Beautizone UK Avis 

302
•
TrustScore 2.5 sur 5

2,5

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Product took ages to be delivered. I even thought it was a scam website as there was no dispatch or delivery information. I contacted them via their website with no response. I also contacted them vi... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Website layout needs updating because typing in what you're searching for is difficult however order process was clear and quick. Quick delivery, value for money and good updates. Hair is fantastic qu... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 2 sur 5 étoiles

Tried to phone company 0208 640 8595 at least 8 or 9 times during the week to find out if they had my order in stock! Nobody ever answered the phone on that number. So I Emailed them this morning & I... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

I ordered my parcel mid April but received it end of June after several complaints. Am glad customer care was okay, Somehow someone managed to reply me back. Truthfully, I lost hope and never kn... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de produits de beauté
  2. aussi dans
  3. Fournisseur d'extension de cheveux
  4. Fournisseur de cosmétiques et de parfums
  5. Fournisseur de produits de beauté
  6. Magasin de cosmétiques
  7. Magasin de produits capillaires

Écrit par l'entreprise

Beautizone.co.uk: Your One-Stop Shop for Premium Hair & Beauty Products. At Beautizone.co.uk, we specialize in offering a diverse range of hair and beauty products from hundreds of trusted brands. With over a decade of expertise in the Afro Hair & Beauty industry, we are dedicated to bringing you the best and most suitable products to enhance your beauty and confidence. Whether you're searching for premium haircare, skincare, or cosmetics, we’ve got you covered. Our website operates 24/7, providing you with the convenience of shopping whenever you like. Additionally, our friendly and knowledgeable customer service team is always available to address your questions, concerns, and needs. We pride ourselves on delivering an exceptional shopping experience, from easy navigation to fast and reliable delivery. We stock a wide variety of brands that cater specifically to Afro-American and multicultural beauty needs. Some of our top brands include: Hair Extensions & Accessories: Sensationnel, X-Pression, Cherish, Spectra, Impression Hair Care & Styling: Shea Moisture, Creme of Nature, Cantu, ORS, Aunt Jackie’s, Taliah Waajid Skincare & Cosmetics: Makari, Fair & White Paris, Clear Essence, Extreme Glow, Dark & Lovely, Otentika Hair Color & Treatments: Adore, Crazy Color Accessories & Tools: Wahl, Magic Accessories We are passionate about helping you discover products that suit your unique needs. Whether you’re looking to enhance your natural hair, explore new skincare solutions, or experiment with vibrant hair colors, Beautizone.co.uk is your trusted partner for all things beauty. Join our growing community of happy customers and shop with confidence knowing that your satisfaction is our priority. We also value your feedback and look forward to hearing about your experiences with us on Trustpilot!


Coordonnées de contact

2,5

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

302 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 46 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai d'un mois

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,5

Tous les avis

(302)

21 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Product took ages to be delivered

Product took ages to be delivered. I even thought it was a scam website as there was no dispatch or delivery information. I contacted them via their website with no response. I also contacted them via Instagram, zero communication. No one responded.

25 septembre 2026
Noté 1 sur 5 étoiles

Had to chase them for an order I’d already paid for

I placed order #95372 on 10 September and received confirmation that my order had been received and was being prepared for dispatch. I was given an expected delivery date of 18 September, but I have received NO dispatch confirmation, NO tracking information and NO actual update on where my order is.

I contacted customer service to ask what was happening, and I have received no response.

To make matters worse, the link provided in my original order confirmation to check my order no longer works. At this point, as a customer who has already paid for their order, this is incredibly concerning and gives a very poor impression of the company.

I have also looked through the reviews here and noticed multiple customers describing similar situations, with responses repeatedly referring to the mail company being delayed or the parcel being lost. While I understand that courier issues can happen, that does NOT excuse a lack of communication or leave the customer responsible for chasing their own order.

I paid for my bundles and I want them. I do not want another generic excuse about a courier delay. I want an actual resolution.

UPDATE – 18 September

After receiving no response to my message, I decided to call Beautizone directly today regarding order #95372.

The call itself was actually resolved very quickly, but the explanation I was given has left me even more confused.

I was told that the tracking for my original order apparently hadn’t updated, and that they had therefore sent another parcel using next-day delivery, which I’m now told should arrive tomorrow.

But this raises a pretty obvious question: if the original parcel had actually been dispatched and the only issue was that the tracking hadn’t updated, why would another parcel need to be sent? Surely the tracking could simply have been updated or the courier contacted to locate the original parcel?

Instead, I’m now being told that a completely new parcel has been sent, which makes it sound as though the original order may never have actually been dispatched in the first place.

I also still don’t understand why I received no communication about any of this and had to chase the company myself.

10 septembre 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t not buy from them!

I order 3 bundles of hair, expecting it to come in 2-3 business days as they promoted. It’s been 10 days since then, and I have had no updates on my order since then. I contacted/emailed them twice to see where my package is and if there’s any updates. They ignored me on both occasions. If I’m not going to get my hair I would like a refund. I will continue to contact them until I get something back. But as a whole, avoid this company. Its giving scam!

20 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Beautizone UK

Réponse de Beautizone UK

Dear Janelle,

We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the delay.

After investigating your order, we found that the original parcel sent with Royal Mail was unfortunately lost in transit, as there were no further tracking updates available. Rather than asking you to wait any longer, we dispatched a replacement order via DPD Next Day Delivery, which was successfully delivered on 23rd July.

We understand how frustrating delivery delays can be and appreciate your patience while we resolved this issue. We always aim to provide the best possible service, and we're sorry that on this occasion we fell short of your expectations.

Kind regards,
Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Order partially delivered

I had ordered 12 boxes of hair texturized for my daughter but only 6 were delivered. I have contacted Beautizone serval times and even called them to try resolve my issue but no response. This store is a scam. Dont order from them.

10 juin 2026
Avis spontané
Logo de Beautizone UK

Réponse de Beautizone UK

Dear Lindo,

We're sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the inconvenience caused.

After investigating your order, we confirmed that only 6 of the 12 boxes were initially delivered due to a packing error. As soon as this was identified, we arranged for the remaining 6 boxes to be sent to you at no additional cost.

According to the courier's tracking, the replacement parcel was successfully delivered on **21 July 2026**.

We always aim to resolve any issues as quickly as possible, and we're sorry that your initial experience did not meet the standard we strive to provide. If there is anything still outstanding with your order, please contact us directly and we'll be happy to help.

Kind regards,
Customer Care Team

Noté 2 sur 5 étoiles

Insufficient compensation

I placed an order for hair bundles with express delivery (£15) and they sent me the incorrect ones. I contacted them and they asked me if I wanted compensation or for them to resend the item. I paid for express delivery to a reason would no longer need the bundles after they specific date so I requested compensation. They sent me £5 for £30 worth of hair and £15 pound delivery. This is obviously an insufficient amount especially for a mistake on their behalf. After pointing this out, they offered another £4 compensation. I then asked emailed to ask why I couldn’t be compensated in full, in which I have been ignored for nearly a month.

26 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Avoid!

I am extremely disappointed with this company. I placed an order and paid in full, but the goods were never delivered. Despite multiple attempts to contact customer service, I either received no response or was given vague excuses with no resolution.

Taking payment without supplying the purchased items is completely unacceptable. The lack of communication and customer support has been frustrating and has left me out of pocket. Based on my experience, I would strongly advise others to be cautious before ordering from this company.

I will be pursuing a refund and exploring further action if this matter is not resolved promptly. Very poor service and a highly disappointing experience.

Chargeback now initiated with bank.

3 juin 2026
Avis spontané
Logo de Beautizone UK

Réponse de Beautizone UK

Dear Elizabeth,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We are genuinely sorry that your experience did not meet your expectations.

After reviewing your order, we can confirm that your parcel was unfortunately delayed in transit. As soon as we became aware of the delay, we contacted you to provide an update and, as a gesture of goodwill, offered to send additional complimentary products to apologise for the inconvenience.

During our communication, you advised us that you were travelling and would no longer be able to receive the parcel. You therefore requested to cancel the order and receive a refund instead. We immediately honoured your request and issued a **full refund on 16 June 2026.**

We appreciate that delivery delays are frustrating and sincerely apologise for the inconvenience caused. We can confirm that your refund had already been processed in full prior to this review.

Kind regards,

Customer Care Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Not recommended

Placed an order, expecting for the items to be dispatched within a few days.

2 weeks later, still not even dispatched.

Tried emailing customer service with no response.
Emailed a second time, informing them that unless they respond, I may have to do a chargeback.
They suddenly replied, explaining that the shipment was damaged in transit to them and they would cancel and refund. Why didn't they tell me this? Suspicious...

They did refund the order, but considering the item is listed as in-stock, to then wait 2 weeks and have to chase on the order, then to be ignored until I threatened a chargeback, is really poor customer service.

I don't know if this company are scammers or not, but I certainly wouldn't order from them again.
At the very least, their poor customer service lets them down and there is no trust.

1 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered the As I Am Dry & Itchy bundle…

Ordered the As I Am Dry & Itchy bundle in June 2025. A note in the parcel stated the oil treatment was out of stock and would be sent later. I also reported a shampoo bottle leaking during transit immediately after delivery.

I have sent multiple follow-up emails over the past year and have never received a single response. The oil and bundle now appear to be back on sale on the website, but my issue still remains unresolved.

Very disappointing customer service and communication.

Update – June 2026

Following my original review, the company got in touch and resolved the issue.

They supplied the missing oil treatment that was not included with my original order and also sent an additional complimentary oil as a goodwill gesture. I appreciate them taking the time to address the matter and put things right.

My frustration was primarily due to the lack of communication and the length of time it took to receive a response. However, I am pleased that the issue has now been resolved.

Thank you to the team for their assistance.

7 juillet 2025
Avis spontané
Logo de Beautizone UK

Réponse de Beautizone UK

Dear Dazza,

Thank you for updating your review.

First and foremost, we would like to sincerely apologise for the frustration caused by the lack of communication and the length of time it took to resolve your issue. This is not the level of service we aim to provide, and we completely understand your disappointment.

We appreciate your patience while we investigated the matter and are pleased that we were able to supply the missing oil treatment and provide an additional item as a gesture of goodwill. While we regret the delays and communication shortcomings, we are grateful for the opportunity to put things right.


Kind regards,

Customer Support Team

Noté 1 sur 5 étoiles

I requested a return and refund for my order, but instead I was ghosted …

I placed an order for 5 packs of braiding hair around a few ago and unfortunately I was not satisfied with the quality of the product. I sent an email requesting a return and refund as all packages were unopened and unused.

I originally ordered 5 packs of hair including: 1 Hot pink, 1 ice pink, 1 colour 1B, 1 colour 2 and 1 colour 613 Blonde. Unfortunately 2 of the hair colours I wanted were not included in my package, with the ice pink being replaced by an additional hot pink, and the colour 2 pack being another colour 1B hair pack.

I sent an email to support@beautizone 3 weeks ago, and have since not received an answer back. I’m very disappointed.

13 avril 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Thief's

Ordered to different types of hair with a specific colour , told one week that colour type of hair was in stock and told the other week the other hair they didn't have in the colour. I received it and returned it as advised. This was in march , we are now in April and they have received my hair and I have to refund. Seems the return label is a scam to get there product back they have no intention of returning your money.

2 mai 2026
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

They collect your money and ship anything to you

Right now i am trapped with the items they delivered to me. The quality of the item is far different from what i usually buy and use. How can a company can be so unprofessional. The website denied customers from processing Return/Refund. Therefore, they can ship anything to customers and frustrate their effort to return or seek refunds when they aren't satified with goods they received. This is crazy how UK government alow such business to exist and exploite people.
Also the phone number displayed on their website doesn't work, you could dial that number for month. They never replied to emails. They just take your money and ship anything they like to you

26 janvier 2026
Avis spontané
Logo de Beautizone UK

Réponse de Beautizone UK

We’re Here to Help Resolve This for You

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your concerns. We’re genuinely sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must feel.

We would like to clarify that we do not deny returns or refunds, and it is never our intention to leave any customer without support.

We are more than willing to investigate this matter and assist you fully. To do so, could you please email us directly at support@beautizone.co.uk

Your order number

The item(s) received

A brief description of the issue (photos, if possible)

We apologise if you experienced difficulty reaching us previously. Please be assured that customer satisfaction is important to us.

We look forward to hearing from you and assisting you further.

Kind regards,
Customer Support Team
📧 support@beautizone.co.uk

Noté 1 sur 5 étoiles

I have not received my purchase of LA…

I have not received my purchase of LA press powder after I purchased it 7 days ago and paid for it to be delivered in 2-4 working days.
I have emailed my inquiries twice now and have not had any response. I am so angry.

1 décembre 2025
Noté 5 sur 5 étoiles

Great service!

They had the products I required and at a good price. Items were dispatched quickly with Royal Mail tracking. Good service.

1 décembre 2025
Logo de Beautizone UK

Réponse de Beautizone UK

Hi,
Thank you for your fantastic review!

We're delighted to hear that you found the products you were looking for at competitive prices and that your order was dispatched quickly with Royal Mail tracking. Providing genuine products, great value, and a reliable delivery service is always our priority.

We truly appreciate your kind feedback and thank you for choosing Beautizone. We look forward to serving you again soon!

Kind regards,
Beautizone Customer Care Team

Noté 5 sur 5 étoiles

Good prices

Good prices, customer service and value in product quality. Better, less expensive and cumbersome than eBay.

1 décembre 2025
Logo de Beautizone UK

Réponse de Beautizone UK

Dear Customer,

Thank you so much for your lovely feedback! We really appreciate you taking the time to leave a review. Your kind words mean a lot to us and to our team.

We look forward to serving you again soon.

Beautizone Team 💖

Noté 5 sur 5 étoiles
Logo de Beautizone UK

Réponse de Beautizone UK

Dear Customer,

Thank you so much for your lovely feedback! We really appreciate you taking the time to leave a review. Your kind words mean a lot to us and to our team.

We look forward to serving you again soon.

Beautizone Team 💖

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus