Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

I am SO impressed- customer service communication was quick, helpful, and accurate. Did exactly what they said they would do and my watch is back to me running perfectly! I would give more stars if... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I love my Breda watches. They are so elegant and cool. There’s never a time I don’t get complimented while wearing. There was an issue with the system(order cancelled, item was sold out), customer ser... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I had my watch for about 7 months and a small chainlink popped out making it impossible for me to clasp the watch shut. On a whim I emailed BREDA customer support not expecting anything since I'd had... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

I bought this watch on November 19, 2025. About three months in, the stitching on one of the strap loops came undone, and a month ago the second one came apart completely. Without them the strap w... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Boutique d'accessoires de mode

Écrit par l'entreprise

Founded in 2009, BREDA is a lifestyle brand creating reimagined classics coupled with modern elements. Each timepiece is designed to be cherished—to collect stories, to live a long life, and to be rediscovered season after season. With a vision anchored in self-expression, BREDA aims to form inclusive collections, collaborations, and conversations—celebrating individuality and ever-evolving personal style.


Coordonnées de contact

4,1

Bien

TrustScore 4 sur 5

95 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,1

Tous les avis

(95)

13 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Great customer service

Great customer service, I had an issue with my order and they were able to get me taken care of very quickly

9 avril 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

JANE GOLD TETHERED WATCH - POOR QUALITY PLEASE READ!

Very upset in the gold tethered jane watch product quality. Looks beautiful, but after about two months of regular wear my watch is already tarnishing and looking silver. I understand this isn’t a gold watch and tarnishing will eventually be expected with use, but two months is very sad! That’s almost on par how quickly cheap fast fashion jewelry will tarnish. I really wanted to love this watch. I cannot recommend this company, and also think at the end of the day to just save your money for a higher quality watch that will last.

19 mars 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

10/10 would recommend

I had my watch for about 7 months and a small chainlink popped out making it impossible for me to clasp the watch shut. On a whim I emailed BREDA customer support not expecting anything since I'd had it for a while but to my surprise within an hour they had replied not only offering to repair it for free but ALSO waived the shipping fees.The whole experience took about 3 weeks all in and I couldn't be happier. Their team is prompt, helpful and kind. I will (continue to) recommend BREDA watches to everyone I meet!

7 janvier 2024
Avis spontané
Logo de BREDA

Réponse de BREDA

Happy we were able to assist you. Thank you very much for leaving these kind words. Should you need any further assistance please do not hesitate to reach out.

Noté 1 sur 5 étoiles

Disappointing customer service

Disappointing customer service, no correspondence 👎

8 janvier 2024
Avis spontané
Logo de BREDA

Réponse de BREDA

Hi Daniel,

We deeply apologize for the experience you encountered with our team. We're happy that we were able to quickly get this resolved for you. Should you have any further questions do not hesitate to reach out.

Thank you

Noté 1 sur 5 étoiles

Finally very disappointed...

Finally very disappointed...
On 26/12 we received a letter from Fedex asking us to pay $39 in customs fees (for delivery to France) even though the package was delivered 15 days ago.
We are very disappointed and do not recommend ordering a watch from this site.
Their lack of communication is really not serious.

27 décembre 2023
Avis spontané
Logo de BREDA

Réponse de BREDA

Hi Claire,

We appreciate your feedback and are sorry for any inconvenience you've experienced. We would like to clarify that duties and taxes for international orders are the customer's responsibility, and this information is displayed at the checkout when selecting the shipping method.

We regret any confusion and understand the importance of clear communication. We value your input and will strive to improve our messaging to ensure a better customer experience in the future.

If you have any further concerns or need assistance, please don't hesitate to contact our support team.

Thank you again for bringing this to our attention.

Noté 5 sur 5 étoiles

Super sweet

Super sweet! They sent me an extra link for free because my watch was too small.

29 novembre 2023
Avis spontané
Logo de BREDA

Réponse de BREDA

Happy to hear we could offer our assistance. We hope you enjoy your timepiece!

Noté 1 sur 5 étoiles

WARNING- DO NOT PURCHASE BREDA…

WARNING- DO NOT PURCHASE BREDA PRODUCTS FROM UK. I have had a shocking experience when purchasing a gold plated Breda watch from the US. The original deal looked quite good $250 reduced down to $180 for a Elemental Breda Watch so I decided to buy it. I was a bit annoyed at the $45 delivery fee and the $40 tax on top but this was told before purchase so I can't complain. I thought £220 for a good watch from the source isn't too bad. How wrong I was... I was told in order to get my watch I'd need to pay another £45 in VAT in the UK. Annoying but bareable. Then when I received the watch it was beyond terrible. The face was smudged, scratched and cracked - no where near the quality you would expect of a £5 watch let alone a £200 watch. Dissapointed I looked to see their return policy which according to them 'are easy and hassle free' - but they are looking to charge me an additional $72 to return a faulty product. In total I'll be losing easily over £100 to return this faulty low quality product - no phone number to ring only an email. Will update if they have anything to say but in the meantime STAY AWAY FROM BREDA - it is borderline a SCAM with so many hidden fees.

29 novembre 2023
Avis spontané
Logo de BREDA

Réponse de BREDA

Hi Phil,

We apologize for the inconvenience you've faced. I reviewed your inquiry and see that we've resolved your issue via email. Please check your inbox for further details. Thank you for bringing this to our attention.

Noté 5 sur 5 étoiles

Taxes issue, resolved with customer service

I originally had an issues with paying double taxes when ordering from the UK. They have since resolved the issue! Really appreciate the customer service getting back to me with regular updates. Thanks for the help - the watch seems great and I'm hoping my partner will love it! Thanks!

18 novembre 2023
Avis spontané
Logo de BREDA

Réponse de BREDA

Hi Joe,

We're happy to hear we were able to resolve this for you. Thank you for your patience as we worked on finding a solution for you. We hope you enjoy your timepiece.

Noté 1 sur 5 étoiles

HORRIBLE CUSTOMER SERVICE

HORRIBLE CUSTOMER SERVICE! They are impossible to get in touch with. They did help with my shipping cost and price adjustment. However, you have to be a pain in the butt for a response. They are charging me for a return label I did not use—horrible customer support. The watches are not worth dealing with service like this. Update: The company did reach out about the policy for refusal of the package, and I completely understand the fee now. However, this could have been solved earlier if they had phone support. They also told me that the fee was a return fee, not a refusal fee. HERE IS THE EMAIL "So after reaching out to our fulfillment team, they confirmed with us that this order was refused by the carrier resulting in us charging you the return processing fee.

If you have any further questions please do not hesitate to reach out.

Thank you"

STAY FAR AWAY THIS COMPANY HAS TO MANY FEES!!!!!!!!!!!!!!

2 novembre 2023
Avis spontané
Logo de BREDA

Réponse de BREDA

Hi Solomon,

Thank you for your feedback. We apologize for any difficulties you have experienced with our customer service. We have been in communication with you throughout the process and appreciate you addressing the assistance provided with waiving our shipping cost and price-adjusting your order.

Regarding the return label, I would like to clarify that we are not charging you for a label. However, as per our policy, customers who refuse their packages are subject to a processing fee. This policy can be found on our customer service page under Refusal Fees.

Unfortunately, due to recent accommodations, we are unable to make any further exceptions for you at this time.

We apologize for any confusion or lack of clarity on this matter. I hope our response is helpful in providing a better understanding. We thank you again for your feedback.

Best regards,
BREDA Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Don’t buy the pulse Watch

I am very dissatisfied with the product, it is simply extremely poorly implemented technically. You can't read the time, the movement should have jumped around or flip (not a native speaker), instead of turning, the numbers are usually not completely visible and barely recognizable. Even when visible, they are so small that you can hardly read anything. So it has to be a perfect light situation, takes time to encode the display + your eyes and Vision have to be absolutely perfect to get the Chance to read the time. Due to the high postage, the high customs costs and the inexplicably high processing fees for a return, it is not worth sending it back (at least from Germany). Customer feedback is not responded to in an accommodating manner. Poor service, poor product, a miserable customer experience overall. The Design is nice tho. If you want to have a bracelet, go for it, if you want a watch that can tell the time: stay away from the pulse.

6 novembre 2023
Avis spontané
Logo de BREDA

Réponse de BREDA

Hi Max,

We deeply apologies for the negative experience you've had with us. We understand your dissatisfaction with the watch's readability and visibility. Your feedback is appreciated as we're always looking for ways to improve.

We also apologize for the difficulties with our return process. We will review our policies to be more accommodating.

I've gone ahead and offered a couple of solutions to you via email. If you could please review and get back to us we'd be happy to get this taken care of for you.

Looking forward to your response,
BREDA Team

Noté 1 sur 5 étoiles

Thank you for being TERRIBLY UN-HELPFUL!!

Absolutely terrible customer service. Despite my admitting fault for missing an incorrect number on the auto corrected address entered in at check out, the company has failed to answer any of my questions regarding shipping warranty and/or recalling the package and have now completely stopped responding to my emails.
I never asked for a refund or tried to place blame I just wanted more information about the shipping info as USPS has denied me any information as I was the receiver not sender and yet the company (Breda) told me to reach out to USPS and told me they could be held liable and have since ghosted me.

I would be VERY WEARY of purchasing anything from this company as the customer service alone is terrible so i can only imagine the warranty that comes with their items would also be terrible to navigate!

2 octobre 2023
Avis spontané
Logo de BREDA

Réponse de BREDA

We sincerely appreciate your feedback and the opportunity to address your concerns. First and foremost, we deeply regret any inconvenience you've experienced and the frustration it has caused you.

We are equally disheartened to learn about the communication issues you've encountered. It was never our intention to leave you feeling unsupported. Our response delay was due to a high volume of inquiries, and we want to assure you that you remain a priority.

USPS's policies and procedures differ for senders and receivers, making it a complex process to resolve such issues. We appreciate you acknowledging the address issue and would like to re-emphasize that our policy states we as Breda cannot be responsible for orders sent to an address inputted incorrectly by the customer. We have since then addressed your concerns regarding shipping warranties and package recalls.

Once again, we thank you for your feedback and patience. If you have further questions or concerns, please don't hesitate to respond to the email thread we've been communicating through.

Noté 5 sur 5 étoiles

11/10 recommend Breda

Beautiful products and impeccable customer service. I love my Breda watch, it’s quality in function and style. Their repair services are top notch and their team is kind, informative, and highly prompt. 11/10 would recommend

15 octobre 2023
Avis spontané
Logo de BREDA

Réponse de BREDA

Thank you very much for taking the time to express this feedback. We're happy to hear that you were satisfied with your purchase.

We hope you enjoy your timepiece!

Noté 1 sur 5 étoiles

Relojes de muy mala calidad

Relojes de muy mala calidad. Son muy bonitos, pero la calidad de fabricación de estos relojes es pésima. Pagas casi 200€ por un reloj y ni tan siquiera es resistente al agua. Dicen que es resistente a salpicaduras y a lavarte las manos, pero ni tan siquiera eso, ya que hasta así le entra humedad al reloj. Tengo muchísimos relojes, muchos de ellos más baratos que los relojes Breda, pero todos ellos de mejor calidad. Una decepción absoluta, me siento estafada. Esta marca es solo marketing, no hay calidad. Además la atención al cliente es nefasta. Encima te hacen que pagues un envío “rápido” (vivo en España), pero de rápido no tiene nada. Así que al precio del reloj hay que sumar el dinero del envío y las aduanas, por lo que te gastas mucho dinero en un reloj de mala calidad. No merece la pena en absoluto. Le doy una estrella porque no hay la opción de puntuar con 0 estrellas, sino esa sería su puntuación.

Por cierto, algunos modelos de sus relojes aparecen en un vendedor de AliExpress a un precio mucho más barato por lo que ahora desconfío muchísimo más de la marca.

Una gran decepción.

31 août 2023
Avis spontané
Logo de BREDA

Réponse de BREDA

Lamentamos mucho su insatisfacción con nuestros relojes. Valoramos sus comentarios y tomamos en serio sus inquietudes.

En cuanto a la calidad, entendemos sus expectativas y lamentamos si nuestros relojes no las cumplieron. Siempre estamos trabajando para mejorar la calidad general de nuestros productos y apreciamos cualquier comentario que nuestros clientes brinden para que podamos crecer.

En cuanto al servicio de atención al cliente, lamentamos que no haya tenido una buena experiencia. No pude localizar su correo electrónico durante mi búsqueda. Si puede responder con su correo electrónico, estaré encantado de volver a abordar su problema.

No ofrecemos envíos acelerados para nuestros clientes internacionales ya que los retrasos en la aduana tienden a ser un problema. El costo de envío difiere de un país a otro.

Agradecemos tus comentarios y los tendremos en cuenta para mejorar. Esperamos que en el futuro podamos ofrecerle una experiencia más satisfactoria.

Si tiene más comentarios o preguntas, no dude en contactarnos directamente.

Noté 5 sur 5 étoiles

Amazing support

I live in Sweden and I ordered a Breda watch, and after receiving I noticed there was a tiny issue with the band. I contacted Breda support and got amazing support. They helped me send it back and I received a new one!

15 août 2023
Avis spontané
Logo de BREDA

Réponse de BREDA

Thank you for sharing your positive experience with our support team! We're delighted to have been able to assist you promptly and ensure your satisfaction. If you need any further assistance, feel free to reach out. Enjoy your Jane!

Noté 1 sur 5 étoiles

Never received the watch and the money was not refunded.

Ordered the watch from Canada. Never received the watch and the money was not refunded.

16 août 2023
Avis spontané
Logo de BREDA

Réponse de BREDA

We apologize for any confusion. Our records indicate that we sent you two follow-up emails regarding this issue. Your refund was successfully processed on August 16th. If you have any further concerns, please don't hesitate to contact us. We'd love to assist you in any way we can.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered the watch from Switzerland

Ordered the watch from Switzerland. Never received the watch and the money was not refunded.

10 mai 2023
Avis spontané
Logo de BREDA

Réponse de BREDA

Hi Adil, We deeply apologize for the experience you've had with your purchase. I've gone ahead and offered you a full refund for your order as return tracking shows that it was successfully delivered back to our fullfilment center. We are very sorry for the delay that took place. Should you have any further questions please do not hesitate to let us know.

Noté 5 sur 5 étoiles

Very helpful after service!

Love my Breda watch. I have a Jane in gold. These watches are so beautiful. Needed it sized after it arrived and couldn't find a local spot to have it serviced so I contacted support and sent it in. Fast turnaround time and fits perfect now! My favorite timepiece by far!!

20 avril 2023
Avis spontané
Logo de BREDA

Réponse de BREDA

We're so happy to hear we were able to help! Hope you're enjoying your Jane!

Noté 5 sur 5 étoiles

I love my Breda watch

I love my Breda watch! I wear it every. single. day. It goes with every outfit, it's so classy and perfect for the size of my wrist! I shipped in my watch for repair because it was so banged up from me wearing it everywhere and their customer service was so wonderful! They're so easy to get in contact with and now I'm just waiting for my repair to get back to me!

14 avril 2023
Avis spontané
Logo de BREDA

Réponse de BREDA

Hi there,

Thank you for taking the time to share your positive experience with us! We're thrilled to hear that you love your Breda watch and that our customer service team was able to assist you with your repair.

We hope you continue to enjoy your watch.

Best regards,
Breda Team

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus