Banner for Barnakl

Barnakl Avis 

46
•
TrustScore 4 sur 5

3,8

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Vena was great working with me on my subscription. I didn’t realize I had signed up for one because I am moving and she handled everything quickly and professionally. I was really surprised based on o... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Barnakl is an excellent company and I would like to specifically mention a member of their team, Vena; she was so quick to help me with an order and getting an issue corrected quickly. Will definitel... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered this product several months ago but NEVER signed up for a subscription. Nevertheless, I have been sent TWO additional shipments at OVER twice the original price. I have done ever... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

Lots of red flags! 1. "30 day breathe easy guarantee" Money back guarantee is only valid for unopened items. If you try it and it doesn't work, you get nothing, 2. If you research anywhere... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Fournisseur de filtres à air

Écrit par l'entreprise

Welcome to Barnakl! We’re a family-owned team from Wisconsin dedicated to cleaner, healthier indoor air. We started Barnakl after realizing how much invisible pollution—dust mites, pet dander, mold spores, and allergens fills the air we breathe inside our own homes every single day. Barnakl is designed to turn your standard ceiling fan into a powerful, whole-room air purifier in under 60 seconds. Our patented, activated coconut carbon filters attach directly to your fan blades to capture up to 99.64% of dust mites, pet dander, mold spores, odors, and microplastics, filtering up to 7x more air than traditional stationary purifiers for pennies a day. Today, we’re proud to help over 300,000+ families across the country breathe easier and sleep better in their own homes.

Why 300,000+ Families Choose Barnakl

Écrit par l'entreprise

🛡️ 30-Day Money Back Guarantee
Try Barnakl 100% risk-free. Notice cleaner air in 30 days, or get a full refund, no questions asked.
🧑‍🔬 Lab Tested & Proven
Independently tested by ARE Labs Inc. and proven to remove up to 99.64% of airborne particles, dust, dander, and mold spores.
🇺🇸 Made in the USA
Proudly family-owned, sourced, assembled, and shipped straight from our facility in Wisconsin.

🍃 Breathe Cleaner, Safer Air Everyday

Get 25% Off & Free Shipping Forever

Enjoy 24/7 clean air without ever worrying about reordering. Subscribe to auto-delivery and keep your home continuously protected from dust, pet dander, and allergens for pennies a day.

Coordonnées de contact

3,8

Bien

TrustScore 4 sur 5

46 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de plus d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,8

Tous les avis

(46)

45 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered an entire kit in pieces after…

I ordered an entire kit in pieces after trying to get ANY help from a human whatsoever. I ended up spending more than I should have. After three weeks, someone, and I'm not even sure if it was still a person, suggested I send the entire order back and reorder just the kit off a link. That didn't make sense since it was the same products, but I did it. Now, today, I only receive the filters NO other parts of the kit and again, it's AI and no human being is available to ask. I haven't even used this product yet, and I feel I'm ripped off. I sure hope "Dan" is reading this, because I'm angry, and there was no need to issue a return label for all this product when it just could've been returned on a credit card and I could've kept the materials to have it installed - but now over a month later, I'm left with 1/4th of a product not to mention NO credit for my return.

13 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Barnakl

Réponse de Barnakl

Thank you for taking the time to share your experience in detail. It is clear this situation has been frustrating, especially while trying to sort out your order and receive the right support along the way.

We truly appreciate you bringing this to our attention. Your feedback is important, and it will be carefully reviewed so we can continue improving how we support situations like this.

If anything is still unresolved with your order or refund, we are here and ready to help.

Warm regards,
Barnakl Cares

Noté 2 sur 5 étoiles

CHARGE WITHOUT PERMISSION

Barbell is a company that sends you filters to put on your fan blades to help with air filtering and dust. I have bought their products twice. All of a sudden I received a notification they took $50 out of my account without my consent to send me a new shipment of filters I did not order.

I immediately wrote them and told them I wanted to refund and I did not want the filters and they had no right to charge me without first sending me an email telling me they’re about to do that. I received an email back telling me they were escalating the situation to another “team” and would get back to me.

That was five days ago. I reached out numerous times (about six) and no one responded. Then I received the same email I got originally saying they were escalating the situation to another team.

I want a refund. This is extremely suspicious to me. I made sure I went to their website and cleared myself of any subscriptions but I still need my $50 back. They need more efficient customer service.

UPDATE: Received a refund thankfully but will never order again.

25 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Barnakl

Réponse de Barnakl

Thank you for sharing your experience.
It is understandable how unsettling it can feel to see an unexpected charge, especially when you were not expecting a new shipment and were looking for clarity at the time. Situations like this can naturally create concern, particularly when timely updates are not felt.

Your feedback has been noted with care and taken into consideration as part of our ongoing effort to improve clarity and responsiveness. We appreciate you taking the time to bring this forward.

Warm regards,
Barnakl Cares

Noté 1 sur 5 étoiles

No customer service

I paid almost $90 and received one of four packs of filters. I emailed the support team and their response was a joke and seemed automated. Five business days and no response. I actually enjoyed the product but will never spend my money with them again.

15 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Barnakl

Réponse de Barnakl

Thank you for sharing your experience. We are truly sorry that your order and follow up did not provide the level of support you were expecting, especially after you had already found value in the product.

It can feel very discouraging when a concern is not met with the clarity and reassurance you needed, and we understand how important it is to feel properly supported throughout the process. Your feedback is genuinely appreciated, as it highlights the importance of timely and attentive customer care.

We are grateful that you took the time to write this, and we hope there will be an opportunity to provide you with a more positive experience in the future.

Warm regards,
Barnakl Cares

Noté 1 sur 5 étoiles

They charged my debit card without permission!!!

I ordered from this company one time and their product was not effective at all and did not even come with the items it showed. I contacted this company and canceled my order last month. Now all of a sudden a month later they randomly charge my card in the amount of $53.41 for an order I NEVER ordered. They have no other way to reach them other then by email. They took my money without asking!!!!!

11 décembre 2025
Avis spontané
Logo de Barnakl

Réponse de Barnakl

Thank you for reaching out and sharing your concern. I am truly sorry this situation has felt unsettling, especially with the unexpected charge and the confusion surrounding your previous order and cancellation.

Upon checking, your subscription has been cancelled and your order was refunded on December 26, 2025.

Please rest assured that this matter is being taken seriously, and we will carefully review the details to ensure you have full clarity moving forward. Our intention is always to maintain transparency and alignment with what has been agreed, and I regret that this has not been your experience.

We remain here to support you and help bring this to a clear and timely resolution.

Warm regards,
Barnakl Cares

Noté 1 sur 5 étoiles

DO NOT waste your money on this

Absolutely a trash product- doesn’t do what they claim at all. Even worse their “satisfaction guarantee” is only if the product is unopened in the original packaging. How can you find out that their product doesn’t meet your satisfaction or doesn’t work unless you use it? Horrible customer service absolute terrible product. DO NOT BUy

4 octobre 2025
Avis spontané
Logo de Barnakl

Réponse de Barnakl

Thank you for taking the time to share your feedback. I am sorry to hear about your frustration and that your experience with the product and the satisfaction guarantee did not meet your expectations.

Even though this review was shared some time ago, I still want to acknowledge your experience. It is never our intention for anyone to feel that the product did not match what was promised or that support was not available when it was needed.

Your feedback is taken seriously and helps us reflect on where we need to improve clarity, expectations, and the overall customer experience going forward.

Warm regards,
Barnakl Cares

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus