis was heel goed geregeld en we hebben echt genoten van de Roadtrip in Amerika. Het was prachtig en afwisselend door natuur en drukte van de steden
Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus
Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus
Onvergetelijke Amerika reizen. Alle hoogtepunten, prachtige Nationale Parken, adembenemende kustroutes en ervaar de bruisende wereldsteden. Bekijk ons aanbod.
Aucune trace de demande d’avis
Cette entreprise n’a pas invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.
Comment cette entreprise utilise Trustpilot
Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.
De reis was heel goed geregeld en we hebben echt genoten van de Roadtrip in Amerika. Het was prachtig en afwisselend door natuur en drukte van de steden
Heel goed georganiseerde 12 daagse groepsrondreis met Yvonne als meer dan uitstekende reisleidster en Franks als betrouwbare chauffeur. Veel fotostops op de reisroute, genoeg tijd om te lunchen, leuke en nuttige informatie tijdens de reis, gezellige hotels met goede bedden en veel leuke en interessante optionele excursies.
AmerikaPlus heeft onze wensen omgezet in een geweldige rondreis. Verblijf van vier dagen in New York gecombineerd met doorreis naar Denver. Vanaf Denver rondreis langs verschillende Nationale Parken waaronder Rocky Mountains en Yellowstone. De standaard route kon worden aangepast, hierdoor hebben we onze reis kunnen aanvullen met prachtige locaties als Cheyenne (in juli de Frontier days!) en Sheridan (echt een aanrader, schattig stadje!).
Onvoorzien ongemak werd prima opgelost door AmerikaPlus en heeft zelfs tot een waardevolle aanvulling van onze reis gezorgd. Niet alleen voorafgaand maar ook tijdens de reis is AmerikaPlus een waardevolle organisatie.
De communicatie voor aanvang van de reis was heel goed. Op vragen werd snel gereageerd. Wij vertrokken op de 1ste dag van de covernment shutdown. Er was dus veel onzekerheid over wat wel en niet door kon gaan. Onze zorgen werden serieus genomen en voor zover mogelijk werd er meegedacht.
Groepsreis geboekt via AmerikaPlus. Ik vind het fijn dat alles via e-mail geregeld kon worden. Wordt goed naar wensen geluisterd. In mijn geval betekende dat afwijkende reistijden t.o.v. de voorgestelde tijden op de site.
De organisatie van de reis New York en West America, 22 dagen, is heel fijn verlopen rekend houdend met onze gewijzigde wensen. Autohuur in LA via Hertz verliep probleemloos.
Indien je overweegt naar Amerika met vakantie te gaan AmerikaPlus zeker aan te raden.
De rondreis New York- Florida was goed geregeld en we hebben genoeg highlights gezien. Jammer dat we de Manatees (zeekoeien) niet hebben kunnen zien maar het alternatief, schildpadden ziekenhuis, was ook de moeite waard.
Fantastische 16‑daagse Highlights of the West-rondreis! medewerkers AmerikaPlus waren supervriendelijk, kundig en altijd bereikbaar. Alles was tot in detail geregeld, een onvergetelijke ervaring, hartelijk dank!
In mei een reis geboekt via deze organisatie. Een rondrit van Chicago tot San Francisco. Bij aankomst aan het eerste hotel was er geen welkomst, noch uitleg. Je wordt opgepikt op een volle bus (52 man) zonder enige vorm van comfort. Geen tv, geen radio en amper plaats. Dan blijkt ook een venster volledig bedampt waar je verplicht wordt 2 dagen aan te zitten zonder uitzicht.
Het beloofde programma op de site wordt niet gevolgd. Heel veel bezienswaardigheden werden overgeslagen uit tijdsgebrek. Wanneer het bedrijf hiermee werd geconfronteerd kreeg ik als uitleg dat hun programma, zowel op de site, als in de brochure, geen belofte is. De reis zelf was enkel een busrit met korte stops van 20 min tot max. 1u op bestemming.
Aankomst hotels 's avonds laat, wanneer de horeca reeds gesloten is en met vertrek 's morgensvroeg. Wachttijd van 1u meegerekend in de bus bij het inladen van alle bagage.
Eetgelegenheden op parkings langs de wegen met enkel aanbod van fastfoodketens door de gids.
De gids onervaren oudere dame die Duits en Amerikaans door elkaar spreekt, terwijl ze haar info afleest met een micro zonder oogcontact. Dan nog tijdens de ritten constant ruzie tussen chauffeur en gids over het gebrek aan communicatie. Bij klachten aan ATI (American tours international) tijdens de reis wordt je afgepoeierd door de gids die meedeelt dat ze geen tijd heeft of zegt dat ze doodop is.
Van de 16 dagen, welgeteld 4 dagen kunnen genieten (waar je op jezelf bent). Meteen na de reis hierover contact opgenomen met Amerikaplus. Een verslag van 26 blz met alle gebreken. Na 2 maand aan het lijntje te worden gehouden met beloftes dat ze er iets gaan aan doen krijg je dan als eindbeslissing te horen:
Hun aangeboden programma is geen belofte, je moet zelf maar uitvissen dat de afstanden onhaalbaar zijn om de steden daadwerkelijk te bezoeken. Tickets waarvoor je betaald (zoals Bryce canyon), maar de gids niet wou geven (omdat je op een later moment wou gaan), worden niet terugbetaald. Dat je op sluitingsdagen van de winkels arriveert in steden. Dat je bus bezienswaardigheden overslaat omdat ze verkeerd rijden of geen parking vinden... allemaal spijtig maar daar blijft het bij.
Geen enkele vorm van compensatie werd aangeboden en je moet gerechtelijke stappen ondernemen. Een dikke middelvinger dus, zonder reactie op alle vermelde tekortkomingen.
Dit is voor mij de eerste keer geweest dat mijn geboekte groepsreis zo'n teleurstelling was. Een grote zonde van je geld. De eerste en laatste keer dat ik heb geboekt bij hen.
Een grote afrader ! Bespaar je de ellende en boek zeker geen groepsreis via Amerikaplus.
Mijn review over Amerika Plus is gebaseerd op mijn persoonlijke ervaring,
bus/groepsreis van Chicago naar LA in mei 2024 uitgevoerd door ATI, locale partner in Amerika.
Ik heb in volle vertrouwen mijn reis geboekt
Bij Amerika Plus ivm hun zeer aantrekkelijke programma aangeboden online en in de reisbeschrijving.
Helaas mijn vertrouwen in dit bedrijf was van korte duur.
De grootste Highlights/ optionele excursies die op de programma staan, werden niet uitgevoerd, de bus had een lekkage in het grote raam waardoor helaas niet mogelijk was om naar buiten te kijken. Dit heeft gezorgd voor vele ruzies tussen de passagiers en totaal onbekwame gids voor deze reis met 52 passagiers on board. Wij moesten iedere keer van plaats veranderen van de gids.Helaas moest ik naast het beslagen raam zitten in Yellowstone waardoor ik niet van de uitzicht kom genieten.
Voor de liefhebbers van de Duitse taal:
de hele reis was uitgevoerd in het Duits en in het Engels, terwijl in reisbeschrijving staat Nederlands , mits niet genoeg Nederlandse reiziger in de bus, dan in het Engels.
De grootste deel van de medereizigers waren Duitse senioren .
De gids heeft uren info's voorgelezen in het Duits, dan weer in het Engels.
Zeer vermoeiend , gezien lange zitten in de bus.
Mijn klacht was afgewezen en ontkent door Amerika Plus.
Eerst werd er begripvol opgereageerd, maand lang aan het lijntje gehouden, beloofd dat ze altijd uitkomen in dit soort van de situatie.
Daarna kwam een harde klap aan :
Geen financiële compensatie!
Ik heb ze aansprakelijk gesteld bij het Rechstbijstand. Helaas was mijn zaak niet verder doorgezet , omdat ik niet schriftelijk heb geklaagd bij de gids zelf .
Ik heb paar getuige verklaringen van andere medereizigers toegevoegd die deze reis hetzelfde hebben ervaren, maar juridisch gezien was dat niet genoeg.
Gelukkig heb ik een bevestiging gekregen van het Rechtsbijstand, dat ik simple weg gedupeerd ben !
Dit heeft mij heel goed
gedaan om begrepen te worden en mijn verdriet te mogen delen met iemand die daar verstand van heeft.
Op de fb site van Amerika Plus heb ik ze laten weten dat ik van plan was om mijn verhaal te vertellen bij Trustpilot, dan werd mijn bericht verwijderd en vervolgens ben ik door ze geblokkerd.
Dit zegt voldoende!
Ik heb jaren voor deze reis gespaard maar helaas kon ik mijn American Dream niet mogen beleven .
Ik heb toch nog veel van geleerd:
Aleen schriftelijk klagen ter plekke bij de gids/ hotel . Mondelinge klachten werden genegeerd!
Ik ben wereldreiziger, vaak gereisd met de grote jongens zoals Djoser, NRV en nooit hoefde gebruik te maken van het klachten formulier .
Ik hoop het ook nooit hoeven te doen,
want volgende keer ga ik totaal anders voorbereid op reis , zeker nooit met Amerika Plus.
Ik ga zeker goed uitzoeken wie de uitvoerder/ lokale partner in Amerika is. Never ever ATII! De auto van mijn kennis was kapot in Dead Valley en ATI heeft hem geen hulp aangeboden. Na lang wachten in de warmte van ongeveer 6 uur, kwam de hulp uit totaal andere hoek .
Ik zag zo veel mooie reacties over Amerika Plus, meeste op hun eigen site! Zullen die wat minder positief verwijderd worden???? Net als die van mij?
Deze organisatie waarmee wij voor de eerste maal een reis hebben ondernomen, heeft ons op géén enkel gebied ontgoocheld. Alles was perfect geregeld.
- De meegereisde gids was super, super A++++
- De reisroute op zich prima, veel heel veel moois gezien
- De gekozen stops en bezienswaardigheden, super
- Accomodatie A++++
Alles perfect geregeld en duidelijk.
Wat jammer is dat er via de app travel key en de reisbeschrijving zelf een totaal verkeerd beeld wordt gegeven van de overnachtingen de afbeeldingen komen totaal niet overeen.
Dit vind ik erg misleidend en jammer tip voor Amerika Plus geef een reëel beeld dan weten mensen waar ze aan toe zijn.
We zijn nu in Pioneer Lodge echt pauper op zijn Hollands gezegd,je komt aan en wat je ziet is een container met afval,zeer onvriendelijk bij aankomst.
Ik ben nu halverwege de reis tot nu toe 3 overnachtingen die oké zijn Dit is echt een discepti.
Ben al bang voor de volgende overnachting;(
Reisorganisatie die als doel stelt je een tevreden reis te laten maken. Met alle egards aandacht en toewijding werd onze gewenste reis besproken en beoordeeld
om onze keuze te optimaliseren tot het beste resultaat
Persoonlijke wensen werden waar mogelijk was vastgelegd en toegekend. Persoonlijke benadering voor-, tijdens- en na de boeking. Prijsgarantie en uitvoerige documentatie met alles wat met je gewenste reis te maken heeft. We gaan voor een volgende boeking en heb wederom het volste vertrouwen is het slagen van onze volgende reis naar de usa
Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.
Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.
En savoir plus sur les différents types d'avis.
Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.
En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.
La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.
Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.