Better Body Equipment Avis 

135
•
TrustScore 3.5 sur 5

3,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Equipment is excellent and suffices for my needs. James was very helpful when I had questions or concerns. I had 3 damaged floor tiles that I took pictures of and he had them processed for replacement... Voir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Product selection and price is quite good. Better than the average "fitness product site". Purchased the 52.5lb adjustable dumbbells and incline bench for a solid deal. The dumbbells work well, but... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I placed my order during the holiday sales and was promptly charged. For almost two weeks, I received no updates. After two inquiries about the order’s status, they finally responded, stating that th... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Recently bought an adjustable bench from these guys - last missing piece to my home gym! Hit a few workouts with it already and it’s perfect. Very stable, comfortable, and looks good. Overall grea... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasins d'appareils de fitness

Écrit par l'entreprise

Home gyms for every space and every budget.


Coordonnées de contact

3,7

Moyen

TrustScore 3.5 sur 5

135 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

A répondu à 100 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

3,7

Tous les avis

(135)

13 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 4 sur 5 étoiles

Poor Experience Remediated

I posted a review to the Better Body website; however, it has yet to appear. Judging by the consistent 5 star reviews I would assume this company only approves / makes visible its positive reviews.

I was very excited about my adjustable dumbbell purchase, but I was quickly left disappointed. I have had my dumbbells for just under a week, they arrived on Saturday, and two days after use I noticed a crack in the plastic. Please note the dumbbells were not dropped. I also did not inspect them upon arrival so I cannot be certain if it was cracked at delivery. Since the product was brand new, I immediately emailed customer service. I was told they can “guarantee” (not sure how you can guarantee) that the product was not cracked at packing as they very carefully pack their product. I was asked if I would wait until a claim is filed with the courier, or worst case scenario, I would have to pay for a replacement dumbbell plus shipping. I was quite surprised by the notion to make the customer pay for a new product, showing the company’s lack of standing by their quality. When I received the product, the Better Body stickers applied to the product were peeling off. One, reflecting poorly on their brand and two, clearly an early indicator of the quality. When I was working out yesterday, the cap on the dial to adjust the weight popped off. Another indicator or poor quality. They say they offer a 2 year warranty (how about even a one week warranty?) but will find every reason to put their failure of their equipment on someone else instead of backing their quality. We purchase a lot of quality fitness equipment in our household and will not be purchasing from Better Body again due to this.

UPDATE: I was pleased to have my concerns elevated to Better Body management, who is now sending me a replacement piece for the damaged product without waiting for the claim to be filed with the courier. Thank you Better Body! I look forward to receiving the new piece in the mail (I received a shipping notification) and hope to have no further issues. While initially dissatisfied, I was happy to have my concerns heard and remediated. Change in my initial 1 star review to 4 stars based on listening to the customer.

24 avril 2023
Avis spontané
Logo de Better Body Equipment

Réponse de Better Body Equipment

Hello Priyanka, we appreciate you sharing your experience here! Once again, we apologize for any inconvenience we have caused you initially. We thank you for giving us a chance to make it up to you. Please feel free to reach back to us in case you have further concerns!

Noté 1 sur 5 étoiles

Scam? Waiting 4+ weeks for a refund

Purchased the dumbbell rack by accident. Cancelled the order within minutes. Have been waiting 5 weeks for a refund of the money and continue to get the run around about a refund. Last week it was their system was down, who knows what this weeks excuse will be. Starting to believe this is a scam company. Would not recommend.

3 mars 2023
Avis spontané
Logo de Better Body Equipment

Réponse de Better Body Equipment

Hi there, we are so sorry there's been a delay with your refund. We totally understand why you might think you're being scammed but we can assure you we are legitimate. Can you send us your order number so I can look into this for you? We appreciate your patience and understanding with us!

Noté 5 sur 5 étoiles

Best workout equipment you can buy, hands down!

James and the staff over at Better Body were amazing to work with. The quality of their equipment is just as good and if not even better than that which you will find in your local gym. I cannot recommend using Better Body highly enough. Excellent communication, fast shipping, and an amazing product. What more could you want?

3 avril 2023
Avis spontané
Logo de Better Body Equipment

Réponse de Better Body Equipment

Thanks for your support! We're happy to serve you!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Business

Order came when expected and product was sturdy and ready for heavy use! Buy from this company WITH CONFIDENCE!

10 mars 2023
Avis spontané
Logo de Better Body Equipment

Réponse de Better Body Equipment

Thank you for supporting us! This means a lot!

Noté 5 sur 5 étoiles

I ordered the 70 lb twist adjustable…

I ordered the 70 lb twist adjustable dumbells. The price was the best I could find online with this style of adjustable dumbell. I received the dumbells today and I am very satisfied with my purchase! James was always timely in his response to my questions and communications! I will continue to do business with Better Body Equipment! Kudos!

27 mars 2023
Avis spontané
Logo de Better Body Equipment

Réponse de Better Body Equipment

Thank you so much for your support! We hope to serve you again soon!

Noté 1 sur 5 étoiles

Scammer alert

Scammer alert! I bought a dumbell set + weight rack on their website for $341.96 (there was a 10% discount involved) and I have a screenshot of the advertisement to prove. After than they sent an email saying that the set did not include any dumbells and they would either send just the plain rack or charge my card $999,00 for the set. I tried to call them and the number they give you as contact is Healthcare Marketplace.
I am still waiting for the cancelation to come without any means to contact them.

8 mars 2023
Avis spontané
Logo de Better Body Equipment

Réponse de Better Body Equipment

Hello Raissa, we appreciate you leaving your feedback here. We are so sorry for any confusion regarding your order. We just want to let you know the product has 2 variations: rack only or rack with dumbbell set. I see here our team has discussed this with you via email together with screenshots of our website. Please let us know if you still have any questions regarding this matter! We may be a small business but please know we are legitimate.

Our toll free number is +1 855-222-4208. Can you confirm if this is the number you have? We can assure you this number is operational. If you'd like to schedule a phone call, we can do so as well. Just let us know!

I see our team has already assisted you with your refund request. We appreciate your patience and understanding with us. Please let us know if you have other concerns!

Noté 5 sur 5 étoiles

TL;DR: Customer service may be hard to reach, but they provide exceptional service and high-quality materials.

I placed my first order with this company on December 31, 2022, looking for a barbell and weight set. I found that their Barbell and Weight Bundle was a great deal so I went with them. Honestly, my first experience was not looking good. There was a hold on my order because of payment authentication issues (my credit card hold) and when I would try to contact customer service on their phone line, the line was always full.

However, here's the reason why I rated them 5 stars and why I would purchase from them again. I emailed their customer service dept. and James, helped me through the entire process. He willingly establish a phone call to approve my payment authentication and my items were shipped immediately.
My 2nd point was that my barbell wasn't packaged correctly and was damaged through the process and I showed proof. Better Body was extremely helpful and compensated me at a high standard. Thank you James!

Lastly, the quality of the materials is up to par. The barbell is heavy and seems durable. The weight set was also shipped with care and they look amazing! They're a bit glossy and have a nice metal clanking sound. I could see this set lasting long.

7 février 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

When you are buying fitness equipment …

When you are buying fitness equipment for your home gym you want to be sure of the quality of the product and the service provided from the company. After days of research and a visit to see, I am happy with my choice of the Better Body Equipment. They offer the most quality service of all I had experienced.

25 février 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Good quality responsive service.

Better Body was great to deal with. We outfitted a gym for an Airbnb and it has been a hit. The equipment was straightforward to put together and is sturdy and good quality. The adjustable dumbbells are really intuitive and work really well.
Reviews of the gym equipment from guests have been super positive.

7 janvier 2023
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered the hex bumbbell set with…

I ordered the hex bumbbell set with storage rack. The price was cheaper than at other stores but the hassle of purchasing from this company is not worth the few hundred saved. The set was shipped more than six months past what it was supposed to. The shipping company damaged the storage rack, I sent pictures of the boxes I received with items falling out of the completely torn up boxes and smashed pallet that was completely falling apart. I had the delivery guy note the damage and he took pictures of all the damaged parts. I contacted the company and provided all info and pictures. They asked for more pictures, I provided them, they asked for length measurements and I told them they should know that info since it is their product, they insisted I take measurements because they needed to know what size it was so I sent a screenshot of the rack from their website that listed the measurements and told them to send it in it’s entirety or I would report them to bbb. It took another six months to get a few replacement parts because they refused to replace the entire damage storage rack. The stress of trying to get the remaining pieces is not worth it so I give up. Do not buy from them, the few dollars saved is not worth the terrible service they have.

1 juin 2022
Avis spontané
Logo de Better Body Equipment

Réponse de Better Body Equipment

Hello Dawn, we sincerely apologize for all the delays and issues you had to experience with your order. We totally understand your frustration at this point. We do our best to ship orders as soon as we can but there are times they get delayed due to container delays. Regarding the rack, our team just wanted to confirm the version you received to make sure we send you the correct replacement pieces. We are so sorry for all the inconvenience we caused you.

Upon checking, we see here that an entirely new rack has been sent to you now. We are so sorry the resolution for your concern took this long. We appreciate you sharing your feedback here and for helping us improve our small business. We surely learned from this and we hope you still give us a chance to serve you better someday!

Please feel free to reach back to us if you still need any assistance. We're here for you!

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Products

Recently bought an adjustable bench from these guys - last missing piece to my home gym! Hit a few workouts with it already and it’s perfect. Very stable, comfortable, and looks good.

Overall great experience with better body and would definitely recommend to anyone who’s looking to build a home gym!

20 décembre 2022
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Twist Grip Dumbbells

Ordered the 4.5-70lb twist grip dumbbells which have enhanced my workouts dramatically. My only criticism is in the design. The plate hooks in the cradle and the receivers in the end plates could stand a slight redesign allowing a deeper connection as the remaining plates in the cradle have a tendency to tip over when there are only 1 or 2 left in the cradle. Outside of that criticism, I couldn't be more satisfied with the dumbbells as well as the level of customer service. Thank you.

1 janvier 2023
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

Ordered several items from Better Body…

Ordered several items from Better Body over the last year, including a pair of adjustable dumbbells for a christmas present. Everything came on time. There was one mix-up with pricing but customer service helped me out and everything was resolved within days.

16 novembre 2022
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

SCAM business

Do not order from the company. They will ship late or not at all and hood your money. I cancelled a $1300 order before it shipped. They sent the product somewhere else and are saying that I need to pay over $800 in shipping/freight charges meanwhile I cancelled before it shipped and shipping was under $490. This is a fraudulent business.
No one will call you back and they give you the run around if you ask for a refund etc.

20 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Better Body Equipment

Réponse de Better Body Equipment

Hi Elizabeth, we are sad to hear you call us fraudulent but we understand how upsetting this must have been for you. Please know the order was already shipped before we received your cancellation request. As much as we'd love to refund your order in full amount, we hope you understand there are applicable deductions for the shipment.

We have to pay over $800 for the total shipping fee. Our policy states the customer has to pay for the original shipping and return fee. Since we were able to redirect the shipment to a new address instead of returning to the warehouse, we are now only deducting you the original shipping fee which is $470. We know this is a huge amount but we hope you understand we have policies in place and we can only process requests in accordance to them.

I see here now that a case was opened with PayPal instead. In this case, our finance team can no longer process any refunds. If PayPal decides to refund you, the refund would be processed twice. We hope you understand.

We'd love to help you in any way we can but for now, all we can do is wait for PayPal to settle the case. We thank you for all your patience. Let us know if you have any questions!

Noté 1 sur 5 étoiles

Buyer Beware,

Buyer Beware,
I purchased a dumbbell set on Dec. 13th and reached out to cancel my order that same day realizing I ordered the wrong item. I asked if they sold the product I was looking for and they told me no and I requested a refund. It has now been over 3 weeks and still no refund. Their customer service is awful and when you try to call a voice mail picks right up. I have left messages and only got responses after I emailed them. I am so unhappy that I have not yet received my refund and I want to warn future customers not to buy from them. I have even filed a claim with the BBB. I feel like I have been scammed. So sad.

13 décembre 2022
Avis spontané
Logo de Better Body Equipment

Réponse de Better Body Equipment

Hello Jennifer, thanks for sharing your experience here! We are so sorry we missed your call. We are still a small team and we are only available from 9AM-3PM EST. It's possible our representatives were assisting other customers when you called. I see here our team has been assisting you via email instead.

Regarding your refund, I see here it's lined up for processing now. Rest assured you'll receive a notification once it goes through! I advised our team to send you an update as well once it does.

Please feel free to let us know if there's anything else we can do to assist you!

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus