Canvasinhouse Avis 

45
•
TrustScore 2.5 sur 5

2,7

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 2 sur 5 étoiles

I ordered 6 windmills, the posts are flimsy and half broken within days. Even at 10 mph wind, I got no response from any unit. Very disappointing, don’t waste your money.

Noté 4 sur 5 étoiles

Edit: I was advised due to issues with regulations with shipping my canvas had been delayed. I was given a prompt refund. Please be sure to contact Sophie in customer services with any issue... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I never write reviews but I felt that I must!! My 2 X-Large FRAMED canvasses arrived yesterday and I am so pleased that I didn’t listen to the negative reviews. You are honestly not orderin... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 1 sur 5 étoiles

From February to March 2020, we were his supplier, but they ordered goods for US$20,000 but only delivered US$10,000. The remaining US$10,000 has not been paid. We have been contacting them on Sky... Voir plus


Coordonnées de contact

2,7

Bas

TrustScore 2.5 sur 5

45 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Aucun historique récent de demande d’avis

Cette entreprise n’a pas récemment invité ses clients à l'évaluer, donc les avis ne sont peut-être pas représentatifs.

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

2,7

Tous les avis

(45)

0 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

I am from Alberta Canada.

I am from Alberta Canada.
Bought a framed picture of Metallica for my son.
It took awhile to get it however they emailed me constantly to update me.
When we got it.
My son absolutely loved it.
I would buy another one from them for sure.
However I would make sure I have a month for delivery cause it came from China.

16 janvier 2020
Avis spontané
Logo de Canvasinhouse

Réponse de Canvasinhouse

Hello Jared fricke, Thank you so much for taking the time to share your experience. We really appreciate it. Looking forward to serving you again. Please never feel hesitate to contact us if you need any information, help or questions.

Noté 3 sur 5 étoiles

Misleading

My 15 year old son spent some of his Christmas money on a set of 5 prints for his room. He ordered them unframed, thinking that this meant without a literal frame around them. It seems that what they actually mean by this is that the canvases are not stretched around a frame or board, and that you have to do this yourself. They just came rolled up in a tube, so we will have to go to the expense and effort of getting board cut to size to attach the canvas to. I do think this is very misleading - as someone with an art background I would refer to loose canvas being stretched, not framed, which implies something quite different. Disappointing.

13 janvier 2020
Avis spontané
Logo de Canvasinhouse

Réponse de Canvasinhouse

Hello LunaRuby, We apologize for your misunderstanding and feel so sorry for making your lovely son disappointed. There are two versions of our canvas art, Framed Canvas and No Frame Canvas because some of our customer prefer the more elaborate frames or create own frames by themselves. I think we completely are able to solve this problem, but furtunately we can't find any order under your name. So please feel free to reach us at this email for the best advice and solution for this problem: support@canvasinhouse.com

Noté 5 sur 5 étoiles

Absolutely love our canvas

Absolutely love our canvas! Colors are nice and bright! Picture is very clear! Customer service was great about answering all my questions up front as well! Great product!!!

13 janvier 2020
Avis spontané
Logo de Canvasinhouse

Réponse de Canvasinhouse

Hi Sambocrew,
Thanks for leaving us such a wonderful review. We are glad that you loved our products and services, our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise. Thank you, once again, for your kind words. we look forward to your continued supporting in the future.

Noté 1 sur 5 étoiles

literally stole money from me

horrible customer service. Sends the wrong product and lies about it saying that it is right. Save you money and time. If your order is wrong in the slightest, they tell you to get bent. Seriously this is why people use Amazon.

12 janvier 2020
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Horrible quality and customer service

Horrible quality and customer service. Do yourself a favor and find your canvas elsewhere. The product looks like it was printed from my home computer and they won't respond to emails about returning the item for a refund.

11 janvier 2020
Avis spontané
Logo de Canvasinhouse

Réponse de Canvasinhouse

Dear Shannon,
Thank you for taking time out of your busy schedule to write to us and express your grievances on how our products and services do not meet up with your expectations.
As our discussion on Canvasinhouse, the refund has been processed for you and you do not need to return the canvas for us because it would be very costly for you in both time and money.
We hope you will find kindness in your heart to give us another chance to serve you.
Sincerely,

Noté 5 sur 5 étoiles

Fantastic Product and Great communication

I never write reviews but I felt that I must!!

My 2 X-Large FRAMED canvasses arrived yesterday and I am so pleased that I didn’t listen to the negative reviews. You are honestly not ordering the product framed.

You get what you order and you get what you pay for. Stop whining when you get it wrong yourself.

I received 4 emails including order confirmation with eta of 21 days, despatch email, arrived at post office email and confirmation of collection.

Very happy with this company and would use them again.

This thread makes me question all product reviews...

4 janvier 2020
Avis spontané
Logo de Canvasinhouse

Réponse de Canvasinhouse

Hello VJ,
We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this review. Our company values put customer satisfaction as top priority and we are committed to our customers. Its customers like you that make our job wonderful. We look forward to serving you again.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great Product, Skeptical at First

So, to those who are reading the reviews and seeing that the simple reviews (5 stars as well) are suspiciously looking as if a bot did them, and then the few negative reviews are clearly written by a person, this hopefully will help you out.

I Ordered a 5 Piece canvas art of the Lamborghini Gallardo in XL (FRAMED) for about $200 AUD, and proceeded to read reviews after ordering it (my mistake) which filled my mind with doubt, so I emailed CanvasInHouse and got a response within a day reassuring that I would receive my product framed and in the highest quality (Kinda seemed auto-generated lol). 2-4 Days was the time they said it would be processed so considering I ordered it on a Wednesday, it was ready by the following Wednesday or the 18th of December so only 1 day later which was fine as its holiday season. I then receive a tracking number with China EMS, so yes this product does ship from china so again I was feeling sceptical that the product was real.11 Days later it arrived in Australia and i went to collect it from the Local PO, and was glad to see the box there the same size as the large panel. I opened it at home and was happy to see the art was all there and it looks really good. I haven't hung them up yet but i wish i could link the photos

I was a little sceptical but overall the product looks really good and im glad I got it, although it's thinner than expected for the frame (I assume for shipping)

*Edit* After posting this i saw more bad reviews lol, mine turned out fine but some people may have not ordered framed or just got unlucky? idk mine was fine, email me if you'd like some photos or other questions

(Marbles.rocks@hotmail)
Yes its a throwaway i used when i was a child.
also its a normal email but website doesnt allow it, its missing the com

3 janvier 2020
Avis spontané
Logo de Canvasinhouse

Réponse de Canvasinhouse

Hi Brandon Prince,
Thank you for taking the time to leave us such a beautiful review. While Trustpilot places stars next to our business, you are our real star. Most people don't bother to leave reviews about positive experiences unincentivezed, and that's what makes you the star. It's only when we recieve such positive feedback, do we rest knowing that we have done our jobs well. Thank you for giving us this proverbial pat on the back, you made our day! We will strive to deliver great experiences consistently. Once again, we are thankful for the amazing customer like you.

Noté 1 sur 5 étoiles

I have emailed 3 times for a tracking…

I have emailed 3 times for a tracking number, and each time I am sent a tracking number that is not valid, or cannot be found. Their website claims they have warehouses in the USA, along with other countries. I guess this is a side way of not disclosing where your product ordered is coming from, or how long it will take. They cleverly state on site up to 4 days for order to ship. Ship from where?? You cannot speak with anyone. Its an auto response you get when you email. There have been many claims filed with the BBB on this company. Buyer Beware! Do not buy from Canvas in House.

29 décembre 2019
Avis spontané
Logo de Canvasinhouse

Réponse de Canvasinhouse

Hi Xcw,
We are very sorry about the difficulty you encountered recently before receiving your last order from us. Unfortunately we didn’t meet up with your expected time for the delivery of product. Already, we are discussing with other express courier services to ensure our customers get their orders in time.
Nevertheless, we are not able to find any order under your name. So please feel free to conact us anytime at this email: support@canvasinhouse.com
Therefore, we can assist you further.

Noté 1 sur 5 étoiles

STAY AWAY FROM THIS COMPANY

STAY AWAY FROM THIS COMPANY! I wish I read these reviews before I ordered product from them. IT IS A TOTAL SCAM. I will post bad reviews everywhere. I am currently asking for a refund but I'm sure I will never get one. The "canvas" and pictures are extremely poor quality. The images are blurry, not at all crisp. The canvas is not canvas at all, it's some plastic material.
Just awful, $50 down the drain.

23 décembre 2019
Avis spontané
Logo de Canvasinhouse

Réponse de Canvasinhouse

Hi Holly Anderson,
Thanks for your review to notify us of the difficulties you have been experiencing with our store recently and express your grievances on how our products dpes not match your expectations.
Upon review, we could see that we have replied your mail on Dec 16 and there were 2 options for this problem for you to choose. However, we have not received your response yet, please have check on your mailbox and tell us your choice. It is always our pleasure to assist you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered a product did not come although…

Ordered a product did not come although they said it was delivered had faulty tracking number ... BE SMART DO NOT ORDER FROM HERE

23 décembre 2019
Avis spontané
Logo de Canvasinhouse

Réponse de Canvasinhouse

Hello Sue Passino,
We apologize for frustration that you encountered recently. I understand that those products were required for on time purposes and it’s quite unfortunate that we didn’t meet up with the time allotted for the delivery of those products.
We will do our best to ensure this never happens again. Already, we are discussing with other express courier services to ensure our customers get their orders in time.
However, we can not find any order or emails under your name, so please feel free to contact us at (support@canvasinhouse.com) for assistance of your order.

Noté 5 sur 5 étoiles

Do some research

Almost all of the negative reviews are from dumbasses who bought the clearly titled non-framed version on the website and expected it to come with the frames shown in the pictures
if you but the non-framed version you get the pictures with white boarders around it where you frame it

15 décembre 2019
Avis spontané
Logo de Canvasinhouse

Réponse de Canvasinhouse

Hi Sim,
Thank you for giving us a shot, and even more for leaving us this review. Being a small company, most of our customers are referred to us by existing customers. We really count ourselves lucky to have the customer like you.

Noté 1 sur 5 étoiles

awful product

Not only did it take 3 weeks to receive with a faulty tracking number but these are NOT canvases. They are pieces of paper rolled up and taped. It’s awful. I won’t be a repeat customer.

13 décembre 2019
Avis spontané
Logo de Canvasinhouse

Réponse de Canvasinhouse

Hi J Elizabeth Martir-Reynolds
We are extremely sorry to hear about this, and even more sorry to disappoint a you. We'd like to make sure that such mistakes don't happen again, however, we can not find any order or email under your name in our system. So please feel free reach out to us by email: support@canvasinhouse.com
We want hear all about your concerns and address them in the most suitable way. We look forward to hearing from you. Your feedback makes us better.

Noté 1 sur 5 étoiles

I am very unhappy i placed a order and…

I am very unhappy i placed a order and they took the funds out under paypal and i have yet to receive my order i have made several attempts to reach out to customer service as well as the sender with no response back i will not be doing buisness with them in the near future

signed
unhappy customer

10 décembre 2019
Avis spontané
Logo de Canvasinhouse

Réponse de Canvasinhouse

Hi Amber,
We would like to apologize for your recent experience. We're sorry to hear you were less than satisfied with our service.
We could see that your order has been successfully delivered on Dec 19 and hopfully you enjoyed your product.
We hope you will find kindness in your heart to give us another chance to serve you

Noté 1 sur 5 étoiles

Very poor quality and you have to frame…

Very poor quality and you have to frame them yourself. Took 3 months to get to Canada. Get a local print shop to do this work and save your money buy not buying Chinese garbage.

Reply

Not a surprise that you can’t find records of my purchase. You are either lying in an attempt discredit my previous review or you document control is at the same level as your quality control.

10 décembre 2019
Avis spontané
Logo de Canvasinhouse

Réponse de Canvasinhouse

Hi Matt Collin,
We would like to apologize for your recent experience. We're sorry to hear you were less than satisfied with our product.
We always aim to make every effort to please you. However, unfortunately, we can not find any order or email under your name, so please feel free contact us by email: support@canvasinhouse.com. We hope you will find kindness in your heart to give us another chance to assist you more with any trouble that you got.

Noté 1 sur 5 étoiles

I would give 0 stars if I could

I would give 0 stars if I could. Do not waste your time buying this elaborate canvas as displayed in the pictures. It comes in as a poster with a distorted picture and the picture Is printed on a fabric cloth with strings coming off the edges. The website says they have a refund policy but since they knew they where sending me a crapy poster they said that I received what I expected to come in so I doubt I'll get a refund.

6 décembre 2019
Avis spontané
Logo de Canvasinhouse

Réponse de Canvasinhouse

Hello Kaleb,
Thank you for taking time out of your busy schedule to write to us and express your grievances on how our products and services do not meet up with your expectations.
We could see that the refund has been successfully processed on Dec 11 as the second option you chose on Dec 9. We always aim to make every effort to please you. We hope you will find kindness in your heart to give us another chance to serve you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Don't even bother with this....

Don't even bother with this..... First I was charged twice on my card.... then the day it was suppose to get shipped I received an email saying it was damaged and returned to the company.... Tried to call the number that was on the email.. guess what.... it was an over seas call from Yuncarriers.... wonder how much that cost me... no one answered tho so maybe I go luck there.... needless to say..... don't waste your time....... stick with USA made products.... I learned my leason

5 décembre 2019
Avis spontané
Logo de Canvasinhouse

Réponse de Canvasinhouse

Hi Cin,
Thanks for your review to notify me of the difficulties you have been experiencing with our store lately. I am very sorry for such destabilizing encounters you have been faced with.
About your card has been charged twice, I can’t imagine how this may have happened, but if you allow me the chance to speak with you I would like to make it right.
However, i can not find any order or email under your name on your system, so please feel free to contact me by email: support@canvasinhouse.com . I would like to speak with you at your earliest convenience so we can get this sorted.

Noté 1 sur 5 étoiles

21 days after my order and still no…

21 days after my order and still no merchandise I will not be ordering from them in the future.

27 novembre 2019
Avis spontané
Logo de Canvasinhouse

Réponse de Canvasinhouse

Hi Derick Walbaum,
Upon review, we could see that you informed us that you received the parcel on Nov 28. Hopefully you enjoy our product and please feel free to contact us by email: support@canvasinhouse.com if you need any further information, help, or questions.

Noté 5 sur 5 étoiles

ITEM INSTALLED IN PARENTS ROOM AND THEY…

ITEM INSTALLED IN PARENTS ROOM AND THEY LOVED IT. CANT STOP TALKING ABOUT IT. FITS IN PERFECTLY WITH FURNISHING IN ROOM.

19 novembre 2019
Avis spontané
Logo de Canvasinhouse

Réponse de Canvasinhouse

Hi Antonio Morningstar,
Thanks for your review. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback to deliver an even better experience next time. Please reach out to support@canvasinhouse.com with any further comments or suggestions you wish to share. Again, thank you for taking the time to review our business!

Noté 5 sur 5 étoiles

Highly satisfied and recommendable

Highly satisfied and recommendable from the start of my order to the check out to the delivery to the quality of the product!

18 novembre 2019
Avis spontané
Logo de Canvasinhouse

Réponse de Canvasinhouse

Hi Jenna Logan,
It sounds like you had a good time with us.
Thanks for taking the time to share your feedback with us. It means so much when our best customers share their experiences.
I'm glad we were able to meet your expectations!

Noté 1 sur 5 étoiles

Do NOT Purchase from Canvas In House!

Do NOT Purchase from Canvas In House!

You are purchasing from Bejing, China!
The product is printed on vinyl not canvas.
You will have to return the item to Vietnam - It will never get to the return address they supply.
The image was dull and didn't stand out at all like the picture they post online. When I contacted the company, They immediately informed me they do not refund due to customer dissatisfaction!

They only accept returns for the following reasons: (Copied and pasted)
*Damaged Product / Manufacturers Defect*
*Not As Described*
*Product Lost in Transit*

I have decided that all I can do is warn others.

If you end up not liking what you order- you are out of luck, even if it isn't like what is pictured online. YOU have to prove to them it isn't as described.

They basically have all bases covered to never refund your money.

I can't warn you enough to STAY AWAY from Canvas In House!!!

The item never arrived at its destination in Vietnam. I copied and pasted the address they supplied, to make the return label, so there weren't errors on my part.

16 novembre 2019
Avis spontané
Logo de Canvasinhouse

Réponse de Canvasinhouse

Hi Karyn,
Thank you for taking time out of your busy schedule to write to us and express your grievances on how our products and services do not meet up with your expectations. Your complaint and feedback will give us the chance to resolve any problem that may occur and assist us in making our services better.
Please accept our sincere apology for the difficulties we have caused you. Our aspiration is to keep you as one of our most valued customers, and we hope to serve you better in subsequent times.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus