Big Furniture Warehouse Avis 

1 922
•
TrustScore 4 sur 5

4,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

Ordered a chest of drawers but quickly had to cancel and requested a refund (£180) Cannot speak to anyone, Live Chat doesn't work - though initially got email replies. Then delivery guys call to a... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

When our small sideboard arrived, there were two of piece number 6 when one of them should have been a piece 5. My heart sank as I’d seen other reviews of people having communication problems. However... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

The bedroom furniture I bought was great, it was easy to put together on my own with clear instructions. The delivery timescale was just a couple of days which is unusual but nvery much appreciated... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Great service from ordering to delivery. The Avon 2 drawer coffee table is a fantastic buy very well made and easy to put together. Anyone with DIY skills will find it easy to put together . Th... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de meubles
  2. aussi dans
  3. Assemblage en kit
  4. Magasin de meubles de chambre à coucher
  5. Magasin de mobilier de jardin

À propos de Big Furniture Warehouse

Écrit par l'entreprise

Big Furniture Warehouse

Big Furniture Warehouse is a UK-based online furniture store trusted by thousands of customers across the country. We specialise in quality bedroom, living room, dining, and garden furniture at prices that make sense.

Our team handpicks every product with care, working directly with reliable suppliers so you get furniture that lasts. We're proud of our customer reviews and work hard to make every experience a positive one - from browsing right through to delivery and beyond.

Every order comes with free express delivery to UK Mainland, dispatched from our UK warehouses Monday to Friday. If something isn't quite right, our 30-day no quibble returns policy has you covered.

Our customer service team is available onday to Friday, 8am–4pm. Catch us on live chat (8am–3pm), drop us an email at support@bigfurniturewarehouse.com, or request a callback at a time that suits you.

Astbury rattan dressing table

Why Shop with us?

  • Free Shipping on ALL Orders to UK Mainland
  • Loyalty Scheme
  • Affordable Prices
  • Pre-Order on New Ranges
  • Key Worker Discounts
  • Collaboration Opportunities
  • Whether your upgrading your Bedroom or your Garden, we're sure to have what you're looking for! If we don't, drop us a message! We're always on the lookout for new product ideas.

    Visit Big Furniture Warehouse

    Cove garden set


    Coordonnées de contact

    Free Shipping to UK Mainland

    Shop on site and get free shipping to anywhere in the UK Mainland!

    4,1

    Bien

    TrustScore 4 sur 5

    2 k avis

    5 étoiles
    4 étoiles
    3 étoiles
    2 étoiles
    1 étoile

    Demande des avis aux clients

    Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

    A répondu à 96 % de ses avis négatifs

    Répond généralement dans un délai d'une semaine

    Comment cette entreprise utilise Trustpilot

    Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

    4,1

    Tous les avis

    (1 922)

    410 avis reçus au cours des 12 derniers mois

    Écrire un avis
    Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

    Noté 5 sur 5 étoiles

    Good quality wardrobe

    Delivered on time, packed well, good quality, easy instructions to follow and looks good - very slight damage in two small areas

    9 juillet 2026
    Logo de Big Furniture Warehouse

    Réponse de Big Furniture Warehouse

    Thank you for your review Lesley, we're glad you're happy with your new wardrobe.

    Kind regards,
    Big Furniture Warehouse

    Noté 5 sur 5 étoiles

    Excellent product

    Excellent product. Both the chair and the table is very sturdy and quality is very good. Delivery was on time and the assemble instructions were easy to understand. Would definitely recommend….

    6 juillet 2026
    Logo de Big Furniture Warehouse

    Réponse de Big Furniture Warehouse

    Thank you very much for taking your time to leave a review, it is much appreciated.

    We're pleased to hear you're happy with your order.

    Kind regards,
    Big Furniture Warehouse

    Noté 1 sur 5 étoiles

    Missing parts

    The order was delivered in 3 days, opened one of the boxes the large screws were scattered throughout,not in a bag!!!.
    When i checked all the contents I was missing 60 screws! I contacted customer support with numerous emails it took a day to reply back and it was as if you didn't believe they were missing after the 4th email you said you were would send the missing screws, which you did....it took a week.
    Your customer support could be much better.
    After saying that the furniture set is nice but takes longer to put together than stated.

    8 juillet 2026
    Logo de Big Furniture Warehouse

    Réponse de Big Furniture Warehouse

    Good evening Louise,

    We're sorry to hear your order arrived in this condition and it to a while for our customer support team to resolve this issue for you.

    We have addressed this internally to prevent delays going forward and we apologise for any inconvenience this may have caused.

    We're glad to hear the missing parts were sent to you and you're happy with the assembled product.

    Kind regards,
    Big Furniture Warehouse

    Noté 5 sur 5 étoiles

    Had a few things from here always good…

    Had a few things from here always good value and quality

    29 juillet 2026
    Avis spontané
    Logo de Big Furniture Warehouse

    Réponse de Big Furniture Warehouse

    Thank you for your review John, we hope to see you shopping with us again soon!

    Thank you,
    Big Furniture Warehouse

    Noté 5 sur 5 étoiles

    Happy with our purchases and delivery…

    Happy with our purchases and delivery guys were great, however, delivery was one day late and no explanation was given for this until delivery guy told us there'd been a problem with the vehicles and no-one had been informed of it.

    7 juillet 2026
    Logo de Big Furniture Warehouse

    Réponse de Big Furniture Warehouse

    Thank you for your review Jane, we're glad to hear you're happy with your purchase.

    Please accept our apologies for the slight delay in the courier network, we appreciate your understanding in this instance.

    Thank you,
    Big Furniture Warehouse

    Noté 1 sur 5 étoiles

    I have been sending multiple emails…

    I have been sending multiple emails regarding my preorder and i haven’t received any response!
    I haven’t received any dispatch information for my order. It was ordered on 25/06/2026 and it was supposed to be delivered on 25/07/2026.
    It’s horrendous service as there is no contact number. I was expecting my order on 25th july and i don’t know what to do, whether to place another order or find something else. Please respond!

    25 juillet 2026
    Logo de Big Furniture Warehouse

    Réponse de Big Furniture Warehouse

    Hello Wasam,

    We're sorry to hear you have been waiting for a response from our team and you haven't yet received the delivery of your order, please accept our apologies for this.

    Please kindly note, orders@bigfurniturewarehouse.com is a no reply email address.

    Unfortunately there was a slight delay with freight and receiving the stock due to checks at customs, we can only apologise for any disappointment and inconvenience this may have caused.

    Rest assured, these have now all been released and your order will be with you shortly. We have also provided the tracking details for your order so you can keep an eye on any delivery updates.

    If you have any issues, please don't hesitate to contact us.
    We appreciate your continued patience in this instance.

    Thank you,
    Big Furniture Warehouse

    Noté 1 sur 5 étoiles

    I have now been waiting over two weeks…

    I have now been waiting over two weeks for a response and have still not received a reply. There is no telephone number available to contact you, despite me providing all of my order details in my previous message.

    This was purchased as a birthday gift for my daughter, and she currently has no dressing table and no indication of when this order will be delivered. I am extremely disappointed by the lack of communication and customer service.

    I was really looking forward to receiving this beautiful piece of furniture, but I am now beginning to wonder whether we will receive it at all. I would appreciate an urgent update on my order, including a realistic delivery timeframe.

    11 juillet 2026
    Avis spontané
    Logo de Big Furniture Warehouse

    Réponse de Big Furniture Warehouse

    Good morning Priya,

    We're sorry to hear you have been waiting for a response from our team and you haven't yet received the delivery of your order, please accept our apologies for this.

    Is it possible the email has been sent to orders@bigfurniturewarehouse.com on the back of your order confirmation, if so, please kindly note this is a no reply email address. We do advise this on the order confirmation and also provide our customer support email address to contact.

    In the meantime, our team have been in contact with you directly regarding your order and advised the item purchased was on pre-order. Rest assured, these have now all been released and your order will be with you shortly. We have also provided the tracking details for your order so you can keep an eye on any delivery updates.

    We appreciate your patience in this instance.

    Thank you,
    Big Furniture Warehouse

    Noté 4 sur 5 étoiles

    Delivered on time

    Delivered on time. Nice sturdy ottomans. Wouldnt say it was silver/grey more beige/grey. But does the job it was bought for.

    29 juin 2026
    Logo de Big Furniture Warehouse

    Réponse de Big Furniture Warehouse

    Thank you for your review Wendy.

    Kind regards,
    Big Furniture Warehouse

    Noté 1 sur 5 étoiles

    I had to wait an extremely long time…

    I had to wait an extremely long time for my return to be collected. The drivers never turned up, and I ended up waiting for six weeks. Every time I contacted customer service, I received another apology, but nothing was actually resolved. It was a very disappointing experience with both your company and DHL.
    On one occasion, I even saw the driver drive past my street without stopping to collect the parcel. After weeks of waiting and constant inconvenience, the return was finally completed.
    This whole experience was very stressful and frustrating. Unfortunately, because of the poor service, I will never order from your company again

    13 juillet 2026
    Avis spontané
    Logo de Big Furniture Warehouse

    Réponse de Big Furniture Warehouse

    Hello Mr Simandi,

    We're sorry to hear you have had several issues with the collection of your order, please accept our apologies for this.

    We appreciate the amount of inconvenience this may have caused for you and completely understand your disappointment in this instance.

    We're glad this has now been collected and resolved for you.

    If possible, please may we kindly ask you to update your information to the correct order details. This will allow our team to investigate this internally and prevent such issues with the carriers going forward.

    Thank you for your patience in this instance.

    Kind regards,
    Big Furniture Warehouse

    Noté 1 sur 5 étoiles

    I have been waiting for a reply since…

    I have been waiting for a reply since last Wednesday and still haven't heard anything can't find a phone number or anything can any1 help

    15 juillet 2026
    Avis spontané
    Logo de Big Furniture Warehouse

    Réponse de Big Furniture Warehouse

    Hello Lizzie,

    We're sorry to hear you're having issues contacting us.
    We kindly requested further details so we could take a look into this for you, unfortunately these haven't been provided and we're unable to locate an order for this name.

    Please may you provide this information, our team can then reach out to you as soon as possible.

    Thank you,
    Big Furniture Warehouse

    Noté 5 sur 5 étoiles

    Very happy customer

    This is my second of these sideboards, it looked so nice when it was put together that I ordered another one, they are good quality and very useful with drawer and cupboard space, the delivery was very good with both, for the price these are brilliant i am very happy with my purchases.

    30 juin 2026
    Logo de Big Furniture Warehouse

    Réponse de Big Furniture Warehouse

    Hello Irene,

    We're really pleased to hear you're so happy with your new sideboard that you decided to purchase a second one.

    Thank you very much for your review, it is much appreciated.

    Kind regards,
    Big Furniture Warehouse

    Noté 1 sur 5 étoiles

    Very poor

    Very poor. First delivery came completely smashed up and damaged / clearly a customer returned item. Customer service was excellent and a replacement was sent. Damaged again and missing parts.

    30 juin 2026
    Logo de Big Furniture Warehouse

    Réponse de Big Furniture Warehouse

    We're really sorry to hear your order arrived damaged, we completely understand your disappointment in this instance, please accept our apologies for this.

    Our customer service team have been in touch to get this resolved.

    Thank you,
    Big Furniture Warehouse

    Noté 5 sur 5 étoiles

    Very quick delivery great product easy…

    Very quick delivery great product easy to assemble good quality

    30 juin 2026
    Logo de Big Furniture Warehouse

    Réponse de Big Furniture Warehouse

    We're glad you're happy with your new furniture. Thank you for your review!

    Kind regards,
    Big Furniture Warehouse

    Noté 5 sur 5 étoiles

    Although packaging slightly damaged the…

    Although packaging slightly damaged the goofs inside well protected and in good condition Clear instructions and all parts numbered ASSEMBLY TOOLS could have been be been of better quality and Allen key being on the small side made it difficult to tighten some of the moor difficult to get at screws Pleased with end result will recheck screw tightness in a couple of weeks

    29 juin 2026
    Logo de Big Furniture Warehouse

    Réponse de Big Furniture Warehouse

    Thank you very much for your review Alan, we're happy to see you're pleased with the finished product.

    Kind regards,
    Big Furniture Warehouse

    Noté 5 sur 5 étoiles

    will be buying a lot more Fast delivery no broken pieces.good…

    Fast delivery no broken pieces.good price and one very happy lady .I plan to buy more.

    29 juin 2026
    Logo de Big Furniture Warehouse

    Réponse de Big Furniture Warehouse

    We're glad to hear you're happy with your new order!

    Thank you for taking your time to leave a review, it is much appreciated. We hope to see you shopping with us again soon.

    Thank you,
    Big Furniture Warehouse

    Noté 1 sur 5 étoiles

    Incomplete order. AVOID USING

    Ordered and bed and mattress as delivery was stated as 2 days later. Well the headboard was delivered that day but no bed or mattress. Chased for an update to be told that because it is a large order it comes as separate deliveries. The next day the mattress arrived but another 4 days later still no bed! Company uncontactable as no telephone number. Email responses are very poor and probably generic emails. The company have done nothing to chase and ensure delivery of our item. Avoid at all costs. Full delivery finally received a week later

    16 juillet 2026
    Avis spontané
    Logo de Big Furniture Warehouse

    Réponse de Big Furniture Warehouse

    Good morning Joanne,

    Please accept our apologies for only receiving half of your order, we completely understand your frustration in this instance.

    Our customer service team have reached out to you directly and confirmed a replacement will be dispatched today for you to avoid any further delays.

    Please kindly note, while we don't currently have an inbound contact number, we have a live chat available Monday - Friday 9:00 - 15:00.

    Once again, we're really sorry for any inconvenience caused, your order will be with you as soon as possible.

    Thank you,
    Big Furniture Warehouse

    Noté 5 sur 5 étoiles

    Lovely parasol just what we needed

    Lovely parasol just what we needed.
    Good strong and attractive addition to our garden.

    26 juin 2026
    Logo de Big Furniture Warehouse

    Réponse de Big Furniture Warehouse

    We're pleased to hear you're happy with your new order.
    Thank you for taking your time to leave a review.

    Kind regards,
    Big Furniture Warehouse

    Noté 1 sur 5 étoiles

    Delivered all damaged,couldn't contact…

    Delivered all damaged,couldn't contact them as no phone number ended up going through PayPal to get my money back but would have cost me a future to return as you the customer has to pay even though it was delivered damaged. NEVER ORDER OFF THESE FOLKS !!!!

    22 juin 2026
    Logo de Big Furniture Warehouse

    Réponse de Big Furniture Warehouse

    Good morning Tracy,

    We're sorry to hear your order arrived damaged and you're having an issue returning this, please accept our apologies for this.

    Our customer service team responded to your email on the 25th of June and 30th of June but unfortunately we received no response. I have asked the team to reach back out to you so we can get this matter resolved as soon as possible.

    Please kindly keep an eye on your junk/spam folder in case the email goes in there.

    Thank you,
    Big Furniture Warehouse

    Noté 1 sur 5 étoiles

    Avoid this company

    No notification of delivery. I was in but the 2 very large and heavy parcels were dumped outside my building with no attempt whatsoever to ring my doorbell. I’m sure this was deliberate so that I could not refuse delivery outside when they refused to deliver inside my property. I am a small, skinny pensioner who was physically unable to move these parcels inside. All contact from customer services was ignored apart from telling me that their ‘policy’ is delivery outside. This policy is not on their website, which I checked before I ordered, on my invoice or on their terms and conditions. Only by getting Trading standards involved was I able to get a refund and they are being investigated for misleading customers.

    26 juin 2026
    Logo de Big Furniture Warehouse

    Réponse de Big Furniture Warehouse

    Hello Sharron,

    We're extremely sorry to hear you have experienced issues with the delivery of your order, please accept our apologies for this.

    Please kindly note, unfortunately courier drivers are not insured to deliver the goods inside of the property. Due to your delivery address being flats and there isn't a lift available, it is at the drivers discretion to deliver this to the front door of your property.

    We completely understand your frustration in this instance and we apologise again for any disappointment this may have caused.

    Rest assured, our customer service team arranged for these to be collected and a full refund was issued back onto your original payment method straight away,

    We're glad this has since been resolved for you.

    Thank you,
    Big Furniture Warehouse

    Noté 5 sur 5 étoiles

    Easy to deal with

    Easy to deal with, straightforward online ordering, fast delivery all make this a company I'd deal with again. The parasol I ordered came quickly, was exactly as described and with no complicated mechanism.

    26 juin 2026
    Logo de Big Furniture Warehouse

    Réponse de Big Furniture Warehouse

    Thank you very much for your review, Phil! We're delighted to hear that you're pleased with your new parasol. We hope you enjoy using it!

    Kind regards,
    Big Furniture Warehouse

    L’expérience Trustpilot

    Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

    Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

    En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

    Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

    La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

    Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

    En savoir plus