Briogeo® Hair Care Avis 

70
•
TrustScore 2 sur 5

2,0

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I bought the don’t despair, repair line and it completely RUINED my hair. I have fine, high porosity, blond hair and it started coming out in the handfuls after using this. My ponytail is only about a... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

After using this for about a month my hair started coming out and I mean comb fulls!!!!! My hair is fine and not color treated,what makes it so sad is that I bought some other of their products and th... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Clean products that truly work for my hair and scalp. I used to have dry scalp issues but since switching to their scalp revival shampoo four years ago, I haven't had any flakes or dryness. Their don'... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I've been using Briogeo for over a year and am beyond impressed with the results. It has helped me reduce the money I'm spending on hair cuts because my hair is healthier for longer! The shine and fri... Voir plus

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de produits capillaires
  2. aussi dans
  3. Fournisseur de produits de beauté

Écrit par l'entreprise

Briogeo has revolutionized clean and natural hair care, offering effective products and solutions for every hair type, hair texture, hair need, ethnicity, background, and person. All Briogeo products are formulated 6-free ™ (NO harsh sulfates, silicones, parabens, phthalates, artificial dyes, and DEA) and are naturally derived with the brand's proprietary NOVA Complex®, a blend of natural oils, vitamins, and antioxidants.


Coordonnées de contact

2,0

Bas

TrustScore 2 sur 5

70 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

N'a pas répondu aux avis négatifs

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,0

Tous les avis

(70)

6 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I have used many hair products and I…

I have used many hair products and I always go back to Briogeo shampoo, smoothing conditioner, the oil to put on my ends and roots.

I do have to switch up every now and then with other products cause I get bored but Briogeo is my fav!

21 mars 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

My hair is completely healed

I cannot put into words how much I love Briogeo products. Not only am I so happy with transitioning to clean hair care for many reasons, but my hair is completely healed from years of bleach/heat damage. I'm going on 3 years of using these products, and I'll never turn back.

19 janvier 2024
Avis spontané
Noté 5 sur 5 étoiles

I am absolutely obsessed with Briogeo

I am absolutely obsessed with Briogeo. These products have completely transformed my hair. The Superfoods Mango + Cherry Shampoo and Conditioner leave my hair feeling fresh and clean—with unmatched softness, body, and shine. I also recommend the Dry Shampoo. Love that it's a non-aerosol alternative that delivers targeted application and absorbs any oil instantly.

19 mars 2024
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I received the completely wrong order

I received the completely wrong order, and one of the products was already opened and used. Actually disgusting. Luckily customer service gave me a refund but I waited a long time for this order since I live international and they said they can’t do replacements with International orders. My order came with a packaging slip but literally not one thing on the slip came with the order (I have curly hair and only received their straight hair products). I used to buy from in stores in Sephora but since moving over seas that’s impossible now. I appreciate the refund but receiving an open and used cream is something I can’t get over. Someone putting their fingers in it? Gross. I assume when someone returns an order to their original website (since there’s a 30 day return policy rule) they just send it out to the next customer. I would order their products in stores or from Amazon. Don’t order directly from website!! Careless people in Florida packing this.

18 février 2024
Avis spontané
Logo de Briogeo® Hair Care

Réponse de Briogeo® Hair Care

Hi Geneva, We apologize for the inconvenience you encountered during your Briogeohair.com shopping experience. We've noted that incorrect items were dispatched in your recent shipment, and a refund has been initiated. Regarding the opened item, please be assured that all Briogeo products are dispatched brand new and unused from our warehouse. Your feedback is valuable, and we'll ensure it reaches the relevant teams for a thorough review, aiming to prevent such issues in the future.

Noté 1 sur 5 étoiles

I received the order opened and used

I received the order opened and used, and received an unprofessional reply from customer services, even the email didn't include a sorry word, very disappointing especially since my order was overseas and I paid a big number for the shipment.

26 novembre 2023
Avis spontané
Logo de Briogeo® Hair Care

Réponse de Briogeo® Hair Care

Hi Sonya, thank you for your feedback and we apologize for the experience you had with us! All Briogeo items are shipped new/unused from our warehouse. Depending on how the items are stored in the box product may shift in the jar, especially for our 8 oz and move to one side. If you would still like to return this item we would be happy to extend the return policy for you, please email our team at support@briogoehair.com with the subject line 'Briogeo-Trustpilot'

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could give 0 stars I would

If I could give 0 stars I would. Literally the SLOWEST shipping service. They have no customer service staff to speak off. No customer service number - if you have an order issue or need to ask for a delivery estimate, you won’t be able to reach anyone. You will not receive your products. Just go to Sephora. I honestly don’t even want to buy this brand at another reseller. Get a customer service number up and running if you are a legitimate company. A non responsive email address won’t give you good reviews!

16 septembre 2023
Avis spontané
Logo de Briogeo® Hair Care

Réponse de Briogeo® Hair Care

Hello! We would like to look into this further for you if you could email our support@briogoehair.com with the subject line 'Briogeo-TrustPilot'. We ship with DHL/USPS and orders usually take 3-7 business days to process and ship unless there are shipping delays with the carrier.

Noté 1 sur 5 étoiles

ordered a week ago, still hasn’t shipped

I ordered my items a week ago and when I view my order on their website (because there has been zero communication since my order was confirmed)has not shipped yet. I reached out via email (apparently the only option customers have) and have not received a response nor have I received my items. They pulled my money immediately but can’t seem to bother with actually shipping the goods I paid for! Don’t fall for their measly discounts, not worth it! If you must have this product, buy it from Ulta etc.

27 juin 2023
Avis spontané
Logo de Briogeo® Hair Care

Réponse de Briogeo® Hair Care

Hi Michelle, we're sorry to hear that you have not received your order and our team would like to look further into this for you. If you could please email us at support@brigoeohair.com and 'Briogeo-Trust Pilot' as the subject line, that way we can investigate this further for you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Order Cancelled after Payment Taken

I ordered from this company about 3 days ago. Money taken instantly. Today I recieve an email telling me my order has been cancelled with no reasoning at all.

Wouldnt buy from this company again.

25 novembre 2022
Avis spontané
Logo de Briogeo® Hair Care

Réponse de Briogeo® Hair Care

Hi Callum, We appreciate your feedback, and we sincerely apologize for the inconvenience caused by the cancellation of your order. After reviewing your ticket, it came to our attention that our international merchant processor flagged the transaction due to a high risk of fraudulent activity. Consequently, the order was canceled, and the funds were not captured or processed. Your order has been fully refunded. We understand the frustration this may have caused and appreciate your understanding.

Noté 1 sur 5 étoiles

Do NOT buy on Briogeo website!

Made an order by accident, so tried to find a way to cancel it right way only to find out there’s NO way to contact them other than via email? This must be a joke for a company who sells high-end hair products… I’m so frustrated… I emailed them right way and received what seems to be an auto-response essentially saying “we regret to inform you.. but there’s nothing we can do…” what??? FTC should not even allow online businesses to exist without a decent cancelation policy or customer service!!! Will NEVER, NEVER ever make any purchases there or consider buying their products as they do not seem to show respect for their customers… Will not recommend them either…

24 novembre 2022
Avis spontané
Logo de Briogeo® Hair Care

Réponse de Briogeo® Hair Care

Hi Ana! We apologize for the inconvenience you encountered during your Briogeohair.com shopping experience. A dedicated customer service phone line that is available Monday - Friday from 9 am - 5:00 pm. Our number is intended for the visually and hearing impaired only.

Our support@briogeo.com is our main form of communication and we're happy to answer any order, product, support, etc questions through email. To guarantee timely delivery for all our customers, we cannot revise or cancel an order once it is placed. However, we have improved our systems to cancel up order up to one hour it has been placed!

Noté 1 sur 5 étoiles

Awful Customer Service!

Placed an order through their website, I had separate shipping and billing addresses, used Amazon pay and somehow it changed my shipping address to the same as my billing. Meaning it would be shipped to FL instead of NC. I realized this within 5 minutes of the order going through and emailed their customer service immediately.
In a nutshell they said they could do NOTHING! I would have to wait for the package to be shipped and rerouted to my new address.
I was very excited to try their products, but now they have made me so upset that I WILL NEVER PURCHASE FROM THEM AGAIN!!!
SHODDY, SHODDY CUSTOMER SERVICE!

23 août 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Worst customer service

I placed an order from their website, and immediately realized that I placed the order for the wrong item (the conditioner rather than the shampoo). I contacted the customer service immediately by sending an email. I have not gotten a response until 2 days later, to tell me that they can't change or cancel the order. I even tried to call them the next morning after placing the order but nobody was answering (I think the number 646-401-0297 is just a fake not working number). It is a frustrating experience and will never buy from them again.

24 juin 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Worst Customer Service

I tried to return products that are damaging and the co. does not follow up. There is no number listed, just an e-mail address. This is the worst customer service & co seems to scam people from the other posts I am reading.

7 mai 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Purchased products more than 10 days…

Purchased products more than 10 days ago, did not even get confirmation those were shipped yet. Customer service impossible to contact. I would like a refund and to cancel my order.

8 avril 2021
Avis spontané
Logo de Briogeo® Hair Care

Réponse de Briogeo® Hair Care

Hi Anca! We recommend checking your spam as sometimes the confirmation email can be sent there or in your promotions folder. Our customer support works Monday-Friday 9 AM-5.30 PM and can be reached at support@briogeohair.com if you need further assist

Noté 1 sur 5 étoiles

Customer service is a nightmare and…

Customer service is a nightmare and non-existent. The CEO should be ashamed. I have been trying to email customer service for two weeks with no reply after following their guidance on their website because of an allergic reaction to the scents used in their products. I reached out on FB and I got a spotty reply that their small but mighty team was overwhelmed. This is why consumers do not shop small businesses and support the Sephora's of the world. I would never let anyone order from here unless they were absolutely certain of the products.

5 avril 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

I am writing this as an update the day…

I am writing this as an update the day after I wrote the initial review:
So, 43 minutes after the bad review posted on this site, briogeo Sent me an email addressing my request for my refund from their products!!! I’ve been calling them leaving voice mails and have emailed them about 5 times for a period of over 2 weeks and they’ve NEVER gotten back to me at all.
Now that a bad review popped up, 43 minutes later I hear from them!!
Sooo, once again I requested they send the return label fro refund like their policy says they will—— I’ve still not received anything from them. They want to look good by responding quickly to poor media, yet still don’t do anything about it!
Bad business—-horrible customer service— actually it’s non existent.

31 mars 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Briogeo customer service is a nightmare

Briogeo customer service is an absolute nightmare. The only phone number for customer service is for the hearing impaired, and email responses are spotty at best. It's been over a month and a half-since I placed an order and still have not received my shampoo and conditioner. Apparently, there was a mix up, and it was supposed to ship with the anti-frizz serum I received. I have emailed customer service about the whereabouts of my order and to return the anti-frizz serum, It makes my hair greasy after one drop. But they have intermittently gotten back to me and have not resolved any of my issues. The whole process has been incredibly frustrating and a turn-off for future purchases.

26 mars 2021
Avis spontané
Noté 3 sur 5 étoiles

Return process is confusing

Ordered $100 scalp revival products. Dried my hair out and caused scalp acne. So I emailed them asking for a return authorization two days after the products had been delivered. They emailed back 6 days later asking for photos of the products I wanted to return. I sent the photos immediately and never received a response. I followed up with the same email and photos a week later and still did not get a response. Filed a dispute with my credit card.

Update: after not hearing back from briogeo for two weeks I received a full refund and was not required to ship back the products. So I have updated my experience to three stars.

21 mars 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Worst customer service I have ever…

Worst customer service I have ever encountered anywhere. It's a shame because the products are fantastic. The customer service has a strange passive agressive tone to it with very toxic energy. They do not honor their 30 day return policy. There is no number to call. They do not respond to emails other than to oddly request a photo of your products as others have stated.

11 mars 2021
Avis spontané

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus