Cheap Furniture Warehouse LTD Avis 

456
•
TrustScore 4.5 sur 5

4,3

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 1 sur 5 étoiles

Put together a chest of draws, the draws do not stay on the rails and the top ones don't even fit. Upon reading reviews on argos this is a common issue. This company kept saying its anassembly issue w... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I was unsure of this company but the product is immaculate, and communication was fast and reassuring. Delivery was in 2 parts but all came and fed ex listened to my requests of where to leave etc. b... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

Bought a Forza garden football goal at a great price because Box was damaged. All contents were there and all good. Good communications and very quick delivery. Very happy as is Grandson.

Noté 5 sur 5 étoiles

Much better than I expected. Three marks on the ironing board but it is only tiny and cosmetic. The cardboard was a bit battered but it was well protected and securely fastened. The ironing board was... Voir plus

L'entreprise a répondu

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de meubles
  2. aussi dans
  3. Magasin de meubles de bureau

Écrit par l'entreprise

Your trusted furniture outlet for high-quality furniture at unbeatable prices. Each item we sell has been carefully opened for a quality check, ensuring it meets our high standards. While some packaging may show signs of damage, rest assured that all our furniture is unused and in excellent condition. Shop with confidence and enjoy great savings on stylish, high-quality furniture for your home.


Coordonnées de contact

4,3

Excellent

TrustScore 4.5 sur 5

456 avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 29 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,3

Tous les avis

(456)

440 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Faulty item.

Faulty item. They are completely uninterested when you contact them to resolve this and all they do is blame you.
Charge back with the bank has now been escalated. I wish I had read the reviews before purchasing as seems I am not the only one to experience this. They advertise the items as being in fully working order with slight imperfections that don't affect use. Which is totally untrue. Item was badly damaged and unfit for purpose.

In response to there reply UTTER RUBBISH all pictures and videos we're sent on more than one occasion!!

30 juillet 2026
Logo de Cheap Furniture Warehouse LTD

Réponse de Cheap Furniture Warehouse LTD

Thank you for your feedback. We're sorry to hear you were unhappy with your order. As we explained, we were happy to help and offered to send replacement parts once we received photos or a marked manual showing which parts were damaged. We didn't receive that information, so we couldn't move forward. We're still waiting for your reply to our last message so we can resolve this for you. We always aim to help where possible and act in line with our policies.

Noté 1 sur 5 étoiles

Wardrobe set was badly damaged and I…

Wardrobe set was badly damaged and I was told I had to pay to send it back I won't be buying from this company again the box was that old it was falling apart and being held together with tape buyers beware

28 juillet 2026
Logo de Cheap Furniture Warehouse LTD

Réponse de Cheap Furniture Warehouse LTD

Thank you for your feedback. We're sorry to hear you were disappointed. We offered to replace the damaged part and asked for a part number or extra photos so we could help further — but we haven't received a reply to our last message. We're still open to resolving this and happy to help if you'd like to get back in touch. We always try to act fairly and in line with our policies.

Noté 1 sur 5 étoiles

Item was broken

Item was broken. Still waiting on part being sent and it’s been a week.

29 juillet 2026
Logo de Cheap Furniture Warehouse LTD

Réponse de Cheap Furniture Warehouse LTD

We're really sorry one of the parts arrived broken — we've sent out a replacement and hope it resolves the issue for you. Please get in touch if you have any further questions.

Noté 5 sur 5 étoiles

Has to be 5 star

Has to be 5 star. Excellent service. Says seconds but this was brand new. Wrapped and no marks etc. As was expecting something for the price.

24 juillet 2026
Logo de Cheap Furniture Warehouse LTD

Réponse de Cheap Furniture Warehouse LTD

Thanks so much for the 5 stars! Really glad it exceeded your expectations — we try to be honest about the condition, but it's always nice when it turns out even better than expected. Enjoy!

Noté 1 sur 5 étoiles

Your flat pack does not go with the…

Your flat pack does not go with the instructions it'll cost money for a joiner to fix it .Not a good product more of a con.

28 juillet 2026
Logo de Cheap Furniture Warehouse LTD

Réponse de Cheap Furniture Warehouse LTD

We're really sorry to hear you had a difficult time with the assembly. We haven't received any messages from you about this, but we've sent the instructions to help — we hope that's already sorted things out for you. We always encourage customers to reach out if they run into any issues — we're here to help and want to make sure things get resolved. If you need any further assistance, please don't hesitate to get in touch.

Noté 5 sur 5 étoiles

Very straightforward….order online

Very straightforward….order online, couple of days later it turns up then build it using the clear instructions! 😀

27 juillet 2026
Logo de Cheap Furniture Warehouse LTD

Réponse de Cheap Furniture Warehouse LTD

Thanks for your feedback — glad you're happy with everything. Hope to see you again!

Noté 5 sur 5 étoiles

Really look nice

Really look nice

27 juillet 2026
Logo de Cheap Furniture Warehouse LTD

Réponse de Cheap Furniture Warehouse LTD

Thanks for choosing us! Really glad you were pleased with your order. Hope to see you again.

Noté 5 sur 5 étoiles

Good quality product

Good quality product. Good prices arrived fast, dexent delivery

20 juillet 2026
Logo de Cheap Furniture Warehouse LTD

Réponse de Cheap Furniture Warehouse LTD

Thanks for taking the time to leave a review — we really appreciate it! Glad it all worked out for you.

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent

Great price for a Minky electric clothes dryer + cover. In fact we ordered x2. The delivery times were ok, though it seemed slightly odd that the dryers arrived separately on successive days. Overall our experience with the company was excellent.

27 juillet 2026
Logo de Cheap Furniture Warehouse LTD

Réponse de Cheap Furniture Warehouse LTD

Thanks for your feedback — really glad you were happy with the price and overall experience. Appreciate the review and hope to see you again!

Noté 5 sur 5 étoiles

Good value

Fast delivery , lovely item ! 100% recommend.

29 juillet 2026
Avis spontané
Logo de Cheap Furniture Warehouse LTD

Réponse de Cheap Furniture Warehouse LTD

Thanks! Glad you're happy with it — and thanks for the recommendation! Hope to see you again.

Noté 5 sur 5 étoiles

5* Customer service

I purchased a table and unfortunately the table top was cracked- was more than a slight imperfection

CFW'S customer service has been amazing and I have been very impressed with the response times to my emails and how they have addressed the issue.

Once it was established that the item was faulty. which I provided photographic evidence, an agreeable solution was found.

I initially emailed CFW on Friday morning and by Saturday lunchtime it was all sorted. the biggest delay came from me in providing the photos as I was out at the time

I wish there was more companies with these values.

1 août 2026
Avis spontané
Logo de Cheap Furniture Warehouse LTD

Réponse de Cheap Furniture Warehouse LTD

Thanks so much for your kind words — it really means a lot to us. Glad we could get it sorted for you quickly, and we really appreciate you taking the time to share your experience. Hope to see you again!

Noté 4 sur 5 étoiles

The desk arrived quickly but one of the…

The desk arrived quickly but one of the sides was broken. I contacted them and I sent photos and they were really good and sent me a replacement very quickly so no complaints. These things happen and they just sorted it out👍.

17 juillet 2026
Logo de Cheap Furniture Warehouse LTD

Réponse de Cheap Furniture Warehouse LTD

Thanks for the honest feedback — really glad we could sort it out quickly for you. Appreciate your understanding and we hope to see you again!

Noté 5 sur 5 étoiles

Really good quality furniture and…

Really good quality furniture and amazing service ..wouldn't go any else tbh

23 juillet 2026
Logo de Cheap Furniture Warehouse LTD

Réponse de Cheap Furniture Warehouse LTD

Thanks for the great feedback — really appreciate it! Glad you're happy with the quality and service. Hope to see you again!

Noté 5 sur 5 étoiles

Item was delivered in a timely manner…

Item was delivered in a timely manner It fitted the description perfectly thank you My son said it was easy to put together

20 juillet 2026
Logo de Cheap Furniture Warehouse LTD

Réponse de Cheap Furniture Warehouse LTD

Thanks for your feedback — glad it arrived on time and matched the description. Good to hear your son found it easy to put together too! Hope to see you again.

Noté 5 sur 5 étoiles

You delivered my order when you said…

You delivered my order when you said and there was no bs about it , as with other delivery companies they don’t do anything to help the costumer at all , also the delivery man was spot on just done his job no moaning, crying or making excuses and it was for that reason only

22 juillet 2026
Logo de Cheap Furniture Warehouse LTD

Réponse de Cheap Furniture Warehouse LTD

Thanks for the feedback — glad the delivery went smoothly and without any fuss. That's exactly how it should be. Appreciate you taking the time to leave a review!

Noté 5 sur 5 étoiles

Excellent service

Speedy delivery, kept informed of arrival, and delivered to my back gate. Thank you.

20 juillet 2026
Logo de Cheap Furniture Warehouse LTD

Réponse de Cheap Furniture Warehouse LTD

Glad it all went smoothly — speedy delivery and good communication is what we aim for. Thanks for the review!

Noté 1 sur 5 étoiles

Chargeback needed

Ordered a rotary airer (£49.99) that arrived in opened packaging held together with black bin bags taped around it, and missing the cover that was part of the advertised product. I asked for a refund, as I'm entitled to for goods that aren't as described.

What followed was weeks of the seller disputing my consumer rights by email. They pointed to a website line about "excess stock or factory seconds" with "minor scratches or dents" to justify a missing component, offered to post the missing part instead of a refund, and insisted that if I wanted to reject the item I'd have to pay to return it myself. At no point would they arrange collection, despite the goods not being as described.

I only got my money back by raising a chargeback with my bank, which was upheld. If something goes wrong with your order, expect a long, exhausting argument rather than a straightforward resolution. I wouldn't buy from them again.

Update: I didn't keep the goods. I gave 30 days' written notice to collect and kept the item available for over two months. The seller arranged no collection, so it was disposed of.

9 mai 2026
Avis spontané
Logo de Cheap Furniture Warehouse LTD

Réponse de Cheap Furniture Warehouse LTD

We're sorry you felt the need to leave this review. As we explained, the item was clearly listed as excess stock / factory second, and we offered to send the missing cover the very next day at no cost to you — which would have resolved the issue. You refused that offer and chose to pursue a chargeback instead. The item was never returned, despite the refund being issued. We always try to resolve issues fairly and in line with our policies. Unfortunately, some people choose to keep both the goods and the money — we hope other businesses don't fall for similar tactics.

Noté 5 sur 5 étoiles

Lovely product less than on other…

Lovely product less than on other websites and was in stock

20 juillet 2026
Logo de Cheap Furniture Warehouse LTD

Réponse de Cheap Furniture Warehouse LTD

Glad you found it at a good price and in stock — hope you enjoy it! Thanks for the feedback.

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus