Casabilanka.com - shop made easy Avis 58

TrustScore 1.5 sur 5

1,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

I ordered a mini table saw on December 16, 2020 which was charged to my credit card, but I have yet to receive the saw. Numerous inquiries via e-mail have been unanswered. If this company is even leg... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

ordered a masked Grinch 2020 Christmas ornament last Nov. Never received it. Have emailed many times and they reply they have received my request and it is being reviewed by their support staff. Conti... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

We never got our order placed in December. Service rep Diana Anderson stated was late due to Covid. 3 months later we never received it and they never responded to repeated emails nor would release ph... Voir plus

Noté 2 sur 5 étoiles

**UPDATE** After my review I received a reply. You can see below I think. A refund has been posted to my account. Adding a star. Thank you Casabilanka. Ditto to all the negative reviews. Same s... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Maché en ligne

Informations provenant de diverses sources externes

We aim to offer our customers a variety of the latest products of today. We’ve come a long way, so we know exactly which direction to take when supplying you with high quality yet budget friendly products. We offer all of this while providing excellent customer service and friendly support.


Coordonnées de contact

1,3

Mauvais

TrustScore 1.5 sur 5

58 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Never received item

I placed an order on Dec 3rd and never received it. Order #4332 I have email receipt as proof.

9 janvier 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Told I would receive refund still haven’t

I wrote an earlier review and was told I would be refunded immediately but it’s been 6 days. Is this going to happen or not? Very frustrated with this company. Order number 4643

7 janvier 2021
Avis spontané
Noté 1 sur 5 étoiles

Never received my order

Never received my order. I sent several messages I was told it was in transit. They could not give me a tracking number or carrier info. Now they have stopped replying Order #4198. Do not purchase anything from this site.

7 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Casabilanka.com - shop  made easy

Réponse de Casabilanka.com - shop made easy

Dear Stewart, we are very sorry for the inconvenience. We will refund you immediately.

Noté 1 sur 5 étoiles

Please refund my order #4224 that was…

Please refund my order #4224 that was placed on 12/2. I never received it and it was a Christmas gift.

6 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Casabilanka.com - shop  made easy

Réponse de Casabilanka.com - shop made easy

Dear Lori, we are very sorry for the inconvenience. We have already refunded you.

Noté 1 sur 5 étoiles

Please cancel my order

Please cancel my order; I never received it. My order #4548.
Thank you.
C.Toti

5 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Casabilanka.com - shop  made easy

Réponse de Casabilanka.com - shop made easy

Dear Cristine, we are very sorry for the inconvenience. We have already refunded you.

Noté 1 sur 5 étoiles

A scam?!?

Made order on October 2020, still have not received my items or any contact. Please refund my order #2674 immediately!

5 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Casabilanka.com - shop  made easy

Réponse de Casabilanka.com - shop made easy

Dear Customer, we are very sorry for the inconvenience. We have already refunded you.

Noté 1 sur 5 étoiles

I never received my order

I never received my order, and have already paid for it through my Visa account. Visa is going to dispute the amount with casbilanka. I think this company is a scam.

4 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Casabilanka.com - shop  made easy

Réponse de Casabilanka.com - shop made easy

Dear Jan, we are very sorry for the inconvenience. We will refund you immediately.

Noté 1 sur 5 étoiles

I have not received the merchandise I ordered

I have not received the merchandise I ordered. Please refund $139.96 to my card. Processing date was Dec. 8th. T. Findlay

4 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Casabilanka.com - shop  made easy

Réponse de Casabilanka.com - shop made easy

Dear Thad, we are very sorry for the inconvenience. We will refund you immediately.

Noté 1 sur 5 étoiles

Never received my merchandise. Refund

I placed an order 11/2/20 for $53.98 order # 2843
To date I have not received any merchandise. These were Christmas gifts. Please refund my credit card in the amount of $53.98 ASAP.
Barbara Kindig
1004 Center Rd.
New Franklin, Ohio 44216

2 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Casabilanka.com - shop  made easy

Réponse de Casabilanka.com - shop made easy

Dear Friend, we are very sorry for the inconvenience. We have refunded you immediately.

Noté 1 sur 5 étoiles

Do NOT order anything from this…

Do NOT order anything from this company. I placed an order in November and never received confirmation of shipping or tracking number. I get no response from my emails and they have NOT refunded my money.
*Amazingly, I was finally just refunded the money on Jan. 12. I had placed my order the end of November.

2 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Casabilanka.com - shop  made easy

Réponse de Casabilanka.com - shop made easy

Dear Cathy, we are very sorry for the inconvenience. We will refund you immediately.

Noté 1 sur 5 étoiles

I have also not received my order which…

I have also not received my order which was placed on December 17th. I was charged for the order but not refunded. The site is down and there is no way to contact anyone. I would like my refund.
Order #5112

1 janvier 2021
Avis spontané
Logo de Casabilanka.com - shop  made easy

Réponse de Casabilanka.com - shop made easy

Dear Kim, we are very sorry for the inconvenience. Your order will be refunded accordingly.

Noté 1 sur 5 étoiles

Order #2773

So it seems not to my surprise that this site has a track record of dissatisfied customers. You can add me to the list. I ordered a product from them on October 30th 2020. I asked them if they shipped out the item because my app Shop showed it never was shipped. They said the item was in transit, I asked where is the location of the item now, they never answered. I
asked for refund then I demanded one. They said in 10 business days I should receive my refund. My refund hasn’t shown up in my account yet. I sent another email and they sent me this....Your request (2966) has been received and is being reviewed by our support staff.

It doesn’t matter how small or large the payment was. I deserve my money back!

-Yvette

31 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Casabilanka.com - shop  made easy

Réponse de Casabilanka.com - shop made easy

Dear Yvette, we are very sorry for the inconvenience. Unfortunately our site has been suspended temporarily. We have already refunded your order. Sorry again

Noté 2 sur 5 étoiles

Ditto to all the negative reviews

**UPDATE**
After my review I received a reply. You can see below I think. A refund has been posted to my account. Adding a star. Thank you Casabilanka.

Ditto to all the negative reviews. Same story here. Ordered Dec. 7, emailed to inquire about my order #4608 the response was “ be more patient” another week passed and I sent another email asking for tracking number & I have had no response. I sent a third email requesting to cancel my order, no response. I will be calling my credit card company tomorrow to dispute charges.

29 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Casabilanka.com - shop  made easy

Réponse de Casabilanka.com - shop made easy

Dear Friend, unfortunately our site is temporarily out of function. We will refund you immediately for your inconvenience.

Noté 1 sur 5 étoiles

I have the same issue as everyone else

I have the same issue as everyone else. I ordered Dec 6 and haven’t received our gift. I contacted the company 3/4 times asking for a tracking number and I haven’t received one. Probably because it hasn’t shipped. I would like a refund or my gift and no one will respond. Order #4543 If I don’t hear anything soon I will contact my credit union and file a claim.

28 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Casabilanka.com - shop  made easy

Réponse de Casabilanka.com - shop made easy

Dear Renae, unfortunately our site is temporarily out of function. We will refund you immediately for your inconvenience.

Noté 1 sur 5 étoiles

Never received order

I ordered 11/30. Never received my order (#4096). Initially emailed to inquire about status and they said it was in transit and to be patient. Asked for a tracking number and never received a response. I don’t believe the order was ever shipped. So, I then reached out and asked to cancel my order and asked for a refund and never received a reply back. Now, the website is down and there’s no way to communicate with them. Do not use this company. If I do not receive a refund, I will be filing a complaint with the Better Business Bureau.

27 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Casabilanka.com - shop  made easy

Réponse de Casabilanka.com - shop made easy

Dear Friend, unfortunately our site is currently out of function. We will refund you immediately for your inconvenience.

Noté 1 sur 5 étoiles

Ordered from here and have requested…

Ordered from here and have requested the status of my order #4792. And now the website isn’t working. I tried telling them I want a refund but they won’t even respond to me emails. Highly irritated considering how tough times are and I could have spent what money I have somewhere else

26 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Casabilanka.com - shop  made easy

Réponse de Casabilanka.com - shop made easy

Dear Craig, unfortunately our site is currently out of function. We will refund you immediately for your inconvenience.

Noté 1 sur 5 étoiles

If I could rate a 0 I would

If I could rate a 0 I would, I am pissed. Haven’t received my order i ordered on December 4th!

26 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Casabilanka.com - shop  made easy

Réponse de Casabilanka.com - shop made easy

Dear Friend, unfortunately our site is currently out of function. We will refund you immediately for your inconvenience.

Noté 1 sur 5 étoiles

Order # 4718

Order # 4718. Ordered for my grand children for Christmas. Was promised delivery by 12/22. It didn't happen so I had to rush other gifts to them. I want a complete refund or will contact my bank Monday morning

25 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Casabilanka.com - shop  made easy

Réponse de Casabilanka.com - shop made easy

Dear friend, we are very sorry for all the inconvenience we caused. We will refund you immediately.

Noté 1 sur 5 étoiles

Placed an order and contacted "customer…

Placed an order and contacted "customer service" and never received a response. I waited 2 weeks and can not reach anyone. Doubtful this is a legitimate company.

24 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Casabilanka.com - shop  made easy

Réponse de Casabilanka.com - shop made easy

Dear Friend, we are very sorry for the inconvenience. Our site isn't functioning currently. Can you please tell us your order number so that we can refund you?

Noté 1 sur 5 étoiles

Do not shop here

Like nearly every other review here I placed an order on December 4th and haven’t received it by December 24th. This is a scam. Got the same reply from them on email as everyone else telling me to be patient. Never received a tracking number despite the fact that “they show it has shipped”
My order # 4396

24 décembre 2020
Avis spontané
Logo de Casabilanka.com - shop  made easy

Réponse de Casabilanka.com - shop made easy

Dear Bethany, we believe there has been an error in the system. Please tell us your order number so that we can refund you.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Les entreprises peuvent utiliser nos invitations automatiques pour collecter des avis. Ils sont accompagnés du statut « Vérifié » pour indiquer qu'il s'agit d'expériences authentiques.

En savoir plus sur les différents types d'avis.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus