Circulon Avis 

5 688
•
TrustScore 4 sur 5

4,1

Bien que nous ne vérifiions pas les affirmations individuelles, car les avis reflètent l’opinion personnelle des utilisateurs, certains avis sont accompagnés du statut « vérifié » lorsqu’il est possible de confirmer qu’une interaction avec l’entreprise a eu lieu. En savoir plus

Pour protéger l’intégrité de la plateforme, chaque avis, qu’il soit vérifié ou non, est analysé par notre logiciel automatisé 24 h/24 et 7 j/7. Il identifie et retire tout contenu qui enfreint nos conditions d'utilisation, y compris les avis qui ne se basent pas sur des expériences authentiques. Nous sommes conscients que nous ne pouvons pas tout détecter, et vous pouvez nous signaler tout élément qui aurait pu nous échapper. En savoir plus

Lisez les avis des autres

Noté 5 sur 5 étoiles

Have been waiting to purchase a second wok for my son after using my original one now for over 3 years and loving it. It is just the right size for a couple and the finish is hard enough to tollerate... Voir plus

Noté 1 sur 5 étoiles

Poor customer service and pointless warranty. After using the pans for only 1 month. The frying pan lost its non stick surface. The pans were used and cleaned as stated in the user guide. The whol... Voir plus

L'entreprise a répondu

Noté 5 sur 5 étoiles

I am very pleased with the quality of my Circulon cookware set. The pans feel solid, well-made, and premium. They look excellent, and the quality is exactly what I was hoping for. I am particularly im... Voir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

Fast response to my query, and very pleasant customer service advisor, who quickly sent me a replacement which arrived in a couple of days and was very well packed. Very good quality saucepan.

À propos de l'entreprise

  1. Magasin de plans de travail
  2. aussi dans
  3. Magasin d'ameublement et de décoration
  4. Magasin de matériel de cuisine

À propos de Circulon

Écrit par l'entreprise

Circulon means no more scratched pans. No more scrubbing steel. And no more flaking nonstick.

Because worrying about burning, sticking, flaking, and cleaning stops you from enjoying great food. So it’s time to feel pride in every meal you make: confident it’s cooked perfectly and safe to eat.

You can be the cook you want to be. The master of a thousand bold recipes. Fearless in the face of any challenge.

Since inventing the world’s first nonstick hard-anodized pan, we’ve pushed the limits of cookware for over 35 years. Every insight, and every breakthrough, transforms how you cook.

Circulon. Built for bold cooking. SHOP A1 Extreme Non-STick SHOP COOKWARE SHOP BAKEWARE CONTACT US

Built for life

Lifetime Guarantee

Circulon cookware is built for life, which is why every piece is covered by our lifetime guarantee. So you can cook without limits.

Coordonnées de contact

4,1

Bien

TrustScore 4 sur 5

6 k avis

5 étoiles
4 étoiles
3 étoiles
2 étoiles
1 étoile

Demande des avis aux clients

Cette entreprise invite régulièrement ses clients à laisser des avis, qu’ils soient positifs ou négatifs.

A répondu à 95 % de ses avis négatifs

Répond généralement dans un délai de 2 semaines

Comment cette entreprise utilise Trustpilot

Découvrez comment les avis de l’entreprise sont collectés, notés et modérés.

4,1

Tous les avis

(5 688)

587 avis reçus au cours des 12 derniers mois

Écrire un avis
Les entreprises sur Trustpilot n’ont pas le droit d’offrir des incitatifs ni de payer pour masquer des avis. Les avis reflètent l’opinion des utilisateurs et non celle de Trustpilot. En savoir plus

Noté 5 sur 5 étoiles

You know you've made the right choice…

You know you've made the right choice when you see and hold this product. Beautifully made, nice touch on the handles. I've been through many so-called durable non stick pans, but the only ones still left in my kitchen are from Circulon

4 octobre 2026
Noté 1 sur 5 étoiles

I haven’t received my order via Amazon

I haven’t received my order via Amazon. Stayed in all day on Friday to give the otp code to the delivery person. Delivery was due between 1.15&3.15pm then got pushed back to 2.15 till 5.15pm and the lesser spotted Amazon delivery driver did a no show. I’m not happy with this as I was expecting my order to arrive this weekend in order to entertain guests! Needless to say this has caused great inconvenience and dissatisfication. Please change from Amazon to another delivery company like DPD!!!

6 octobre 2026
Logo de Circulon

Réponse de Circulon

We're very sorry for the frustration and inconvenience caused by the delivery delays and the lack of certainty around when your order would arrive.

We worked with Amazon to obtain updates and arrange a further delivery attempt. Thankfully, we can see that your order was ultimately delivered and that you confirmed receipt with our team.

We appreciate your comments regarding the delivery experience and will ensure this feedback is shared with the relevant teams.

We apologise again for the inconvenience caused and thank you for your patience while the matter was resolved.

Noté 1 sur 5 étoiles
Logo de Circulon

Réponse de Circulon

Thank you for taking the time to leave a review.

I am sorry to learn that you feel our cookware did not meet your expectations in terms of quality and value. We are disappointed whenever a customer feels that a product has fallen short of the standard they expected from Circulon.

We take all feedback seriously, and comments such as yours are invaluable in helping us improve both our products and our customer experience. If you are experiencing a specific issue with your cookware, we would very much like the opportunity to investigate this further and see how we can help.

Please feel free to contact our Customer Care team with further details, including photographs of the product if applicable, and we will be happy to review the matter for you.

Thank you again for sharing your feedback, and we hope to have the opportunity to restore your confidence in Circulon.

Noté 5 sur 5 étoiles

Updated my Circulon saucepans

I had to replace my old Circulon saucepans because my new cooker had an induction hob.
New saucepans arrived promptly and are very good quality and cook well. My old saucepans, despite being at least 15 years old are having a second life with our daughter-in-law and she's delighted with them.

29 septembre 2026
Noté 1 sur 5 étoiles

I’m extremely disappointed with my…

I’m extremely disappointed with my experience with Circulon. I paid a substantial amount for a pan set advertised as scratch-resistant and backed by a lifetime guarantee. After just 19 months of everyday use, the pans have numerous scratches and chipped coating, and are no longer fit for purpose.
I contacted Circulon expecting the guarantee to provide meaningful support, but the company has declined to replace the set under its warranty. Having spent so much on cookware that has deteriorated in such a short time, I now face the expense of replacing it myself. I find this response absolutely disgraceful and far below what I would expect from a company making such claims about its products.
I also want to point out that a manufacturer’s guarantee does not necessarily replace or limit a consumer’s statutory rights. Depending on where you live, consumer-protection law may require goods to be of satisfactory quality, durable, and fit for their intended purpose. I would encourage Circulon to review this complaint fairly and explain how its decision takes those rights into account.
I would not recommend this pan set based on my experience, and I hope Circulon takes greater responsibility for the quality and durability of its products.

Trustpilot
How do I respond to their message ? It doesn’t give me the option to reply to them?
27/10/26- I'm not able to reply to this company !

8 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Circulon

Réponse de Circulon

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that you're disappointed with your cookware and with the outcome of your guarantee claim.

We'd like the opportunity to review your case again. Please reply with your email address and query/reference number, and we'll take a further look at the information we have on file. We look forward to hearing from you.

Noté 5 sur 5 étoiles

Great saucepan

Purchase for my daughter, she is very happy with it. She likes the handle on the lid that doesn’t get hot!

29 septembre 2026
Noté 1 sur 5 étoiles

My pans for the second time have…

My pans for the second time have completely lost all their non stick in a matter of months. I have contacted customer support 3
X and heard nothing. I have filled out the form online and heard nothing. It’s a shame because these are lovely pans. Just not fit for purpose and customer service is non existent sadly

7 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Circulon

Réponse de Circulon

We're sorry to hear that you've experienced issues with the non-stick performance of your pans and that you have not received a response to your recent enquiries.

Delays in responding to customers are not the level of service we aim to provide, and we apologise for the frustration caused.

We have requested for more information, and our team will review your case as soon as possible.

Noté 1 sur 5 étoiles

I asked to be referred to a manager to…

I asked to be referred to a manager to discuss my case. There was no reply. The company simply closed my case and I then received an email request to complete an online customer satisfaction survey.

2 octobre 2026
Logo de Circulon

Réponse de Circulon

We're sorry that your experience left you feeling that your request had been overlooked.

We apologise for the impression that your case had been closed without being considered. Following your escalation, your concerns were reviewed by one of our managers, who acknowledged that the promotion wording could reasonably have caused confusion, although the decision regarding the discount remained unchanged.

While we appreciate this was not the outcome you were hoping for, we are sorry for the confusion and frustration caused throughout the process and thank you for taking the time to share your feedback.

Noté 1 sur 5 étoiles

Well and truly down the pan.

I placed an order, but the offered 10% discount was not applied at checkout. I therefore cancelled the order immediately and followed this up in writing, asking Circulon to ensure that the item was not sent.
Despite this, delivery was attempted. I promptly refused the delivery, but was subsequently charged a £3.50 returns fee. I strongly disagree with this charge. I did not return the item after receiving it; I cancelled the order very shortly after it was placed and refused delivery when it was nevertheless sent.
It then took Circulon two weeks to respond, only to tell me that I would still be charged the £3.50. For the sake of a relatively modest sum, this ongoing customer relationship is now well and truly down the pan.

6 octobre 2026
Avis spontané
Logo de Circulon

Réponse de Circulon

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the £3.50 returns fee.

We’ll look into this for you and review what happened with your order and cancellation request. We’ll then send you an email within the next hour or two with an update.

Noté 5 sur 5 étoiles

Really great and quick delivery

Really great and quick delivery, easy to order, overall very good.
One thing, the packaging was huge for a small bake tray. You can do better than that, it was probably capable of fitting 50 trays in.

30 septembre 2026
Noté 5 sur 5 étoiles

Best ever used !!!!

Had these products before and last do well if looked after
Frying pan small used the most and has just slight lost it non stick so eggs was sticking
Ordered again two of them for £59.99 honestly the best cooking pans frying pans ever brought
Husband brought first set from Costco at an unbelievable price and I wouldn’t now use anything else
Fast delivery great price exceptional products but you have to follow the looking after instructions I believe hand washing them has made them last longer as we brought our daughter and son in law a set they use a dishwasher and theirs have not lasted so hand washing I would recommend
If you want good cooking utensils go for these ❤️

29 septembre 2026
Noté 5 sur 5 étoiles

Highly Recommend

Quick delivery and the quality of the scratch defence pans are first class. Bought 3 different sizes at 1 per month and astounded how easy it is to cook with and clean them. Highly recommend. Gradually replacing another alledgedly great hexagonal pan set which is a complete waste of time and money. Wish I'd bought these first.

29 septembre 2026
Noté 2 sur 5 étoiles

I was sent the wrong details for my…

I was sent the wrong details for my return. Son not happy as I had also phoned 3 times

28 septembre 2026
Logo de Circulon

Réponse de Circulon

Thank you for your feedback, Karen. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations, particularly after having to contact us several times.

Unfortunately, by the time we were notified that you wished to cancel the order, it had already progressed to the dispatch process and could no longer be cancelled before shipment. However, all purchases made through our website are covered by our 28-day no-quibble money-back guarantee, allowing unwanted items to be returned for a refund, provided they are unused, returned in their original packaging, and accompanied by proof of purchase.

We also apologise for any confusion regarding the return instructions that were initially provided. We appreciate you bringing this to our attention, as customer feedback helps us improve both our communication and service. Many thanks, Michael

L’expérience Trustpilot

Tout le monde peut écrire un avis Trustpilot. Les auteurs d'avis peuvent les modifier ou les supprimer à tout moment et les avis sont affichés tant que les comptes utilisateurs respectifs sont actifs.

Nous avons des personnes dédiées et des technologies intelligentes pour nous aider à protéger notre plateforme. Découvrez comment nous combattons les faux avis.

En savoir plus sur le parcours des avis sur Trustpilot.

Voici 8 conseils pour écrire des avis de qualité.

La vérification permet de s'assurer que des personnes réelles écrivent les avis que vous lisez sur Trustpilot.

Offrir des incitatifs en échange d'avis ou demander des avis de manière sélective peut fausser le TrustScore, ce qui va à l'encontre de nos conditions d'utilisation.

En savoir plus