Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I purchased one window perch and I'm going to get at least one more. It's extremely well-made and sturdy...my cat loves to take a running leap onto it! I can move/install it easily, so my cats c... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Had it about a year now & the entire UV light component stopped working entirely. (I’ve tried replacing the bulb) Also the little plastic lever on top that open & closes the water flow valve has compl... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Wonderful product (fish aquarium filter), But trying to get replacement parts is a nightmare no telephone number. I’ve left a message on their email no response. At this point in time, I would never... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

The parts came in a timely manner. There wasn't much communication as to when it shipped and trying to track it. I received it in good condition and it fit nicely on my canister filter. I'm so grate... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'articles pour animaux

Écrit par l'entreprise

Amosijoy story began with a simple mission: to create products that make pets and their families happy. With more families raising pets in the city, noticed a gap in the market for pet products that were both functional and aesthetically pleasing. We set out to create a brand that would meet this need, and as a result, we are passionate about providing high-quality pet supplies to our customers.


Coordonnées de contact

3,5

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

56 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 14 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 24 heures

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,5

Tous les avis

(56)

24 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great window cat bed!

My cats love this new window seat cat bed. It shipped quickly and was super easy to put together. It holds my 17lb cat without a problem. I highly recommend this cat bed!

5 décembre 2024
Noté 5 sur 5 étoiles

Amosijoy 660gph canister filter

Although it takes a bit to get a hold of you mostly because of the distance my experiences have been great. Once ordered I usually get items in a couple weeks. I think it might help if you can work with Amazon on all parts for the canister filters that are available. Our correspondence has been informative. Thanks for all your help.
Bob...
P.S. By the way the filters I have work great.

25 novembre 2024
Noté 1 sur 5 étoiles

DISAPPOINTING TO SAY THE LEAST

AT FIRST I WASS O HAPPY WITH MY PURCHASE THAT I BOUGHT A SECOND ONE, I THOUGHT IT WAS THE PERFECT FILTER AND NOT EVEN A MONTH LATER BOTH FILTERS WERE MAKING THIS ANNOYING NOISE OF TRAPPED AIR THAT WOULD NOT GO AWAY, I CLEANED THEM INCLUDING THE PROPELLER AND NOTHING WOULD WORK,NOW THEY ARE BACK IN THE BOX THEY CAME IN CAUSE I CAN'T RETURN THEM AND THE REPLACEMENT PADS FOR THE 660GPH ARE NON EXISTING, DISAPPOINTING TO SAY THE LEAST SO NOW I PURCHASED TWO SICCE WHALES

5 octobre 2024
Noté 1 sur 5 étoiles

I had no idea when I would receive my…

I had no idea when I would receive my order. After a week, I contacted the company via email and was told that orders are delivered on Saturdays. I still have not reviewed my order. No tracking, no updates. I will NOT be using this company again.

5 octobre 2024
Noté 4 sur 5 étoiles

Nothing went wrong

Nothing went wrong. However, better communication between getting a notice that the order was received and a ship date with tracking number/receive date should be more readily available than having the buyer text the company to get the information and wait for an answer.

18 septembre 2024
Noté 2 sur 5 étoiles

I've still not received my order but I…

I've still not received my order but I am being hounded to leave a review. Seems like the company would make sure the item was delivered before asking, repeatedly, for reviews.

12 juin 2024
Logo de Amosijoy

Réponse de Amosijoy

Hi! We have never sent you an arrival email. Yesterday, we updated your delivery status and sent you an email. We don't know why Trustpilot would send you a comment email. We set the background to send a comment email one week after completing the order. And your package is still on the way now. We will ask Trustpilot about this.
Sorry for disturbing you.

Noté 5 sur 5 étoiles

This is my second review

This is my second review. Purchased window perched for my cat a few months ago. First my cat was not comfortable with it due to the stretching of the fabric. He would go there and stay for a short time and jump off. Now he loves it. He sleeps there all the time. So far the suction cups are steady and stay strong. I’m happy with the purchase.

15 août 2023
Noté 1 sur 5 étoiles

manufacturer does not stand behind stated support

09/25/2023

WOW reply is even MORE of a indictment of the THE SCAMER who sold it. is not the person reasonable for the WARRENTY the manufacture is! I do not have any interest in your selling model making the person WHO has no Parts to send me.

here is a good example of excellent cust service
I have a Aqueon fish tank with a led hood, the leds in the hood started blinking and it was no longer usable

i contacted the manufacture and they replaced the hood for no charge, not even any shipping no questions asked. you should aspire to this level of service

The talk to the SALES Rep is norting more than a SCAM to shift responiceibly for YOU the manufacture to the seller to DELAY DELAY DELAY

I have no hope of you honuoering you ON THE WEB SITE warrenty for life

Hello fellow Amazonians

Okay two-part review so I purchased this newer model canister filter to replace one that I already had which was a model EPC-850-UV because it had stopped functioning and since I did not want my fish tank be without filtering I purchased this model EPC-1000-UV because it was a three tray set of the original two tray

The new filter was very easy to set up and is running just fine and I actually used the original intake and outtake from the first unit since they fit perfectly

Okay the Fish happy I am ready to see about replacing the parts that are damaged in the original filter so they may use it on a different tank when I tried to contact the manufacturer directly to purchase parts because I knew it was no longer in warranty this is the email I got from the manufacturer if you consider long-term support for something that is going to be a product you're going to use for many years you may want to consider this reply I got from them in your decision to purchase their product there are many many filters in this price range on Amazon maybe one of the other manufacturers will stand behind their product

on there web site it has this:
lifetime customer support
that means i should be able to buy replacement parts

Dear Friend,
I'm sorry to tell you that since you purchase the filter from other store, we can not sell it to you even though we have seemingly the same accessories. We cannot guarantee that your filter will work properly with our accessories.
Thanks for understanding.
Best Regards


Sally

14 juillet 2023
Avis spontané
Logo de Amosijoy

Réponse de Amosijoy

Hi! Tanada. We apologize for any unpleasant experience you may have. We appreciate your suggestion and will take it into consideration.

But one thing we've been saying all along is that we don't know where it came from, just know that you purchased it from an eBay store and you never sent a photo with the AMOSIJOY logo on it. We only received a photo of a broken part, which is why I wrote the "parts look the same" comment in the email.

We are definitely responsible for the AMOSIJOY after-sales issue. We send an after-sales email to you. Just send us a picture of the filter with the AMOSIJOY logo on it. We will handle your problems.

Sincerely Yours,
Sally



Your previous email:
Hello,
I must've missed this response in my list I didn't find it till today I know I did not buy it from Amazon so I kinda need to park because I cannot get Amazon to cover something I can buy from them is there a possibility that the part is available is it not available to I just need to replace it what you thought.
Again the part I need is the part that holds the impeller in place as it has somehow become warped or melted and it just is the not working as it should I did try eBay first to see if there was any used ones that I could apart from there doesn't seem to be any
thanks for your time
Roger

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus