A Pup Above Avis 

109
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,4

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

My dog absolutely loves A Pup Above! So much so I also have my daughters dog eating it! they get so excited at mealtime, and I love the transparency around where every ingredient is sourced. It gives... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

My sensitive stomach, finicky dog, does great on the chicken and rice. Still doing well after 18 months. Always frozen on arrival and consistently fresh. Customer service has also been good.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great product and great customer service. Very efficient ordering process and the frozen food is so well packed for shipping that it arrives still frozen. I have been a subscriber for a few years no... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

I was cooking for my dog every week, A Pup Above does it for me using essentially the same ingredients and adding peace of mind that they've got all the vitamins and minerals added. My dog Tito loves... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin d'articles pour animaux
  2. aussi dans
  3. Animalerie
  4. Magasin d'alimentation animale

Écrit par l'entreprise

A Pup Above makes human-grade fresh dog food for people who want to feed their dogs real food, not mystery kibble. Every recipe is gently sous-vide cooked in small batches with real bone broth and whole ingredients you can actually recognize: real meat, vegetables, and nutrients your dog needs to thrive. We started as a family company. Founders Ruth and Javier Marriott built A Pup Above around their Pomsky, Lola, after searching for food they could trust and coming up short. What began in a home kitchen is now trusted in more than 2,900 pet retailers nationwide, plus direct-to-door delivery for families who want fresh food without the trip to the store. Our food is Vet Nutritionist Formulated for complete, balanced nutrition at every life stage, from puppies to seniors. The sous-vide method locks in nutrients and flavor at low, gentle temperatures, which is part of why our recipes reach 93%+ digestibility. That matters for dogs with sensitive stomachs, and it is why so many picky eaters finally clean their bowls. There is a recipe for every dog. Choose from cage-free Chicka Chicka Bow Wow, Texas Beef Stew, Porky's Luau, Turkey Pawella, Turducken, Fish Gone Wild, and a dedicated Puppy Recipe. Whether you feed fresh as a full meal or a topper, the difference shows up in the bowl and in your dog. We believe fresh, real food is one of the best things you can do for the dog who gives you everything. Thousands of dog parents have made the switch and seen the change for themselves. Read their reviews, then see what real food can do for your dog. Welcome to the pack.


Coordonnées de contact

4,4

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

109 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 42 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,4

Tous les avis

(109)

73 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Belthazar has severe food allergies

Belthazar has severe food allergies. He only tolerates beef and lamb. I’ve subscribed to almost all gently cooked brands. Farmers Dog was messy and had little to no vegetables for the price. Ollie went bad within days and gave us explosive diarrhea after a few months. Just Food for Dogs went out of business in Austin😭.
Now he only eats A Pup Above!
Great flavor, storage and ease of use.
Belt’s a Beef Stew boy

15 avril 2026
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Th fabulous food

The only reason I give it 4 stars is because of the delivery company that you guys use. They leave the products sometimes in the sun. I don't know why they can't leave it on at the front door which has a covered patio
. Your food is awesome. My dogs love it and are doing well on it. I just wish you had a little more grain inclusive formulas. As my dogs are not grain free

18 juin 2026
Avis spontané
Noté 4 sur 5 étoiles

Have been buying for 6+ months

Have been buying for 6+ months. Quality of food is good, ability to change recurring order is a bonus, and pricing is competitive. Use of shipping contractor is sketchy and not reliable. Shipment always arrives in a defrosted state, not always delivered as stated in tracking, not always delivered to door, and not notified promptly when delivered. If as a customer am buying from company, do not want to deal with shipping contractor for issues. All you get is the run around. If shipping issues continue, will rethink purchasing.

24 juin 2026
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

My pup loves this food and it's the…

My pup loves this food and it's the only one I have found that's not 25-20% fat, which, btw, is horrible for any dog long term. I will say it's still 16% fat. I wish this company could make a fresh food that's 10-13% FAT, as this is what's best for our babies long term. If we want, we can increase the fat ourselves by adding an oil, so that I think would actually increase your sales significantly.

24 juin 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Misleading and non-honest sale pricing…

Misleading and non-honest sale pricing being advertised on this brands main website. Shady business practices. If you able to, steer clear from this brand.

24 juin 2026
Avis spontané
Logo de A Pup Above

Réponse de A Pup Above

Thank you for reaching out to our support team directly, we already replied to you there but will also post our reply publically here since you have decided you need to post this publicly here on our Trustpilot page as well.

We are happy to clarify. (also, based on the context of the screenshot you send us over email)

The price shown ($11.50/lb for a one-time purchase or $10.92/lb with a subscription) is the cost per pound of food, not per bag.

In the screenshot you shared, the bundle is configured with 4 of our 7lb bags, for a total of 28lbs of food. The pricing is calculated based on the total weight of the order, which is why the Subscribe & Save total comes to approximately $305 after the 5% subscriber discount is applied.

I apologize for any confusion. I can certainly understand how the pricing display could be interpreted differently at first glance, and I appreciate you bringing it to our attention.

Seeing as you haven't yet ever purchased anything from us or done business with us yet, we would love the opportunity to address any further questions so you can test out introducing our product to your pup(s).

Noté 1 sur 5 étoiles

My fiancée attempted to call them to…

My fiancée attempted to call them to pause our subscription because our dog was experiencing diarrhea. Unfortunately, there is nobody to speak to and they force you to text them. She texted them to pause the next order and somehow "a pup above" decided to send us 2 more orders equaling $1,300. When my fiancée fought this they told her that she accidentally ordered 4 months before pausing subscription. Of course, that is not true and we have evidence via text, etc. We are contacting our credit card company, BBB, etc. This is the worst experience we have had with a dog food supplier and we sincerely warn any future customers from doing business with them. Our story is not unique as you see other Reviewers with similar stories.

2 avril 2026
Avis spontané
Logo de A Pup Above

Réponse de A Pup Above

Hi Damon, we did connect with you and your fiancée on this, and we're sorry the resolution wasn't what you were hoping for. We reviewed the account and worked through the options our policies allow, even though we know that didn't fully settle things for you. We take feedback like this seriously and it's already shaping how we handle pause requests. If anything's still open on your end, we're here if you want to reconnect.

Noté 1 sur 5 étoiles

Very disappointing experience with A…

Very disappointing experience with A Pup Above.

I paused my subscription because my dog became very sick on their food, yet they still processed TWO orders back-to-back, totaling over $1,300 in frozen dog food. That’s an unreasonable amount for any household to store.

I tried contacting them multiple times through email, phone, and text before shipment and received no help. They shipped both orders anyway and are now refusing a refund.

I’ve since escalated this through PayPal.

Just be aware before ordering.

2 avril 2026
Avis spontané
Logo de A Pup Above

Réponse de A Pup Above

Hi Protea, our team did speak with you about the two orders, and we're sorry we couldn't land on an outcome that felt right to you. We reviewed everything on the account and did what we could within our policies. We hear that it wasn't the answer you wanted, and we're genuinely sorry the food didn't work out for your dog. We're still here at [care channel] if there's anything outstanding.

Noté 1 sur 5 étoiles

They spam me with their emails I didn't sign up for and won't stop.

They spam me with their emails. I never signed up for them just randomly started getting them. I used their unsubscribe link and said it was successful yet continue to get their emails. I reached out to them to tell them to stop spamming me with their emails and they "claim" they "attempted" to remove my email address from their email list but here we are, a month later and I am STILL getting them. Why would I ever bother ordering from a company that spams with emails I didn't sign up for and pretend they do it but clearly they don't.

7 mai 2025
Avis spontané
Logo de A Pup Above

Réponse de A Pup Above

Hi, thanks for flagging this, and we're sorry it took more than one try to get right. We've gone in and suppressed your address across our system so the emails stop for good. You should never have to ask twice for that. If a stray one ever slips through, send it to [care channel] and we'll shut it down immediately.

Noté 2 sur 5 étoiles

It was good until it wasn't....

It was good until it wasn't....long story short, my dog loves 'A Pup Above' but their customer service and their subscription service needs major improvement. I got double-shipped a big shipment of food (7lb/$300 order x 2) and am very upset due to 1) being charged twice within days of each other and 2) I have no room for 14lbs of frozen food in my fridge!! I emailed customer service saying that I did not authorize the 2nd subscription shipment that was placed at 2am (I was asleep when the additional subscription/order was placed) and their response was 'Did you perhaps hit the 'send now' button?' indicating that I had maybe made a mistake and accidentally ordered more food in my sleep?!?! They will do nothing but say 'sorry the shipment has already been shipped.' I am beyond frustrated with this whole situation. It's upsetting because my dog loves the food but I refuse to continue spending my hard earned money on a company that refuses to do right by their customers. Save yourself the trouble, don't sign up for their subscription plan...as evidenced by other negative reviews here. It's a shit-show.

4 février 2025
Avis spontané
Logo de A Pup Above

Réponse de A Pup Above

Hi Cheyenne,

We're truly sorry for the frustration and inconvenience you experienced with managing your subscription order. We completely understand how upsetting this situation was, and we appreciate you bringing it to our attention.

After reviewing your case, we have processed a full refund for the duplicate order as a one-time courtesy, and we’ve ensured that all subscriptions associated with your account have been canceled. You won’t receive any further shipments or charges from us.

We truly appreciate you & your dog giving A Pup Above a try, and while we regret that we didn’t meet your expectations, we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best,
A Pup Above Customer Support

Noté 5 sur 5 étoiles

Better than Kibble

OMG! My dog, Major loves the Turkey and Pork Luau. He is a German Short Hair Pointer, so weighs about 70lbs. We feed a very high quality kibble, but the lady at our pet store encouraged me to feed gently cooked food over canned food to increase the flavour, and it’s healthier. So now we add about half a patty to his meals and he just loves it!

28 octobre 2024
Avis spontané
Logo de A Pup Above

Réponse de A Pup Above

Major has good taste. Love that half a patty turned mealtime into something he gets excited for, and that the recommendation to go gently cooked paid off. Give that 70lb boy a scratch from us.

Noté 5 sur 5 étoiles

We started feeding our dog Baxter ,A…

We started feeding our dog Baxter ,A Pup Above around 2 months ago. I saw it at my local pet store when I went in to buy her a new leash. We have been feeding him the Beef Stew and he goes crazy for it!! It actually looks like Beef Stew! We were buying her food from another gently cooked company on-line, but she definitely likes this brand better! Thanks A Pup Above!!

30 octobre 2024
Avis spontané
Logo de A Pup Above

Réponse de A Pup Above

So glad Baxter is going crazy for the Beef Stew, and that it stood out next to what you were feeding before. Thank you for the kind words.

Noté 5 sur 5 étoiles

High-Quality Dog Food That All My Dogs Love!

I recently switched to A Pup Above and couldn’t be happier with the results. I have three dogs—Bella, a 16-year-old Chihuahua, Bailey, a 4-year-old pug mix, and Roman, a 2-year-old boxer—and they all absolutely love it! From the moment I opened the first package, I could tell this food was different. The ingredients are fresh and wholesome, and I feel great knowing I’m feeding my dogs real, nutritious meals.

Bella, who’s much older and has difficulty eating in her senior years, eats it right up, which is fantastic to see. Bailey and Roman are both energetic and have thrived on this food; their coats are shinier and seem even more active and happy.

On top of that, the customer service has been excellent—responsive and helpful. A Pup Above truly cares about pets and their health, and I couldn’t recommend them more highly!

14 octobre 2024
Avis spontané
Logo de A Pup Above

Réponse de A Pup Above

Three happy dogs across three very different ages is the best thing we could hear, and we're especially glad Bella is eating well in her senior years. Thank you for the note on our care team too. That means a lot.

Noté 5 sur 5 étoiles

Highly recommend!

Our dogs love the Turkey Pawella and are genuinely excited to eat again. The product is easy to serve and I love that it is fresh and I can see the ingredients! Highly recommend!

10 octobre 2024
Avis spontané
Logo de A Pup Above

Réponse de A Pup Above

Nothing better than dogs genuinely excited to eat again. Glad the Turkey Pawella is an easy yes at your house, and that seeing the ingredients gives you confidence.

Noté 5 sur 5 étoiles

Switched from Farmer's Dog

I tried this food as an alternative to Farmer's Dog since the quality seem to be off and my dogs were not eating.

We got the sampler pack and it's now our go to food for our pups. They love all the recipes and you can tell how much meat is in these stuff...!

Great food, highly recommend!

15 septembre 2024
Avis spontané
Logo de A Pup Above

Réponse de A Pup Above

Glad the sampler made the decision easy and that all the recipes landed with your pups. Thank you for switching over to us.

Noté 5 sur 5 étoiles

I love this food

I love this food! Luna, my 13 year old multipoo loves it more! She has always been such a picky eater and I've always had to find creative ways to get her to eat. I bought the Texas Beef Stew and she ate every little morsel in her bowl. We are going to try the Porky's Luau next. It's a relief to find a food that is human grade, not full of junk and my pup loves.

1 octobre 2024
Avis spontané
Logo de A Pup Above

Réponse de A Pup Above

A picky 13-year-old clearing every morsel is a real win. Luna has great instincts. Hope she takes to Porky's Luau just as happily.

Noté 1 sur 5 étoiles

Wont honor the order

I place an order for a sample pack last week, It came up as free. I got an email confirming my order. then 2 days later the email me again and cancel my order tell me that I have to buy something to get the sampler. Why would I order food 1st then buy the sample? I want the sample to see if my dog likes it. If your website gives it to me free, thats your bad and not mine. Honor your screw up, fix it and move on.

12 septembre 2024
Avis spontané
Logo de A Pup Above

Réponse de A Pup Above

Hi Connie, we did follow up on the sample pack, and we're sorry for the confusion on how the offer came through. We worked it within what we could do on our end. If you'd still like to try the food with your dog, reach us at [care channel] and reference this review and we'll help you get there.

Noté 1 sur 5 étoiles

Customer service is trash

Great food. Terrible customer service. Can’t reach them directly. The emails or hit or miss (mostly miss) they never spoke and don’t ship for food that is paid for. I am 3 weeks late on my subscription that I paid for (and it’s expensive) and they could care less. No way to get a hold of a human.

10 septembre 2024
Avis spontané
Logo de A Pup Above

Réponse de A Pup Above

Hi Emily, thank you for the kind words on the food, and we're sorry the support side didn't match it. We did get your subscription sorted after connecting with you, though we know the wait to get there was longer than it should have been. That's on us to be faster, and it's something we're working on. We're here at [care channel] if you need anything else.

Noté 1 sur 5 étoiles

MY DOG DIED THE LAST WEEK IN FEBRUARY

MY DOG DIED THE LAST WEEK IN FEBRUARY. I WENT ONLINE TO FIND A NUMBER TO CALL TO CANCEL MY SUBSCRIPTION...NO NUMBER! Each month I would go online to cancel, since no communication followed I had to assume it was cancelled...until another box arrived. 5 times I attempted to cancel under "manage your subscription. Now I have been charged for 6 shipments at $141.00 per shipment and they are refusing to refund. I even started sending it back but guess what.. theres no where to return it. Poor customer service and heartbreaking after losing my pup.

1 mars 2023
Avis spontané
Logo de A Pup Above

Réponse de A Pup Above

Dear Melanie,

We're truly sorry for the loss of your pup. Losing a furry companion is an incredibly difficult experience, and our hearts go out to you during this challenging time.

We understand your frustration regarding the cancellation process and the unexpected charges, but want to clarify that we refunded your last order as soon as you contacted us. However, since you hadn't previously informed us about canceling your subscription via any of our contact options (chat, email, text, social messages, etc.), we were unable to refund the other 5 orders.

We genuinely regret any confusion or miscommunication that may have occurred. Please feel free to reach back out to our customer support team if you have more questions, and we'll be more than willing to assist you further.

Best regards,
A Pup Above Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Switched from The Farmer's Dog

Switched from The Farmer's Dog to A Pup Above. My dog loves A Pup Above fresh food especially the beef stew. I'm so glad I found this food! So much better!

29 mai 2023
Avis spontané
Logo de A Pup Above

Réponse de A Pup Above

Love hearing the Beef Stew is the favorite. So glad you found us, and thank you for making the switch.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus