Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

First time ordering & I ordered quite a few items, 170 worth. Most fit and looked new with tags except one item. No tag & it’s sizing is off. Tried to return but shipping cost is too high. Most other... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 3 sur 5 étoiles

Loved the trendy clothing options. Never experienced an issue with not receiving an item or receiving the incorrect item. Drawback: you have to pay to ship returns, which is costly. I stopped s... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a pant set online: Tropical Crop Top with matching pants. The item I received is NOT the same color as what is pictured on the website. I also used the size chart and ordered a size 3X, what... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 2 sur 5 étoiles

They are a real company but they have outdated customer service policies. The price was cheaper not even a full 24 hours later, but they wouldn’t adjust it. They require you to cancel and reorder and... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de vêtements

Informations provenant de diverses sources externes

The Latest Trends in Women Clothing, Online Men Clothing and Online Plus Size Women Clothing. Huge Selection of Fashionable Styles Perfect for Daily Look


Coordonnées de contact

1,9

Bas

TrustScore 2 sur 5

182 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

1,9

Tous les avis

(182)

0 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I love Asoph

I love Asoph, all of my orders fit perfect. When you are purchasing please pay attention to the size grid. It will tell you if the item is true to size or if it runs bigger or smaller, also check to see if items has stretch, and check amount of stretch to asure a good fit. Some of the merchandise has YouTube videos where the Models are wearing merchandise, check her size and the size of the items she's wearing....enjoy your purchase!

Maria

2 février 2020
Avis spontané
Logo de Asoph

Réponse de Asoph

Hell Maria,

Thank you for your 5 star review! We appreciate your feedback. I think we had a conversation pending. May you provide me with the name on your order?

Noté 5 sur 5 étoiles

SECOND TIME AROUND WAS A WONDERFUL EXPERIENCE

I had an issue with a return initially, however, after speaking with someone in customer service, my issue was resolved within moments. In my original post, I stated the negatives of doing business with Asoph but now I would like to revise my post and state the positives. Quality, stylish clothing at an affordable price, backed by a team of individuals who aim to make their customers satisfied. I am now a huge Asoph fan.

29 janvier 2020
Avis spontané
Logo de Asoph

Réponse de Asoph

Hello Winter,

We are so happy to know that your matter was taken care of! Here at Asoph we make sure to provide the best customer service. Thank you for your positive feedback and 5 star review!

Noté 5 sur 5 étoiles

Asoph is...A+

I’ve spent a lot of money with Asoph. By far the best experience I’ve had shopping online. It is just about the only website that I use for shopping. As far as customer service goes, every issue I have had has been resolved with kindness and expediency. I have no complaints, but if there is one thing I could recommend it’s a better photographer. The women on the plus size section are gorgeous and are beautifully built, however it seems that either the woman has to know already how to model for the photo to be good (these are very few) otherwise the photographer just takes a photo and sometimes it’s unflattering. This is an easy fix with an experienced photographer and shoot support. This will improve the presentation of the clothes. I think. The overall quality of their products is good and I have had poor quality products very few times. I highly recommend and look forward to the future roll outs.

28 janvier 2020
Avis spontané
Logo de Asoph

Réponse de Asoph

Hello Deja,

This is what we love to hear! Thank you so much for your wonderful review. We are happy to know that not only did we provide you with great service but you also made suggestions. Every feedback is very important as it gives us a chance to improve. Your suggestions and concerns will be forwarded.

Noté 5 sur 5 étoiles

Wonderful customer service

Wonderful customer service! They were able to assist me ASAP and helped me get my order through. Thank you!

22 janvier 2020
Avis spontané
Logo de Asoph

Réponse de Asoph

Hello Debra,

Thank you for the 5 star review! This is what we are here for. We love helping and make things easier for you.

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered two maxi dresses they both…

I ordered two maxi dresses they both were very beautiful online and in person. I can't wait to wear them when the weather breaks.

16 janvier 2020
Avis spontané
Logo de Asoph

Réponse de Asoph

We appreciate your positive feedback, we are extremely happy that we were able to meet your expectations. We look forward to continue doing business with you. (:

Noté 5 sur 5 étoiles

Customer service was super awesome!

Customer service was super awesome!! they fix my order right away when I called them...

13 janvier 2020
Avis spontané
Logo de Asoph

Réponse de Asoph

Hello Lienas,

Thank you for sharing your experience. It's good to know we are doing a great job assisting all of our customers.

Noté 5 sur 5 étoiles

OMG!!

OMG!!! You guys are ALWAYS excellent! I've had to deal with your CS Dept in the past, service is ALWAYS exceptional, that's why I shop with you so often, check my transaction history, you are the bomb! Thank You for helping me... Shaun

11 janvier 2020
Avis spontané
Logo de Asoph

Réponse de Asoph

Hello Shaun,

We appreciate your positive feedback! This is what we love to hear. We are only a call or email away!

Thank you.

Noté 5 sur 5 étoiles

True to size

I’ve never had a problem with my orders. They arrive right on time and sometimes before.
The clothes are such good quality and I get tons of compliments! I appreciate the fact that they are true to size and sizing is consistent! I do wish they would go back to free shipping over $59 not $69.

7 janvier 2020
Avis spontané
Logo de Asoph

Réponse de Asoph

Hello Fab,

Thank you for your 5 start review! We appreciate you sharing your experience and your concerns. We are always here to listen and improve. Thank you.

Noté 5 sur 5 étoiles

I've bought both plus size for my mom…

I've bought both plus size for my mom and regular size for myself, love their quality and their price point is very reasonable! ++ customer service too :)

7 janvier 2020
Avis spontané
Logo de Asoph

Réponse de Asoph

Hello Kate,

Thank you so much for your positive feedback! Here at Asoph we do our best to have a variety of sizes for all. It makes us very happy to know that both you and your mom found great quality clothes, good prices, and great customer service.

Noté 1 sur 5 étoiles

Asoph does not honor their promotional codes

Over the weekend I saw a youtuber advertise ASOPH clothing with a discount code. Using this code, I went to order 2 dresses from the website. Although the order stated that the discount had been applied, the discount was not applied. However, I did not notice this discrepancy until after confirming my purchase. Once I realized this, I immediately emailed the company, and proceeded to call once they were open for business hours.

Once I spoke with customer service, they informed me that the website has a promotion where everything is already marked down, therefore they cannot honor my 25% off discount code. However, they continue to promote the code, even though they are not honoring it. The customer service representative, Elizabeth Munoz, then proceeds to offer me a 10% off, saying that she can't give me the full 25% but would agree to 10%. I declined the offer, as I wanted the company to honor their advertised promotion of 25% off.

The promo code was also advertised as early as today, 1/6/2020. (I can't post the link to the video, as this website does not allow links to videos). If you are considering shopping here, I would suggest that you prevent the hassle go elsewhere.

Update: ASOPH still refused to honor the 30% off promotional code, and instead gave me 10% off. They then contacted me and asked me to change my review for an additional $10 gift card, to which I declined. Because they attempted to bribe me to change my review, my assumption is that many of the positive reviews provided on this site might actually be paid responses.

6 janvier 2020
Avis spontané
Logo de Asoph

Réponse de Asoph

Hello Leah,

We apologize, Unfortunately no more than one code can be applied per order. It looks like one of our reps offered to give you a 10% discount due to your inconvenience. On 1/09/20 you reached back to us and accepted the code. Please let us know if there is something else you need assistance with. We are here to help.

1-323-302-9946 or 1-800-935-6190

Monday - Friday 9:00AM - 5:00PM PST.
support@asoph.com

Noté 5 sur 5 étoiles

I love love love this company!

I love love love this company!
My friend recommended to me this website and I tried a test order since I was not sure about their size and quality. The first one I bought from Asoph was basic maxi dress and it was great, it costs under $20 and I noticed other website sells over $30.
Very satisfied with their reasonable prices!

17 décembre 2019
Avis spontané
Logo de Asoph

Réponse de Asoph

Hello Jennifer,

Thank you so much for your positive feedback! We are so happy to know that you found something beautiful and affordable. Lets thank your friend also!

Noté 4 sur 5 étoiles

Pleasantly surprised...

I was a little doubtful at first because I placed an order prior to reading the reviews. However, my order was shipped timely - standard shipping. I placed my order on Monday evening and it was delivered by the next Saturday. Being that this was my first item I ever purchased from Asoph, I was also concerned about quality. The Emerald Satin wrap dress I purchased was perfect.

8 décembre 2019
Avis spontané
Logo de Asoph

Réponse de Asoph

Hello Theresa,

This is what we love to hear! Thank you for giving us a shot. It makes us happy to know that you were satisfied with our shipping and the quality of our clothes. We look forward to seeing you shop with us again.

Noté 1 sur 5 étoiles

I agree that they take money and do not…

I actually did not confirm receipt of the refund via email nor via any other avenue. So, please don’t be misleading to your future shoppers. I’m not 100% certain if or when the funds were returned. I do recall stating that once I was able to confirm that the funds were deposited into my account that I would update my review. As stated in my email I appreciate the effort to resolve. Unfortunately I received my item ten days after my order was placed and did not have it for the event for which I purchased. I will check with my bank to ensure that you all have in fact refunded the full shipping charge, and then provide you guys with and increase rating of 2 stars. Best, Nikki Taylor.

I agree that they take money and do not ship. I paid for express delivery (2-3 days) on this past Monday 12/02/2019, and got an email stating that my product was shipped via priority mail which is actually 10.00 cheaper. I needed it before Friday which is why I paid for the convenience of Express shipping. The US postal service states that I would receive by Friday, 12/13/2019 at 8 pm. I just checked it again and now it’s saying it will be even later. I am VERY DISSATISFIED with the absence of customer service. No one bothered to contact me concerning this nor have they responded to my 2 emails they have been sent earlier this week to rectify the situation. Just give me my refund of the difference in Priority and Express delivery and we will be square. I don’t need your generic response to this review as you all continue to do everyone else. You do not get to over charge your customers and provide such a weak excuse as to why you have done so. Those of us who have been over charged are due a refund. It’s very concerning that you all are so overwhelmed with phone calls and emails which based on these reviews are more than like 98% complaints.

6 décembre 2019
Avis spontané
Logo de Asoph

Réponse de Asoph

Hello Nikki,

We are sorry to hear this. You emailed our automated outgoing email address on 12/03/19. Unfortunately we do not get incoming emails from there. We reached out to you on 12/06/19 because we saw your review. We refunded you the $20.95 due to the inconvenience and you responded back saying thank you and confirmed that you received the funds. Please let us know if there is something else you need assistance with and we would be more than happy to help. Once again we apologize for this matter.

1-323-302-9946 or 1-800-935-6190

Monday - Friday 9:00AM - 5:00PM PST.
support@asoph.com

Noté 1 sur 5 étoiles

They take money and don't ship

I ordered an item and received an email asking for a copy of the front and back of my card, which is weird. I sent the portion with my name but not the nunber. I haven't received anything about shipping but they have my money. I've sent several emails and no response, every time I call the number I just get a voicemail, like is this a scam????

3 décembre 2019
Avis spontané
Logo de Asoph

Réponse de Asoph

Hello,

We apologize that you did not feel comfortable with the verification process. We only do it for the safety of our customers to prevent fraudulent activity. We emailed you 3 times regarding this matter as the billing and shipping did not match. We did not get a response. We understand you did not feel comfortable and future purchases we recommend using pay pal so that you wont have to verify if the addresses do not match. Please let us know if you have any questions or concerns. We are here to help.

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible customer service

I was happy to find this website because I think they have very beautiful clothes for us plus size women. But, their customer service is really poor, I ordered 4 items on October 8th and received an email confirmation that it has been shipped October 11th and another email that it has been delivered October 13th.
What i can say for sure is that, up till today I have not received any pf those clothes I ordered, I reached out to them and someone emailed me back on October 29th to let me know they will file a claim and i should hear from them within 5-8 business days. Well today is November 29th, I have emailed and called several times but no one and I mean not even one single phone call has been returned and no email response either and now I have lost my money and trust in buying from this website.

30 novembre 2019
Avis spontané
Logo de Asoph

Réponse de Asoph

Hello Nana,

We sincerely apologize for this inconvenience. The least that we want is to see you go. We attend to all of our calls and emails as quickly as possible. Please make sure you are calling both our numbers and our direct email. We apologize once again and we would love for you to give us a chance to help you resolve your matter.

Please reach us by phone at 1-323-302-9946 or 1-800-935-6190

Our Phone Support Hours are from Monday - Friday 9:00AM - 5:00PM PST.
or email us at Support@asoph.com

Thank you

Noté 1 sur 5 étoiles

Terrible Customer Service

Clearly I should have read reviews prior to purchasing items from Asoph. I bought two dresses and had to return both. FYI, you have to pay for your own return costs. It cost me $14.93 to mail the items back. The good thing is I got a tracking receipt. My items have been received back to Asoph 7 business days ago and I have heard nothing about my refund. When I sent an email the response " the refund will be processed when they confirm receipt". I guess they will try to say it hasn't been received even though I have confirmation from USPS that it has been delivered.

1 novembre 2019
Avis spontané
Logo de Asoph

Réponse de Asoph

Hello,

We apologize that your return was not processed in a timely manner. It takes us 5-7 business days for us to process a return. If there is a high volume or returns, There might delay in the process but we do our best to work as quickly as possible. If you ever need assistance with any returns, do not hesitate to contact us right away and provide us with your return tracking number. We are here to help. We hope you give us another chance.

Please reach us by phone at 1-323-302-9946 or 1-800-935-6190

Our Phone Support Hours are from Monday - Friday 9:00AM - 5:00PM PST.
or email us at Support@asoph.com

Noté 4 sur 5 étoiles

Quality Services Great Response

I ordered two items from this company, I received one. The company has reached out to me to resolve my issue and will credit my account. I look forward to making another purchase from this company and was please with the item I did receive.

30 octobre 2019
Avis spontané
Logo de Asoph

Réponse de Asoph

Hello Sheilajy,

We deeply apologize that you didn't receive your resolution. Our records show that the investigation was closed and an email was sent to you. At times they emails might get sent to your spam or junk folder. Please check as the resolution was finalized. For any other questions or concerns please contact us directly. Once again we sincerely apologize for this matter and we hope you can still be a part of Asoph as we value each and every one of our customers.

Support@asoph.com
323-302-9946
1-800-935-6190

Noté 1 sur 5 étoiles

No customer service number

I made my order on September 27, 19 and I paid priority shipping costs. I wrote the first email on October 2, 19 asking about my package location...no response. I gave it a few more days then I wrote another email on October 7, 19 I got no response again. It is now October 28, 19 and I have received no correspondence whatsoever from a representative from Asoph. I feel ignored and I don’t like that. There is not even a customer service number to call. I only ordered from the website because I saw a Youtuber I like promoting it. If I knew it was going to be as much of a hassle as it is I would have never ordered anything. At this point I want a full refund and I’ll never order anything else from this website.

UPDATE: Asoph gave me a $20 off coupon code and a full refund🤗. I tried to make another order to give them the benefit of doubt but when I went to check out the coupon code didn’t work🤦🏽‍♀️ After the coupon didn’t work I just didn’t even make the purchase. I was looking forward to the clothes I had initially ordered because they are really cute but there is a serious lack of appropriate communication between the company and customers.

28 octobre 2019
Avis spontané
Logo de Asoph

Réponse de Asoph

Hello Markila,

Thank you for reaching out to us. We deeply apologize that you haven't been able to reach us. We have 2 phone numbers listed on our website. We also respond to all of our emails by the end of business day. We apologize that your email was not answered or received. Our main priority is to give the fastest and best customer service possible. One of our agents has already looked into your order and it looks like your package was lost in transit. You were refunded the complete amount including the $5.95 for the standard shipping method you selected. Please allow 5-7 business days for the refund to settle back into your original form of payment. Once again we apologize in behalf of USPS for the lost package. We hope that you can give us another chance in the future. We want to make this right for you. Please contact us with any questions or concerns you may have.

Support@asoph.com
323-302-9946
1-800-935-6190

Noté 5 sur 5 étoiles

Great styles and prices

Great styles and prices. You just have to be careful of fit and length if you are in need of more conservative or professional styles. But always a good values and the clothes are of good quality! I am 49 and I order stuff all the time that is age appropriate and get compliments. I especially love the plus size options that ASOPH provides!

14 août 2019
Avis spontané
Logo de Asoph

Réponse de Asoph

Hello Melissa,

Thank you for the 5 star review. We love seeing these kind of feedback! We appreciate you taking the time to share your experience.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus